- Missatges: 1715
Dennis Teuling va escriure: (I com a animalada friki total el krlos, fent a més la baixada també corrents, i sub 2h)
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
joregar va escriure: Hooolaaaaa!!!
com veig que al 2021 no es va obrir fil i es va profitar el de 2020, doncs el segueixo. A la espera per si el vol obrir la NoSurrender!
Doncs que ja tenim ací una nova edició, el 29 de Maig a Bagà amb la clàssica pujada per asfalt i les més recents per camins i la milla vertical fins el Puigllançada
www.atletismebaga.cat/
De moment només 15 inscrits en la d'asfalt i 19 en la trail. L'any passat va ser un èxit! no se si per les ganes post-pandemia o perquè semblava podia ser la última. Esperem que us animeu molts i ho torne a ser.
Ens veiem.
quicu111 va escriure:
![]()
![]()
![]()
estaria bien para preparar la proxima subida veleta:silly:
![]()
![]()
![]()
![]()
joregar
, l'any passat te vaig posar una falta de les grosses, perquè no record si no te vaig veure o si directament vares gosar no venir
.
Dennis Teuling va escriure: Ehh, gràcies per avisar joregar,
Una consulta sobre ser federat: El reglament posa:
Els no federats i els socis que no tinguin l’assegurança inclosa, tindran un recàrrec per l’assegurança de 3 €
Els que tenim la assegurança ITRA però sense estar federat... hem de pagar també els 3€ o no cal?
No ho dic tant pels diners, doncs de ben segur pagarem molt més de benzina que no l'inscripció que em sembla "de risa".. 10€ i a sobre amb butifarra??
Bé, espero inscriure'm demà, tot i que el dissabte 27 volia fer una llarga tirada pel Montseny...
joregar va escriure: Em sembla que la "jefa" s'ha inscrit aquesta setmana
![]()
![]()
![]()
i ja som 25
joregar
, l'any passat te vaig posar una falta de les grosses, perquè no record si no te vaig veure o si directament vares gosar no venir
.
Sí que vaig anar sí, però només vaig fer uns 8 kms perquè tenia la mitja de Granollers, que havia preparat bé, la setmana després. Fins una mica després de l'Hospitalet i mitja volta per baixar xino xano. Després vaig voler pujar amb el cotxe per veure la festa però no em deixaren adelantar corredors i va ser una odissea desesperant.
Aquest any fins a dalt!! encara que no se sí a tope per intentar tornar a aixar de 2h 8 anys després, o acompanyant una companya molt bona debutant, o xino xano simplement a arribar. No tinc cursa després però segurament sí abans, divendres o dissabte vull fer un 5000m a topeel calendari és una merda però a coll de Pal sempre m'inscric jeje.
Salut
No Surrender va escriure: Hola Dennis
, li acabo de preguntar al que crec que és el president. Quan em digui alguna cosa em torno a passar per aquí.
La veritat es que jo els anys que he estat amb ITRA , vaig pagar l’assegurança perquè no em vaig plantejar res. Però que te tot el sentit del món.
Tema vergonya, jo quan caig passar del 45 ja la vaig acabar de perdre