XXXVII Pujada de Bagà a Coll de Pal (31 Maig 2020)

XXXVII Pujada de Bagà a Coll de Pal (31 Maig 2020)

17 Mai 2022 20:27 #241 per Dennis Teuling (Associat/da)
Gràcies joregar,

Sí, inscrit estic a la de la carretera... i el problema no és el ritme.. sinó la constància de córrer 19 kms en pujada. No ho he fet mai (ni mai m'havia interessat :lol: ).

De totes maneres, avui m'he assabentat de la paral·lela que fan per la muntanya, i sens dubte m'aniria millor... m'ho pensaré!!
O pujar per carretera i baixar per la muntanya... el que no sé si la botifarra encara estarà calenta quan arribi :whistle:

Això de l'ITRA ja és només un tema de curiositat, ja no per aquesta cursa, sinó per les altres..

Ens veiem!!
Dennis.

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Mai 2022 21:07 #242 per No Surrender (Associat/da)
Dennis, el senyor a qui vaig preguntar m’ha deixat en “visto” i s’ha quedat tan ample! 🤣.
En fi…no crec que el mateix día et posin cap problema en canviar-te de cursa Fina i tot el mateix dia. Opcions mil…de fet pots fer la vertical fins puigllançada i baixar per la d’asfalt…o al reves.
Per la butifarra cap problema perquè no ets el 1r ni l’ultim que baixa corrents! Com a molt te la menges fresa i prou.
La veritat es que tampoc he mirat si tienen a fer l’acte que feien a dins el saló d’actes.
Ja ens ho trobarem!

Joregar, jo l’any que he estat en molt Bona forma he fet un sub 2h 30’ (crec recordar) molt justet….imagina’t la diferencia de perspectiva teva i meva 🤣🤣🤣🤣

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Mai 2022 18:08 #243 per fandes (Associat/da)
Doncs com bé em va fer caure l'altre dia la No Surrender per instagram... Enguany seré baixa :(. No per falta de ganes, és que justament coincideix amb la XXIX Pujada a les Dues Pedres que organitzem des de la Unió Colomenca.

Així que sols em queda que desitjar-vos que gaudiu molt i ens poseu les dents molt llargues!

PD: de vosaltres depèn que continuï un any més i la puguem gaudir plegats el 2023!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Mai 2022 17:49 #244 per Dennis Teuling (Associat/da)
Hola companys, companyes!!

Com ho tenim?
He llegit ara que enguany només hi ha un avituallament al km 12,5 :fire: :goblin: :fire:

I sembla que farà calor el diumenge, així que caldrà un bon camelbag per poder sobreviure.
(jo portaré igualment una motxilla per la tornada)

No sé si puc córrer amb vambes d'asfalt i que em portin las vambes Trail a dalt per fer la segona part caminant? (depèn de les forces si primer pujo al Niu,o si directament a la collada de Comafloriu i capa a Rebost i Bagà)

Algú sap com va la logística?

Bé, ara em toca re-llegir les cròniques dels anys anteriors per saber on trobarem els punts de més dolor :confounded:

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Mai 2022 18:05 #245 per No Surrender (Associat/da)

Dennis Teuling va escriure: Hola companys, companyes!!

Com ho tenim?
He llegit ara que enguany només hi ha un avituallament al km 12,5 :fire: :goblin: :fire:

I sembla que farà calor el diumenge, així que caldrà un bon camelbag per poder sobreviure.
(jo portaré igualment una motxilla per la tornada)


Hola Dennis!!! :heart:
Un avituallament potser molt justet deben de la calor que faci, si no vols portar motxill pos portar un bidente i axil no vas amb tan pes.

Dennis Teuling va escriure: No sé si puc córrer amb vambes d'asfalt i que em portin las vambes Trail a dalt per fer la segona part caminant? (depèn de les forces si primer pujo al Niu,o si directament a la collada de Comafloriu i capa a Rebost i Bagà)

Algú sap com va la logística?

Bé, ara em toca re-llegir les cròniques dels anys anteriors per saber on trobarem els punts de més dolor :confounded:


Mira, habitualment deixem les bosses a l'autocar i un cop a dalt agafes la teva bossa. Per tant, jo crec que pots posar les bambes a una bossa i canviar-te per les de muntanya.

Solem portar roba d'abric perquè un cop adalt a l'avituallament i mentre esperes l'autocar per baixar fa fresqueta. Pots posar la motxilla i bambes de manera que no hagis de fer la pujada amb la motxilla i quan et posis les bambes agafes també la motxilla.

El que no se , és el que faras amb les d'asfalt. Jo m'oferiria a guardar-les i quántum baixessis em truquessis per donar-te-les, però el meu fill li ha sortit un compromis i después de la pujada, anirema a casa a recollir la gossa i els tratos i marxem cap a La Garriga.

Jo finalment sortiré una hora abans. No em veig amb cor de fer-la tota corrent, per tant per anar fent Ca-Co surto caminant per respecte als corredors/es de la cursa.
Almenys aquest any podré fer això, l'any passat no podia ni caminar, però també va estar molt bé poder animar.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Mai 2022 21:04 #246 per Tonibeltran (Associat/da)
Ep, bona tarda.
Despres de la bona experiencia de l'any passat, aquest any repeteixo a la milla vertical, tot i que l'allarguem un xic.
La idea es fer la milla vertical, aprofitar l'avituallament de coll de pal, per agafar forces i la botifarra (energia extra) i d'allà pujar al niu per baixar a Bagà pasant pel rebost. Com que la ruta surt llargueta,i no apretarem, sortirem una hora abans
Dennis: si et quadra podem compartir alguna estona, encara que facis la pujada per asfalt, la segona part la pots fer amb nosaltres.
Gracies per tota la info Helena, ens ho fas tot fàcil.
Ens veurem diumenge.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Mai 2022 23:52 #247 per Dennis Teuling (Associat/da)
Gràcies No Surrender (d'aquí 2 setmanes ja tindrem les últimes entrades pel Boss :v: :v: ),

Sempre ple de saviesa i bondat :kissheart:
No, la baixada amb les de córrer no és cap problema... aniré lent, això ho tinc clar!
Com a mínim pots sortir amb els que fan la milla vertical i veure als més ràpids passar.

I tant Tonibeltran, la idea és arribar, recuperar l'alè, menjar-me una bon entrepà (si pot ser botifarra encara molt millor), i després anar cap al Niu fins trobar-vos (jo pujant, i vosaltres baixant). I després baixar amb vosaltres.
Puigllançada segueix sent part del pla??

Ens veiem el diumenge, sí :party: :party:

Aquesta tarda he vist les 2 hores de reportatge de la pujada de l'elit amb rècord de la prova... però només veure les cares dels guanyadors patint tant durant tant de temps (i nosaltres molt més)... fa por de debò.

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Mai 2022 15:06 - 26 Mai 2022 15:06 #248 per Jordi (Associat/da)
Amunt!!!! :muscle: :muscle: :party: :party:

Estaré molt pendent de tots :kissheart: , jo aquest any no hi seré, però he tornat a viure molt bones sensacions rellegint la meva crònica i recordant aquell dia; TORNARÉ!!!! :hearteyes:


Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Mai 2022 15:18 #249 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Aquest any em tocar treballar ús dessitjo una molt bona pujadeta a totes i tots

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Mai 2022 16:00 #250 per Carlos (Associat/da)
Una cursa que porto al cor. Desde els meus inicis en ak mon que lhe volgut fer. Un sommi que es va fer realitat el 2019 amb 1:56 molt poketa gent I 2021 amb 1:55 amb tota la trupe correcat.

Aquesta edició no asistiré.

Tot I que he estat dies rumiant que fer si dir o pal.

Al final men vaig al dir que ja tenia inscripcio guardada desdel 2020

Que gaudiu moolt

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Mai 2022 17:34 - 29 Mai 2022 17:52 #251 per No Surrender (Associat/da)
Coll de Pal mai deceb, i et diu qui ets i on ets :heart:

Un altre pujadeta més a la saca! :party:
M'encanta aquesta cursa :heart: ...és que estas allà, sola, sense sorolls, només els ocells...pujant aquell asfalt que no te pietat i amb unes vistes espectaculars...no se pot ser més feliç.:hearteyes: :hearteyes:

Enguany no he patit. El meu estat de forma no estava per sortir a les 9h i ja estava decidit fer un CA-CO i que sortis un bon entrenillo. Ja van dos vegades que he sortit a les 8h, la última va ser el 2017 i avui, cinc anys després. La ventaja de sortir abans, és que post animar molt als corredors que surten a l'hora oficial de la cursa, enguany també, m'he trobat que ja hi ha una altre hora extraoficial (les 7h i les 7'30h), està bé que l'organització faci aquestes excepcions i ens doni l'oportunitat de poder fer la Pujada sense estar en un excel·lent estat de forma.

Sort que portava un bidó de 500ml, m'ha vingut just per arribar a l'avituallament del 12,5km...allà he carregat i a l'arribada ja el tornava a portar buid. També m'ha anat bé la parada a menjar taronja, avui només havia esmorzat 3 albercocs i al km 16 em pensava em donava algo, i com he sortit rollo traqnuis, idò no he agafat cap gel ni res...en fi. Del xalet a dalt se m'ha fet llarguet :sick: ... he enlentit una mica més el ritme :laughing: , i he pogut arribar amb un somriure a la cara :hearteyes:. El rellotge m'ha dit adeu, crec que al km 12 o per allà, ara estic esperant a veure si he tingut un problema amb la bateria o si s'ha mort del tot....Crec que les coses passen per alguna cosa, i això n'ha estat una d'elles.
Tot positiu, no veig res en el matí d'avui que no hagi estat bó.

L'organització, com sempre, casolana...enguany no es regalava la samarreta, però tenien "records" per si els volies comprar a un preu molt assequible, i a mi, això m'agrada. Jo, que cada vegada intent ser menys consumista , agraeixo molt aquestes accions. Si m'interessa ho compro i si no, no. Al final el planeta també ens agraïrà que no tinguem tots 200.000 samarretes.

Els de les 8h, al final crec que hem sortit a les 8'10h, a veure si algú dels que hem començat a aquella hora m'ho confirma i així se, al final si he rascat els 179 minuts o si he fet 181, potser una tonteria, però em fa gracia saber-ho :woohoo: , i com els de l'organització igual compten des de les 8h, llavors no em sortiran els comptes.

La síndria de l'arribada brutal, i com no mejo animals, doncs la buti allà s'ha quedat, tampoc m'hagues entrat un entrepà, però la síndria ha entrat beníssim. M'ha sobrat una mica la medalla, la veritat, però bé, suposo que hi ha gent que li farà gracia. De tota manera, si fos dels organitzadors, ho preguntaria....pel perfil de gent que anem per allà, em sembla que es podrien estalviar aquesta despesa.

No puc opinar sobre el nomebre de participants, perquè al sortir una hora abans i marxant sense dutxar-me cap a La Garriga per assumptes amb els nins, i sense anar a l'acte (que enguany si han tornat a fer), no se quanta gent hi havia.

M'ha agradat molt poder animar a la gran Laia Andreu, que avui anava de passeig sense dubte, la tia parlant tranquilament mentre pujava i marcant-se un bon sub 2h sense despentinar-se.

joregar, estas molt fort i m'ha encantat tornar-te a veure despres de tant temps...bona cursa t'ha sortit després de fer un 5000 a tope el divendres. Ets una machine!!! :rocket: Tot i que la teva humilitat no et deixarà reconéixer-ho, ho ets i ja està. Segur que tornarem a coincidir alguna altre vegada a Coll de Pal, també la portes ben endins :heart: . I enhorabona per la marca!!!!!! :rocket: :rocket: :rocket:

Hem coincidit uns quants correcats, i ens hem fet foto a la sortida, l'he vista per xarxes, si la tingues la penjaria aqui, al final erem una bona grupeta.

Frisso de llegir la crònica de'n Dennis, almenys la seva opinió....Coll de Pal l'odies o l'estimes, no hi terme mig. No tinc clar en quin punt s'ha quedat :666: .

Felicitats a tots els que heu fet qualsevol de les tres curses, que en siguin tres, fa que hi hagi força ambient. I enhorabona als debutants!! Ja ens explicareu sensacions...

Un bon cap de setmana per Bagà, gràcies Pirata i Grampy (i senyores esposes) per la companyia ahir horabaixa.

Hi torno segur, seguríssim. A veure si l'any que ve no em toca treballar...i si em toca, a veure si ho puc canviar. Abans de començar (encara que sigui a ritme lent) sempre pens: que cony fas aquí, quan estic enmig som molt feliç i quan he acabat hi vull tornar... La vida...:innocent:

Potser l'any que ve ja podem obrir un altre fil, no? Aquest ja és de fa dos anys. Han passat massa coses i ja hem de tirar endavant! :tada:

Una abraçada a tots, no us oblideu d'explicar la vostra cursa :sunglasses:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Mai 2022 20:13 #252 per Danigoal (Associat/da)
Enhorabona, No Surrender! :clap: :clap: :clap:
Ja té molt de mèrit plantejar-se i acabar una prova com aquesta

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Mai 2022 22:24 #253 per grampy (Associat/da)
Un altre mes que l'ha fet, i ja van dos anys seguits, com diu "la jefa" de coll de pal o t'agrada o l'odies!! I jo estigui bé o malament, aquestes bestieses m'agraden. Com no la idea és passar un finde amb la família i els amics, i si no hi han maratons per col·leccionar doncs cap a la Montanyà s'ha dit, a mes que era un entrenament ideal per la setmana vinent que marxem a fer Carros de foc i les etapes són això,17-20 km i sobre 1300+ cada dia, així doncs entreno perfecte!!!
He sortit amb la helena i el pirata abans de l'hora dels corredors per no hagué d'estar patint per entrar dins les 3h que donen i a més no patir tanta calor, els 3 primers kms hem fet l'únic CACO de tota la cursa, després ja caminant a un molt bon ritme cap amunt, l'Helena està forta i hem vist com de mica en mica ens anava deixant, el pirata s'ha volgut quedar amb mi tot i que també està fort, hem estat fent apostes de quant començarien a passar els 1ers corredors....l'any passat (hi havia més nivell) els primers entre el 9-10km, aquest any en el 12-13-14 mes o menys els 3 primers.
Després et passa el temps anima'n als que et van passant mentre els kms van caient sense perdre ritme, fins als últims 2 km que se m'han fet llargs, no anava fi de l'estómac des d'ahir i m'ha passat factura.... però content al final, ja que he pogut rebaixar 8 min el registre de l'any anterior.... ara toca descansar que el finde que bé tenim feina!!!! Com sempre un plaer saludar els companys el dia d'avui!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Mai 2022 10:35 #254 per joregar (Visitant)
Doncs aquí un més que va estar ahir a Bagà, i van 8 edicions "ininterrompudes" des del 2014, tenint en compte el 2020 COVID i la retirada de l'any passat en el km8.
Ara pensava que no he fallat mai des de que la vaig descobrir però tampoc la he preparat mai especificament, el millor temps el tenia de la primera edció que havia fet una marató 1 més abans, és a dir que fons tenia. Aquest any he estat fent molt cosa curta i per circumstàncies del calendari :laughing: vaig fer un 5000m a tope el divendres nit.
Així el diumenge anem cap a Bagà amb la intenció de passar un bon dia i gaudir-patir de la cursa, i perquè no dir-ho, també amb la esperança de millorar el temps, si és que surt, tampoc a matar-se. Aquest any vaig més content perquè he "enganyat" a companys :) La Laia Andreu que coneixia la cursa però no la havia fet mai i tenia ganes ja es va decidir fa temps i en Sufi que parlant la setmana passada li comento què anava a fer i ràpidament es va apuntar sense saber res de com era això jajaja. A banda en David, un ultrafondista curtit en mil batalles que també em vaig enterar que estava apuntat, també era de les que tenia pendents.

Ets una machine!!!

NoSurrender, gràcies però de machine res, machine la Laia que guanya la cursa o en Sufi que amb 1 mes d'entrenos fa 3r jajaja. Jo que entreno amb ells soc un mindundi, però que m'hi esforçe, sí que ho pot dir :P :laughing:
a tu et vaig veure bé en el teu CACO, era el km 16 i anaves a bon ritme i fresca, que bé quan els plans surten bé. Bona tria sortir a les 8, ho hauràs gaudit molt. Que majos són els de la organització. Us vaig veure sortir i jo crec que no eren encara les 8:05. La classificació sembla que t'han donat 3h00. a veure si algú més et pot ajudar amb el dubte.

La meva cursa, doncs això, a sortir reservant una mica, aquest any més encara si cap i anar vegent les sensacions. Doncs a la primera avaluació després de l'Hospitalet km 7, on acaba una part molt dura, les sensacions eren molt bones, de cardio molt bé i el ritme era bó. Les cames tampoc semblava que es queixaven. Seguim sense flipar-se però poc a poc se'm van carregant els quadriceps i en el km 14 faig la primera caminadeta, no hi ha ganes de patir. Sap una mica greu, són els 2 dimoniets en el cap que et diuen que pares i que continues a l'hora jeje. I jo que li havia dit a Dennis que de caminar res jaja. La segona aturada va ser quan vaig veure a NoSurrender, ja tenia ganes de trobar-te, era la escusa perfecta :) Després de xarrar una miqueta m'esperona i tornem a correr. No se quantes vegades més vaig caminar però el cas és que tampoc es perdia tant de temps i després del xalet veig que puc baixar de les 2h. Veia que el noi que em va passar, em treia ventatja quan jo caminava però li retallava quan corria, aixó també em motiva i de seguida km18, 19 i pam, ja estem dalt. 1h54 millor marca.
Bon ambient a dalt com sempre. Encara no m'he recuperat del tot quan veig arribar la Laia, quina crack. I al poc la Helena. I el David... Petar la xarrada i fotos de rigor.
També tinc ganes de saber la opinió de Dennis, allà dalt tampoc es va pronunciar amb claredat... enamorat o odi? :666: potser estava pensant en el que li quedava per endavant! Deu n'hi do, molta sort en la ultra ultra.

Després de la baixada en bus, entrega de diplomes i premis (Helena tens una copa, premi de categoria, el presi ja sap que vas molt per allà, ves a recollir-la) vam acabar de passar el dia amb la familia fent la via Nicolau i remullant-se les cames al riu.

Llarga vida a Coll de Pal!
Salut.

17'04" Pista Atletisme Mollet Maig'22
34'40"      Vilafranca Gen'23
1h15'58"   València Oct'22
2h57'49"  València  Dec'19

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Mai 2022 00:26 - 31 Mai 2022 00:30 #255 per Dennis Teuling (Associat/da)

joregar va escriure:
Frisso de llegir la crònica de'n Dennis, almenys la seva opinió....Coll de Pal l'odies o l'estimes, no hi terme mig. No tinc clar en quin punt s'ha quedat :666: .

També tinc ganes de saber la opinió de Dennis, allà dalt tampoc es va pronunciar amb claredat... enamorat o odi? :666: potser estava pensant en el que li quedava per endavant! Deu n'hi do, molta sort en la ultra ultra.
(Helena tens una copa, premi de categoria, el presi ja sap que vas molt per allà, ves a recollir-la)
Llarga vida a Coll de Pal!
Salut.


Bé, estimar, estimar.... no sé, no sé :laughing:

Tenia un munt d'excuses: Que tenia un concert de U2 (bé, un tribut de Please) amb sopar la nit abans, que si el punt més alt d'holanda és la torre de Rotterdam (però llavors perquè la Nienke Brinkman sí guanya la Zegama amb una marca impossible)

Però mirant-ho en retrospectiva, realment fa setmanes ja vaig endevinar que passaria ahir a la pujada.
Simplement no estic fet per córrer 19,6 kms de pujada. No és lo meu. Mai m'ho havia plantejat, mai m'havia interessat, però llegir tots els anys l'estima que la té la Helena No Surrender... havia de claudicar!!
Vull dir, sabia que no era capaç de fer una bona actuació aquí (ni ara ni mai), però els resultats de corredors que "normalment" arriben darrera meu a les curses com l'amic JRDi69 i que després fan un sub 1h55 :? :? van donar la falsa esperança de que potser en aquesta carretera succeeixen miracles impossibles d'explicar...
Però no.. la dura realitat és que no valc per això.

Però sí, m'ha encantat l'ambient casolà. M'ha encantat l'organització, un 10 en tots els sentits.
I les vistes durant els 19 kms han sigut fantàstiques. I l'entrepà amb botifarra, boníssim!!
(i una segona, ja que la Helena no menja animals... :whistle:)

A propòsit Helena, mira el Karma: No volies la medalla, i ara a sobra afegeixen una copa :trophy: :laughing:

Bé, la meva mini-crònica:

Després del concert i el sopar (fins a la 1:30.. però només vaig beure 3 cerveses.. poc a poc estic aprenent) volia dormir una mica més, però sabent que l'equip de muntanya (Pinelli, Tonibeltran, Chus, Pere, Nati i la Helena sortirien a les 08:00 vaig decidir aixecar-me a les 06:00 per arribar abans de les 08:00 a Bagà.
Aparco tranquil.lament a les 07:50 i puc saludar i fer-me fotos amb els Correcats (ehhh, :speaker: encara no he vist la foto!!!).

Ens acomiadem dels 5 del Trail, i de Helena, Grampy i Pirata que surten a les 08:00 (millor dit, a les 08:06, crec).

Em saluda el Joregar, i curiosament no sabia que era ell :whip: :whip:
(I això que vam fer gran part de la pujada de la mitja de Ripoll l'any 2017 plegats.. jo amb 10 kg menys, això sí)

Vam parlar i escalfar una mica (no massa, doncs el "Sufi" no volia fer cap metre de desnivell positiu... i és prou difícil trobar una recta allà... ), moltes gràcies per cuidar de mi joregar, i recordo molt bé el que deies que en cap tram calia caminar :laughing:

Bé, sortim el gran peloton de 42 corredors que feien la Trail o Milla Vertical al Puigllançada, i 41 corredors que fèiem la pujada al Coll de Pal (menys les 10 persones que havien sortit una hora abans).

Surto amb 2/3 davant meu, i 1/3 darrera meu, pujo tranquil·lament uns 400 metres, em giro... i de sobte veig que no hi ha ningú darrera meu :scream:
Resulta que el terç que tenia darrera havia fet la bifurcació cap a la Trail i només tenia la bici al costat.
Vaig pujar una mica el ritme, vaig passar una, dos, tres, quatre persones els primers 3 kms, i anava darrera de una parella més vells que jo. Tot correcte, un ritme mitja dels primers 3 kms de 5'50"... tot controlat.
El 5è km és una mica més pla, només un 5% i passo també a aquests 2 corredors, i començo a trobar-me bé.

Però arriba el km 7 -potser el més dur de la cursa-, amb més d'un 10% de pujada, i ja veig que ni de conya puc aguantar tota la cursa corrents.. i llenço la tovallola :whip:
600 metres després veig uns voluntaris amb aigua i torno a córrer durant un km, però ja he perdut tota la esperança.
Miro darrera, i encara hi és la última noia, però està igual de fotuda que jo. Així que CA-CO durant 7-8 kms i de fet, els dos corredors que incomprensiblement segueixen pujant sense caminant tampoc estan tan lluny. Com a molt 200mtr, o minut i mig.

Mentrestant, gaudeixo moltíssim de les vistes, que avui hi ha un cel que poques vegades és tan net, i que millor que fer unes fotos del Pedraforca en plena cursa :hearteyes:
Per sort, al km 15 comença baixar la pendent, i ja amb un 6% deixa córrer. Ara si faig gairebé 3 kms corrents, fins al km 19 que novament puja 80 metres (un 8%)... però ja podem veure la meta, la última corba i ja ho tenim: 2h21:29.

Veig la cara animada de No Surrender, després el Grampy i Pirata & Sra. i vaig ràpidament a agafar la botifarra.
Gairebé, gairebé al mateix nivell de la cursa nostra de Sant Quirze :stucktongue

Però no estic del tot tranquil.. doncs Pinelli m'havia dit estaria a Coll de Pal després de unes 2h45... i havent sortit 1 hora abans estava segur que ja estava a prop del Niu.

Parlo una estona amb la Helena, li pregunto si ha vist al grup Pinelli, i collons... ara arriben!

Aprofito per repetir el entrepà amb Botifarra, i ja pugem amb el grup Trail al Niu de l'Àliga. Encara estic menjant-me l'entrepà i m'adono que ells (que són del mateix nivell que jo) em deixen enrera a la primera pujada. Buff.. serà complicat això. Potser no calia repetir :whip: Poc a poc vaig fent, molt més lent que els 4 cracs (que van deixar a la Nati vilment al cim de Puigllançada), però tot i així arribant al Niu.
Ha sigut una hora, però semblaven 3.
Ja només quedaven 1830 metres de desnivell negatiu per deixar els quàdriceps cremant :fire: i ho vam fer en gran part corrents a bon ritme.

Així vam arribar sobre les 15h a Bagà i ens vam convidar a una bona gerra de :beer: Pinelli, ToniBeltrán, Chus, Pere i la Nati que havia dormit una hora al cotxe :lol: :lol:

Ha volgut molt la pena, i no diré pas que no repetiré.. Un mal resultat té més possibilitats de millorar, oi?

Un plaer estar amb vosaltres ahir diumenge :heart: :heart:

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Mai 2022 16:52 #256 per gorka (Associat/da)
NoSurrender, grampy, joregar, Dennis Teuling

Gràcies per les vostres cròniques, que ens han portat a la mítica Pujada.
Feu una mica d'enveja i, en aquesta llarga fase de retorn en que estic, m'heu fet recordar que tinc pendent repetir aquesta cursa per comparar un temps de "quan estava bé" amb un temps d'ara. Veurem si d'aquí un any pot ser. :)


MP
1000 m.l. (1): 3.53 (Barcelona 2018)
5 Km (3): 22.31 (El Masnou 2017)
10.000 m.l. (2): 39.59 (Barcelona 2009)
10 Km (102): 38.20 (Girona 2007)
Mitja Marató (88): 1.27.38 (Granollers 2007)
Marató (34): 3.18.27 (Sant Sebastià 2007)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Jun 2022 13:41 #257 per Jordi (Associat/da)
NoSurrender, grampy, joregar, Dennis Teuling :hearteyes: :party: :party:

Cada vegada tinc més clar que amb la motivació adequada Coll de Pal es apta per tots; :hocho: :hocho: :666: 2023 :whistle: :whistle:


Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Jun 2022 23:39 #258 per Dennis Teuling (Associat/da)
Però si només em vas guanyar per 26 minuts i mig :blink: :blink:

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Jun 2022 07:16 #259 per Jordi (Associat/da)
Queda't amb que aquest any hauries quedat davant meu, jo hagués fet més fotos :stucktongue


Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Jun 2022 17:35 #260 per fandes (Associat/da)
Wow! Fins i tot després de llegir en Dennis xD em desperteu molta nostàlgia de Coll de Pal. Tan de bo 2023 sigui l'any de tornada...

Felicitats a tots els que heu fet que aquesta cursa existeixi un any més!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.