- Missatges: 18727
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Nous temps a la capital del Túria i a BCN city :yes: :yes: :yes:
Aquests canvis polítics comportaran canvis a les estimades curses que participem?
Miguel SBD, sense arribar a tant, estos dies es respira a València una espècie de moment històric, quan realment és una mica el canvi normal en democràcia... Sense perdre l'esperança, no posarem massa elevades les expectatives, per si de cas...Els canvis politics a València son molt bé vinguts desde Catalunya :yes:
enirem amb més anims a fer la marató :yes:
![]()
Miguel SBD, sense arribar a tant, estos dies es respira a València una espècie de moment històric, quan realment és una mica el canvi normal en democràcia... Sense perdre l'esperança, no posarem massa elevades les expectatives, per si de cas...Els canvis politics a València son molt bé vinguts desde Catalunya :yes:
enirem amb més anims a fer la marató :yes:
![]()
De moment, benvingut sia qui a sa casa ve
Toni VLC és molt curiós que a Catalunya no es facin curses tant arrelades a València de 15 quilòmetres. A casa nostra només en venen al cap un parell de ruta: L'Espluga i "Canovelles" (entre cometes doncs té de tot una mica).
Crec que és una distància que podria tenir èxit per a la gent que vol avançar cap a la mitja marató des dels 5 o 10.
Per cert, us aniré seguint una mica, però no faré la Marató aquest any, encara que m'agradaria treurem, literalment, el mal gust que em va quedar de l'any passat, on vaig tenir forces problemes durant la cursa, però tornaré el favor a un amic i l'ajudaré a la segona meitat per tractar de fer una marca pròxima a 2.40 (hauré de córrer fort per poder-lo ajudar
), que a mi em servirà de test de cara a Donosti.
Jorfer, el millor del que es coneix com el Circuit de Curses Populars de la Ciutat de València (Divina Pastora) és el seu cost, tinc un molt bon amic que va marxar a viure allà i quan m'ho va dir em vaig quedar :surprised:
Es paguen 12,5 € (+ 8,5 €. pel xip que et retornen si al acabar la lliga ja no el vols fer servir per altres anys) i tens dret a fer 10 curses, de les quals puntuen les 8 millors. Per tant, si fas les 10 curses et sortirien a 1,25 €, igualet que a Barcelona :rofl:.
En les distàncies ja és tot un altre món, de 5 km a 10 km totes les que vulguis, però aquesta lliga és bàsicament de 5 a 6,5(5.200, 5.600, 5.850 ... les que vulguin, així que més que marques es fa per fomentar la pràctica de l'atletisme i es competeix per la lliga), després ja tenen les distàncies oficials per fer marca.
Estaria bé que alguna entitat fes el mateix aquí, però si paguem el que paguem per fer una cursa difícilment ho canviaran.