Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Curiosament, ara ja no tinc cap MMP feta a Barcelona ciutat :oh: i això em va fer pensar que la propera marató m'agradaria fer-la a la que és la meva segona ciutat: Palma :yes:, però probablement la deixi per 2014.
Dani, me gustaría ser parte de esas personas que te ayudarán a lograr el temible sub40 en los 10k, y te lo vuelvo a reiterar.
Danigoal, jo segur que no et puc ajudar donan-te consells per aconsseguir aquestes fites però tens tot el meu suport per animar-te a fer-ho, ets molt jove i segur que aconsseguiràs tot el que et proposis. :he:
Pensa que 2013 al revés són 3h, 10' 2"...clar, al 2014 això ja no quadra.
+1, més que res perquè "compartirem" freakada o dècadagorka va escriure: Res de segona joventut que diu en Dennis Teuling, tu encara estàs en plena primera joventut!
gorka va escriure: Res de segona joventut que diu en Dennis Teuling, tu encara estàs en plena primera joventut!
I la teva frikada té molt bona pinta, no sabria quina de les dues aconsellar-te perquè les he fet les dues i de les dues en tinc molt bons records. A més a més les dues són olímpiques i les dues acaben dintre d'un estadi olímpic.
Jordi va escriure:
+1, més que res perquè "compartirem" freakada o dècadagorka va escriure: Res de segona joventut que diu en Dennis Teuling, tu encara estàs en plena primera joventut!
No et relaxis que et vigilo de prop
Salut!
Jordi
Danigoal va escriure: Ara tot just començo la temporada, encarada a alguna mitja marató a l'octubre-novembre, despres petita pausa i tornar per alguna mitjamarató a finals de març-abril-principis maig 2023. Sobretot em servirà per com a "assaig" de cara a preparar la meva 10a marató (octubre de 2023, Amsterdam o Munich tenen molts numeros) per celebrar la meva edat maratoniana: els 42any i 71 dies (equivalent als 42km195m) Sí frikada total, què pasa?
A seguir disfrutant del cami!