- Missatges: 1114
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Ep, a mi no em posis en el pack de desmotivats, que estic molt animat :yes:Xevi i Toni, jo també estic una mica així :arf:
Vull venir amb vosaltres però no estic en el meu pic de motivació (per dir-ho d'alguna manera).
A veure si entre tots ens animem! :yipi:
Fins quan tenim per fer la inscripció? finals de juny?
Fins quan tenim per fer la inscripció? finals de juny?
Xevi i Toni, jo també estic una mica així :arf:
Vull venir amb vosaltres però no estic en el meu pic de motivació (per dir-ho d'alguna manera).
A veure si entre tots ens animem! :yipi:
Per cert, si veig que no arribo per a lluitar per la MMP ajudaria als meus companys d'entrenaments a fer les seves MMPs a per les 3h15.
A veure com van els entrenaments.
Graciessss Danili.....lo intentare con todas mis fuerzas...yo creo q todo esta en la mente.Pero iremos pasito a pasito......Jo encara necessito més temps per decidir la previsió però estic progressant molt. Ja faig 60-70 a la setmana i rodo força còmode a 4'45''.
Ànims doncs dvdmuels75 amb el sub3. Ja ho notaràs si estàs a punt, però vaja d'aquí a tres mesos, el 10K en 40' ha de sortir fàcil. Gairebé en qualsevol moment de la setmana que t'ho proposessis. I rodar a 4'15''-4'20'' també hauria de ser molt còmode. Per si et serveix d'orientació jo aleshores feia les meves marques de 10K en 37' i de la mitja en 1:22-1:23. També feia mils a 3'35''-3'40'' un rere l'altre. No sé com però ho feia!
Per cert, si veig que no arribo per a lluitar per la MMP ajudaria als meus companys d'entrenaments a fer les seves MMPs a per les 3h15.
A veure com van els entrenaments.
Jorfer, ves espai. M'imagine a molts fen-te la traveta per a què no et veges en forma per a la MMP i que vages amb ells tirant de rem a la barqueta del 3:15…
Grinta, aquests són els plaços amb les pujades de preu
Fins al 30/06: 50 eu
1/07 - 30/09: 60 eu
1/10 - 1/11: 75 eu
A partir del 2/11: 90 eu
Grinta, en quan agafe dos o tres setmanetes de vacances carrerils, t'assegure que tornaré com un bouet. Així que a passar-se pel fil per a automotivar-nos.
La del 3:30 és la nostra.
Amunt!
Amunt Jaume86, i resta de companys. Llepem-nos ara les ferides que en arribar agost hem d'estar llestos per a fer-la ben grossa a València :yipi: