zurichmarato Barcelona 12/03/17 a les 8,30h

zurichmarato Barcelona 12/03/17 a les 8,30h

28 Nov 2016 10:38 #81 per Joan3 (Associat/da)
Si mireu les opcions de nacionalitat que permet el formulari d'inscripció, hi veureu un munt de territoris que no són estats. Per exemple, entre molts d'altres, "Illes Heard i Illes McDonald" (pertanyen a Austràlia) o "Illes Geòrgia del Sud i Sandwich del Sud"(Gran Bretanya). No és broma, són noms reals, i tots els respectes cap a aquests territoris.

Em sembla lamentable que la nostra marató eliminés l'opció de Catalunya, després d'anys en què ha estat possible i justament en aquest moment. I lamentable l'actitud inicial exhibida ahir a les xarxes socials quan se'ls va requerir pel tema. Òbviament ara ho canviaran (encara no ho han fet) per la pressió, però em sembla un error important. Es pensaven que ningú no ho veuria?  :whip:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Nov 2016 14:18 #82 per guissona (Visitant)

Si mireu les opcions de nacionalitat que permet el formulari d'inscripció, hi veureu un munt de territoris que no són estats. Per exemple, entre molts d'altres, "Illes Heard i Illes McDonald" (pertanyen a Austràlia) o "Illes Geòrgia del Sud i Sandwich del Sud"(Gran Bretanya). No és broma, són noms reals, i tots els respectes cap a aquests territoris.

Em sembla lamentable que la nostra marató eliminés l'opció de Catalunya, després d'anys en què ha estat possible i justament en aquest moment. I lamentable l'actitud inicial exhibida ahir a les xarxes socials quan se'ls va requerir pel tema. Òbviament ara ho canviaran (encara no ho han fet) per la pressió, però em sembla un error important. Es pensaven que ningú no ho veuria?  :whip:

Ja han rectificat.

Però jo també em pregunto per què collons ho van treure.

Així es fa país, així.

28 Nov 2016 17:04 #83 per Jorfer (Associat/da)
M'imagino que com avui és la presentació oficial cal avançar-se a possibles polèmiques i per això ja està arreglat.  :great:

28 Nov 2016 17:05 #84 per Jorfer (Associat/da)

M'imagino que com avui és la presentació oficial cal avançar-se a possibles polèmiques i per això ja està arreglat.  :great:

Per cert, si algú va a la presentació que informi de les novetats.
Jo estic inscrit i tinc ntenció d'anar-hi però ara mateix ho veig una mica complicat  :arf: :arf:

29 Nov 2016 00:03 #85 per jaume86 (Associat/da)

Ja han rectificat.

Però jo també em pregunto per què collons ho van treure.

Així es fa país, així.

A veure quina serà la propera... posar la bandera espanyola al dorsal com a la marató de valència??

De moment no m'apunto, tardarà dies a passar-me el cabreig :grrrrrr: :grrrrrr:

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

29 Nov 2016 09:48 #86 per arcadi42 (Associat/da)
Ara ja hi surt Catalunya i han tret la increïble opció de Ceuta i Melilla com a nacionalitat...

Em pregunto si algun català que es va haver d'inscriure com a espanyol ho podrà canviar ara si ho desitja...

171 maratons (106 diferents, 50 països), 202 mitges, 299 deumils, 1028 curses
www.arcadi42.cat

29 Nov 2016 10:43 #87 per guissona (Visitant)

Ara ja hi surt Catalunya i han tret la increïble opció de Ceuta i Melilla com a nacionalitat...

Em pregunto si algun català que es va haver d'inscriure com a espanyol ho podrà canviar ara si ho desitja...

A mi m'agradaria saber quin Fernández Díaz de torn ha obviat Catalunya i ha inclòs Ceuta i Melilla.

29 Nov 2016 12:41 #88 per curat (Associat/da)

A mi m'agradaria saber quin Fernández Díaz de torn ha obviat Catalunya i ha inclòs Ceuta i Melilla.

Corre molt iluminatti per aquests mons de Déu!

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

29 Nov 2016 19:08 #89 per toni454 (Visitant)
I falangitos i garcia-albiol's.

10 km. 43:32  Port de Palma 2014
Mitja Marató. 01:36:45 Granollers 2015
Marató. 03:01:48 BCN 1989

30 Nov 2016 14:04 #90 per Polgi (Associat/da)
Hola  :party:

Ja tenim samarreta  ;)

Continuem

Córrer es viure i visc per córrer entre d'altres.

30 Nov 2016 14:09 #91 per jaume86 (Associat/da)
Aquest eslogan de "Don't run, fly" em sona d'algunes mitges....

Ni una samarreta bé aquest any?!?!?  :grrrrrr: :grrrrrr:

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

30 Nov 2016 14:17 #92 per DortCe (Associat/da)

Anava a fer la inscripció a la Mitja de BCN, i passa exactament el mateix, estan les illes Mc Donnald i les Sandwitch pero no es pot escollir Catalunya  :grrrrrr: en fi...

10km - 39:03 - La Sansi Mataró 2016
21km - 1h28'39'' - Mitja Marató BCN 2016
42km - 3h26'11'' - Marató BCN 2015

10 Des 2016 09:08 #93 per crica (Visitant)
Bon dia. Ens ha arribat aquest oferiment per part d'un fisioterapeuta de Ripollet. Pot ser interessant:

Per a tots els que vulguin preparar-se molt bé per a la marató de Barcelona del 2017 he elaborat un pack per evitar riscos, lesions i poder rendir bé. Jo tinc dos abonaments de 5 i 10 sessions, amb el que es poden estaviar diners en les descàrrega de cames. El pack per a la marató consisteix en apuntar-se a la marató de Barcelona 2017 del març i comprar un abonament de 5 o 10 sessions. Si estan inscrits, regalo un pack regal que inclou 6 barretes energètiques de diferents marques per provar-les, cremes de fred i calor (4) de la marca OXD, també un gel dutxa post entrenament de OXD, juntament amb això hi ha una bossa de gel d'un sol ús per si es torcen el turmell i també inclou un val de la marca Coreevo amb un 20% de descompte amb tots els seus productes.
Tanmateix a part del pack regal, tots els que tinguin el pack, a l'acabar la cursa, si porten el dorsal tindran una sessió de fisioteràpia d'una hora totalment gratuïta.
Pots seguir les instruccions del pack al facebook www.facebook.com/fisioesportripollet/pho...9205/?type=3&theater o a la web: www.fisioesportripollet.com/marato-de-barcelona/

19 Des 2016 16:58 #94 per ironxevi226 (Associat/da)
Inscripció confirmada des de Asics per la que si tot va bé sarà la marató número 97... ens veiem a Barcelona  :party: :great:

www.ironxevi.blogspot.com/   JJOO París 24 10k open 157 Maratons 150 Mitges 153 Triatlons  1306 curses

19 Des 2016 18:42 #95 per Mona (Associat/da)
Una altra a qui Asics li ha confirmat la inscripció!!!  :yipi:  No serà la 97a, però sí la 9a! I la de Barcelona serà la primera vegada que la faré i em fa molta il.lusió, el km39 passa per davant de casa, si em fa mandra el Paral.lel, ho tindré fàcil!  :oops:

19 Des 2016 19:22 #96 per Jorfer (Associat/da)
Ironxevi felicitats per aquesta aproximació a la centena. Impressionant  :great: :great:

Mona, doncs ja tocava debutar a Barcelona. Ens veurem durant el camí, segur.  :yes: :yes: :wink2:

19 Des 2016 19:42 #97 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Mona

que bé que fagís la marató de BCN peró no val aturar-se en el km39 peró si saludar  :he:  ens veurem jo la faré de guia un any més  ;)

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

20 Des 2016 12:52 #98 per Altair (Visitant)
Companys , i sabeu quelcom dels que som clients de Zurich,  :whistle: :whistle: :yes:

salut

20 Des 2016 14:47 #99 per Grinta (Associat/da)

Companys , i sabeu quelcom dels que som clients de Zurich,  :whistle: :whistle: :yes:

Jo la tinc confirmada des de Zurich,  diria que han volat les 1000 inscripcions,  em sap greu...

Prohibit rendir-se. Respirem fort i endavant! ;)

20 Des 2016 17:34 #100 per Jorfer (Associat/da)

Jo diria que ja està esgitada aquesta via d'inscripció

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats