Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

10 febrer 2019 19:41 #2821 per Jorfer (Associat/da)
Vinga Josep58 l'any proper ja tens objectiu, preparar la mitja de Barcelona.

Dani, molt agraït per donar-nos un cop de mà i seny en el ritme de la mitja d'avui. Els mocs han passat factura, totalment previsible, i he tingut que deixar-vos marxar a la darrera part de la mitja. De totes formes content amb el temps fet 1:29:20 MMPT millorant 4 segons la del Prat i tercer sub 1:30 de la temporada.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 febrer 2019 20:25 #2822 per Josep58 (Associat/da)
Bones ¡¡¡

Jorfer va escriure: Vinga Josep58 l'any proper ja tens objectiu, preparar la mitja de Barcelona.


Llençar-me a fer una mitja sense fer entrenaments amb més kms. dels que ara faig no ho contemplo, si més endavant els faig, serà un primer pas per tornar a fer-la.

Bona mitja has fet :thumbup: tenint en compte aquest refredat que t'ha mermat la salut darrerament.

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 febrer 2019 20:21 - 14 febrer 2019 20:23 #2823 per Hansi (Associat/da)
Hola companys!

Bones actuacions vau fer a la mitja de Barcelona. Jo vaig entrenar pel meu compte, no m'hi vaig inscriure perquè em veig molt lluny del bon estat de forma encara, i el preu de la mitja de Barcelona junt amb els quasi nuls serveis al corredor tiren enrere de fer el que tant m'agrada d'anar a les curses a entrenar amb amics.

Per compensar, aquest proper diumenge vindré al Prat a fer els 15 km de la Maratest :cheer:, li afegiré 6 km per fer els 21 que em toquen. Així us veuré a vosaltres i a molts més correcats, la majoria encigalats amb la marató de Barcelona :lol: :lol: :lol:. Espero que ningú es passi de ritme i després ho pagui a la marató...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 febrer 2019 14:23 #2824 per Josep58 (Associat/da)
Bones ¡¡¡

Demà després d'haver participat en la primera edició d'aquesta prova a Badalona, passats uns anys repetiré aquest cop a El Prat a la prova dels 15 kms.

A més de poder tornar-nos a veure i trobar-nos :kissheart: , també ho he fet per motivar-me a fer aquesta distància però amb la idea de correr com si d'un entrenament es tractes perquè després de no fer-la des de fa molt de temps li tinc molt respecte.

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 febrer 2019 18:48 #2825 per Josep58 (Associat/da)
Bones ¡¡¡

Amb companyia del RugbyMan :hearteyes: bon rodatge amb dorsal avui a la Maratest a El Prat.

Amb força fred d'inici, m'ha costat entrar en calor, especialment mans i peus, primers 2-3 kms. força lents per després agafar ritme rodatge al voltant de 4'45", fent la part final una mica més ràpida amb bones sensacions finals.

Li tenia molt de respecte a aquests 15 kms. pel fet de no haver-la fet des de fa moooolt de temps. Estic conveçut que no hauria estat possible fer-los a ritme competició, però poder-los acabar sencer m'ha deixat molt satisfet . Prova superada :thumbup:

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 febrer 2019 09:21 #2826 per Jorfer (Associat/da)
Josep58 el plus del dorsal i la companyia de l'Oscar sense anar a ritmes exigents sempre fan els objectius més fàcils.
Bon entreno amb dorsal.

Per la meva part he complert amb l'objectiu de fer els 30 kms a ritme de 4:37 substituint al Juanjo des del 18 amb la banderola amb la companyia de l'Stone.

Continuem.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 febrer 2019 10:25 - 18 febrer 2019 14:39 #2827 per RugbyMan (Associat/da)
Josep58, digues que si vàrem fer una molt bona tirada.

A mes no vam anar tant lents...si fins i tot li vam treure una volta de aventatge al Jorfer :666: :666: :666: :666:

Hansi, molt content d'haver-te'n poguer saludat a la primera volta al passar per sota el pont. Com sempre per davant meu i aixó ja comença a ser un clàssic :laughing: :laughing: :laughing: :laughing:

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 febrer 2019 12:29 #2828 per Jorfer (Associat/da)
Si si vau anar tant ràpids que al Josep58 no el vaig veure en cap moment.
Al Hansi si, amb la seva melena al vent.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 febrer 2019 20:21 - 18 febrer 2019 20:21 #2829 per Josep58 (Associat/da)

Jorfer va escriure: Si si vau anar tant ràpids que al Josep58 no el vaig veure en cap moment.


Jorfer, amb el vent i el fred que feia, fins 5 minuts abans de la sortida vaig estar a dins de l'edifici i vaig anar directament al grup de la llebre de ritme 4'59" km. on estava l'amic i vaig trobar també al Rugbyman que m'havia dit que sortiria a 5'km. No vaig fer escalfament previ i ho vaig fer durant el 3 primers kms. que vàrem fer força lents per entrar en calor i després posar el ritme de 4'45" segon amunt - avall i així va sortir el que haviem parlat, un bon entrenament amb dorsal :thumbup:

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 febrer 2019 20:27 #2830 per Jorfer (Associat/da)
L'important és agafar confiança de cara a reptes amb distàncies una mica més llargues. A la tardor segur que cau alguna mitja...;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 febrer 2019 12:00 - 20 febrer 2019 12:01 #2831 per Hansi (Associat/da)
Ei, sí, va estar molt bé veure-us, encara que a molts va ser de manera fugaç durant la cursa! :hearteyes:

Quan vam acabar els dels 15 km, el Josep58, el rubens i jo vam agafar fred i no vam esperar que acabéssiu els dels 30 km.

Aquest diumenge vaig a Granollers, a veure si estic per 1h28'-1h30', que hauré fet la 5a. setmana del pla per la marató de Londres i ja va sent hora de fer molts km a 4'15"/km o una mica per sota :cheer: .

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 febrer 2019 19:52 #2832 per Jorfer (Associat/da)
Hansi si la salut et respecte veig un sub 3 pels carrers londinencs. Ànims, salut, ganes i cames.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 febrer 2019 22:08 - 20 febrer 2019 22:11 #2833 per DaniTub (Associat/da)
Bona nit Gepeterus!!!!

Veig que a la Maratest va a anar de conya.

De la meva participació a la marató de Sevilla poca cosa a dir. El principal objectiu quan vaig començar la preparació era agafar la rutina de tornar a correr i arribar a la sortida amb un mínim de forma i això crec que ho he aconseguit.
Una vegada aconseguit el principal objectiu el següent era sortir a fer marca. Tenia clar que preferia rebentar que sortir a fer 4hores.
No he fet un pla específic (res de tiradas largas, ni series, ......), però com no tenia res a perdre tenia clar que l' intentaria baixar de 3h21.
Dir que per fer-lo més fàcil, el dia d' abans vàrem fer entre 25/30km de turisme.:cheer: :cheer: :cheer:
Arribem al dia D. Com sabíem que el recorregut de la cursa era força ample vàrem decidir sortir els últims. ,(El meu company era la seva primera marató ). Dir que és una cursa amb carrers força amples i es pot córrer perfecte, així que fem els cinc primers quilòmetres una mica més conservadors i a partir del 6 agafar ritme per pasar la primera mitja en 1h42. Tot anava perfecte fins a l' avituallament del quilòmetre 18 (aprox) on vaig relliscar amb un got i varen començar les molèsties al bessó. Vaig pasar la mitja en 1:42:30 i vaig aguantar fins al km 24 on veiem que s' escapava fer marca vaig decidir para a estirar i esperar al meu company. Del 24 al 30 vaig fer un CaCo ja qué el bessó molestava bastant i aprofitant que fèiem el últim bucle vaig pendre la decisió de retirar-me.
Dilluns i dimarts he tingut alguna molèstia però avui tot perfecte, així que demà tornem a pel següent objectiu.

Dir-vos que és una marató molt ben parida. (Circuit ràpid i bonic i organització molt bona)

Si tot va bé repetirem pel 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 febrer 2019 09:45 #2834 per Jorfer (Associat/da)
Danitub quina mala sort que per una relliscada no puguis finalitzar la marató. L'important ara es mantindre la rutina d'entrenament i pensar en futurs objectius. D'aqui tres setmanes tenim Bcn per si et vols treure l'espineta...
Ànims i endavant

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 febrer 2019 13:46 #2835 per Josep58 (Associat/da)
Bones ¡¡¡

Danitub, no poder acabar una marató per no agreujar un mal es la millor decisió i com dius has tornat a agafar la rutina de sortir a fer kms. :clap: :clap: :clap:

Hansi, gran mitja a Granollers amb aquests 1h 26' ... :clap: :clap: :clap:

Ecopac, un any més acabant la mitja de Granollers, algun any ens podem proposar de fer-la junts com les moltes fetes en passades edicions :) :)

Després dels 15 kms. de la maratest del diumenge, tot segueix al seu lloc, entrenaments de la setmana variats, dilluns 8 kms. passeig maritim, dimecres 9 kms. pel bosc del Bonvilar, dijous series 2000 + 1000 x2 a pistes en companyia del capità Jorfer, divendres i diumenge 8 kms i 12 kms. respectivament al passeig martitim, afegint la caminada de muntanya d'ahir dissabte al Pirineu sortint del Collet de les Barraques i anant fins el Puig del Gorro Blanc per sobre dels 2000 metres d'alçada i a prop del Puigmal.

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 febrer 2019 16:45 #2836 per jaume86 (Associat/da)

Josep58 va escriure: Bones ¡¡¡

Danitub, no poder acabar una marató per no agreujar un mal es la millor decisió i com dius has tornat a agafar la rutina de sortir a fer kms. :clap: :clap: :clap:

Hansi, gran mitja a Granollers amb aquests 1h 26' ... :clap: :clap: :clap:

Ecopac, un any més acabant la mitja de Granollers, algun any ens podem proposar de fer-la junts com les moltes fetes en passades edicions :) :)

Després dels 15 kms. de la maratest del diumenge, tot segueix al seu lloc, entrenaments de la setmana variats, dilluns 8 kms. passeig maritim, dimecres 9 kms. pel bosc del Bonvilar, dijous series 2000 + 1000 x2 a pistes en companyia del capità Jorfer, divendres i diumenge 8 kms i 12 kms. respectivament al passeig martitim, afegint la caminada de muntanya d'ahir dissabte al Pirineu sortint del Collet de les Barraques i anant fins el Puig del Gorro Blanc per sobre dels 2000 metres d'alçada i a prop del Puigmal.


Molt content de veure el bon temps del Hansi a Granollers, de veure l'ecopac fent mitges i el Josep d'alpinista!! Mentrestant el meep continua taxant carrers de Barcelona i sabem el nou objectiu del Dani havent postposat Bombers??? Ben fet DaniTub aplicant seny a Sevilla!

El Jorfer, el Rugby i jo hem fet tiradeta per l'UPC de Castelldefels, última tiradeta preBCN.

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 febrer 2019 18:25 #2837 per Danigoal (Associat/da)
Hola gasoses!

Depres de molt de temps sense escriure pel fil, però que consti que us vaig llegint, eh?

Una llàstima, DaniTub lo de Sevilla, però vas fer molt bé si et notaves molesties amb tants kms per endevant. A pel següent objectiu!

Quina alegria llegir al Hansi amb aquetes bones vibracions i més llegir a Josep ue encara ha anat millor

Josep58, a seguir amb bones sensacions despres dels 15km que feia temps que no corries

Per la meva part dir-vos que estic preparant la marató de BCN, unic fil que vaig escrivint, i de moment bastant engrescat ja que lo que va començar com una preparació per mirar de baixar de 3h25' celebrant els 10anys de la primera, ha anat progresant i a dues setmanes l'objectiu el marco entre 3h17 i 3h15' lo que m'apropa a les meves millors marques. Això sí, sempre que surti un bon dia, clar, jejeje

Tinc ganes de tornar a veure-us despres del pas fugaç per les 24h.

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 febrer 2019 20:33 #2838 per Josep58 (Associat/da)
Bones ¡¡¡

Danigoal ¡¡¡ a més llegir-nos content de que hagis escrit al fil i més sabent que has fet una bona preparació per la marató de Barcelona. Tant de bo baixin una mica les temperatures i pugueu fer tots una bona marató :)

Jaume86 porteu unes setmanes que déu n'hi do :great: , quilometres fets segur per a la marató que no us en faltaran, quins cracks ¡¡¡

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Mar 2019 12:28 #2839 per Hansi (Associat/da)
Tubarroooo, endavant que no ha estat res! :muscle: :muscle: Tinc ganes de veure't aviat preparant una altra marató, i que aquesta et vagi millor.

Josep58, els 15 km semblen una distància que no et fa trontollar res, això vol dir que, amb prudència, pots anar pensant en una mitja en un futur no tan llunyà. :cheer: :cheer:

Danigowwwwwl
, tio, que se't troba a faltar!:hearteyes: quines grans notícies, el teu estat de forma i que facis Barcelona!

Jorfer, Rugbyneitor, Jaume86
, a treure profit el dia 10 a la vostra bona preparació. Estaré pendent de vosaltres! :cheer:

A mi em va anar molt bé Granollers, una mica millor que la previsió que us deia dies abans. No era cap test ni res, la idea era entrenar però fort, i em va servir per situar-me i saber com vaig. Un 1h26' amb sensacions que, malgrat estar carregat muscularment, tenia força i cardio suficients. Anar sumant setmanes i km de cara a Londres :) .

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Mar 2019 19:54 #2840 per Jorfer (Associat/da)
Hansi, serà una gran marató la teva de Londres, sens dubte.

També serà estrany, tal com vam comentar ahir a la reunió de l'assemblea general que, per primera vegada en molts anys, cap gasosa corri la marató de Bcn. Però segur que us trobarem animant pels carrers de Barcelona.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.