MARATÓN VALENCIA TRINIDAD ALFONSO15.11.2015

MARATÓN VALENCIA TRINIDAD ALFONSO15.11.2015

18 Nov 2015 10:42 #1901 per kilometer (Associat/da)
finorunner, o mejor dicho Usain, cómo vas a hacer ese parcial final,  :mdr: :mdr: :mdr:, alma de cántaro. Ya me imagino a la gente saltando al agua. Cuidaoooooooooo, que viene un tren.....ja ja ja

Nois, amb tantes i tantes pàgines que fa mesos que s'escriuen per aquí, era impossible no fer-hi una ullada a la marató. Haig de reconèixer que fins i tot em vaig baixar l'aplicació per anar fent de tant en tant una ullada a tots els que coneixia i que no eren pocs. Tinc la sensació de que aquest any, potser amb excepcions, ha estat una marató justa. Potser l'únic que m'ha sorprés ha estat el meu amic finorunner, pensava que patiria més, peró mira, 8 minutets menys de marca. Aviat ja no podrà anar de passeig per les maratons  :whistle:. Per la resta més o menys esperava aquests resultats, fet que no vol dir que no m'alegri i hagi llegit amb entusiasme les cròniques.

Permeteu-me fer un petit esment a altres coneguts com l'R_3. Quina marató, ja t'allunyes...Vas confiar en el teu pla i en el teu treball i amparat per la temporada anterior, has obtingut resultats prou bons. Un exemple a seguir  ;)

I que dir del meu amic guissona. Ha estat un deleit tornar d enou a llegir una crònica tant temps després. Ja tocava eh... :whistle:. Tu sempre vols més en aquesta distància, peró ja has compleert el rep`te que tenies amb València i ja t'has pres complida i suada venjança. Que passi la següent suposo, 22 ja, (just el doble de les meves), 16 sub 3h, sens paraules.

Grinta, jaume86, jcarpa, Atleta Visible, danili, danic, koldo, etc...boníssimes aquestes maratons i sento tots els que em deixo, diculpeu-me...I també sento els que us vau retirar, en especial enviar una abrçada a l'amic i veí esrafiki. Amic el GC, m'ha permés seguir-te a la preparació i tinc la sensació de que aquesta marató, no estava ben gestada i no ha estat ben parida. Només és una sensació meva..., no em vull allargar més, com diu el guissona, ànims i aixecar-se per nous reptes  ;)

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Nov 2015 10:44 - 18 Nov 2015 10:49 #1902 per danalbod (Associat/da)
Primer de tot felicitats a t@ts els que vau fer MMP i els que vau acabar. Acabar-la ja és un premi!. I els que vau abandonar ànims! N'hi haurà més!! ToniVLC mil gràcies per la rebuda! Ets un gran amfitrió! I teniu una gran marató! A Castelló ho petaras! Segur!!

Aquí va la meva crònica que he penjat al grup d'entrenmaent jb....

La veritiat és que la crónica d’aquesta marató es remonta uns anys enrera…concretament al setembre de 2012, quan m’incorporo al grup d’entrenament d’en Jordi Ballesteros (JB Team). Aquell diumenge, posterior a la cursa de la merce’12, ens reunim part dels components del JB en la meva primera sessió d’entrenament grupal. Allà conec a l’Amic, que també incorpora als seus dos fills Genis i Marc, per preparar la Marató de BCN’13 que és el meu objectiu.

Però la veritat és que les coses s’espatllen després de la mitja de Ripoll, on em lesiono del psoas i se’n va tot a norris. 4 mesos parat i la marató descartada! Depresió…Però bueno, parlant amb el míster i escoltant els seus consells, decidim començar de 0, i anar pas a pas. Comencem a millorar técnica carrera, estiraments, registres de 5km, 10 i mitja, sempre amb el meu objectiu al cap, fer una marató. Gràcies Jordi!

Finalment, després de dos anys i pico d’entrenament, i de crèixer i de millorar com a corredor, gràcies al míster i a tots els companys d’entrenament, ens plantem a la mitja de Barcelona’15. On per fi surten els resultats esperats que em permetran afrontar la preparació d’una Marató en condicions. Aquesta serà València!

Començo l’entrenament perfecte, assimilant totes les tirades sense problemes aparents, pero cap a la segona setmana d’octubre, començo a tenir problemes, les fascies dels peus em fan mal. Cada matí és un infern! Altre cop no! No em vull lesionar! Fisio i massatges cada dia!, Sembla que millora però sempre hi son allà. No volen marxar….o si? Es cap, a les dues últimes setmanes prèvia a la marató que el dolor sembla que és minimitza, puc correr sense problemes! Bé! Així que cap a València a per totes!

L’objectiu personal és acabar-la, doncs és la primera, però també fer un bon registre i crec que el puc fer, així que la idea és debutar en sub 3h30’ i anar amb una mini barqueta, el company AlbertLC i jo.

Divendres 13/11. Viatge a València. Després de dinar agafo la familia i marxem tots cap a la Marató. Arribo cap a les 20h, imposible recollir ja el dorsal, així que amb la calma ens instalem a l’hotel, on ja es respira l’ambient de la marató. Aquí esta instal•lada tota la èlit de la cursa.!

Dissabte 14/11. Recollida dorsal i nervis. Fins al mitgdia tot controlat. Però després de dinar la cosa canvia, estic nervios, és la primera I en el fons em fa respecte. He entrenat i se que ho puc fer, però no se que em trobaré més enllà del 35. Descanso a l’habitació, fins les 19h. Quan baixo a trobar-me amb en Jord1 i l’AlbertLC per sopar. Em tranquilitzo. Comentem la cursa com anirà i que farem. Finalment, l’AlbertLC vol ser conservador els primers km. Ja m’està bé. Anirem a ritme fins al 17 on l’Amic i Genis, ens faràn de llebre fins al final.

Diumenge 15/11. La Marató. Estic acollonit. Nerviós. Quasi no puc ni esmorzar, pero ho faig o haig de fer. Coincideixo amb tots a l’esmorzar. Anrol, Polgi, Pol, Jord1, Genis, Amic, AlbertLC, Danili..Quedem a les 8 a recepció per anar tots junts cap a la foto correcat i cap a la sortida.

A mesura que s’apropa l’hora de sortida, els nervis i l’acollonament van desapareixent. Em recorda quan estudiava. Els nervis previs a l’examen..fins que seia a taula i desapareixien. Aquí igual, entro al calaix i desapareixen. Per fi! Estic rodejat dels companys Jord1, Polgi, Carles#22, Guiri, Anrol i AlbertLC, apunt per sortir. Parlem amb l’Anrol que finalment s’incorpora a la nostre petita barqueta de l’AlbertLC i meva. Tret de sortida, caminem. Per fi el moment desitjat, m’emociono. Cony això és un altre lliga!

Arranquem! Anrol, AlbertLC i servidor, tots junts, i els km van passant sense problems, 5, 10, 15, ens mirem, tot controlat. Al km 17 veuré a la familia i l’Amic i el Genis ens estaran esperant per agafar-nos i tirar de nosaltres fins al final. Km 17. Veig a la familia, crits i ànims! Perfecte! Però no veiem a l’Amic ni al Genis, merda. L’AlbertLC i jo ens mirem, parlem. Potser son al 18? No hi son, ni al 19 ni al 20! L’ALbertLC em mira i diu: “Solos ante el peligro” .Xoquem les mans i ens animem. L’Anrol tira uns metres endavant, deu pensar, estan torrats. Arribem a la mitja en temps previst i veim de lluny a l’Amic i al Genis!! Ens han trobat, han fet unes bones sèries per València per sota de 4’15 per trobar-nos quins nervis han passat!

Ens agrupem els cinc, hem agafat a l’Anrol i comença la feina de les llebres. Augmentem el ritme, però ens quedem una mica, parlem i decidim assegurar el sub 3h30. Si al 30km estem bé tirarem més. Passen els km, tot controlat. Al km 27 torno a veure a la familia que em criden més, vaig de conya! Això pinta bé! Passem el 29km i girem cap al centre València. Km 30, em quedo. Ens passa la Grinta i la Mona a tota pastilla, com van aquestes? Porten un motor o qué? Passen de llarg. La barqueta es trenca i jo em quedo i amb mi, l’Amic. Que cony em passa? No tiro? Vull pero no puc? Fa un km anava tot bé, que m’esta passant? Si estaba de conya! Això és el mur, que no avisa, és presenta i ja esta…Hola, he vingut per quedar-me i putejar-te la marató. Veig la barqueta amb l’AlbertLC i el Genis marxar. L’Anrol s’havia quedat abans que jo, no em vaig adonar.

I comença el meu drama personal, 32, 33, vull parar, l’Amic no em deixa. Em crida, m’anima, tira, ho estas fent de conya ja ho tens. Al 35 és carreguen els quadriceps, merda! Que més? Si ho he fet tot, aigua, gels, capsules sals, no m’he saltat res. Penso… economitza, ja t’ho va dir el mister passa curta, aguanta. Passo el 36, intento allargar el pas per intentar aumentar ritme, rampes a la cama esquerra i que més!!!!.Vull plegar, però l’Amic no em deixa. I si camino una mica? Tampoc, aguanta. Has d’aguantar, em diu, ja ho tens, seràs maratonià, has entrenat per això  aguanta. Km 37, aquest és molt llarg I el 38 encara més. La gent crida, l’Amic encara més, aguanto. Km 40 veig a la familia. La dona i el meu cunyat és posen a correr al costat meu, animant-me, m’emociono. Tinc que aguantar. Ja ho tinc. L’Amic continua al costat, m’anima, em dona aigua, ho fa tot, em porta… Ja veig al final i ho tinc, per fi acabo. La catifa blava ja és veu, arribo segur, li agafo la ma al Rafa! Gràcies Amic! Ho he aconseguit! Creuem la meta. No puc caminar. La cama esquerra és un poema, m’arrepenjo en l’Amic. Caminem. Per fi! Ja sóc Maratonià!!! He patit, he patit molt i he aguantat, I m’he fet més fort. Estic convençut que sense l’Amic no ho hagués aconseguit. Gràcies, gràcies i mil gràcies Rafa!! Ara comprenc el teu Nick! Ets gran. Em va fer molta il·lusió fer la marató amb tu! Ets Molt gran! Et dec una!! :love: :love:

Tinc la sensació que tanco un cercle, que vaig obrir al 2012, quan tenia que fer la Marató de BCN’13, amb l’Amic i el Genis i el Marc, però no vaig poder i ho he fet ara amb tu Amic. Tanco el cercle i obro un altre.

No us penseu que he acabat decepcionat o trist, al contrari, estic molt content i he aprés molt de l’experiència, he patit. Ara se que és patir. I fins on aguanto. Al final 3h49’42’’, no era l’objectiu però després de tot estic molt content. Com he dit, és un altre lliga i s’ha d’estar content per acabar-la. La propera, BCN, que promet ser gran!!!

18 Nov 2015 12:26 #1903 per gorka (Associat/da)
Us vaig llegint... però això de la Grinta és com un culebrot, no?
A veure si rematem!!!!  :'(

MP
1000 m.l. (2): 3.53 (Barcelona 2018)
5 Km (4): 22.31 (El Masnou 2017)
10.000 m.l. (2): 39.59 (Barcelona 2009)
10 Km (109): 38.20 (Girona 2007)
Mitja Marató (96): 1.27.38 (Granollers 2007)
Marató (37): 3.18.27 (Sant Sebastià 2007)

18 Nov 2015 12:56 #1904 per Jordi (Associat/da)
danalbod com m'has fet reviure la meva primera marató (la de la firma), per emocions de la crònica no perquè coincidia amb les dates del teu primer objectiu  :^^:
Jo no vaig tenir la sort de tenir l'Amic i em vaig aturar a caminar i vaig anar fent el CACO (CAaminar COrrer) de 5Km en 5Km, dóno fe que l'Amic es garantia i guardo un record molt especial de la única maratest de 30Km en que vaig tractar de seguir-ho a 5:00 durant tot el recorregut, però vaig acabar pensant que acceleraven i el que passava es que jo desaccelerava  :oops:
A per la següent (BCN 2016) que esper-ho poder compartir (encara no ho tinc decidit 100%) i buscar un sub3h30 plegats :yes:

Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

18 Nov 2015 13:29 #1905 per finorunner (Associat/da)

Ostres! Que veig que els has pujat al youtube! Ets un Crack Daniel, quina feinada!

Salut i Gaudeix sempre com ho fas ara corrent,
                                                           Pere

danili, mil gràcies. Quina bona feina!

kilometer, my friend!!! Ni jo les tenia totes amb les meves possibilitats... i mira, m'ha sortit!!! Però sóc conscient que he tingut "sort": he acabat, no he tingut lesió, he fet MMP.. i tot això amb preparació curta de totes totes. Espero no repetir algo així, pq potser no sortirà igual de bé.

Ja m'està arribant convocatòria per fer BCN 2016... no ho tenia previst, però ja han passat 2 dies de València i les cames comencen a tornar al seu lloc... jejejeje aixxxxxxx que cauré!  :P :P :P

Salutacions!

Hazlo o no lo hagas, pero sobretodo nunca lo intentes.
5000: 00:20:28 (La Sansi 2011)
10000: 00:42:49 (Tast de la Mitja 2013)
21097: 01:36:35 (Mitja Sitges 2014)
42195: 03:40:18 (València 2015)

18 Nov 2015 15:54 #1906 per koldo (Visitant)

Grande Mario,y grande Koldo. Después de ayudar a los amigos en Behobia y Valencia merece que la maratón sea benévola con el y logre un gran resultado. :yes: :great:

Muchas gracias maño!  ;)

Saldremos a darlo todo y a intentar MMP después de 5 años, que ya toca  :yes:

Tendré una liebre inmejorable  :love: pero lo primero es que se recupere 100% para que pueda acompañarme unos kilometrillos. Si no, sé que alguien de por aquí saldrá a un ritmo parecido  :whistle:

2:53:03 - 1:21:00 - 36:43 - 18:08 - 5:31

Membre de la P.A.C.A (Plataforma per l'Asfaltament de la Carretera de les Aigües)

18 Nov 2015 16:19 #1907 per Grinta (Associat/da)

Us vaig llegint... però això de la Grinta és com un culebrot, no?
A veure si rematem!!!!  :'(

:rofl: :rofl: :rofl:
T'ho pots saltar, eh, Jordi?  :whistle:

Prohibit rendir-se. Respirem fort i endavant! ;)

18 Nov 2015 17:03 - 18 Nov 2015 18:05 #1908 per danili (Associat/da)
Encara no he corregut ni un metre des de diumenge i ja m'he inscrit a la marató de mitjanit pel proper dia 19 de desembre. Ai, Déu!

21097 1:22:43 (Vilanova 1994 i Mollerussa 2005)
42195 2:59:56 (Donosti 2005)

'Feminitat, Esport, Cultura - Pioneres de l'atletisme català: 1921-1938'
Comandes: feminitatesportcultura.plisweb.com/3/comandes

18 Nov 2015 17:40 #1909 per Dani (Associat/da)

Encara no he corregut ni un metre des de diumenge i ja m'he inscrit a la marató de mitjanit pel proper dia 19. Ai, Déu!

Que són 105 voltes i (gairebé) mitja ?  ;) ;)

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

18 Nov 2015 18:26 #1910 per No Surrender (Associat/da)

Encara no he corregut ni un metre des de diumenge i ja m'he inscrit a la marató de mitjanit pel proper dia 19 de desembre. Ai, Déu!

Endorfines!!!! I jo que te tenia per un home assenyat!!
:rofl:

18 Nov 2015 19:51 #1911 per curat (Associat/da)
Enhorabona a tot@s els que us vàreu dur la medalla cap a casa  8)

I molts ànims als que vàreu plegar abans d'hora. Segur que tindreu la revenja corresponent  :yes:

Vinga, vinga, volem cròniques. De moment, dir-li al danili que cada vegada les cròniques que fas sembla que no puguin superar-se, però ho aconsegueixes. Gràcies per compartir-les!

Tinc pendent de lectura la majoria de cròniques, però dono les gràcies a tot@s els que feu l'esforç d'escriure-les i compartir-les  :great:

Salut!

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

18 Nov 2015 20:08 - 19 Nov 2015 15:42 #1912 per Polgi (Associat/da)
Hola  :party:

La 9ª simfonia de Polgi

Així com les simfonies son una de les màximes expressions de les composicions musicals, les Maratons ho son per l’atletisme. Gent amb simfonies, tenim a Haydn amb 104, Mozart amb 41, Beethoven amb 9, Brahms amb 4, etc.. i el número de Maratons que podem fer, poden ser similars als anteriors números. Per mi aquesta ha estat la novena Marató.

Preludi

Al maig-juny, no tenia decidida la Marató de tardor, però en volia fer una, ja que m’agrada i em va be dos al any. Parlant amb Danabold, Jorfer, mk30 (10 km), robergr68, amic, Jord1 i AlbertLC em van animar i vaig decidir repetir València.
Amb aquells moment estava una mica tocat desprès de fer Barcelona i A Coruña seguides i crec que m’han afectat muscularment durant bastant de temps. :yes:
La preparació ha estat com totes, fent els deures i omplint la guardiola, però els temps a les mitjes i entrenaments eran mes lents que l’any passat  :grrrrrr: arribant al final quasi al mateix punt  :wink2:. Per això em vaig decidir anar pel 3h18’ (justet) i no pel 3h15’ amb en Jord1.
Arrel d’una tirada llarga de 32 kms pel litoral amb en Danili i Guiri, vam quedar amb en Guiri que la faríem junts a 3h18’.
El cap de setmana amb la expedició Correcat i en Pol26 junt amb la logística d’aquest any, un 10  :great:, comparada amb la del any passat. Hem après del errors.

Sonata (0-10 km a 4’42”)

Aquest any vem entrar be i amb temps al calaix, no vem utilitzar guardarroba, però hem vist que ho han solucionat. :great:
Impressionant el minut de Silenci i a sobre amb el cant dels Ocells del nostre Pau Casals. :love:
Sortim amb en Guiri i al primer km desprès del pont busco la banda dreta per adelantar gent mes lenta tal i com ens va llebrejar en ManoloM  ;) l’any passat. Al km 2 ja podíem córrer bastant be. Al km 4, avís per navegants..., una gota de suor em va caure de la front a la galta  :beurk:. Era l’indicador del que vindria, vaig decidir beure a tots els avituallaments i continuar amb el Pla A, tenint el B a la recàmara.  :whistle:
Arribem al 10 sense problemes en 47’06.

Per cert, en aquest tram descobreixo que en Guiri va superprogramat amb el seu Garmin. El porta ple d’alarmes per tot, ritmes alts i baixos, blocs de la marató, pulsacions etc... :gasp:

Adagio (10-mitja a 4’41”)

Anem tirant sense problemes, sempre buscant l’ombre als carrers i recordo, crec que el km 15 a on el sol  :whip: el teníem de cara que em va costar i vaig pensar en el pitjor, però no va anar a mes.
Als avituallaments anàvem agafant les aigües un per l’altre segons a qui li anés be. :great:
Passem la mitja en 1h38’42”. 18” segons de marge per doblar.

Minueto (Mitja- km 30 a 4’42”)

Aquest tram es espectacular pel centre de València amb la gent animant  i les nostres fans a la porta de l’hotel al km 23.
Aquí es a on ha de sortir tota la preparació feta i s’ha de notar en que portes el ritme, encara que no tan fàcilment com abans. També recordo un altre km amb sol directe, el 26 a 4’49” i el km 29 a 4’35” recuperant i pot ser va ser un error. :yes:

Allegro-Ma non tropo (Km 30’-Meta a 5’05”).

Sempre que entro en aquest tram em mentalitzo pensant el que ha costat arribar fins aquí i que s’ha d’acabar. També a partir del 30 em preparo per veure quan  vindrà la fatiga. Aquest cop va ser al km 32 i l’hi vaig dir a en Guiri que tirés, per la meva part vaig afluixar a mantenir sobre 5’ el km i tampoc se’m va escapar cap molt per sobre.
Al km 36 s’incorpora en Pol26 i li dic que el 3h18’ ja no es possible i que anem a aguantar sobre 5’ el km. Ho va fer i em va animar després d’haver fet marca en 10 km  (38’21”) feia 2 hores i amb les cames fredes i encara ressentides  ;) :yipi:.
També em va posar al tanto d’en Carles#22 i em va saber molt greu. :oh:
Arribada a Meta (3h22'53", 3ªmarca) i content, si senyor :great:. Una Marató no es fa cada dia, totes son diferents i de cadascuna treus alguna experiència. (P. Ex: Aquest any ja no he perdut cap gel  :whistle:).

Agraïments

Al meu director d’orquestra en Jb, a tots els companys d’entrenament a Cornellà i als de les tirades pel litoral, a en Pol26, Marta i en Guiri per conduir aquesta Marató tant be  8).

Menció especial a ToniVLC com amfitrió, a en danili com animador del fil i en Jaume86 i Jorfer com a operadors logístics

I menció honorífica a en amic,  AnRol58 i Jorfer per ser un exemple de com entrenar i córrer a cada edat i ara amb un 5 al davant.  8)

Desprès faré les meves felicitacions a tots el que veu estar a la sortida.  :yes:

Anècdota

Arribant al hotel, agafo un ascensor i coincideixo amb un Keniata. Li pregunto d’on es i si corra diumenge, em diu que si i li dic que jo també. L’hi desitjo sort i ell també me la desitja.  Vaig pensar que ja eram a l’ambient ... ;) :whistle: :whistle: :whistle:

Propera Fita

Barcelona 2016 acompanyant a en Pol26 en el seu debut i amb la megabarqueta que es montarà a 3h25'.
Així que anirem preparant una altre guardiola per omplir i...

Continuem

Córrer es viure i visc per córrer entre d'altres.

18 Nov 2015 20:25 #1913 per Jorfer (Associat/da)
Vaig per la plana 124 i ara he llegit els primers posts:

Camiseta? amb l'experiència maratoniana que tens els teus comentaris objectius sobre l'organització d'aquest marató són per considerar. Crec que es pot dir alt i clar, ara mateix la marató valenciana és la millor de la península. I felicitats per aquesta nova marató. A veure si podem coincidir a BCN  :wink2: :yes:

Danili, impressionant la teva crònica, única, diferent, atípica, musical, excel·lent, ...no tinc qualificatius. M'ha encantat. És una crònica per a emmarcar. Si no l'heu llegida ja esteu trigant. Jo ja ho he fet un parell de vegades i tornaré. I un dels detalls que més m'agraden és que no apareix cap numero escrit. Es nota que ets un lletra-ferit. Gràcies per compartir la teva inspiració amb tots nosaltres.  :yes: :yes:

Continuaré quan pugui doncs estic gaudint molt d'aquest fil  :love: :love:

18 Nov 2015 20:26 #1914 per jaume86 (Associat/da)

I a l'enllaç: www.marathon-photos.com/

seleccioneu: Marathon Valencia Trinidad Alfonso

poseu el BIB i amunt teniu el diploma en pdf: Finish Certificate

danili no saps el feliç que m'acabes de fer!! Mai he sabut com tenir diplomes d'aquesta marató i ja en van 3 de seguides a València  :oops:

A més he pogut recordar les 3 arribades, quantes emocions  :'(

De debo, moltes gràcies  :love: :love:

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

18 Nov 2015 20:30 #1915 per jaume86 (Associat/da)

Agraïments

Al meu director d’orquestra en Jb, a tots els companys d’entrenament a Cornellà i als de les tirades pel litoral, a en Pol26, Marta i en Guiri per conduir aquesta Marató.

Menció especial a ToniVLC com amfitrió, a en danili com animador del fil i en Jaume86 i Jorfer com a operadors logístics

I menció honorífica a en amic,  AnRol58 i Jorfer per ser un exemple de com entrenar i córrer a cada edat i ara amb un 5 al davant.  8)

Desprès faré les meves felicitacions a tots el que veu estar a la sortida.  :yes:

Anècdota

Arribant al hotel, agafo un ascensor i coincideixo amb un Keniata. Li pregunto d’on es i si corra diumenge, em diu que si i li dic que jo també. L’hi desitjo sort i ell també me la desitja.  Vaig pensar que ja eram a l’ambient ... ;) :whistle: :whistle: :whistle:

Propera Fita

Barcelona 2016 acompanyant a en Pol26 en el seu debut i amb la megabarqueta que es montarà a 3h25'.
Així que anirem preparant una altre guardiola per omplir i...

Continuem

Àlvar, moltes gràcies! Jo encantat de poder col·laborar en tot alló que pugui  :yes:

Crec que en Jord1 també té part de culpa del dinar al CI  ;)

Continuem, i tant que continuem, per molts anys continuarem  8) 8)

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

18 Nov 2015 20:33 #1916 per danili (Associat/da)

Danili, impressionant la teva crònica, única, diferent, atípica, musical, excel·lent, ...no tinc qualificatius. M'ha encantat. És una crònica per a emmarcar. Si no l'heu llegida ja esteu trigant. Jo ja ho he fet un parell de vegades i tornaré. I un dels detalls que més m'agraden és que no apareix cap numero escrit. Es nota que ets un lletra-ferit. Gràcies per compartir la teva inspiració amb tots nosaltres.  :yes: :yes:

Merci! També al curat que fa força anys que tots dos seguiu les meves cròniques. No sé d'on trec idees encara!
Sí que surten números de fet! Carles #22, jaume86, Jord1.  :rofl:

18 Nov 2015 20:33 #1917 per Polgi (Associat/da)

Àlvar, moltes gràcies! Jo encantat de poder col·laborar en tot alló que pugui  :yes:

Crec que en Jord1 també té part de culpa del dinar al CI  ;)

Continuem, i tant que continuem, per molts anys continuarem  8) 8)

Ten raó Jaume86 i mil perdons Jord1  :love: Moltes gràcies a tu també  ;)

Continuem

Córrer es viure i visc per córrer entre d'altres.

18 Nov 2015 20:36 #1918 per danili (Associat/da)

I a l'enllaç: www.marathon-photos.com/

seleccioneu: Marathon Valencia Trinidad Alfonso

poseu el BIB i amunt teniu el diploma en pdf: Finish Certificate

danili no saps el feliç que m'acabes de fer!! Mai he sabut com tenir diplomes d'aquesta marató i ja en van 3 de seguides a València  :oops:

A més he pogut recordar les 3 arribades, quantes emocions  :'(

De debo, moltes gràcies  :love: :love:

Perfecte! I encara tenen més coses. Cerca de gent per coloraines!

18 Nov 2015 21:07 #1919 per Josep80 (Associat/da)
enhorabona a tots els companys I companyes que heu corregut I disfrutat a Valencia,
cròniques molt maques, Danili I Polgi per citar-ne un parell.  :great: :great:
Sap greu que Carles I ToniVLC no hagin pogut guanyar la meta, però està clar que tots dostenen voluntat de revenja  :whistle:

Cat M65-69- (1a marató 2004)
total maratons: 57 (en 42 països)
maratons olímpiques: 23 de 23 (repte acabat)
maratons majors: 7 de 7
maratons continents: 6 de 6 (renuncio Antàrtida)
Mitges a Estats USA: 28 estats de 50 (+DC)
Mitges Europa: 27 països
Mitges prov+territ. Canadà: 0 de 13

18 Nov 2015 21:43 #1920 per Jordi (Associat/da)
Polgi bon pla B, felicitats  :great: Esteu fets uns artistes de la narració i de les poesies en les que es poden englobar las vivències, mil gracies  :^^:

Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats