- Missatges: 2919
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Avui he fet 18km amb un terç de marató al ritme que m'agradaria anar... Aquesta marató serà la primera que faig amb pulsòmetre i no sé gaire com funciona el meu cor encara però de seguida m'he posat a 170 pulsacions i en funció del vent o la pujada variava una mica. Crec que no tinc gaires ppm de maniobra :no: :no:
Joan33 per on pares?? una abraçada!
Avui he fet 18km amb un terç de marató al ritme que m'agradaria anar... Aquesta marató serà la primera que faig amb pulsòmetre i no sé gaire com funciona el meu cor encara però de seguida m'he posat a 170 pulsacions i en funció del vent o la pujada variava una mica. Crec que no tinc gaires ppm de maniobra :no: :no:
Joan33 per on pares?? una abraçada!
Per el descompte Renfe
Pagina per descarregar la autorització e instruccions
http://www.valenciaciudaddelrunning.com/maraton-noticias/puedes-comprar-renfe-billete-descuento-35-viajar-tren-maraton-valencia-trinidad-alfonso/
:eyes:
Ja veus jo sóc un dels lissiats pero no descarto fer la marató al ritme que siguiHola a totes i tots!!
A falta d'un mes :beurk:, he tengut la necessitat de passar pel fil :love:. Quina ràbia me fa no haver-vos pogut seguir i haver llegit tots els vostres entrenaments, neguitts i al.legries com m'agrada fer . Però aquesta vegada no ha pogut ser :'(.
Alguns estau molt, però que molt forts! Sincerament, esper que es faci justícia i tengueu la Marató que vos mereixeu :yes:. També desitj que els que esteu amb molèsties vos pogueu recuperar ben aviat.
Per la meva banda aniré a passar un bon cap de setmana amb bona companyia, i intentar tornar a viure l'experiència de córrer una Marató.
Ànims a tots i a seguir treballant que encara queda feina!
:love: :love: :love:
Per el descompte Renfe
Pagina per descarregar la autorització e instruccions
http://www.valenciaciudaddelrunning.com/maraton-noticias/puedes-comprar-renfe-billete-descuento-35-viajar-tren-maraton-valencia-trinidad-alfonso/
:eyes:
Això no ho vam mirar ja? Aquesta notícia és del 17 de setembre. El web de Renfe no reconeix el codi promocional 351510555.
Yo que voy a la media al final opte por el autobus.
Son cuatro horas y el tren poquito menos y me ha salido ida y vuelta por 23 euros.
No sé si m'he explicat prou bé. La pantalla és aquesta...
No sé si m'he explicat prou bé. La pantalla és aquesta...
Sí, t'has explicat bé i he pogut progressar. Merci. El que no entenc és que no surti a compte. Si apliques el descompte del 35% en la tarifa flexible que és de llarg la més cara (a la resta de tarifes el descompte no val) tens preus encara més cars que en els altres bitllets.
Noi, que no qüestiono les instruccions sinó que el benefici que t'ofereixen no és tal.
Molts de vosaltres fareu aquest cap de setmana una mitja test per a veure com esteu.
Aquesta mitja un donarà una idea aproximada del vostre estat de forma però de totes formes, tant si surt perfecte com no, tothom ja sap més o menys a quin ritme haurà d'anar a la marató. Segur que serà una injecció de confiança pel 15N
Molta sort amigues i amics![]()
Molts de vosaltres fareu aquest cap de setmana una mitja test per a veure com esteu.
Aquesta mitja un donarà una idea aproximada del vostre estat de forma però de totes formes, tant si surt perfecte com no, tothom ja sap més o menys a quin ritme haurà d'anar a la marató. Segur que serà una injecció de confiança pel 15N
Molta sort amigues i amics![]()