- Missatges: 1627
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Ostres! Que veig que els has pujat al youtube! Ets un Crack Daniel, quina feinada!
Salut i Gaudeix sempre com ho fas ara corrent,
Pere
Grande Mario,y grande Koldo. Después de ayudar a los amigos en Behobia y Valencia merece que la maratón sea benévola con el y logre un gran resultado. :yes:
Us vaig llegint... però això de la Grinta és com un culebrot, no?
A veure si rematem!!!! :'(
Encara no he corregut ni un metre des de diumenge i ja m'he inscrit a la marató de mitjanit pel proper dia 19. Ai, Déu!
Encara no he corregut ni un metre des de diumenge i ja m'he inscrit a la marató de mitjanit pel proper dia 19 de desembre. Ai, Déu!
I a l'enllaç: www.marathon-photos.com/
seleccioneu: Marathon Valencia Trinidad Alfonso
poseu el BIB i amunt teniu el diploma en pdf: Finish Certificate
Agraïments
Al meu director d’orquestra en Jb, a tots els companys d’entrenament a Cornellà i als de les tirades pel litoral, a en Pol26, Marta i en Guiri per conduir aquesta Marató.
Menció especial a ToniVLC com amfitrió, a en danili com animador del fil i en Jaume86 i Jorfer com a operadors logístics
I menció honorífica a en amic, AnRol58 i Jorfer per ser un exemple de com entrenar i córrer a cada edat i ara amb un 5 al davant.
Desprès faré les meves felicitacions a tots el que veu estar a la sortida. :yes:
Anècdota
Arribant al hotel, agafo un ascensor i coincideixo amb un Keniata. Li pregunto d’on es i si corra diumenge, em diu que si i li dic que jo també. L’hi desitjo sort i ell també me la desitja. Vaig pensar que ja eram a l’ambient ...![]()
![]()
![]()
Propera Fita
Barcelona 2016 acompanyant a en Pol26 en el seu debut i amb la megabarqueta que es montarà a 3h25'.
Així que anirem preparant una altre guardiola per omplir i...
Continuem
Danili, impressionant la teva crònica, única, diferent, atípica, musical, excel·lent, ...no tinc qualificatius. M'ha encantat. És una crònica per a emmarcar. Si no l'heu llegida ja esteu trigant. Jo ja ho he fet un parell de vegades i tornaré. I un dels detalls que més m'agraden és que no apareix cap numero escrit. Es nota que ets un lletra-ferit. Gràcies per compartir la teva inspiració amb tots nosaltres. :yes: :yes:
Àlvar, moltes gràcies! Jo encantat de poder col·laborar en tot alló que pugui :yes:
Crec que en Jord1 també té part de culpa del dinar al CI
Continuem, i tant que continuem, per molts anys continuarem![]()
I a l'enllaç: www.marathon-photos.com/
seleccioneu: Marathon Valencia Trinidad Alfonso
poseu el BIB i amunt teniu el diploma en pdf: Finish Certificate
danili no saps el feliç que m'acabes de fer!! Mai he sabut com tenir diplomes d'aquesta marató i ja en van 3 de seguides a València
A més he pogut recordar les 3 arribades, quantes emocions :'(
De debo, moltes gràcies :love: :love: