ORGULL CORRECAT
Jo no tenc crònica per escriure, però si coses a dir:
Gran retrobada correcat aquest cap de setmana
. Amb alguns ahir ja ens vàrem veure, amb altres ens hem vist avui. Hi ha ganes, moltes ganes de retrobar-nos.
Vos he vist molt bé a alguns
, però que molt i molt bé. Hi ha hagut molt bones posicions i alguns sub2h lluitats i merescuts.
Menció especial pels ultrafondistes, de veres, me tenen des de fa molt completament enamorada
. Són diferents a la resta, molt diferents. Lo de'n
luisito era de catifa vermella, o taronja (en el nostre cas).
El fet que els
Amics de l'atletisme de Bagà anunciassin que potser seria la darrera edició, ha fet, que molts corredors que la tenien pendent de fa anys, avui vinguessin. Esper no equivocar-me, però crec, que
enguany no serà la darrera edició.
Tot i que no he pogut estar animant als de la cursa de muntanya, (per mi avui, era molt important estar animant a la d'asfalt), esper i desitj llegir alguna crònica d'aquestes que ara són tan cares perquè ningú escriu. I tambè esper que els hagi quedat clar a tots els particiants de la de muntanya que
Bagà és la capital catalana del Trail Running, com bé diuen alguns veïns d'allà.
No vull mencionar a gaire gent perquè segur que deixo mil moments dels que hem viscut avui, però si que vull donar les gràcies a la
judith,
Olga,
Pirata i
Luci per la gran matinal que m'han fet passar
.
M'ha entristit veure que quan arribava la
Quima ja havien desinflat l'arc.
Buff!, em sap molt greu que no hagis pogut venir. Esper que hagi estat un petit ensurt i res més. De fet hem comentat que era extrany, però no hem llegit el missatge fins després. Però saps què? Potser, i només potser el proper any em pots ajudar a assolir una pujada a Coll de Pal, sense parar ni un metre a caminar. Encara mai ho he aconseguit, encara que hagin estat pocs metres no la tinc tota corrent, i és una espineta que m'he de treure...que em dius? M'acompanyes l'any que ve?.
Avui no m'he guanyat la foto amb el cartell, però per res la canvii per aquesta
. No sortim tots, en falten molts, però en som una representació.
Avui no poder córrer ni caminar i estar animant, m'ha donat l'oportunitat de poder agraïr en forma d'ànims, a molts dels que en setmanes dures que costarà oblidar, em vareu donar un motiu per poder mantenir el cap fred en alguns moments. Avui m'ha permès tancar un cercle. Com diu la cançó cal deixar de mirar enrere per poder mirar endavant. MIL GRÀCIES