Zurich Marató Barcelona 10/03/2019. 41 edició

Zurich Marató Barcelona 10/03/2019. 41 edició

24 Oct 2018 20:41 #61 per Jon (Visitant)
Gràcies a tots per la benvinguda! Doncs ja em costarà no competir cada diumenge, estava apuntat a Monjos, Viladecans, Mediterrani i el Prat; i les tres primeres les he hagut de donar a companys, i per sort el Prat et guarden la inscripció per l'any que ve! Això si, també estic apuntat a cursa Amistat... aquesta si no rebento abans hi aniré.

Ja amb ganes de tornar i compartir els entrenos per aquí (i presencialment amb vosaltres). A veure si tot va bé i puc acompanyar en Willy a fer de llebre de 40' a Sant Feliu... Bufff he dit que no volia fer moltes curses i sense haver-me recuperat ja estic pensant en dues d'aquí poc.

5k: 17:57 (Nocturna Hospitalet ‘18)
10k: 36:59 (Cursa Nassos '17)
21k: 1:21:22 (Mitja BCN '18)
42k ¿?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Oct 2018 19:31 #62 per Tiny (Associat/da)
Moltes felicitats Xavinad i Jorfer!!

Un homenatge súper merescut!!!:great:

10 km. Sant Antoni 2011  42'37"
Mitja marató. BCN 2015  1h 34' 27"
Marató. Munic2015  3h.27'26"

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Oct 2018 19:42 #63 per fandes (Associat/da)
Gràcies Gisela i Migranodearena per donar-nos l'oportunitat de donar forma als nostres reptes esportius encarats a buscar certa millora en el nostre entorn. Que millor que barrejar el que ens agrada amb el que desitgem. Jaume86, si tot surt bé jo espero poder-vos explicar un repte que estem fornejant, el dia en que es celebra el dia de la lluita contra aquesta causa seria un dia molt bonic per donar-lo a la llum!

Conforme a l'estat de forma que dius... Estem molt lluny! El que em fa més feliç és que estic sabent exigir-me sense passar-me, anar a poc a poc i espero que això em dugui a aprofitar aquests mesos i no arribar passat al moment clau.

jaume86 va escriure:

migranodearena.org va escriure:



Hola corredors/es!

Sóc la Gisela de migranodearena.org, la plataforma de crowdfunding social i solidari.

Sabem que alguns membres de la comunitat Corredors.cat ja ens coneixeu, però volia aprofitar aquest fil de la Zurich Marató de Barcelona d'enguany per presentar-nos a la comunitat i explicar-vos la dimensió solidària de la prova.

Ja fa uns cinc anys que col·laborem amb RPM, organitzadors de la prova, per tal d'oferir una vessant solidària de la marató gràcies als centenars de corredors solidaris que corren i que, a més, recolzen una causa solidària.

Aquesta acció altruista, d'unir esport i solidaritat, ara es veu recompensada gràcies als dorsals solidaris gratuïts. Aquests dorsals els oferim a corredors/es que volen unir un repte solidari al ja repte esportiu. A més, els tres corredors/es que més fons recaptin per causes socials tindran la oportunitat de pujar al podi solidari (al podi oficial) i recollir un premi donat per ASICS.

A la web de la Zurich Marató de Barcelona teniu la informació sobre els dorsals solidaris: www.zurichmaratobarcelona.es/esp/correbuenacausa.html

Si voleu més detalls, podeu consultar aquest enllaç ( bit.ly/2OH85Md ) o escriure’ns al mail Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Una salutació,
Gisela


Em sembla interessantíssim!!!

Hauríem de montar alguna cosa com a assocació!! Potser sumant tots els kms que anem fent tots els associats que preparem la marató BCN'19 per un fons solidari?? Algú té idees???

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Oct 2018 21:29 #64 per bcnrosie (Associat/da)

Jorfer va escriure:

bcnrosie va escriure: Bona tarda!

Hi haurà repte aquest any??


Bona tarda bcnrosie.

Aquest any des de la comissió esportiva i des de la Junta hem decidit no preparar repte de la marató de Barcelona, doncs creiem que la idea cal renovar-la, refrescar-la i aquest any el prenem com de descans a nivell de reptes maratonians.

De totes formes ens estem plantejant preparar algun repte de deu. A veure si surt a la llum.
Ja us anirem informant.


Moltes gràcies per la resposta!:thumbup:

Tramps like us
baby we were born to run!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Oct 2018 20:08 #65 per jaume86 (Associat/da)

Jon va escriure: Gràcies a tots per la benvinguda! Doncs ja em costarà no competir cada diumenge, estava apuntat a Monjos, Viladecans, Mediterrani i el Prat; i les tres primeres les he hagut de donar a companys, i per sort el Prat et guarden la inscripció per l'any que ve! Això si, també estic apuntat a cursa Amistat... aquesta si no rebento abans hi aniré.

Ja amb ganes de tornar i compartir els entrenos per aquí (i presencialment amb vosaltres). A veure si tot va bé i puc acompanyar en Willy a fer de llebre de 40' a Sant Feliu... Bufff he dit que no volia fer moltes curses i sense haver-me recuperat ja estic pensant en dues d'aquí poc.


Si vols anar agafant idees d'aquelles que tant ens agraden...

Aquest proper gener/febrer hi ha un bon ball de les dates usuals de les mitges pre marató. Fa uns anys que Terrassa seguia a Sitges i aquesta temporada ens queda els 10k de St Antoni pel mig. Dsp de Terrassa hi ha Santako, Bcn, maratest, Granollers/Gavà? i el darrer diumenge pre marató! Aquest serà el meu camí cap a les torres venecianes de l'Av Maria Cristina!! Quines ganes!!!!

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Oct 2018 20:09 #66 per jaume86 (Associat/da)

fandes va escriure: Gràcies Gisela i Migranodearena per donar-nos l'oportunitat de donar forma als nostres reptes esportius encarats a buscar certa millora en el nostre entorn. Que millor que barrejar el que ens agrada amb el que desitgem. Jaume86, si tot surt bé jo espero poder-vos explicar un repte que estem fornejant, el dia en que es celebra el dia de la lluita contra aquesta causa seria un dia molt bonic per donar-lo a la llum!

Conforme a l'estat de forma que dius... Estem molt lluny! El que em fa més feliç és que estic sabent exigir-me sense passar-me, anar a poc a poc i espero que això em dugui a aprofitar aquests mesos i no arribar passat al moment clau.

jaume86 va escriure:

migranodearena.org va escriure:



Hola corredors/es!

Sóc la Gisela de migranodearena.org, la plataforma de crowdfunding social i solidari.

Sabem que alguns membres de la comunitat Corredors.cat ja ens coneixeu, però volia aprofitar aquest fil de la Zurich Marató de Barcelona d'enguany per presentar-nos a la comunitat i explicar-vos la dimensió solidària de la prova.

Ja fa uns cinc anys que col·laborem amb RPM, organitzadors de la prova, per tal d'oferir una vessant solidària de la marató gràcies als centenars de corredors solidaris que corren i que, a més, recolzen una causa solidària.

Aquesta acció altruista, d'unir esport i solidaritat, ara es veu recompensada gràcies als dorsals solidaris gratuïts. Aquests dorsals els oferim a corredors/es que volen unir un repte solidari al ja repte esportiu. A més, els tres corredors/es que més fons recaptin per causes socials tindran la oportunitat de pujar al podi solidari (al podi oficial) i recollir un premi donat per ASICS.

A la web de la Zurich Marató de Barcelona teniu la informació sobre els dorsals solidaris: www.zurichmaratobarcelona.es/esp/correbuenacausa.html

Si voleu més detalls, podeu consultar aquest enllaç ( bit.ly/2OH85Md ) o escriure’ns al mail Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Una salutació,
Gisela


Em sembla interessantíssim!!!

Hauríem de montar alguna cosa com a assocació!! Potser sumant tots els kms que anem fent tots els associats que preparem la marató BCN'19 per un fons solidari?? Algú té idees???


Doncs ja ens explicaràs!! Ara m'has deixat encuriosit :hearteyes: :hearteyes:

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Oct 2018 19:49 #67 per fandes (Associat/da)
I tant jaume86! Tan aviat ho pogui oficialitzar us ho comparteixo, que em fa molta il·lusió. De moment seguim, i el més important que tot i que no he pogut sortir els 6 dies que preveïa ha tornat la salut i amb ella les bones sensacions!

Setmana 6
5 dies d'entrenament (previstos 6)
76,6 km (470,6km)
2 dies de "qualitat" :v: en els que han tornat les bones sensacions
2 dies de rodatges :hearteyes:
1 dia de dorsal :drops: en una cursa de muntanya, la Trenca1Pic (germana petita de la Trenca3Pics), totalment recomanable.

La pluja ha marcat les dues sessions del cap de setmana, ahir sols tenia una hora lliure per fer la mitja hora d'activació i queia "la del pulpo"... I després del fred que vaig passar fa set dies vaig fer-ho a casa amb l'estàtica. Avui, tot i que seguia el festival d'aigua a Navàs i ens tocava bona dosis de fang he sortit a fer un bon entrenament en els trams plans i pujades i baixades corribles (practicant pel cros) i caminant en els trams delicats per relliscar tan pujant com baixant.

Així que content de retrobar les sensacions, amb ganes de la setmana 7 i entusiasmat amb diumenge que ve posar-me la motxila correcat per fer de :rabbit: a Prat amb el Christian!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Oct 2018 18:40 - 29 Oct 2018 18:57 #68 per Danigoal (Associat/da)
Hola a tothom!
Em fa ilusió, ara que fa temps que visc a uns quants kms, tornar a fer aquesta marató per celebrar els 10 anys de la primera. :party: :tada:
Si tot va bé serà la 8a marató (3r cop a BCN despres de les de 2009 i 2011)

Així que despres d'estar parat desde finals de setembre, la setmana pasada vaig començar amb el que seran les 6 setmanes d'adaptació abans de les 14 específiques que començaran el 3 de desembre.

Això sí moooolt discreta per ser la primera. Em fa vergonya al costat de les del "tocayo" fandes que ja està en plena forma, però les poso: 4 dies de rodatges de 5'2, 6'8, 8'5 i 8km per sumar 28'5km setmanals :oops:

Encara no m'he inscrit però per si de cas (no pasarà lo de Valencia) dir que ja hi ha 5204 persones apuntades. Recordo que als 10000 puja de preu.
força i a seguir entrenant aquesta setmana fresqueta

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Oct 2018 20:56 #69 per Jorfer (Associat/da)
Vinga Danigoal, a entrenar de valent que potser la fem junts. :thumbup: :thumbup:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Oct 2018 22:48 #70 per jaume86 (Associat/da)
Estarem atents al canvi de preu! Malauradament Barcelona no està tenint el mateix creixement que València, casualitat? No crec...

Benvingut a la marató de "casa" Danigoal

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Oct 2018 09:37 #71 per sanguita (Associat/da)
Vist des de fora, l'explotació que s'en fa de la Marató de Barcelona és molt justeta.
Valencia ha sapigut trobar una bona estratègia que, sobretot, es coherent amb el seu valor principal l'agafis per on l'agafis.

No es tracta de Barcelona o Valencia com a curses. Es tracta de Barcelona o Valencia com a productes comercials.

I com diria un, "ahí lo dejo..."

MMPs:
3h02 33 Marató - 1h24 09 Mitja - 38:29 10km

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Oct 2018 14:02 #72 per fandes (Associat/da)
Si se'm permet reblar en el clau que enceta en sanguita... Em sembla que tot i que els gestors de la cursa siguin en totes dues maratons un ens privat, la comunicació (i un circuit on les marques sempre seran millors) les que marquen la diferència en progressions.

A Barcelona tenim a la fi una cursa que respon a una idea municipal (no com d'antic, que com a València eren bojos de la marató empenyent des de baix per fer-la) el que ens assegura uns mínims d'exigència a l'empresa molt elevats (organitzativament el cap de setmana de la marató la trobo molt millor que València) però alhora el "vendre el producte" queda més a un segon torn.

En canvi a València beuen més d'aquestes ganes d'un club d'atletisme (més enllà que l'Ajuntament apreti per a que pugi) que ha trobat en un empresari arxiconegut el mecenes fantàstic i amb una força comercial molt major. Sap estudiar i treballar el mercat. I les facilitats que posen en el pre i post marató són infinitament millors que a Barcelona.

És la meva visió reduïda... Però sigui com sigui som afortunats! Perquè en poques hores de trajecte tenim dos maratons que són referents mundials, i això és digne de celebrar.

sanguita va escriure: Vist des de fora, l'explotació que s'en fa de la Marató de Barcelona és molt justeta.
Valencia ha sapigut trobar una bona estratègia que, sobretot, es coherent amb el seu valor principal l'agafis per on l'agafis.

No es tracta de Barcelona o Valencia com a curses. Es tracta de Barcelona o Valencia com a productes comercials.

I com diria un, "ahí lo dejo..."

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Oct 2018 14:04 #73 per fandes (Associat/da)

Danigoal va escriure: Hola a tothom!
Em fa ilusió, ara que fa temps que visc a uns quants kms, tornar a fer aquesta marató per celebrar els 10 anys de la primera. :party: :tada:
Si tot va bé serà la 8a marató (3r cop a BCN despres de les de 2009 i 2011)


Visca! Quants més serem més riurem. Benvingut!

Danigoal va escriure: Em fa vergonya al costat de les del "tocayo" fandes que ja està en plena forma, però les poso: 4 dies de rodatges de 5'2, 6'8, 8'5 i 8km per sumar 28'5km setmanals :oops:


Que bé que ho comparteixis :D. I vergonya ninguna... Si competim en qui sap més com encarar una marató surto perdent i de moooolt!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Oct 2018 23:02 #74 per jaume86 (Associat/da)

fandes va escriure: Si se'm permet reblar en el clau que enceta en sanguita... Em sembla que tot i que els gestors de la cursa siguin en totes dues maratons un ens privat, la comunicació (i un circuit on les marques sempre seran millors) les que marquen la diferència en progressions.

A Barcelona tenim a la fi una cursa que respon a una idea municipal (no com d'antic, que com a València eren bojos de la marató empenyent des de baix per fer-la) el que ens assegura uns mínims d'exigència a l'empresa molt elevats (organitzativament el cap de setmana de la marató la trobo molt millor que València) però alhora el "vendre el producte" queda més a un segon torn.

En canvi a València beuen més d'aquestes ganes d'un club d'atletisme (més enllà que l'Ajuntament apreti per a que pugi) que ha trobat en un empresari arxiconegut el mecenes fantàstic i amb una força comercial molt major. Sap estudiar i treballar el mercat. I les facilitats que posen en el pre i post marató són infinitament millors que a Barcelona.

És la meva visió reduïda... Però sigui com sigui som afortunats! Perquè en poques hores de trajecte tenim dos maratons que són referents mundials, i això és digne de celebrar.

sanguita va escriure: Vist des de fora, l'explotació que s'en fa de la Marató de Barcelona és molt justeta.
Valencia ha sapigut trobar una bona estratègia que, sobretot, es coherent amb el seu valor principal l'agafis per on l'agafis.

No es tracta de Barcelona o Valencia com a curses. Es tracta de Barcelona o Valencia com a productes comercials.

I com diria un, "ahí lo dejo..."


Sí que és cert que darrerament la marató de València ha fet un creixement enorme i que ja ha passat per davant de Barcelona en quant a inscrits (i segurament en finishers). També és cert que el circuit de València és molt més ràpid, que tenen un mecenes que hi posa moooolts diners (que els permet tenir maratonians per fer cada any millors marques o organitzar mundials) i que tenen una cultura atlètica que aquí no tenim...

Però m'agradaria trencar una llança a favor de RPM, organitzadora de la marató de Barcelona. A Barcelona es podria fer un circuit gairebé tant ràpid com València però entraries en competència amb Sevilla. En canvi, s'ha apostat per fer una marató turística fet pel qual cada any tenim més estrangers corrent pels carrers de BCN, tant la marató com a la mitja. També els serveis als corredors crec que continuen sent millors aquí que a València inclús la Fira tampoc hi ha color!!

Llàstima que amb un mecenes com tenen a València encara tindria molt més altaveu mediàtic com tenen a València...

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Nov 2018 14:45 #75 per jordicp3 (Associat/da)

Danigoal va escriure: Hola a tothom!
Em fa ilusió, ara que fa temps que visc a uns quants kms, tornar a fer aquesta marató per celebrar els 10 anys de la primera. :party: :tada:


Bon dia!

Així vam debutar el mateix dia!!!:party:

També ens vam trobar per fer la marató de Dublin.

Salutacions,

Jordi

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Nov 2018 18:17 #76 per fandes (Associat/da)
Doncs seguim sumant, i en aquests darrers 7 dies, ha estat de la millor manera possible!

A vegades són més les sensacions que qualsevol MMP o MMT la que ens fa titllar una setmana de magnífica... I aquesta 7 per mi ho ha estat. Fins i tot m'he flipat un xic en quant a kilometratge xD

Setmana 7
6 dies d'entrenament
98,5 km (569,1km)
2 dies de "qualitat" :fire:
3 dies de rodatges :hearteyes:
1 dia de dorsal :rabbit: duent la bandera de 1h20 i complint amb més solvència de la que podia imaginar (1h19m49s)

Tres dies especials a recordar aquesta setmana! Un rodatge divertidíssim de 1h30 el dimecres sota la pluja (per comprovar que el cos aguanta bé ja estones tan llargues corrent), ahir xalant amb els Mossenaires que ens ensenyaven el patí de casa seva a Terrassa... I avui agraidíssim al Khryz amb el que ha estat un luxe córrer la Mitja del Prat i ajudar a molta més gent de la que crèiem al començar la cursa.

Així que sí, anem a per la 8 amb els millors dels somriures i seguir sumant!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Nov 2018 19:38 #77 per fandes (Associat/da)
Seguim sumant, i encarant una setmana que serà genial, doncs toca córrer a casa en el forat que quedi fent de voluntari i a la banda de l'organitzador del Cros Amorós. Quines ganes! Com ha anat el darrer tram del segon mesocicle? :P

Setmana 8
6 dies d'entrenament
86,9 km (656,0km)
2 dies de "qualitat" :fire: (el que més m'ha agradat és el 15x400 de pujades d'avui, es ve el CROS!)
3 dies de rodatges :hearteyes:
1 dia de dorsal :checkflag: corrent un 5000 en pista que em deixa a sols 13s de la meva marca (16:55 en aquesta ocasió)

Per cert, suposo que aviat sortirà el tema de l'avituallament de corredors a la marató, però si a algú li queda més a prop els del km 20 o 25, tinc el contacte dels encarregats d'aquests punts, així que sols m'heu d'avisar si algú li interessa!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Nov 2018 22:07 #78 per jaume86 (Associat/da)
Fas por fandes, fas por!! Si tansols t'has quedat a 13s de la teva marca en 5k és que ja estàs gairebé com mai!! Imaginat en 4 mesos... jo sóc incapaç ni de somiar-hi!!

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Nov 2018 22:36 #79 per fandes (Associat/da)

jaume86 va escriure: Fas por fandes, fas por!! Si tansols t'has quedat a 13s de la teva marca en 5k és que ja estàs gairebé com mai!! Imaginat en 4 mesos... jo sóc incapaç ni de somiar-hi!!


Si mai decaic en ànim... Aniré a buscar els teus comentaris jaume86! Somiem però amb treball diari ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Nov 2018 20:52 #80 per Jorfer (Associat/da)
Ja estem per qui també.

Ja començo la preparació de la XXVena participació consecutiva a la marató de Bcn.
Darrerament faig 17 setmanes, així que les tres primeres s'encavalquen amb les tres darreres de València, així que, tal com fa en Fandes, passarem pels dos fils explicant les "batalletes" setmanals.

Som-hi!!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.