- Missatges: 366
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
XarlieOne1 va escriure: Tot i ser una proposta realment atractiva el fet de tenir al Rugbyman al davant, pronostico que el tindrem bastant per davant d´on diu, de manera que no hauré de soportar el seu cul durant 42k....
Pensa-t´ho Rugbyman!! 42k amb mi cantant el Sin-pijama pot ser molt desagradable....![]()
![]()
![]()
![]()
RugbyMan va escriure: Per cert després de 2 dies sense molesties crec que podrá afinar una mica mes el meu temps a VLC.
Nova previsió (Fandes, ja no podràs pujar de moment amb mi que hem perdut algun 9 pel camí)
Sub 3:49:57: Rugbyman (15491)
esquimal va escriure: Jo malauradament no faré la marató de València, no sencera. A la mitja del mediterrani em vaig fer mal a l'altre turmell i diu el fisio que tinc l'articulació una mica bloquejada, així que porto ja una setmana sense entrenar. M'ho prenc amb filosofia perquè era molt precipitat fer una marató després de 6 mesos lesionats així que acompanyaré la Carolineta uns 20kms com a molt i l’únic objectiu que tinc es arribar a gener net de problemes físics per començar a entrenar Boston com déu mana.
Joan3 va escriure: Veig que la cosa està ben encarrilada i que és possible que caiguin bones marques a València. Moltes ganes de compartir l'experiència amb tota l'expedició; moltes ganes de veure com cauen MMP de gent com el Jaume86, el Jorfer, l'Stone i d'altres; moltes ganes de rebre l'injecció d'ànims del ToniVLC; i moltes ganes de fer km al costat del Pablo, amb qui ja vam coincidir diumenge al Prat.
fandes va escriure: Sí! La idea és arribar fins al 25 amb un amic o amb algú de vosaltres dos (o els tres alhora). A priori el pla inicial és passar la mitja marató en 1h18m59s Joan3
Jorfer va escriure: Sanguita el límit per passar la mitja és 1:33:29 pel cap és bàsic anar sub objectiu, més lent impossible i així jugarem amb foc doncs el 98% dels maratonians fan la segona part més lenta (per sort nosaltres estem en la immensa minoria del 2%)??
Ja quedarem per a repartir els rems al corral i el timó pel Dennis.
Parcials de km a 4;25
I 14 parcials de 3 kms a 13:15 i fet?? després de la pasarel.la blava de gaudi????