Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

10 Abr 2019 19:47 #2861 per Josep58 (Associat/da)
Bones,

Hansi, gran mitja a Sant Cugat :raised: :raised: :raised: camí de Londres ;)

Diumenge passat va ser un vist i no vist :( amb el Dani perquè anavem fent escalfament previ a la cursa de El Corte Ingles en direccions oposades i després en cursa, amb la diferencia de ritmes, ell a 4 i poc i els meus sobre 4'30" ja no ens vàrem trobar .

Cada any es pot correr millor i la nova arribada crec que es un encert. En línies generals li dono una bona organització a aquesta gran prova gratuïta de la ciutat de Barcelona.

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Abr 2019 20:41 - 10 Abr 2019 20:42 #2862 per Hansi (Associat/da)
Ei, gasoses! :cheer:

Josep58, m'hauria agradat ser a la marató del Corte Inglés, a mi també m'ha anat captivant cada any més amb les millores que van introduint :).
Però diumenge em tocava una feina de cara a l'altra marató, la de Londres :party:. Vaig anar a Calella a fer la mitja, afegint-li una mica més de 10 km previs, va sortir força bé i va ser l'últim entrenament llarg de debò de cara a Londres. Allà em vaig trobar amb el Rubens, el Khryz, l'Oliveras, el Jaume86, el Raúl Martínez i una pila de correcats més :party: :hearteyes:.

Ara, a baixar km i a esperar que els problemes familiars es resolguin aviat. Ja m'estan passant factura en alguns nivells :S , i si duren gaire més també m'afectaran físicament.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Abr 2019 20:46 #2863 per Jorfer (Associat/da)
Hansi portes una gran preparació. A veure si els temes extraesportius et deixen córrer de forma genial. Si ho fas, segur que recolliràs una gran MMP.

Dani bona cursa al CI amb kms pre i post.

Josep58 tu també pots estar content doncs vas assolir l'objectiu marcat.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Abr 2019 22:56 #2864 per Josep58 (Associat/da)
Bones,

Hansi, a practicament dues setmanes de la martó que has fet una bona preparació :thumbup: tant de bo aquests aspectes familiars millorin i puguis arribar amb les millors condicions a la marató :kissheart: :kissheart:

Jorfer, així com en darreres curses no vaig acabar satisfet dels resultats, diumenge a Corte Ingles vaig acabar millor. Ara ja son pràcticament 3 setmanes que estic entrenant de manera diferent i crec estar en el bon camí. ;)

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Abr 2019 07:18 #2865 per Jorfer (Associat/da)
Vinga Josep que abans de l’estiu hem de buscar un sub41 plegats

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Abr 2019 12:57 #2866 per Josep58 (Associat/da)

Jorfer va escriure: Vinga Josep que abans de l’estiu hem de buscar un sub41 plegats


Bon objectiu ¡¡¡ :thumbup:

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Abr 2019 15:46 #2867 per RugbyMan (Associat/da)
Bona tarda

Jo la veritat es que no tinc gaire cosa a dir, ja q estic a una fase sense objectius i basicament faig manteniment.

Peró no podia deixar pasar l'ocassió per saludar a en Hansi de nou ja que avui me l'he creuat per StCugat i parlant de les nostres coses (temes de Cracks que la resta de mortals no entendrieu :666: :666: ) m'he oblidat de dessitjar-li molta sort a London.

A la resta...que os bombin :kissheart: :kissheart:

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Abr 2019 21:53 - 18 Abr 2019 21:53 #2868 per Hansi (Associat/da)
Ei, sí, va ser una alegria trobar-me al gran Rugbyneitor in the middle del meu poble :party: :party:. Gràcies pels bons desitjos! :kissheart:

Els darrers dies arrossego una petita molèstia a l'isquio dret que m'amoïna una mica però, pel que m'ha dit la fisio, no hauria de ser res important, així que no tinc excusa i hauré de complir el que m'esteu dient de fer una gran marató ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Abr 2019 20:00 #2869 per Jorfer (Associat/da)
Hansi espero que aquests dies de vacances si descans et possin de nou la maquinària a punt per a rematar aquesta gran preparació que portes camí de Londres.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Abr 2019 23:49 #2870 per jaume86 (Associat/da)

Hansi va escriure: Els darrers dies arrossego una petita molèstia a l'isquio dret que m'amoïna una mica però, pel que m'ha dit la fisio, no hauria de ser res important, així que no tinc excusa i hauré de complir el que m'esteu dient de fer una gran marató ;)


Estimat, espero que per fi la marató et retorni alló que fa tan de temps que et deu!! T'ho mereixes més que ningú!! Estarem atents diumenge vinent als teus progressos i enviarem tota l'energia positiva haguda i per haver!

Amb alegria entro a l'strava a veure els progressos del guissona, tot creuant els dits per a que continuin in crescendo!!!

Abraçada a tots des de Montreal, ja de tornada d'una setmana espectacular, increiblement feliç per com ha anat tot però alhora trist perquè ja s'acaba :((((

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Abr 2019 11:39 #2871 per Jorfer (Associat/da)
Quedat amb els bons records d'aquests dies Jaume.

Doncs si, jo també he vist al Mario que va cada dia augmentant distància i ritmes. Creuem dits. Endavant guissona, que et trobem a faltar. :kissheart:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Abr 2019 10:39 #2872 per RugbyMan (Associat/da)
Hansi, jo no tinc cap dubte que ho petaràs a "the city"....es mes ja he possat el Cava a refredar per cel.lebar-ho. No sé com per aquí encara hi ha gent que té dubtes de la teva clase atlètica. :666: :666: :666:

Del guissona (Mario) no me l'estreseu. Jo en tinc linea directa amb ell i des de que segueix les meves ordres va fent grans progressos. Ha vist l'evol.lució del Hansi des de que em saluda i parla amb mi pel carrer i ha volgut deixar-se'n aconsellar ......Farem grans coses Mario ( aquesta només l'agafaran en petits cercles dintre d'aquesta familia :hocho: :hocho: :hocho: :hocho: :hocho: )

Jaume, ja saps que tot lo bó s'acava peró tranquil que segur que vindran grans fites abans de que acabi l'any. Portes uns anys impressionants i d'aqui a res ja et deixarem vindre entrenar amb nosaltres per Castefa. Encara no estás preparat per portar els nostres ritmes "matadors" però ja et queda poc. :kissheart: Volem veure el reportatge de Boston....bé especialment del Km20 al 20'5 la resta no ens interesa :laughing: :laughing: :laughing: :laughing:

Josep58, de tu res a dir. Ens ho demostres tots els dijous a pistes on cada vegada estàs mes fort i esperem que les lessions et respectin. D'aqui a res ja ens treuràs la carboneta a mes d'un.....temps al temps.

Del Jorfer poc a dir, doncs aquest el tinc lligat en curt. Encara que el tindrem q canviar el nick per "trolero" per que no hi ha dia que surtim a rodar i fem el ritme que hem pactat amb sang abans de començar :whip: :whip:

De la resta de GPT-family, esperem que estigueu tots bé. A la gran majoria os tinc control.lats pel Strava....no os relaxeu :whip:

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Abr 2019 12:08 #2873 per Hansi (Associat/da)
Hola amics, gràcies per les vostres paraules d'ànims! Vaig curt de temps i ja només falten dos dies per marxar a Londres. Quan hi penso, em puja l'emoció pel fet d'estar en una marató tan multitudinària (amb els desavantatges que comporten 40000 persones corrent i tots els seus acompanyants). L'única preocupació és si l'isquio dret estarà per rendir 42 km, però siguem positius i pensem que sí :great:.

Jaume86, el teu viatge a Boston i Montreal té pinta d'haver estat idíl·lic, que bé!! :party: :party: :party:

Rugbyneitor, Jorfer, sou uns megacracks! :raised: :raised: :raised:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Abr 2019 12:51 #2874 per Jorfer (Associat/da)
Hansi bon voyage i a gaudir al màxim de la City amb o sense Brexit. :thumbup: :thumbup:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Abr 2019 21:12 #2875 per Josep58 (Associat/da)
Bones ¡¡¡

Hansi, has tornat a lluitar com el que més davant la marató que no acaba de reconèixer els teus mèrits per fer el temps que et mereixes i sense desmereixer que aquestes 3h.04'17" es un gran temps :top: :top: :top:
No acabar d'arribar al 100 % segur que t'ha restat però ho supleixes amb aquesta determinació que t'ha portat a poder correr una nova marató quan temps enrere ho veies molt més lluny, la mateixa voluntat que un dia et portarà al lloc i temps que et correspon, no en tinc cap dubte :thumbup:

Tens molts anys de curses i maratons per endavant, ara a fer una bona recuperació i una forta abraçada.:kissheart: :kissheart: :kissheart:

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Abr 2019 19:22 #2876 per Jorfer (Associat/da)
Hansi, enhorabona per la major que t'has ficat a la butxaca. Segur que no m'has fet tant bé com havies somiat, però pots estar ben content a la marca assolida.

Enhorabona!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Mai 2019 20:44 #2877 per Hansi (Associat/da)
Hola gasosos! :)
El viatge i la marató de Londres van anar molt bé :party: :party: , en guardaré un bon record perquè en menys de 48 hores vam poder fer una mica de turisme a llocs que ens agraden de la ciutat i també vaig poder ser finisher de la marató. Posats a demanar, hauria volgut fer 5 minuts menys a la cursa :lol:, però sabia que ho tenia una mica difícil per causes alienes a mi. Ja estic acostumat que, en el meu cas, gairebé mai em rodegen un 100% de circumstàncies perfectes per rendir en una marató, així que em quedo amb les coses positives i boniques, que són moltes, i em sento sincerament molt afortunat d'haver-ho pogut fer :) :) :) .

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Mai 2019 13:06 #2878 per Josep58 (Associat/da)
Bones ¡¡¡

Hansi, espero que ara passats uns dies ja et trobís ben recuperat de la gran marató feta i vagis pensant en altres objectius ;)

Demà a la Cursa de Sant Quirze espero veure i saludar-vos a molts de vosaltres :thumbup:

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Mai 2019 13:28 #2879 per Jorfer (Associat/da)
Hansi segur que ja tens en ment nous objectius.

Josep58 i gasoses varis, ens retrobem demà per SQV.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Mai 2019 11:47 - 13 Mai 2019 11:48 #2880 per RugbyMan (Associat/da)
Hansi, felicitats per la teva super Marató. Ja m'havies possat en antecedents quan ens vàrem trovar per StCugat peró l'has lluitat i has fet la millor marató posible a London.

Ara a fer net moralment, i buscar nous objectius. La retsa ja veig pel strava que aneu fent els deures i ahir molts vareu anar a StQuirze. Jo no vaig poder anar-hi per temes basket nenes peró vaig veure que no hi havia gaire nivel ja que en Josep58 i en Jorfer varen rascar pódium :hocho: :hocho: :hocho: :666:

Una abraçada Companys i ens anem veient per l'asfalt.

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.