- Missatges: 18727
Dennis Teuling va escriure: Jorfer, guardava l'esperança que sent tu molt diesel, que podriem començar amb un 1h34
Quina era la teva marca exacta?
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Jorfer va escriure: Sanguita, portes uns numeros impressionants i treballes la força...(fet que ho notaràs a la part final de la marató, i jo no puc dir el mateix encara que pujo escales). Té tota la pinta que al km 35 veuré com Vay i tu marxeu pel sub 3:05 i jo em quedaré amb el sub 3:07.
Todas esas preguntas que te haces son las que me hago yo y aún más pero hemos venido a jugar, no? Pasa algo si petas?sanguita va escriure:
Jorfer va escriure: Sanguita, portes uns numeros impressionants i treballes la força...(fet que ho notaràs a la part final de la marató, i jo no puc dir el mateix encara que pujo escales). Té tota la pinta que al km 35 veuré com Vay i tu marxeu pel sub 3:05 i jo em quedaré amb el sub 3:07.
Buff... si que estic entrenant més i millor que mai però fer una retallada de 10' sobre la meva millor marca (3h17m) em sembla massa...
Sempre he arribat justet al paral.lel de Barcelona (les meves 4 maratons son a BCN) i he perdut minuts als 2Km finals. Fins i tot, això de trobar-me i entrenar bé m'ha generat nervis extres, com si de la primera marató es tractés (agunataré? estic sent massa ambiciós?...). El cor em demana intentar-ho, el cap em diu que cal se prudent...
Això si, un parell de missatges més suport i ànim com el que has fet i fins i tot sóc capaç apuntar-me a la barqueta de Sub3h00m![]()
![]()
stone_apo va escriure: Óscar mejor no vayas
![]()
RugbyMan va escriure: Uff no veig ninguna que em faci el pes...així q obro una nova per mi a veure si les molesties que arrosego durant les 2 ultimes setmanes em deixan poder acabar:
Barquetes:
Sub 3:00:00 Carlos, jaume86, stone, willy
Sub 3:07:00: Jorfer, Dennis
Sub 3:49:59: Rugbyman
Sub 3:50:00: Xarlieone1
fandes va escriure: Que guais veure les vostres barquetes, això pinta molt bé! Ja heu rebut els vostres dorsals? A mi em fa molta il·lusió el número, amb "9" per tot arreu
, el 549!
Barquetes:
Sub 3:00:00 Carlos, jaume86, stone, willy
Sub 3:07:00: Jorfer, Dennis
Sub 3:49:59: Rugbyman
Sub 3:50:00: Xarlieone1
RugbyMan va escriure:
así q iré a disfruar.stone_apo va escriure: Óscar mejor no vayas
![]()