- Missatges: 36
Durant la inscripció no demana el número de xip?, l'han integrat al dorsal?
Correcte, a la passada edició ja va ser així. Tenen una aplicació molt bona i potent per a fer el seguiment en viu durant la marató i, m'imagino que pel control de la mateixa, prefereixen assignar-nos el xip seu. :yes: :yes:
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Inscrit a sa marató de ca nostra, per 5è any consecutiu :^^:
jorfer: Aquest any hi haurà algun grup d'entrenament com l'any passat amb Pablo Villalobos ?
He llegit que l'organització convidarà als sis medallistes olímpics de Barcelona 92 a la propera edició de la Marató amb motiu del vint-i-cinquè aniversari dels JJOO a Barcelona.
Adjunto l'enllaç de la web d'atletisme català:
atletisme.com/2016/08/22/la-zurich-marat...-medallistas-del-92/
Curat, tu la faràs?
![]()
Curat, tu la faràs?
![]()
Ja m'agradaria! :yes: En els darrers mesos la mitjana de sortir a correr ha estat inferior a un dia al mes, així que com no m'espabili... :sarcastic: una motivació extra tindré doncs un company de feina s'ha apuntat i m'està demanant assessorament :smile:
Curat, tu la faràs?
![]()
Ja m'agradaria! :yes: En els darrers mesos la mitjana de sortir a correr ha estat inferior a un dia al mes, així que com no m'espabili... :sarcastic: una motivació extra tindré doncs un company de feina s'ha apuntat i m'està demanant assessorament :smile:
Es que com intueixo que a València no arribaré per a fer MMP ja estic fent barqueta de sub 3h07 i necessito amics/llebres al meu costat...![]()
Jo diria que va ser una que el Curat venia de fer molt bona marca a Sevilla només una setmana abans :beurk:. Si jo la recordo, això vol dir que jo ja us coneixia (i us valorava :love:). Per tant, no estàveu a 10de1000, perquè jo us vaig conèixer més tard, quan s'acabava de fundar Corredors.cat, que jo vaig entrar a l'associació (any 2007). Si no vaig errat, hauria de ser BCN 2008 o posterior.Curat :love:
Per cert, quina edició va ser la que em vas ajudar a fer MMP a Bcn? Crec que anàvem amb la samarreta de 10de1000 encara.![]()
Jo diria que va ser una que el Curat venia de fer molt bona marca a Sevilla només una setmana abans :beurk:. Si jo la recordo, això vol dir que jo ja us coneixia (i us valorava :love:). Per tant, no estàveu a 10de1000, perquè jo us vaig conèixer més tard, quan s'acabava de fundar Corredors.cat, que jo vaig entrar a l'associació (any 2007). Si no vaig errat, hauria de ser BCN 2008 o posterior.Curat :love:
Per cert, quina edició va ser la que em vas ajudar a fer MMP a Bcn? Crec que anàvem amb la samarreta de 10de1000 encara.![]()
Jorfer,
l'amic Hansi l'ha encertat de ple.L'edició de 2008 que va ser la setmana següent de la marató de Sevilla. Així que va ser amb la samarreta correcat.
A l'arribada algú ens va fer una sèrie de fotos molt emotives. :yes:
A veure si el 2017 ho repetim
Bona tarda
![]()
Us informem que la comissió esportiva està treballant per a ofertar de nou, repte d'aquesta marató. :yes:
En breu tindrem més informació i un fil específic.
Ja podem anticipar que serà un repte de quinze setmanes i inclourà la inscripció d'una mitja i d'una sessió de fisioteràpia.
Us mantindrem informats. :yes:
Bona tarda
![]()
Us informem que la comissió esportiva està treballant per a ofertar de nou, repte d'aquesta marató. :yes:
En breu tindrem més informació i un fil específic.
Ja podem anticipar que serà un repte de quinze setmanes i inclourà la inscripció d'una mitja i d'una sessió de fisioteràpia.
Us mantindrem informats. :yes: