- Missatges: 4009
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Enhorabona Carmen!No puc deixar de felicitar a la meua Carmen, que ha clavat el temps que volia a la 10k: 1h00m. Intenteu-ho i voreu com és quasi impossible :love:
Crec que només t'identifico en el 35 (2h43') :^^:Jo surto al km10 amb el Carles #22 i TOCIBDN (46'), al 15 (1h09'), al 35 (2h43') i al final (3h21'). Encara falten penjar els del 20, 25 i 30.
Crec que el problema es que van a complir temps amb el cronòmetre digital de meta i no amb els temps realsPel que fa a l'assumpte de les llebres que comenta el Danili.
Crec que només t'identifico en el 35 (2h43') :^^:Jo surto al km10 amb el Carles #22 i TOCIBDN (46'), al 15 (1h09'), al 35 (2h43') i al final (3h21'). Encara falten penjar els del 20, 25 i 30.
Descripcions precises de posició, temps en segons del vídeo i vestimentaque sinó no hos trobem amb la dificultat de no conèixer vos personalment i la qualitat del vídeo :^^:
Salut!
Jordi
DEL@,
No em queixo que les llebres agrupin a gent al seu voltant. El que comento és que estaven al davant de tot: les de 3, les de 3:15 i les de 3:30. Les dues segones allà no hi fan res i per tant va motivar que molta gent de 5 el quilòmetre es posés al davant de tothom per anar amb les llebres de bon principi. Feta la llei, feta la trampa.
Crec que el problema es que van a complir temps amb el cronòmetre digital de meta i no amb els temps reals
Així sí, la foto editada espectacular :yes: :yipi:A la resta ja és més fàcil i hi surto només jo. Els segons que poso són pel pas de catifa.
km 15 (1h09') Vídeo 69. Punt 11''
km 35 (2h43') Vídeo 163. Punt 47''
Arribada (3h21') Vídeo 200. Punt 33''
DEL@ quina crònica més curta per haver fet 30Km
![]()
Crec que el problema es que van a complir temps amb el cronòmetre digital de meta i no amb els temps realsPel que fa a l'assumpte de les llebres que comenta el Danili.
Crec que el problema es que van a complir temps amb el cronòmetre digital de meta i no amb els temps reals
Sí, és clar. Aquest és el motiu. Però molts creiem que és un error que l'organització ho vegi així. No tothom pot entrar amb el temps real!