- Missatges: 1036
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
De cop se me acudeix que seria un bon lloc La Tagliatella del Centre Comercial Arenas.Bona idea, antirco. Suposo que seria prop de pl. Espanya per aprofitar la recollida de dorsal?
bona proposta antirco .. jo anire el divendres pel dorsal i si puc dijous .. no m'agrada estar alla el dia anterior .. l'any passat no em va anar força be pasar tot el mati a la zona x .. si fos sopar divendres m'ho pensaria :he:
despres quant tingui temps penjare una mica de resum del meus entrenillos ..
tens rao jorfer , el wat sap .. i la mare que el va parir
Be nois noies, penso que seria bona idea que aprofitant que anem a buscar el dorsal poder fer un dinar pre marató aprop de la fira del corredor.
Al centre comercial arenas hi ha la Tagliatella, bona passat i bones pizzes per carregar carbohidrats.
En principi no se si algú se animarà a venir, aquest dies son complicats fer reserves però he aconseguit reservar 10 places a les 13:30. Depenent de quina resposta tenim es podria ampliar, però a de anar rapit, o si no hi ha resposta anular, així doncs llenço la pilota.
Algú la agafa ?![]()
![]()
http://www.latagliatella.es/restaurantes/la-tagliatella-barcelona-cc-las-arenas/
Dinar pre marato 13:30 Tagliatella Centre Comercial Arenes
- Antirco
- Gerard (Fill Antirco)
Setmana finalitzada i acumulant quilòmetres. Aquesta és le rècord de la preparació per ara.
A banda hem fet el mig test de la mitja de Barcelona per veure on estem. He patit molt i he baixat després de dos anys dels 90 minuts, així que satisfet a mitges doncs volia una mica més, però els anys no perdonen. També hauria de pensar d'on vinc.
Destaco el tres per dos mil del dijous en progressió 8.20/8.11/8.05
La propera setmana faré de llebre a la Maratest i segons com acabi de sensacions decidiré l'objectiu final de la marató.
Resum setmana 1:
Total setmana: 71.419
Total preparació: 610.243
Mitja setmanal: 50.853
Objectiu a data d'avui: 03:09:46
Moltes gràcies curat. Per cert, n'acompanyaràs encara que siguin uns quilòmetres?![]()
:wink2:
Moltes gràcies curat. Per cert, n'acompanyaràs encara que siguin uns quilòmetres?![]()
Crec que al ritme que portaràs no l'aguantaria ni 100m :arf: A veure si em situo en algun punt del recorregut amb un fuet per a que no us relaxeu massa![]()
Crec que al ritme que portaràs no l'aguantaria ni 100m :arf: A veure si em situo en algun punt del recorregut amb un fuet per a que no us relaxeu massa![]()
A veure si enganyo :wink2: a alguns companys i anem junts...que això de córrer sol![]()
A veure si enganyo :wink2: a alguns companys i anem junts...que això de córrer sol![]()
En tonivet estava buscant a algú a qui llebrejar a la marató de Barcelona i segur que el teu ritme li anirà bé :yes:
Gràcies Jorfer, de fet per això entreno, tot i que encara no tinc decidit el ritme. En pocs dies hi haurà una conversa per wats wats app amb el meus estimat koose i decidirem per on ataquem...Xevifisio et veig confiat i dones bones vibracions. Crec que tornaràs a fer MMP el 12M