Behobia-Sant Sebastià 2024

Behobia-Sant Sebastià 2024

08 Mai 2024 17:54 #1 per XaviCht (Associat/da)
Espero que els qui voleu anar aquest any a la BSS us hagueu pogut inscriure... 27.000 inscripcions, esgotades el primer dia (bé, no és del tot així perquè els que l'hem feta 3 cops o més en els darrers anys ja ens podiem inscriure abans).

Aquest cop m'hi he inscrit jo solet, la SandraB, amb qui vaig fer la darrera no ve, i la Patricia, amb qui l'havia feta el 2020, i l'Agus, un amic amb qui la vaig fer el 2022, tampoc. En el cas de la Sandra, cal dir que no ve perquè al cap de dues setmanes fem la marató de Donostia i no podia fer dos viatges tan seguits.

En aquelles èpoques, espero estar ben en forma, tenint la marató a dues setmanes vista!

23' 12" - 5 km La Sansi Viladecans 2016
43' 59" - 10 km Cursa dels Nassos 2019
1h 37' 32" - Mitja de Barcelona 2020
3h 49' 29" - Marató de Venècia 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Mai 2024 20:17 #2 per andreugg (Associat/da)
Jo tenia el formulari omplert, solament faltava pagar però al final no ho vaig fer, masses dubtes no conec res allà, ni com fer res i vaig dir no fem una bogeria... Aixi que de mi et lliures jajaja

10k - Cursa Moritz Sant Antoni (2024) 00:47:18
21k - La Mitja (2024) - 1:43:46
42k - Marató Barcelona (2024) 3:51:20

10 Mai 2024 13:17 #3 per Sergi42195 (Associat/da)
Buenassss,

Doncs jo una vegada més aniré. Una de les curses més boniques de fer, i una ciutat que m'encanta per tot.

Salut i ens anem llegint

14 Mai 2024 18:15 #4 per XaviCht (Associat/da)

andreugg va escriure: Jo tenia el formulari omplert, solament faltava pagar però al final no ho vaig fer, masses dubtes no conec res allà, ni com fer res i vaig dir no fem una bogeria... Aixi que de mi et lliures jajaja

Malament! Val la pena fer-la. Jo tampoc en coneixia res abans del primer cop :wonder:

15 Mai 2024 18:35 #5 per kijotheh (Associat/da)
Hola a todos,

Yo he hecho esta cursa unas cuatro veces y este año será la quinta. Para mi es una de las carreras más bonitas y divertidas. Es dura, tiene un par de puertos que hay que subir. Pero lo duro lo compensa el gran ambiente que hay. San Sebastián además es una ciudad preciosa con un montón de opciones de ocio. Aunque yo siempre tiro por las tapas. Eso sí, no es nada barata en ningún aspecto.

Saludos

Dichosa Edad y Siglo dichoso aquel dónde saldran a la luz las famosas hazañas mías. Dignas de entallarse en bronces y esculpirse en marmoles y pintarse en tablas, para memoria en lo futuro.
www.jaenman.es/

07 Oct 2024 13:43 #6 per XaviCht (Associat/da)
Com que dues setmanes després vaig a la marató de Donostia, si algú vol el dorsal, el traspasso i faig Bombers.

Si coneixeu algú que el vulgui, aviseu. Sinó, demà busco a Strava, que hi ha missatges demanant-ne

Xavi

08 Nov 2024 09:23 - 08 Nov 2024 09:26 #7 per estanis13 (Associat/da)
Ei bon dia! Quina Il·lusió tornar a escriure aquí després de tant de temps, espero que algú em recordi :laughing: aquesta la corro a manera de promesa amb amics, no vull ni estic per patir i anar a ritmes d’altres temps, a disfrutar que ja és molt!

En principi la idea és córrer vestit de correcat ( a veure si entra haha), em crea una estranys sensació de impostor però de fet pago i suposo que em doneu permís tot i no haver fet res en tant de temps.

Per cert si algú vol córrer ens sobra almenys un dorsal, el regalo a algun correcat, salut!

08 Nov 2024 10:28 #8 per Jorfer (Associat/da)
Gaudiu molt.

Suposo que algun any la faré.
Molta sort i que el temps us respecti.

11 Nov 2024 13:44 - 11 Nov 2024 13:51 #9 per estanis13 (Associat/da)
Bones! Ja retornats d’aquell fantàstic país us fotré una mica la tabarra que vinc molt motivat :laughing:

