rutxi, quin crack que estàs fet

. Ja m'imaginava que diries quelcom així. Potser l'únic que et faltava era posar una mica d'ordre i ja està. En quant a la muntanya. Tant tu com l'
Oriol, com el
Rül. m'ho heu mostrat no poques vegades. Jo sempre hi tinc present unsa visiteta de tant en tant per la muntanya i solia fer molt en "pretemporada" i al final del curs, peró amb les maratons otoñals va canviar tot una mica. No obstant d'ençà la mitja de Barcelona hi vaig anar a cercar aquestes pujades i baixades, sovint inverossímils, buscant aquest treball que comentes. Després d'unes 4 setmanes vaig tornar de nou a l'asfalt pur i dur i els ritmes forts, de cara al final de temporada. Semblava que tot estava anat bé, peró vaig cometre un error per kes meves ganes de voler competir, ajuntant dos competicions. Abans potser ho podia fer, peró ara era arriscat, tenint en compte que la segona era una mitja (Montornés). Vaig estar gairebé una setmana parat, peró el diumenge següent vaig recuperar el pla amb matissos i poc a poc sembla que alguna coseta podrem fer. He comés moltes erades, com vaig dir fa uns dies, de les que he pres bona nota de cara a la propera temporada, peró, collons, també n'he fet de bones i quan ja no m'ho esperava, sembla que poden estar començant a sortir. A dia d'avuí em trobo molt bé, recuperant molt bé dels entrenaments i traient-li un suc que feia molt de temps que no aconseguia. M'estic omplint de confiança i no sé que passará quan torni a competir, peró si tot segueix així, espero recuperar la versió que tenia perduda des de féia temps.
cachirulo, me alegra ver que ya has soltado el freno de mano. Tengo ganas de verte de nuevo compitiendo sin retenerte. Ahora bien, no te voy a dejar acercarte tanto como en Montornés :winktongue: