Marató València 2-12-2018

Marató València 2-12-2018

03 Nov 2018 10:03 #421 per stone_apo (Visitant)

XaviCht va escriure: Osti... Em tempta (un mes i 4 dies després de Venècia... no sé com aniria). Em miro el tema i demà intento decidir. Si em vols passar el contacte (i el preu, no sé quan valien, he vist que el canvi de nom només són 3 euros més) per privat, demà dic que sí o que no.

Tens un MP...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Nov 2018 13:36 #422 per XaviCht (Associat/da)
Ja tinc dorsal :) Gràcies, stone_apo (i gràcies al teu company)
Ara a veure com plantejo l'entrenament (recuperació de Venècia i tàpering per València m'ocuparien més del temps que tinc :D) Suposo que anar fent fins a una tirada de 25-27km d'aqui a dues setmanes, i tapering les altres dues setmanes...
Ritme previst: començar a 5:30, i veure com aguanto, i adaptar, segurament caldrà afluixar després. Vaig amb un amic que tenia planejat fer-la a 5:30, o sigui que perfecte.

23' 12" - 5 km La Sansi Viladecans 2016
43' 59" - 10 km Cursa dels Nassos 2019
1h 37' 32" - Mitja de Barcelona 2020
3h 49' 29" - Marató de Venècia 2018

03 Nov 2018 13:39 #423 per Jorfer (Associat/da)
XaviCht tens un quants de la casa que volen estar al voltant de 3:50/3:40 a la marató. Segur que fàreu barqueta. Ja respiraran per qui.

03 Nov 2018 13:58 #424 per stone_apo (Visitant)

XaviCht va escriure: Ja tinc dorsal :) Gràcies, stone_apo (i gràcies al teu company)

De res, el tema és que la marató de València ho posa fàcil per fer canvis de nom.

03 Nov 2018 18:35 #425 per Willy (Associat/da)
Setmana 9/14

Bona setmana amb dos dies de qualitat, un de rodatge, i el test de diumenge a la mitja del Mediterrani. Barqueta a 4’/km amb en Jaume i l’Stone i bones sensacions.

Kms Setmanals: 66
Kms Acumulats: 614
Mitjana Setmanal: 68’2

Aquesta a veure com l’acabem... Pels símptomes sembla que tinc una tendinitis del popliti:coldsweat:
Dilluns 9 km mt suaus post mitja (molèsties típiques post competi). Dimarts qualitat a pista (alguna molèstia però en calent res preocupant, no li vaig donar importància). Dimecres descans i ja notava una mica de coixera a les primeres passes quan caminava... Dijous vaig fer l'entrenament que tocava (20k amb 10 a RM). A l'inici molèsties que anaven marxant en calent, però cada cop que parava i arrencava ho notava. En acabar l'entrenament les molèsties van anar a mes i ja vaig veure que si continuava aniria a pitjor... :(
El mister diu que 5-7 dies màxim i com nou. Gel, auto massatge, calor abans de trotar suau (dema provarem), estiraments i esperar. El Prat dema descartat, evidentment...

A València hi serem si o si, no se amb quin objectiu final però hi serem! :muscle:

Salut,
Willy

Salutacions,

Willy_DePu

03 Nov 2018 19:51 #426 per stone_apo (Visitant)

Willy_DePu va escriure: Setmana 9/14

Bona setmana amb dos dies de qualitat, un de rodatge, i el test de diumenge a la mitja del Mediterrani. Barqueta a 4’/km amb en Jaume i l’Stone i bones sensacions.

Kms Setmanals: 66
Kms Acumulats: 614
Mitjana Setmanal: 68’2

Aquesta a veure com l’acabem... Pels símptomes sembla que tinc una tendinitis del popliti:coldsweat:
Dilluns 9 km mt suaus post mitja (molèsties típiques post competi). Dimarts qualitat a pista (alguna molèstia però en calent res preocupant, no li vaig donar importància). Dimecres descans i ja notava una mica de coixera a les primeres passes quan caminava... Dijous vaig fer l'entrenament que tocava (20k amb 10 a RM). A l'inici molèsties que anaven marxant en calent, però cada cop que parava i arrencava ho notava. En acabar l'entrenament les molèsties van anar a mes i ja vaig veure que si continuava aniria a pitjor... :(
El mister diu que 5-7 dies màxim i com nou. Gel, auto massatge, calor abans de trotar suau (dema provarem), estiraments i esperar. El Prat dema descartat, evidentment...

A València hi serem si o si, no se amb quin objectiu final però hi serem! :muscle:

Salut,
Willy

ostres tio, cuida't.... i descansa ... demà comptàvem amb tu però lo primer és lo primer....
i a València de moment amb el mateix objectiu...:thumbup:

03 Nov 2018 21:08 #427 per Jorfer (Associat/da)
Willy descansar i recuperar-se també és bàsic en el maratonià. Força??

04 Nov 2018 12:32 #428 per stone_apo (Visitant)
toi petao putu Jaume :laughing: :laughing: :laughing: :laughing:

04 Nov 2018 13:16 #429 per jaume86 (Associat/da)

Willy_DePu va escriure: Setmana 9/14

Abans de comentar la setmana... cal comentar un parell de temes!!

Molts ànims Willy, molt de compte amb aquest pulpito que és una zona molt malparida!!

Stone avui sobradíssim fent tirada de 33kms a ritme marató :ok_hand: :ok_hand: :v: :v: :raised: :raised:

Felicitar al meu padrí Jorfer que avui ho he petat a la mitja del prat!!

També al dani i al meep, agafant grans sensacions per Florencia!!

Al mk30 que feia moooolt que no feia una mitja i ha baixat de 90' moooolt sobrat!

Grans marques de JRDI69, Robert, Pescallunes, Manel, antirco... i del Xarlie1one, que fins i tot parant 30" al darrer km ha fet un marcote!!

Molt bona feina de les llebres, alguna inclús un pel ràpida tot i el vent, felicitar-vos a tots (inclós Khryz que esperem que quedi en avís :raised: :raised: )

Trobant a faltar al rugbyman, cal fer net de les molesties i tornarà per la porta gran segur!!

I especialment content pel Hansi, tornant a les mitges després de molts mesos i afegint kms previs doncs no en tenia prou amb una mitja!!

Sé que em deixo gent, com la G3mma o la Luzyan, que espero que hagi anat mlb!!

I als del 5k, per suposat!!

Per cert, copa a l'associació per ser el "club" amb més participants masculins a la mitja :party: :party: :party:

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

04 Nov 2018 13:36 #430 per jaume86 (Associat/da)
Setmana 11/15

Setmana de récord, mai havia passat dels 90kms en les altres preparacions i en aquesta ja en porto 4 i per primera vegada sumant +100kms!! Ara només em cal no trencar-me... la feina ja la tenim feta i l'objectiu de rondar les 3h és factible! Falta estar a la sortida i que la Sra marató ens respecti els deures fets amb Stone i Willy!!

Avui a la mitja del Prat (per mi el circuit més ràpid de Catalunya, llàstima del component vent!) amb molts correcats, llàstima del Willy i el rugbyman, que han de fer net de les molesties que tenen doncs els vull a València sí o sí!! Amb l'Stone hem fet tirada previa d'11kms però en arribar a la sortida ens han dit que la sortida es demorava 15 minuts, quina rabia!! Hem fet un parell o tres de voltes per no refredar-nos però massa temps ha passat entre previa i sortida!! Llàstima! I mitja a ritme marató, seguint el Raul Martinez que ens ha portat a un bon ritme per assegurar el sub90' i contentíssim de que el Jorfer ho hagi aconseguit!

De la resta de la setmana, destacar les series 4000/3000 r=5' de dimarts a ritme un pel més ràpid de la mitja doncs les cames encara estaven tocades de diumenge!! I la mitja de dimarts (que va passar a dijous) a ritme cada cop més aprop del teòric maratonià (amb un segon quart en progressió).

Falten 4 setmanes i la propera serà de xalar (Fandes rules!) per la Behobia on hem posaré com un bacó!!!

KMS SETMANALS: 103 :astonished: :astonished:
KMS ACUMULATS: 846
MITJANA SETMANAL: 77

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

04 Nov 2018 16:05 #431 per MATEN (Associat/da)
Em va costar 55 €. El meu mobil per si vols contactar via whatsapp es 636.52.22.85

DARRERES MILLORS MARQUES (ÉS EL QUE HI HA) :

52'44'' - 10 KMS LA MERCÈ 29 SET '19

04 Nov 2018 17:17 #432 per Jorfer (Associat/da)
Stone&Jaume86 doneu por, aneu sobrats. Igual que el Carlos que ha arribat davant nostre.
Sou carn de sub 3 i si m'apureu de sub 2:55.

Gran mitja/test avui al Prat fent la 45/253 del meu rànquing particular i des de el 15/02/2015 a la Mitja de Bcn no baixava de 90 minuts. Il·lusionat amb l'atac a la MMP si tot surt perfecte puc estar al voltant de 3:06 llargs.
Gràcies als companys de barqueta que m'han portat genial: Raúl Martinez, Stone, mk30, Sara i Jaume86. Espectaculars!!!

Ja comentaré més endavant la setmana.

04 Nov 2018 17:47 #433 per Dennis Teuling (Associat/da)
Grans notícies, Jorfer, Stone, Jaume, ....

Llàstima Willy, que el dimarts et vaig veure molt bé... no sabia que havies tingut problemes posteriorment.
Posa't bé aviat!!
Com també el RugbyMan :muscle: :muscle:

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

04 Nov 2018 18:14 #434 per fandes (Associat/da)
Willy molt molt ànim i que aquestes molèsties siguin menys del que presents!

jaume86, bona feina aquesta setmana i Behobia sens dubte que xalaràs!

Jorfer, això agafa un caire molt interessant de cara a València, anem a rematar-ho? ;)

A vegades són més les sensacions que qualsevol MMP o MMT la que ens fa titllar una setmana de magnífica... I aquesta 7 per mi ho ha estat. Fins i tot m'he flipat un xic en quant a kilometratge xD

Setmana 7
6 dies d'entrenament
98,5 km (569,1km)
2 dies de "qualitat" :fire:
3 dies de rodatges :hearteyes:
1 dia de dorsal :rabbit: duent la bandera de 1h20 i complint amb més solvència de la que podia imaginar (1h19m49s)

Tres dies especials a recordar aquesta setmana! Un rodatge divertidíssim de 1h30 el dimecres sota la pluja (per comprovar que el cos aguanta bé ja estones tan llargues corrent), ahir xalant amb els Mossenaires que ens ensenyaven el patí de casa seva a Terrassa... I avui agraidíssim al Khryz amb el que ha estat un luxe córrer la Mitja del Prat i ajudar a molta més gent de la que crèiem al començar la cursa.

Així que sí, anem a per la 8 amb els millors dels somriures i seguir sumant!

04 Nov 2018 18:39 #435 per sanguita (Associat/da)
Setmana 10/14 - 91.71Km (765,08Km acomulats d'específic):
Darrera setmana de pic màxim amb tirada de 30K inclosa:
* Dimarts: 3K suaus + 12Km a 4:15 + 3Km suaus
* Dimecres: 13K de rodatge i sessió de força al gimnàs
* Dijous: 3K suaus + 3x3000 r:3' a 4:05 + 3K suaus
* Divendres: 12K de rodatge
* Diumenge: Tirada 32K formada per 11Km de rodatge a 4:34 i Mitja del Prat a 4:23 (1:32:28).

Bones sensacions i camí de l'objectiu oficial (i potser, de l'oficiós).

Això si, em queda allò de no haver quadrat cap test de 21K amb curses i haver mirat de baixar de sub1h30 per primera vegada. Tot i això, content per la progressió i haver-me quedat a 1'30" de la meva millor marca en Mitja Marató en dues setmanes de pujada consecutives amb acomulats de més de 80 Km i 90Km respectivament i havent regulat al ritme marcat al planning.

MMPs:
3h02 33 Marató - 1h24 09 Mitja - 38:29 10km

04 Nov 2018 18:49 #436 per stone_apo (Visitant)
Setmana nosequants amb 4 dies i 72,5kms aprox, cap de qualitat i tots de "rodatge".

Seguim que en queden 4....

04 Nov 2018 18:59 #437 per fandes (Associat/da)

stone_apo va escriure: Setmana nosequants amb 4 dies i 72,5kms aprox, cap de qualitat i tots de "rodatge".

Hem de parlar dels teus rodatges stone_apo... :laughing:

Bravo sanguita crec que avui has posat la cirereta del pastís a una setmana espectacular

04 Nov 2018 19:19 #438 per stone_apo (Visitant)

fandes va escriure:

stone_apo va escriure: Setmana nosequants amb 4 dies i 72,5kms aprox, cap de qualitat i tots de "rodatge".

Hem de parlar dels teus rodatges stone_apo... :laughing:

:no_mouth: :mask: :whistle:

04 Nov 2018 19:25 #439 per XaviCht (Associat/da)
Ostres... si no fós perquè d'això no en tinc, faria vergonya publicar en aquest fil :D

Setmana 1 d'entrenament :D amb 9.5 km a ritme suau i amb parades (entrenament a Can Socanna amb mossenaires). Després de no fer res en tota la setmana, recuperant de la marató de Venècia, dissabte vaig anar a rodar, conèixer gent, i xerrar (i, especialment sessiótecniquejar :D)

Està clar que el pla que porto no se sembla en res al dels que esteu comentant! En el meu cas, es tracta de provar si puc ser finisher, un mes després de fer MMP a Venècia (obejctiu secundari, sub-4, o almenys no fer el meu pitjor temps, que és 4h 1min 18 al meu debut a BCN '17) . Hi vaig amb un company de feina que no ha pogut entrenar prou, o sigui que sortirem a 5:30 i veurem què fem a mida que passin els kms.

Serà, si tot va com ha d'anar, la meva quarta marató (que, per haver començat a córrer el 2015, quasi que em sembla massa :) )

23' 12" - 5 km La Sansi Viladecans 2016
43' 59" - 10 km Cursa dels Nassos 2019
1h 37' 32" - Mitja de Barcelona 2020
3h 49' 29" - Marató de Venècia 2018

04 Nov 2018 21:00 #440 per Carlos (Associat/da)
Molt be Sanguita deunido Quins ritmes

Felicitats Jordi per la marca!! Dona Molta confiança pel día 2

Jaume, mes de 100kms ! Ja Tens les 3h a tiro

fandes estas Molt fort ?‍♂️?

Aquesta setmana he descansat dimarts. A destacar dimecres amb 19 kms dels cuáls 14 a 4:16 i reste setmana amb rodatges suaus i Mitgos prioritzant el descans de cara a avui

Avui mitja del Prat en 1:23:59. 2a millor marca. Molt content ja que lany passat la vaig córrer en 6 minutos mes lent.

He fet poc kilometratge. Setmana entrant fare la tirada de 32 i en ppi. Será la más alta de volum

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats