Bones companys, per fi he fet un click i torno a seguir una rutina d'entrenament, espero que ja no la perdi i pugui tornar a gaudir una mica a les curses, dic una mica ja que espero

pel que no he fet fins ara :mdr:
La setmana passada vaig sortir tres dies pel riu i el rodal mantenint uns ritmes entre 4'40" i 4'30" de mitja i acabant sempre en progressió. També vaig fer un dia de canvis de dos minuts ràpid i dos minuts lents, sortint els ràpids sobre 3'40" i els lents sobre 4'20".
Diumenge vaig anar a Sant Boi. Primera cursa on vaig baixar de 38' allà pel 2008 o 2009 crec, ara no ho recordo. El recorregut ara ja no és igual ja que es passa per dins el recinte hospitalari. Ara és més entretingut i crec que fins i tot una mica menys dur, encara que segueix una cursa amb perfil en forma de V. Temps final de 38'16" i amb bones sensacions, no puc mantenir ritmes d'abans, però com a mínim vaig gaudir de la cursa. A les pujades vaig notar que no anava, això si :'( , però en vaig ser conscient i no vaig voler passar-me i després no poder amb els 3 darrers km en pujada.
Dilluns vaig sortir a fer un rodatge de recuperació pel riu de 45' a 4'34" i ahir vaig anar a fer un entrenament de pujades. 25' d'escalfament i dos blocs de 5 pujades de 200m (a la part inicial de la primera pujada del recorregut del rodal), recuperant baixant al trot entre sèries i entre blocs caminant. Els ritmes entre 3'45"-3'35".
Avui descans i demà intentaré sortir a fer uns canvis de ritme. La setmana vinent ja intentaré fer sèries que fa temps que no les toco, la veritat.
Miguel, si puc dilluns ens veiem al cross de la Salut i als altres si esteu per allà també