Hola!
Primer de tot, 1h 35' primera mitja i segona 1h 29' no esta be a la web, gracies, pero seria una pasada
Respecte a la marato, em vaig colocar al calaix verd, per davant de
danili, pero ni posant-me al final el vaig veure, aixi que vaig pensar, un altre marato sol, temps? Una incognita, pero amb la idea de pasar la mitja en 1h 33' o 1h 33' 30" i a partir d'aqui apretar si podia :erf: .
Donen la sortida i vaig agafant ritme, passant gent molt lenta com puc, i aixo que m'atrapa en
Carles22, em pregunta que faré, li dic 3h 08', i em diu jo tambe, de conya ja tinc company vaig pensar, nem tirant i aixo que al km 5 atrapem al
danili, formem un bon grupet amb mateix objectiu, hi ha moments que em posu al darrere d'ells, tambe m'agrada que tirin de mi

.
Pasem el km 10 en 45' llargs, pel meu gust un pel lents, i em posu a tirar i miro enrere i ja no veig al
danili, li pregunto a en
Carles22 on es? I em diu que ha parat un moment, pero pasen un parell de kms, i no ve, aixi que decideixo tirar del carro, en
Carles22 li pregunto si va be, i em diu que si, em segueix perfectament. Pasem la mitja en 1h 33' 27", pensaba, be, molt be per 3h 07', aixo que pasem el km 22 llargs i sento un crit amb el meu nom, es en
Carles22 em diu, Jordi he trencat, em vaig quedar de pedra, em diu continua i va pegar un crit de rabia, a mi em va fotre molt i un altre cop sol.
Doncs res, em va donar mescla de rabia, impotencia veure que forma-vem un duet fabulos i que per desgracia ell havia d'abandonar, que no sigui res Carles i aviat puguis tornar a correr, aixi que tocava fer cambi de xip.
Km 24, em trobu be, sense company i se que el circuit ara picara una mica bastant, aixi que tocava regular sense perdre pistonada, i apretar mes el ritme a partir del km 35, portava bons parcials, tenia MMP a les cames, savia que si no afluixava ritme, sub 3h 06' ja ho tenia, pero soc ambicios, i no em conforma-va amb aixo, i si estava be, aprofitar els ultims kms favorables per buscar sub 3h 05', amb rabia per lo d'en Carles, apreto mes la maquina, a per totes penso jo, o ara o mai, inclos sprintant els ultims 195 m per acabar en
3h 04' 44", MMP Guauuu! Que content estava, euforic, segona mitja en 1h 31' 17" increible :surprised:, com m'agrada anar mes rapid segona part, ja es un costum, disfrutant molt els ultims kms.
Aixi que cap a casa amb la feina ben feta a Vlc, qui ho anava a dir quan vaig començar a finals de Setembre a preparar-la, tard per culpa de dolencies a la esquena per una hernia discal cervical que no em va deixar entrenar abans per dolor al braç, aixi que sorpres pel meu rendiment.
Ja estic pensant en Bcn 2016 i espero que en
Carles22 estigui a la barqueta incluit amb
Jorfer que estara fi, encara que ell no s'ho cregui.
A en
danili em va agradar compartir alguns kms a la marato, la proxima t'anira millor i felicitar a tots els que han acabat o han fet MMP, i als que han tingut que retirar-se, molts anims!
Toni Vlc, aprofita el entrenament i ves a Castello a per totes!, Jo ho faria. :yes:
Apa fins la proxima!