- Missatges: 151
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Moltes gràcies crakmiguelsbd i jorfer m'alegro molt que ja trepitgeu l'asfalt .. :love:
Moltes gràcies per la part que em tocaEiiii m'alegro que tots els d'infermeria aneu sortint!!!
Molt bona noticia, si senyor!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Salut i Alegria,
Pere
Moltes gràcies a tothom
Aquest matí ja m'he posat les espardenyes i he fet tres quilòmetres molt suaus per a treure la carbonilla i recuperant les sensacions de corredor :yes: :yes:
RunnerSantBoi gràcies per la invitació, però jo com molt estaré per uns cinc o sis kms per ara. A veure si s'anima alguna persona :yes: :yes:
Pinelli31, jcarpa, finorunner...moltes gràcies!!!
Tinc molta carbonilla i el cos s'ha sentit estrany des de fa uns quants mesos. A banda ja tinc les pllantilles que m'ajudaran a córrer una mica millor. A veure si tot suma i anem cap endavant. Demà toca enfortir i trotar quatre quilòmetres. Ja us explicaré
Continuem
Hello penya!
Diumenge 25 a les 7'45 (de la hora vella) la grinta i jo fem tirada llarga de 30km.
Sortim d'Arenys, ritme començant a 5'20" per acabar a 5'.
En acabar, cervesa pagada per l'organització :surprised:
Amunt! Que ja tornem a estar tots dalt el barco i es comença a veure la llum del far
Igualment, us dic, jo tinc una emocionant tirada de 32kms, on vorem de tot: el jardí del Túria, el carril-bici fins a la mar, el paseig marítim de Pinedo, la pinada del Saler i el passeig de la Llastra...
:yipi:
Reconec que és una de les que més m'agraden: Eixiré de casa, a València, i arribaré fins la platja d'El Perelló (el de Sueca, no el vostre). Allí, ma mare m'espera a la caseta de vora la mar, entre tarongers i arrossars, per a refer-me amb una espectacular paella que devoraré ipso facto. Hi esteu convidats, amics :yes:
Please, no en deixeu sol amb la Grinta...que son 3hores i aquesta quan es posa a xerrar no paraHello penya!
Diumenge 25 a les 7'45 (de la hora vella) la grinta i jo fem tirada llarga de 30km.
Sortim d'Arenys, ritme començant a 5'20" per acabar a 5'.
En acabar, cervesa pagada per l'organització :surprised:
Amunt! Que ja tornem a estar tots dalt el barco i es comença a veure la llum del far
A veure, barqueta de 3h30'...
En ToniVLC Es lliurarà perquè li queda un pelet lluny. Però i la resta???
Arenys és preciós :love:
Anirem de Canet a Llavaneres repetint només un tros.
65% sorra dura i 35% asfalt. Planet, a la vora del mar i amb immillorable companyia (parlo per mi, el meu conpany és una mica torracollons però és bon noi).
De veritat que ningú s'anima??? :surprised:
No m'ho puc creure...
Ya por Valencia preparado para mañana. Me he encontrado a Atleta Visible,a ver si tiene suerte mañana y baja de 1h20 o hace esa marca con poquitos segundos. Jo,que pena no poder competir,hubiera sido un gran aliado.
Moltes gràcies CrakMIGUEL SBD i Jorfer,
Me'n alegro molt. Per ara, ja podeu córrer i dintre de poc "volar" com heu fet sempre !!!
Als que preparen aquesta marató, us segueixo llegint amb atenció. Expliqueu .. expliqueu ... que això motiva a la resta. :mdr:
Alguns fins i tot els veig en directe. Oi, Danili? :^^:
Som-hi :yes:
Be, malgrat que la meva forma física ha anat millorant, per circumstàncies adverses tindré que deixar aparcada aquesta marato :grrrrrr: i en sap greu perque en feia molta ilusio fer alguna fora de casa després de 10 totes a bcn. :yes:
Ara toca aprofitar aquest bon estat de forma per preparar a fons cuádruplicar la marato a les 24 hores en pista a Can dragó.
De pas donar marge i aconseguir una bona marca a bcn. :yes:
Ànims al supervivents, ja queda poc, us aniré seguint pel fil