- Missatges: 1045
Tens un MP...XaviCht va escriure: Osti... Em tempta (un mes i 4 dies després de Venècia... no sé com aniria). Em miro el tema i demà intento decidir. Si em vols passar el contacte (i el preu, no sé quan valien, he vist que el canvi de nom només són 3 euros més) per privat, demà dic que sí o que no.
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
De res, el tema és que la marató de València ho posa fàcil per fer canvis de nom.XaviCht va escriure: Ja tinc dorsal
Gràcies, stone_apo (i gràcies al teu company)
ostres tio, cuida't.... i descansa ... demà comptàvem amb tu però lo primer és lo primer....Willy_DePu va escriure: Setmana 9/14
Bona setmana amb dos dies de qualitat, un de rodatge, i el test de diumenge a la mitja del Mediterrani. Barqueta a 4’/km amb en Jaume i l’Stone i bones sensacions.
Kms Setmanals: 66
Kms Acumulats: 614
Mitjana Setmanal: 68’2
Aquesta a veure com l’acabem... Pels símptomes sembla que tinc una tendinitis del popliti:coldsweat:
Dilluns 9 km mt suaus post mitja (molèsties típiques post competi). Dimarts qualitat a pista (alguna molèstia però en calent res preocupant, no li vaig donar importància). Dimecres descans i ja notava una mica de coixera a les primeres passes quan caminava... Dijous vaig fer l'entrenament que tocava (20k amb 10 a RM). A l'inici molèsties que anaven marxant en calent, però cada cop que parava i arrencava ho notava. En acabar l'entrenament les molèsties van anar a mes i ja vaig veure que si continuava aniria a pitjor...
El mister diu que 5-7 dies màxim i com nou. Gel, auto massatge, calor abans de trotar suau (dema provarem), estiraments i esperar. El Prat dema descartat, evidentment...
A València hi serem si o si, no se amb quin objectiu final però hi serem!
Salut,
Willy
Willy_DePu va escriure: Setmana 9/14
Aquesta a veure com l’acabem... Pels símptomes sembla que tinc una tendinitis del popliti:coldsweat:
stone_apo va escriure: Setmana nosequants amb 4 dies i 72,5kms aprox, cap de qualitat i tots de "rodatge".
Seguim que en queden 4....
fandes va escriure:
stone_apo va escriure: Setmana nosequants amb 4 dies i 72,5kms aprox, cap de qualitat i tots de "rodatge".
Seguim que en queden 4....
Hem de parlar dels teus rodatges stone_apo...