Una mica de prèvia

2014-2016 va ser la meva època corredora principal, vaig fer marques que avui em semblen estratosfèriques, res de l’altre món, vaig ser pare i vaig abandonar la bona costum de córrer. Cap al 2019 la vaig recuperar i quan ja al 2020 estava prop del nivell anterior, coronavirus i tornem a abandonar. Desde llavors no vaig abandonar tan i tan però res a veure, potser córrer mitja hora un dia i un mes no fer res, després dos cops en 15 dies, res constant, no tan sols amb rellotge. Casualment el 2023 vaig augmentar una mica la freqüencia ( un cop per setmana o menys 30 minuts) però bàsicament com a escalfament gimnàs, que feia per fer alguna cosa. 6 de novembre del 2023 em diuen que tinc càncer de còlon, agafo l’esport com a motivació i distreure el cap i em poso l’objectiu de fer una mitja quan acabi tot. 5 de desembre operació, un mes després corria i 10 dies després començo 12 sessions de quimioteràpia amb l’objectiu de córrer almenys una vegada entre sessió i sessió ( cada 15 dies). Ho vaig complir, cada cop corria menys :laughing: dos dies abans de la operació vaig fer 10 km a 4:35 o així, després de la operació encara podia córrer sota 5, al final del tractament us asseguro que fer 6/7 km a 6 ja demanava l’hora, una barreja estranya entre frustració i motivació.
La cursa escollida va ser la Behobia perquè potser de les curses no maratonianes era la que més pendent m’havia quedat de les anteriors etapes, quan m’ho vaig proposar uns amics es van apuntar amb mi per acompanyar-me/motivar-me, lògicament ens vam inscriure en ple tractament.
A finals de juny vaig acabar el tractament i poc a poc, per mi molt a poc a poc per els metges i per la resta de gent no tant :lol: he anat fent coses, tinc tantes ganes de fer coses que no puc destinar gaire temps a córrer, també he caminat bastant per muntanyes, una mica de bici, viatges…. VIURE. He fet el que he pogut i volgut però ja veia que per fer la behobia em donava, havent fet algun entrenament de 15 km en les últimes setmanes. Però també he estat setmanes sense fer res, per múltiples motius ( poques per sort). Com a curiositat arribo a la Behobia amb punts al pit de treure el punyetero porth-a-cat :party:

Behobia 24

Al final som 4 els que anem a córrer la Behobia, dels 4 només una sembla que ha entrenat mitjanament per córrer, la resta suport moral hahaha
Sortim del final pràcticament, decidim amb aquesta amiga que anirem junts, i la resta que faci el que pugui, costa moltíssim avançar perquè hi ha moltíssima gent allà darrera però, la veritat el fet de no anar a tope, entre la gent i anar al ritme que permet anar junts fa que pugui anar disfrutant com mai, picant de mans, cridant, agraint a la gent els ànims… però tampoc ens enganyem, no hagués donat per gaire més :laughing: al final vam fer 1:41:48 crec, molt i molt disfrutat i una mica emotiu.
M’hagués agradat trobar més correcats, vaig trobar només en Francesc ( ara no sé el nick aquí) i un ex il·lustre com en CarlosHB amb qui encara mantinc relació.
Com a extra m’enduc estarmotivat per tornar a posar-m’hi “en serio” i fer una marató el 2025, a veure si dura :666:

Salut!

11 Nov 2024 14:53 #10 per aurelian (Associat/da)
ostias estanis13 mucha salud y muchos ánimos

10000: 38:43 - Sant Antoni 02.2016
Mitja: 1:23:49 - Oxford Half Marathon, 10.2018
Marató: 2:56:26 - Maratona di Pisa, 12.2018

strava

11 Nov 2024 14:55 #11 per Jorfer (Associat/da)
Ostres Estanis13

Abans de res gràcies per compartir la teva història de superació i motivació que has tingut els darrers anys.

Està clar que amb voluntat i perseverança podem fer tot el que ens proposem. Ers un lluitador i m’alegro molt que hagis guanyat aquestes batalles.

Ara a continuar lluitant que segur que enxaea tens moltes guerres per les que lluitar amb energia i motivació.

Força Estanis👍💪😘

11 Nov 2024 20:40 #12 per RUNandWINE (Associat/da)
Ostres estanis13, pell de gallina 🙌🙌🙌

Gràcies per compartir i enhorabona!

14 Nov 2024 16:49 #13 per XaviCht (Associat/da)
estanis13, gràcies per compartir-ho, i felicitats!
Segueix endavant amb la motivació, i ens veiem a alguna marató :)

Jo, com ja vaig dir, vaig vendre el dorsal i vaig fer Bombers amb la meva filla, em va saber greu perdre'm Behobia però ha valgut la pena. A més, vaig a Donostia la setmana que ve, igualment (per la marató).

L'any que ve, per poc que pugi, BSS altre cop!

14 Nov 2024 17:17 #14 per Tiny (Associat/da)
estanis13 Moltes gràcies per la teva crònica!! :party:

Amb aquesta actitud segur que te'n sortiràs...

Molts ànims i a continuar amb les curses de fons! :clap:

10 km. Sant Antoni 2011  42'37"
Mitja marató. BCN 2015  1h 34' 27"
Marató. Munic2015  3h.27'26"

15 Nov 2024 17:50 #15 per Dennis Teuling (Associat/da)
Molt bonica la crònica cursa-vida dels últims 10 anys...

Has tocat fins, ara et mereixes pujar a dalt de tot. A gaudir de les curses i per extensió de la meravellosa vida!!

Una abraçada Estanis!

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

20 Nov 2024 19:47 #16 per fandes (Associat/da)
Bravo bravo bravo Estanis!

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats