Virgin London Marathon 23-04-2017

Virgin London Marathon 23-04-2017

23 Abr 2017 14:08 - 23 Abr 2017 16:15 #41 per jaume86 (Associat/da)
Quins animals tenim a l'associació!!  :party: :party:

Molt gran Mario  :yipi: :yipi: :yipi: :yipi:

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Abr 2017 15:49 #42 per No Surrender (Associat/da)
Felicitaaaaaats!!! Bé, ja ho va dir....anava a donar-ho tot!!!!!  :666:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Abr 2017 15:58 #43 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Moltissimes felicitats Guissona un altre marató sub 3h peró aquesta amb més mèrit crak :great: :party:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Abr 2017 16:54 #44 per danili (Associat/da)
Felicitats guissona!

21097 1:22:43 (Vilanova 1994 i Mollerussa 2005)
42195 2:59:56 (Donosti 2005)

'Feminitat, Esport, Cultura - Pioneres de l'atletisme català: 1921-1938'
Comandes: feminitatesportcultura.plisweb.com/3/comandes

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Abr 2017 19:58 #45 per bernaus (Associat/da)
Mario, ets tot un Campió!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Abr 2017 20:12 #46 per Jorfer (Associat/da)
Impressionant el teu rendiment i la marató feta.
Em trec el barret, pedaço maratonià.  :yes: :yipi:

Moltes felicitats guissona!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Abr 2017 22:48 #47 per RugbyMan (Associat/da)
Mario...... un altre sub 3h a la saca. Nano a veure quin dia punxes i ens dones una sorpresa  :666: :666: :666:

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Abr 2017 00:05 #48 per Dennis Teuling (Associat/da)
Mario, gran cursa campió !!!!

Tiempazooooooo  :party: :party: :party: :party:

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Abr 2017 07:42 #49 per Toni VLC (Associat/da)
Guissona, realment, espectacular  :surprised:
Enhorabona!

10 Km: 42'26 (València, 2015) / Mitja: 1h36' (Benifaió, 2015) / Marató: 3h33 (València, 2017)
_______
Treballar, persistir, esperar

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Abr 2017 10:30 #50 per aurelian (Associat/da)
felicitats guissona

10000: 38:43 - Sant Antoni 02.2016
Mitja: 1:23:49 - Oxford Half Marathon, 10.2018
Marató: 2:56:26 - Maratona di Pisa, 12.2018

strava

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Abr 2017 14:44 #51 per grimi (Associat/da)
Guissona quina passada!!!!
Estas fet una bèstia parda!!!!
enhorabona super runner!!!
Bravissimo
Esperem una teva cronica amb candeletes!
Grimi

Millor temps marato: 02:59:08
Lloc i Any: Barcelona 2016

Millor temps Mitja marato: 01:24:02
Lloc i Any 21: Granollers 2016

Millor temps 10km: 00:38:12
Lloc i Any 10: 10k Empuries 2014

10 Maratons al Sac (6 asfalt i 4 muntanya)
De moment cap abandonament :-)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Abr 2017 15:05 #52 per guissona (Associat/da)
Moltes gràcies!

Encara som a Londres.

Avui al vespre o potser demà faig la crònica!

Amunt i crits.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Abr 2017 17:20 #53 per amic (Associat/da)
Moltes felicitats Guissona. Gran marató......un altre ! ......Bravoooo  :party: :party:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Abr 2017 18:46 #54 per sandmannn (Associat/da)

Moltes gràcies!

Encara som a Londres.

Avui al vespre o potser demà faig la crònica!

Amunt i crits.


Acaba de disfrutar-ho i enhorabona crack!

10000: 43' 04''                  La Llagosta 2017
21097: 1h 36' 20"              El Prat 2016
42195: 3h 30' 00''                València 2017
6h: 59,430 km's (58,510?)    Martorell 2017
12h: 89,302 km's              Can Dragó 2016

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Abr 2017 18:03 #55 per sergio (Associat/da)
Moltes felicdades a tots.

guissona, magnífica cursa!!!!

Suposo que ho haureu vist, però penjo l'enllaç dels últims 195 metres d'un corredor totalment deshidratat ajudat per un desconegut fins a meta, sacrificant el sub 2h50', temps final: 2h51'08" i 2h52'26" respectivament.

https://twitter.com/BBCWalesNews/status/856117554275770369/video/1

El placer de correr porque sí.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Abr 2017 18:33 #56 per grimi (Associat/da)
ostres quina passada sergio no ho havia vist!

Millor temps marato: 02:59:08
Lloc i Any: Barcelona 2016

Millor temps Mitja marato: 01:24:02
Lloc i Any 21: Granollers 2016

Millor temps 10km: 00:38:12
Lloc i Any 10: 10k Empuries 2014

10 Maratons al Sac (6 asfalt i 4 muntanya)
De moment cap abandonament :-)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Abr 2017 20:04 - 27 Abr 2017 17:10 #57 per guissona (Associat/da)
CRÒNICA DE LA 25ª MARATÓ.

Londres 23 d'abril de 2017


    Feia temps, anys, que em ballava pel cap voler fer la marató de Londres. Sabia que era molt difícil que em toqués el sorteig i l’opció d’anar-hi per agència estava del tot descartada. Des d’un temps ençà havia sentit que hi havia una manera d’anar-hi, s’havien de donar uns quants condicionants ;) i enguany semblava que podia ser que tot quadrés.
   Juntament amb la Patiño i el koldo, que també reunien aquests aspectes indispensables per anar a Londres, vam tramitar la inscripció el juny de l’any passat. :great:
   Però una lesió del koldo   :'( amb la seva posterior operació li impedia estar a punt aquest abril per fer una de les Majors. En fi, malauradament em quedava sol i per incompatibilitat de dates tampoc em podia acompanyar la meva família. :'( :'(
   Tocava gastar la carta Roland. I com no podia ser d’una altra manera ràpidament accepta la invitació d’acompanyar-me i a fer el que convingui a la capital britànica. S’ha convertit en un acompanyant de luxe, en alguna fins i tot de llebre, de les meves últimes maratons a l’estranger. Un plaer tenir-lo a la vora. :love:

   Tornant de festes de Nadal, el dia 9 de gener, començo un pla de 15 setmanes que m’ha de dur a Londres en una forma que llavors semblava impossible. Passat de pes, faltat de ritme, necessitant-m’ho tot per baixar de 39’ a la cursa dels Nassos, començo a preparar-la. Amb les ganes de sempre. Amb la il·lusió de sempre. Amb la constància de sempre. :yes:
   Venia d’un parell d’anys maratonians bastant fluixos, amb marques discretes que, tot i que baixava de les 3 hores, cada vegada em costava més i cada cop apurava més. Les dues que vaig fer durant el 2016, Milà i Frankfurt, són les meves pitjors maratons sub3h i, entremig, la retirada de Copenhaguen.

   Però aquesta vegada no penso atabalar-me. El khryz des del primer dia em deia que estigués tranquil. Que si em cuidava com ho estava fent i seguia entrenant, no me n’adonaria que en dos mesos seria el maratonià d’èpoques passades. Quanta raó tenia. :yes:
   Mica en mica, en aquestes 15 setmanes, he anat perdent pes, onze quilos, i els entrenaments cada vegada sortien millor. Sempre tenint al cap, que per mi ha estat una de les claus, que estava entrenant per una marató i que, més bé o no tan bé, els entrenaments s’havien d’acabar tots. I així passaven els dies, sense fer aquelles sèries estratosfèriques d’abans, però que des de la perspectiva maratoniana estaven força bé. :great:
   M’anava adaptant el ritme que volia portar a Londres a mesura que anava fent tirades llargues, entrenaments clau i alguna que altra cursa.
   I així, sempre recolzat i assessorat pels meravellosos amics gasoses :love: que tinc a la Mar Bella (inclòs el de San Francisco ;)) i el duet manresà-segarrenc :love: que vetllen per mi en la distància, decideixo que a Londres estic preparat per intentar tornar a fer una marató a 4’ (el número màgic).
L’última empenta me la dóna el més gran :yipi:. Li presento les 15 setmanes d’entrenaments i em diu que no veu gens agosarat sortir a 4’, és més, m’insinua que podria sortir un pèl més ràpid. Però acordem que a 4’ és un ritme adequat.
:neutral:

   El divendres, el Roland i jo, marxem cap a Londres. Només arribar i per acabar ràpid, deixem les coses a l’hotel i anem a la fira a buscar el dorsal. A mi, a aquestes alçades les fires ja m’avorreixen. Vaig per feina. Agafo el dorsal i marxo. Osti tu, quan me’l van donar em deia: “ara sí que sí. Ja el tens. Tinc un dorsal per fer la marató d’aquesta ciutat tan impressionant” :party:

   I el diumenge, després que el dissabte ens pategéssim tot el recorregut dels ponts de Londres i uns quants mercats, i després de dormir més de 8 hores, ens despertem, esmorzo bé i cap a prendre pel sac, a la sortida de la marató. Crec que no havia dormit mai tant i tan bé abans d’una marató. ;)
   El Roland m’acompanya fins al lloc on ell ja no pot passar. Jo tenia la Red Start (però era Fast Good For Age). El kilometer ja m’havia avisat que aquest grupet de corredors, uns 4000, teníem una sortida a part, amb el nostre lloc per canviar-nos, per escalfar, per deixar la roba, per prendre cafè, etc... Però jo estava fora de lloc :whip: i no trobava la meva sortida. Sort que hi vam anar amb temps. Al final, després de molt preguntar i fer-me entendre com podia, vaig fer cap a la meva sortida. Van ser uns moments de nervis que no van durar massa, però. :rofl:
   
   Aviat van ser les 10 del matí. Era gairebé davant de la meva sortida. Portava una polsera que m’havia fet la meva dona :love: amb el pas de cada milla, fins a 26, a 4’. Estava convençut que era el dia per tornar a baixar de 2:50 però alhora em feia respecte perquè ja havia passat 5 anys de l’última vegada.
   La tàctica era fer lap a cada milla, totes marcades, i controlar el rellotge cada 5kms, també marcats. 20’ cada 5kms és fàcil de comptar. I cada milla, 6’26. Pim pam. :yes:

    La sortida -vermella- no és res de l’altre dijous. Austera i diria que bastant pobra. Sense cronòmetre. Sense música. Només amb el rellotge de l’hora perquè el bo era a la sortida de l’elit.
   Comença la marató. Les primeres milles van caient al ritme previst, fins i tot per sota. Però el terreny és molt favorable i convida a anar més ràpid del que toca. Cap a la milla 3 se’ns uneixen les altres sortides i per uns moments corro una mica encaixonat. Ja començo a flipar veient quanta gent corre en aquell ritme.
   El pas del km5 és ràpid, 19:44 (3’57) i el del 10, també (19:49 a 3’58). Però el recorregut continua tenint tendència cap avall i és una cosa que no em preocupa massa. També com a curiositat córrer amb les milles m’ha fet estar més poc pendent del rellotge. Com que no hi estava acostumat, no sabia interpretar si una milla la feia a 6’19 en comptes de 6’26 o a 6’31, el que volia dir i feia que corregués del tot despreocupat. :glasses:
   El km15 el passo en 20:02 (4’). Havia ajustat el ritme i el recorregut ja no era tant favorable, era més aviat planer. Les sensacions continuen sent molt bones i la despreocupació del temps era total. Només sabia que tenia sempre un marge a favor meu de 25-30” al 2:48:48. :yes:

    Passo pel km 20, un marc incomparable, el Tower Bridge. 20’04 (4’01). Conservant el marge. A punt d’arribar a la mitja marató i a punt de trobar-me el Roland per primera vegada. Quan passo a la seva alçada és ell el que em crida. Hi ha tanta gent animant que és impossible trobar a ningú. Li aixeco el dit i li dic que vaig bé. :great: :great: :great:

La mitja marató la passo en 1:23:58. A 3’59 i amb unes sensacions immillorables. Ara ve un recorregut de puja i baixa constant, no molt pronunciat, però que et fa notar que no estem en el trajecte de la primera meitat de la marató.

  He oblidat de dir que al km6 me’n vaig adonar que, per sorpresa i com a novetat, també hi havia tots els punts quilomètrics marcats. Però com que anava amb el xip de les milles no en vaig fer ni cas. Milles i milles, 6’26 cada milla i 20’ cada 5kms. I arribar a les 2h al km30. :yes:

   Cap al km22 veig que tinc el dia. Tot i el recorregut em noto fort. Vaig súper bé de cames i de càrdio i mantinc un bon ritme. Passo el km25 amb 19’53 (3’59) i amb el ganivet a les dents. Amb ganes de fer mal. Li porto 30” al 2:48:48.
Ara només tinc al cap les paraules del Roland: “has d’arribar al 30 a 4’ i després prémer les dents fins al final”. :whistle:

   I arribo al km30 (20’04 a 4’01)(1:59:30). Uns quilòmetres abans decideixo no beure a cada avituallament perquè em noto una mica ple. Hi ha molts i molts avituallaments. I amb la dèria d’hidratar-me bé, potser em passo :whip:. Ara venen uns quilòmetres puja i baixa, fins el km37 aproximadament. S’ha d’arribar allà igual que fins ara i si es pot, a partir d’aquest punt acabar de rematar-ho perquè el perfil ja suavitza i fins i tot té tendència a baixar. 8)

    Però tot era massa bonic. Massa maco. Cap al km32 em ve flato. :grrrrrr: Collons. Era una cosa que no contemplava i més tenint en compte el bé que m’estava trobant. Anava tan bé de cames i salvava cada milla amb tanta solvència que creia que ja no em parava ni Cristo. Però no. De sobte aquest maleït flato (no sé si per anar més alt de ritme, per haver begut massa o per què) em desconcerta :sarcastic:. No puc seguir a aquest ritme perquè la cagaré. Toca afluixar una mica :^^:. Tampoc és un flato massa fort però suficient per donar-me pel sac. :grrrrrr:
Així doncs arribo al km35 amb 2:19:52, 8” de marge pel mític a 4’, 20” de marge pel sub2h49. Havia fet aquests 5kms en 20’18 (4’04).

    Arribo al km37 i torno a sentir el crit del meu amic Roland. Ell nota que ja no vaig com un tir com al 20,5 però tampoc em veu malament. Em diu que vaig avançant gent i no perdo pas massa. El flato va marxant però ara, tot i que ja anem de pla i baixada, les cames també noten que ja s’han cruspit 38kms. I passo pel km40. Un altre punt preciós. El Big Ben :love: i tot el que l’envolta. A petar de gent animant. És acollonant :party:. Aquests 5kms els he fet en 20’27 (4’06) i tot el marge ja se n’ha anat. Em falten 6” per baixar de 2h49. Tinc claríssim que el mític registre per mi no l’aconseguiré. Però encara tinc més clar que, a pesar dels 2,195kms que em queden, tornaré a baixar de 2h50. No se’m pot escapar.

   Els 2 últims kms, a més de rectes, són espectaculars. Sé que ho tinc. Però m’entra un dubte. Suposo que la sang al cervell ja no arriba bé. :whistle: Hi ha una pancarta que hi posa “1km to go”. M’embolico i penso que em queda el quilòmetre i a més els 195m. Quin desastre. :rofl: Ai que just que m’anirà. Com pot ser? Tardo 600m en adonar-me que m’havia confós. Ho tinc, ho tinc. Buf! :neutral:.
   A falta de 300m, en l’últim revolt per encarar la recta The Mall d’arribada, veig un corredor grogui del tot i un altre que l’ajuda i el vol fer córrer tan sí com no (després he vist per les xarxes tota la història d’aquest parell de corredors). Al moment jo penso que és una temeritat voler-lo fer seguir de qualsevol manera i en aquell estat. Bé, ho continuo pensant. :yes: :^^: :no:
   
   Últims metres. Aixeco els braços. :yipi: Entro radiant. :party: 2:49:13. Del 40 al final he anat a 4’04. O sigui que he anat a més. A diferència de la sortida, l’arribada sí que em sembla espectacular. Recullo la medalla més que satisfet. Orgullós. Em sento un afortunat. Agafo ràpid la bossa. Tinc ganes de trobar-me amb el Roland i fer una pinta per celebrar-ho. I mirar el mòbil. Tenim un xat que cada vegada que algú de nosaltres fa una marató treu fum. Seguiment espectacular, anècdotes, patiments, bromes. Brutal. I així ha sigut. Emociona llegir-lo de principi a fi. Se’t posa la pell de gallina de veure com vibren i pateixen alhora els teus amics. :love: :love:

   Al final ha estat la meva tercera millor marca. M’he quedat a 3” de la 2a i una mica lluny de la 1a, però tampoc era l’objectiu. Però el més important és que he gaudit de principi a fi de la meva estimada marató. Com he xalat.  :party: :party:

   Ja en són 25. 19 sub3h (5 i el Médoc).

   Ha valgut la pena tot el sacrifici encara que m’hagi costat alguna bronca del rafiki. :rofl: :rofl:



I si teniu ocasió, aneu a Londres a fer la marató. Fins ara la de Berlin del 2008 la veia insuperable. Ara ja tinc els meus dubtes. 42,195kms plens de gent animant com si no hi hagués demà. I tot a dins d’una ciutat que m’ha semblat senzillament espectacular.


   El 15 d’octubre ens tornarem a veure a Lisboa, estimada marató! :love: :great: :love:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Abr 2017 20:13 #58 per grimi (Associat/da)
Molt bona cronica guissona!!!
m'has fet venir mooooltes ganes de fer-les
jo faig per un l'any vinent
qui s'anima?
ja em fareu 5c de com ho hem de tramitar per estalviar l'agència
gràcies!
salut i cames companys
grimi

Millor temps marato: 02:59:08
Lloc i Any: Barcelona 2016

Millor temps Mitja marato: 01:24:02
Lloc i Any 21: Granollers 2016

Millor temps 10km: 00:38:12
Lloc i Any 10: 10k Empuries 2014

10 Maratons al Sac (6 asfalt i 4 muntanya)
De moment cap abandonament :-)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Abr 2017 20:19 #59 per Jorfer (Associat/da)
M'ho estic passant teta, vinv de llegir la crònica del Raúl a fil de la seva marató, i ara em trobo amb aquesta del Mario.  :party: :party:

Quin festival Mario, com es nota la bona preparació que has portat i el pes que t'has tret de sobre, crec que aquestes són les claus per a fer una bona marató, la constància entrenant i arribar amb el pes just, doncs cada gram de més són segons que es van acumulant.

Té molt mèrit el que has fet i, al llegir la teva crònica m'estan entran ganes bojas d'anar-hi i, més ara, que ja amrquen els kms també.

A gaudir de la victòria, disfruta dels records del dia de Saint George i a pensar a planificar la següent a Lisboa.

Moltes felicitats Mario.  :party: :party: :party:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Abr 2017 20:26 #60 per Dennis Teuling (Associat/da)
Mario, Guissona  :party: :party:

Gran crònica i gran cursa la teva!!
Ara entenc perque a vegades et costava baixar de la hora 30 a les mitges... 11 quilos són molts, eh  :sarcastic: :sarcastic:

Un plaer llegir una crònica amb tanta alegria, on tot va bé (excepte el flato, és clar!).

Esteu molt forts campions :great: :great:

A gaudir de la propera  :yes: :yes:

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.