Tokyo Marathon 2018 (25/02/2018)

Tokyo Marathon 2018 (25/02/2018)

11 Gen 2018 23:13 #81 per jaume86 (Associat/da)
Continues amb una preparació collonuda!

Descanses algun dia a la setmana? Quina mitjana setmanal fas de kms durant la preparació? I la tirada més llarga serà la que comentaves de 34k??

A veure si aprenc alguna cosa d'un dels millors corredors que conec!

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Gen 2018 08:46 #82 per kilometer (Associat/da)
Gràcies jaume86. :). A veure, anem per parts. Si que descanso un dia a la setmana, ja que el pla és de 6 dies. Tot i així, fora del que són els emntrenaments, intento mantenir un estil de vida força actiu, peró si descanso d'entrenaments atlètics, normalment els dissabtes. Després solc emplamar 6 dies seguits. Aproximàdament en cauen uns 100 km setmanals. A vegades més, a vegades menys. Aixó fa que ja m'estigui acostant als 1000 km en aquesta preparació, que anirà sobre els 1500 km, km a munt o avall.
La gran majoria dels entrenaments són per temps. S'escapen les séries i els ritmes controlats que si que tenen un quilometratge definit. Els rodatges i les tirades estan pensades en temps. No es tant haig de fer X quilómetres, com que haig d'estar corrent tant temps. El passat diumenge es tractava de fer una tirada de 2h15 a ritme de 4 el km. Va sortida clavada i per aixó vam arribar gairebé als 34 km. En cauran algunes més, i a major ritme, però en quant a km finals la cosa anirà per aquí.

Ara bé, si t'imagines anar corrent per la CDLA, vient les llums de Barcelona com es van apagant mentre la claror del sol va trencant a l'horitzó i vas a bon ritme, gaudint escoltant de fons al teu mp3 cançons com aquestes, podràs imaginar que l'esforç mereix la pena, que les coses són més fàcils, i que ens ho estem passant bé, que és el més important...



- queden.......43 dies.......

- queden......141 dies.......

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Gen 2018 15:59 #83 per finorunner (Associat/da)
Kilo... I'M BACK.

Que fort que estàs... ho faràs de conya, segur!

Hazlo o no lo hagas, pero sobretodo nunca lo intentes.
5000: 00:20:28 (La Sansi 2011)
10000: 00:42:49 (Tast de la Mitja 2013)
21097: 01:36:35 (Mitja Sitges 2014)
42195: 03:40:18 (València 2015)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Gen 2018 16:11 #84 per kilometer (Associat/da)

finorunner va escriure: Kilo... I'M BACK.

Que fort que estàs... ho faràs de conya, segur!


:great: :great: :great: :great: :great:

Per ganes, il·lusió i entrega no serà. Estem fent una gran preparació i esperem que tingui reflexe d'aquí ja a bastant poc.

Ja s'ha iniciat la 11ena setmana i després 1h30 a 3:350/ km ahir, m'he trobat força bé. Ara a veure que tal responen les cames amb unes exigents séries de 4000 (3 en concret), demà, un ritme controlat de 10 km dijous i sobretot, la Mitja de Terrassa diumenge. Setmana tremenda per encara el blo c final de les últimes 4 setmanes i escaig. Nois falta ben poc, ben poc...

- queden.......40 dies.......

- queden......138 dies.......

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Gen 2018 16:18 #85 per jaume86 (Associat/da)
Guai kilo!

M'agrada ml aquesta cançó!!

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Gen 2018 19:47 #86 per kilometer (Associat/da)
Aquesta setmana, a aquestes alçades, ja he trencat dues barreres importants. Per un costat hem passat ja dels 1000 km de preparació. Em sembla que van ja uns 1058 km, aproximàdament. I avuí per celebrar-ho, ho hem fet amb unes sèries purament maratonianes que m'han deixat molt satisfet, per tot plegat. 3 x 4000 amb recuperacions de 90 segons en 14:22 - 14:17 - 14:10. Un d'aquests entrenaments exigents, clau, que et dona bones referències cara la marató.

L'altre barrera, és més important a hores d'ara potser, doncs ja estem per sota dels 40 dies. Queda un mes i poc per la cita. I com que les coses sembla que estan anant bé, he decidit convidar a un parell d'amigues al viatge i a l'experiència de la marató. Aixó si, previ pagament clar, que gratis, no es volien apuntar...

- queden.......39 dies.......

- queden......137 dies.......

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Gen 2018 16:26 #87 per kilometer (Associat/da)
Ahir vam començar ja la dotzena setmana. Ahir vam rebre un mail de la companyia aèria. I es que si nois, en un mes, a hores d'ara ja espero estar dormint a Tokyo. En menys d'un mes ja, començarem a enfilar el camí, que ens porti a una meta per recordar a la Gyoko Dori, o aixó espero. Per aixó estem treballant durament setmana a setmana.

La setmana passada, per sobre dels 100 km una altra vegada, la vam tancar amb una molt bona mitja de Terrassa. Lloc 13è de la general final, amb 1h16:06, en un circuit gens favorable i amb un vent emprenyador per moments, i una mitja que vaig fer sol, sol. Un gran entrenament de cames i de cap, on em vaig trobar força bé tot i el quilometratge setmanal, i del que vaig extraure unes conclussions molt possitives per la marató, en ja, menys de 5 setmanes.

Aquesta setmana i la vinent, tornen a recuperar protagonisme les tirades, i la resta serà més rodatge d'acompanyament. Aixó cada cop està més a aprop com us vaig dient, peró és que es així. Tant és , que la Tokyo Marathon Foundation, acaba d'anunciar els atletes d'èlit, els japonesos i els invitats i fins it ot les llebres i les seves credencials. No sé si és molt agossarat, peró he llegit que es pensa en poder fer WR i també récord nacional japonés i en aixó treballen. Cap de cartell, un dels grans Wilson Kipsang, que ja l'any passat, amb les modificacions introduïdes al circuït, va fer 2h03:58. Veurem que passa no ?. I veurem si jo també puc aprofitar el canvi en el recorregut en la seva part final, que ja no passa pels clàssics ponts del passat. Aquí us deixo la informació per si voleu fer una ullada.

www.marathon.tokyo/en/media/press-releas..._tm2018_elite_en.pdf

- queden.......32 dies.......

- queden......130 dies.......

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Gen 2018 14:12 #88 per finorunner (Associat/da)
Kilo.... FIERA!!!

Crec que has d'escriure a aquesta gent de Tokyo... pq hi ha una errada. Mira que t'he buscat però no surts a la llistat d'atletes d'elit.... això està malament!!!

;p

Hazlo o no lo hagas, pero sobretodo nunca lo intentes.
5000: 00:20:28 (La Sansi 2011)
10000: 00:42:49 (Tast de la Mitja 2013)
21097: 01:36:35 (Mitja Sitges 2014)
42195: 03:40:18 (València 2015)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Gen 2018 20:07 #89 per jaume86 (Associat/da)
Kilo et vaig veure diumenge i estàs finet finet finet! I la teva pedazo mitja ho acredita, en un circuit molt punyetero i amb el vent com a convidat de pedra... Top15 amb un gran cartell de bons atletes, doncs normalment amb el tiempazo que vas fer series top10!

Les teves sabatilles son molt xules, et faran volar pels carrers de Tokyo

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Gen 2018 11:53 #90 per cachirulo (Associat/da)
He visto que corre Kawauchi,pero no Yuri sino su hermano pequeño que acredita 2h18. Vaya nivel sub2h20'que se gastan los japos.

Para correr rapido primero hay que hacerlo despacio.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Gen 2018 12:01 #91 per guissona (Associat/da)

cachirulo va escriure: He visto que corre Kawauchi,pero no Yuri sino su hermano pequeño que acredita 2h18. Vaya nivel sub2h20'que se gastan los japos.


Yuri deu ser el germanastre rus del Yuki. :whistle: :woohoo: :P

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Gen 2018 12:42 #92 per cachirulo (Associat/da)
Je,je es lo que tiene el no mirar el nombre antes, el del hermano ya ni lo he intentado poner. ;)

Para correr rapido primero hay que hacerlo despacio.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Gen 2018 19:25 #93 per kilometer (Associat/da)

finorunner va escriure: Kilo.... FIERA!!!

Crec que has d'escriure a aquesta gent de Tokyo... pq hi ha una errada. Mira que t'he buscat però no surts a la llistat d'atletes d'elit.... això està malament!!!

;p


finorunner, molt bo, ja m'agradaria estar en aqu3esta llista ja, peró no estic a l'alçada d'aquests monsstres. Ara bé, jo espero posar el meu granet de sorra en aquesta marató. Per un altre costat i en relació amb aixó, crec que a la fira hi ha un panel amb els atletes subèlit i el païs de procedència i allà si qeu em podria trobar. Si aixó existeix de veritat, a més de que ma farà sentir molt orgullós, ja us faré arribar ;) , tot i que sigui anecdotari.

De totes meneres amic, el que espero es gaudir molt de l'esperiència des de la privilegiada possició que els japonesos, han tingut a bé concedir-me. I a veure si quan ens veiem, que espero que sigui aviat, ens podem explicar moltes coses. Si no, sempre ens quedarà Galera, on aquest any, hem de fer una sortideta conjunta amb el meu germà i qui s'apunti...

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Gen 2018 19:27 #94 per kilometer (Associat/da)

jaume86 va escriure: Kilo et vaig veure diumenge i estàs finet finet finet! I la teva pedazo mitja ho acredita, en un circuit molt punyetero i amb el vent com a convidat de pedra... Top15 amb un gran cartell de bons atletes, doncs normalment amb el tiempazo que vas fer series top10!

Les teves sabatilles son molt xules, et faran volar pels carrers de Tokyo


Gràcies jaume86, la veritat és que vaig sortir molt content i reforçat de la mitja, el que em dona més ganes de continuar preparant-me per a la gran cita :great:

cahirulo, nivell japo, brutal...

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Gen 2018 19:35 #95 per kilometer (Associat/da)
I bé nois, estem just, just a un mes de la marató, 25/02. Aquesta setmana està sent tranquila, amb rodatges que m'estan permetent recuperar les cames de la mitja. Avuí també hi ha contribuit la meva fisio, que s'ha esmerat en un bon massatge de descàrrega, que venia molt bé després de l'última vegada que ens vam veure fa unes 4 setmanes. Avuí també hem fet unes sèries per mantenir una mica de xispa a les cames. Res important 5 x 1000; R: 1:00, i es que aquesta i la propera setmana, té "només" l'especial importància de les tirades que farem diumenge. Després, si que vindran dues setmanetes duretes i baixada en picat per aixecar el vol cap a Tókio. Tot va bé fins al moment. Ja hem complertat 11 setmanes i la 12ena la tenim bastant coll avall. Han caigut ja 70 entrenaments específics, bastant més ja, de 1000 km i el bagatge continua sent molt bé. ESpero mantenir-me igual, afinar el que quedi i que no es torci res en aquesta part final....

- queden 30 dies.....

- queden 128 dies....

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Gen 2018 16:29 - 30 Gen 2018 22:40 #96 per kilometer (Associat/da)
Comencem la recta final. Últim bloc de 4 setmanes, amb més del 75% del treball fet. Ahir vaig fer probablement la tirada més llarga que recordo i potser l'entrenament més llarg de la prepraració (que no obstant repetirem aques t diumenge de nou). Van caure, gairebé 35 km a la crta de les Aigües a 3:54 de mitjana. Vaig quedar molt satisfet, amb les prestacions i amb el rendiment, tot i que avuí a les cames encara es deixava sentir l'esforç d'ahir. El ritme i la constància en el mateix, és el que més em va agadar, doncs no vam fer, cap km per sobre de 4, amb excepció del primer. Per allà vaig trobar molta gent, en especial a l'amic incombustible XAVI-NAD. Vam superar els 110 km sertmanals, essent la setmana de major quilometratge fins al moment.

Avuí ja sense més dilacions ens em possat amb la 13ena setmana, amb l'entrenament més curt de la preparació, 40', que han d'estat d'agrair, la veritat. Tot i que demà ja augmentem el ritme en els rodetges base. A veure que tal li senta a les cames. Peró no queda altre que continuar i anar recuperant bé, dia a dia, per que aixó cada cop està més a prop. I en relació a aquest fet, a la web de la marató, ja s'anuncia que s'han començat a desplegar els cartells que anuncien la marató i que ja es poden començar a trobar per la ciutat. Us deixo aquí una imatge dels cartells:



I a més, de propina una cançó que em fa tenir bon rotllo i ritmet a les cames, quan em sona a l'mp3. De fet em vaig deixar emportar per l'estat endorfínic a la CDLA i en acabar tot just sonat aquesta cançó, se'm van escapar uns passets com l'amic Charlie Puth:P




- queden 25 dies......

- queden 123 dies...,

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Gen 2018 10:17 - 31 Gen 2018 10:18 #97 per kilometer (Associat/da)
S'ha acabat el mes de gener i demà ja entrem en el mes de febrer, el mes de la competició. Qui ho diria que ja estaríem tan a prop, si sembla que era ahir quan a finals d'agost tenia la confirmació de la direcció per participar a a la marató. Doncs si, 6 mesos després ja ho tenim a tocar. Hauria de revisar números, peró probablement hagi estat el mes més prolífic que recordi amb una mica mes de 471 km. I es que a dia d'avuí, finalitzant aquest mes, puc dir que porto acumulats en aquesta preparació la xifra de 1262,81 km. Es poden fer més, i tant ( imenys es clar), i porbablement , i amb tota seguretat hi ha gent que en farà encara més que jo, peró per a mi ja ha estat fins al moment la preparació que m'es he treballat, tant fícia com entalment i encara ens queden unes 3 setmanes més. Demà farem l'assaig oficial i únic de les Vaporfly 4%, amb unes sèries, tranquiletes, que em permetran veure que tal és l'acoblament a les sabatilles i les sensacions que transmeten.

Em sento bé i aixó és un plus que no s'ha de menysprear, peró tampoc sobrevalorar. Només vull sentir aquest moment...


...I just want to feel this moment
Reporting live
From the tallest buildings in Tokyo...




- queden 24 dies......

- queden 122 dies...,

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Gen 2018 22:14 #98 per cachirulo (Associat/da)
Siempre recuerdo el entrenamiento estrella de Xavi Nadal cuando se movía sub2h40 allá por 2003-2004. Y eran 30-32km en la carretera de las aguas a 3'45,o sea, a ritmo de maratón.
Pero el tuyo también tela y más con la carga previa.

Para correr rapido primero hay que hacerlo despacio.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Gen 2018 23:31 #99 per Dennis Teuling (Associat/da)
Quina preparació més bona kilometer :great:

Ja ens diràs com ha anat la prova (única) amb les Vaporfly 4% !!!
Vas a buscar MMP, o directament un sub 2h40? (-4%, és clar)

Dóna gust llegir lo animat que estàs. 3 setmanes i mig. Amunt!!

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 febrer 2018 17:05 - 01 febrer 2018 17:08 #100 per kilometer (Associat/da)
cachirulo, menudos entrenamientos los de Xavi. Cuanto aprendí de él, y sigo aprendiendo y escuchándole cuando me lo encuentro:great:

Dennis Teuling, moltes gràcies. la veritat és que estic molt content i amb moltes ganes i cada cop amb mes. En 3 setmanes ja estaré volant cap a Tóquio i aixó ja indica quant propera tenim ja la marató.

Avuí se m'acumula feina. Dia 1 de fedbrer i mes de la marató. I molt per explicar. Per començar, com hi ha gent que m'ho demanat faré 5 cèntims sobre l'estrena de les sabatille sque portaré a ala prova les Nike Zoom Vaporfly 4%.

D'entrada quan vaig rebre el paquet, vaig dir, osti aixó pesa molt poc, falta alguna caosa, peró no allà hi eren les dues sabatilles en la seva típica caixa taronja, com altre parell de sabatilles Nike. Peró el seu pes, és notablement baix, 180-190 g, per sabatilla. Et crida molt l'atenció el material, el seu taló afinat i elevat i el textil, prim prim, euna unica capa. Tot aixó la fa molt lleugera es clar. Visulament ja veus que allá dintre no cap massa més que el teu peu i axí és, s'ajusta com un guant. Tens la sensació de que t'has posant un gaunt al peu, doncs queda subjectat i ben agafat. He pensat si era massa justa i tot, peró és el meu número, un 9. De seguida quan m'he posat dempeus, ja he notat quelcom especial. Tens una lleugera sensació (com havia llegit) de mcaminar amb una sabata de tacó femenina. La sabatilla et fa anar gairebé de puntetes. T'obliga lleugerament anaarcap endevant. El material de l'escuma alhora fa sentir sensació de lleugeresa, comoditat i flotabilitat. I a l'hora de córrer, realment és una gran sabatilla. Et fa tirar endevant amb comoditat, afavorint el bon córrer. I aixó és important, s'ha d'entrar de mitja sola, si talonejes, no només no li treus suc, sino que a més et costarà més arrencar el pas, per les caracterísitiques de la sola i el seu taló. He fet un 3 x 2000; R: 1:30, molt cómode, amb molt bones sensacions i amb la sensació també de que les sabatilles aporten, així que molt content. Ara guardadetes i fins la sortida de Tokyo.

I en relació a aixó molt que explicar. Els japonesos m'agraden i compleixen i no fan esperar. Avuí dia 1, ja ens han comunicat tot el necessari. Us ho viag a explicar. Ja tenim la Number Card Confirmation:

- BIB Number: 8092
- Start Time: 09:10 (01:10 hora espanyola)
- Start Block: A
- Number Card Color: Blue

Més o menys era la idea que tenia, així que tot correcte, amb la importància de saber ja el meu dorsal :great:

També hem rebut la Runner Handbook, amb tot el que hem tenir pressent sobre la marató. Aquesta me l'aniré llegint amb calma i cura aquests dies.

Per últim us porto també en primícia i al detall, com seran les medalles de finisher, unes medalles que simbolitza els vincles i la unió entre totes les persones que participen en la Marató de Tòquio, inclosos corredors, voluntaris, espectadors, així com el seu futur brillant.



Com veieu nois, hi havia molt a explicar avuí, a 3 setmanes només de marxar, les espases estan ben en alt i l'ull del tigre, cada cop més, mirant fixament la seva presa...



- queden 23 dies......

- queden 121 dies...,

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.