- Missatges: 2919
Bon dia,
Despreés de 2/3 setmanes més fluixes per problemes diversos, hem recuperat les sensacions i disciplina atlética, tornat a passar el llindar -justet- dels 60 kms, destacant tirada d'ahir de 30 kms a 5´:12".
No descarto "liarme la manta a la cabeza" i fer oposicions a la barqueta de les 3h30´.El proper diumenge tirada de 32 km que ens ha de possar a lloc.
Salut i kms
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Què soleu esmorzar?He fet una consulta a l'AC Hotel Valencia en el qual ens allotgem uns quants per saber l'horari d'esmorzar pel dia 15. M'han dit que obren el menjador a les 6:30. La marató comença a les 9:00, dues hores i mitja després. Ja ho podeu tenir en compte per si ho trobeu massa just i preferiu esmorzar abans a l'habitació pel vostre compte.
Grinta, a descansar i hidratar-se molt, ja veuràs com marxa ràpid. L'entrenament ja el tens fet i uns dies de descans per malaltia no et farà perdre la forma. Millor ara que dintre de d'unes setmanes.
Grinta,
a mí em va passar fa 10 dies... lo mateix: un dia sencer de incontinència per tot arreu :no: :no: :no: :no:
Beu molt aigua, dieta blanda i espera't a trobar-te al 100%. La càrrega forta de kms ja l'hauràs fet, amb lo qual no has de patir gaire, ja ho veuràs.
Grinta, a descansar i hidratar-se molt, ja veuràs com marxa ràpid. L'entrenament ja el tens fet i uns dies de descans per malaltia no et farà perdre la forma. Millor ara que dintre de d'unes setmanes.
Suero Oral Casen
Jo el prenc també 3-4 dies abans de la Marato. Es el millor Isotonic del mercat i carregat d'electrolits :yes:
Continuem
No pateixis que la feina ja la tens feta! Hidratar-se i paciència. Jo els darrers dies porto un radar que detecta les persones refredades i em rento molt les mans. En fi, un patiment.
Sobre l'esmorzar, tampoc no facis ara experiments. Jo prenc unes tres hores abans un bol generós de musli amb llet de civada.
Jo ja veia que la nena no estava fina però clar, no t'apartaràs quan ve a per mimitos, pobreta!
Jo ja veia que la nena no estava fina però clar, no t'apartaràs quan ve a per mimitos, pobreta!
Això acabarà essent un drama! La nena o la marató!
He fet una consulta a l'AC Hotel Valencia en el qual ens allotgem uns quants per saber l'horari d'esmorzar pel dia 15. M'han dit que obren el menjador a les 6:30. La marató comença a les 9:00, dues hores i mitja després. Ja ho podeu tenir en compte per si ho trobeu massa just i preferiu esmorzar abans a l'habitació pel vostre compte.