Zurich Marató Barcelona 10/03/2019. 41 edició

Zurich Marató Barcelona 10/03/2019. 41 edició

22 Oct 2018 21:03 #41 per fandes (Associat/da)

Jorfer va escriure: Moltes gràcies.
Ràpid sobre tot en Xavi, que jo vaig a un altre nivell més "trotó".


Jo ho trobo super Jorfer! I més que encara segueixis amb aquesta il·lusió.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Oct 2018 21:04 #42 per fandes (Associat/da)
I ja dilluns ha começat la sisena cap a Barcelona i com agrada això d'anar treballant la base i els ritmes!

Setmana 5
5 dies d'entrenament (previstos 6)
77,1 km (394km)
2 dies de "qualitat"
1 dia de progressiu (practicant temps de llebre)
2 dies de rodatges :hearteyes:

El cos ha acabat la setmana demanant descans, pel que començarem aquesta baixant una mica ritmes en sèries i donant-li aquesta recuperació al cos... Que el dia té 24 hores i cal cuidar la nostra màquina! Però seguirem sumant :P, que en els dies de qualitat noto, que amb descans, cada dia vaig méeeees fluïd.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Oct 2018 21:42 #43 per bcnrosie (Associat/da)
Enhorabona Jorfer i Xavi-Nad! Quins dos cracks!!!

Jo m'estic plantejant fer la meva primera marató a BCN l'any que ve....42 anys-42km... Em fa molt de respecte, però seria molt bonic córrer a casa :woohoo:

Tramps like us
baby we were born to run!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Oct 2018 22:23 #44 per aurelian (Associat/da)

bcnrosie va escriure: Jo m'estic plantejant fer la meva primera marató a BCN l'any que ve....42 anys-42km... Em fa molt de respecte, però seria molt bonic córrer a casa :woohoo:


molt bé aquest repte! :clap: :clap: :clap:

10000: 38:43 - Sant Antoni 02.2016
Mitja: 1:23:49 - Oxford Half Marathon, 10.2018
Marató: 2:56:26 - Maratona di Pisa, 12.2018

strava

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Oct 2018 22:33 #45 per aurelian (Associat/da)
Jorfer i Xavi-Nad: molt merescuda aquesta invitació per la part dels organisadors.

10000: 38:43 - Sant Antoni 02.2016
Mitja: 1:23:49 - Oxford Half Marathon, 10.2018
Marató: 2:56:26 - Maratona di Pisa, 12.2018

strava

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Oct 2018 23:22 #46 per Jorfer (Associat/da)
Moltes gràcies BcnRosie i Aurelian.

BcnRosie jo encara vaig fer una frikada més, quan tenia 42 anys i 195 dies vaig córrer la marató de Lisboa a l’any 2006???

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Oct 2018 23:44 #47 per Hoommerr73 (Associat/da)
Jajajajaaja
Som uns frikis els raners :joy:
Jo vaig fer Marató València 2015 amb 42 anys i 194 dies, pero no vaig poder acabar. Un día dolent dolent dolent, pero s'havia d'intentar :stucktongue

Marató 03:45:42 Valencia 2016
Mitja 01:42:12 València 2018
10 km 44'34" El Prat 2017
5 km 21'49" Pallejà 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Oct 2018 09:56 #48 per fandes (Associat/da)

bcnrosie va escriure: Enhorabona Jorfer i Xavi-Nad! Quins dos cracks!!!

Jo m'estic plantejant fer la meva primera marató a BCN l'any que ve....42 anys-42km... Em fa molt de respecte, però seria molt bonic córrer a casa :woohoo:


Boníssim motiu! :P

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Oct 2018 16:28 - 23 Oct 2018 16:46 #49 per migranodearena.org (Visitant)


Hola corredors/es!

Sóc la Gisela de migranodearena.org, la plataforma de crowdfunding social i solidari.

Sabem que alguns membres de la comunitat Corredors.cat ja ens coneixeu, però volia aprofitar aquest fil de la Zurich Marató de Barcelona d'enguany per presentar-nos a la comunitat i explicar-vos la dimensió solidària de la prova.

Ja fa uns cinc anys que col·laborem amb RPM, organitzadors de la prova, per tal d'oferir una vessant solidària de la marató gràcies als centenars de corredors solidaris que corren i que, a més, recolzen una causa solidària.

Aquesta acció altruista, d'unir esport i solidaritat, ara es veu recompensada gràcies als dorsals solidaris gratuïts. Aquests dorsals els oferim a corredors/es que volen unir un repte solidari al ja repte esportiu. A més, els tres corredors/es que més fons recaptin per causes socials tindran la oportunitat de pujar al podi solidari (al podi oficial) i recollir un premi donat per ASICS.

A la web de la Zurich Marató de Barcelona teniu la informació sobre els dorsals solidaris: www.zurichmaratobarcelona.es/esp/correbuenacausa.html

Si voleu més detalls, podeu consultar aquest enllaç ( bit.ly/2OH85Md ) o escriure’ns al mail Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Una salutació,
Gisela
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Oct 2018 20:55 #50 per Jon (Visitant)
Aquesta serà (espero si les lesions em respecten) la meva primera marató!. Tenia il.lusió d'anar per un sub3 i si rebento a "disfrutar" de les noves sensacions. Ara de moment a veure si s'en va la tendinitis al genoll i puc tornar a entrenar bé (estava ja apuntat a la Mitja del Mediterrani i a la del Prat i no podre fer-ne cap :( ).

A part aquest també és el primer missatge al forum desprès d'haver-me afil.liat! a partir d'ara començaré a participar també als temes :P.

Salutacions!

5k: 17:57 (Nocturna Hospitalet ‘18)
10k: 36:59 (Cursa Nassos '17)
21k: 1:21:22 (Mitja BCN '18)
42k ¿?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Oct 2018 22:22 #51 per Jorfer (Associat/da)
Jon, benvingut. A veure si aparques la lesió i pots fer un gran debut maratonià a Bcn 2019.
Aquí estem uns quants bojos de la distància.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Oct 2018 10:09 #52 per fandes (Associat/da)
Benvingut Jon! I també en tens uns quants que som debutants en aquesta edició :P. Et desitjo la millor de les recuperacions i així ens poguis anar explicant com l'encares!

Jon va escriure: Aquesta serà (espero si les lesions em respecten) la meva primera marató!. Tenia il.lusió d'anar per un sub3 i si rebento a "disfrutar" de les noves sensacions. Ara de moment a veure si s'en va la tendinitis al genoll i puc tornar a entrenar bé (estava ja apuntat a la Mitja del Mediterrani i a la del Prat i no podre fer-ne cap :( ).

A part aquest també és el primer missatge al forum desprès d'haver-me afil.liat! a partir d'ara començaré a participar també als temes :P.

Salutacions!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Oct 2018 15:06 #53 per bcnrosie (Associat/da)
Bona tarda!

Hi haurà repte aquest any??

Tramps like us
baby we were born to run!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Oct 2018 15:30 #54 per XaviCht (Associat/da)
Segueixo atentament el fil, doncs em faria molta il·lusió fer-la. Vaig debutar aquí (també una mica amb l'excusa de l'edat, la del 2016 era 3 dies abans de fer 50 anys i em va semblar que era un senyal per a que m'espabilés abans de fer la cinquentena.
L'any passat no la vaig fer per lesió (al març ja estava bé però al gener encara no havia entrenat gaire, i vaig optar per Ginebra).
I aquest any... m'agradaria, però seria molt de bojos, doncs faig de llebre a l'abril, a Bordeus, a una companya que s'estrena... Dues maratons en dos mesos ho veig molt arriscat (si fós primer fer de llebre i després Barcelona, m'hi arriscaria, si peto, peto, i si camino, camino, però vull fer de llebre amb les màximes garanties possibles).

23' 12" - 5 km La Sansi Viladecans 2016
43' 59" - 10 km Cursa dels Nassos 2019
1h 37' 32" - Mitja de Barcelona 2020
3h 49' 29" - Marató de Venècia 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Oct 2018 16:44 #55 per jaume86 (Associat/da)

Jon va escriure: Aquesta serà (espero si les lesions em respecten) la meva primera marató!. Tenia il.lusió d'anar per un sub3 i si rebento a "disfrutar" de les noves sensacions. Ara de moment a veure si s'en va la tendinitis al genoll i puc tornar a entrenar bé (estava ja apuntat a la Mitja del Mediterrani i a la del Prat i no podre fer-ne cap :( ).

A part aquest també és el primer missatge al forum desprès d'haver-me afil.liat! a partir d'ara començaré a participar també als temes :P.

Salutacions!


Benvingut Jon!!

Encara que hagis de parar un temps (esperem que no sigui gaires setmanes!) estàs més que preparat per fer un sub3h amb el temps que feies en mitges la temporada passada!! Ara toca fer net de les molesties i començar l'específic maratonià... que no sempre és compatible en competir cada diumenge! Ja saps que molts diumenges corro però algunes curses és entreno de qualitat i en poques a topes ;)

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Oct 2018 16:47 #56 per jaume86 (Associat/da)

migranodearena.org va escriure:



Hola corredors/es!

Sóc la Gisela de migranodearena.org, la plataforma de crowdfunding social i solidari.

Sabem que alguns membres de la comunitat Corredors.cat ja ens coneixeu, però volia aprofitar aquest fil de la Zurich Marató de Barcelona d'enguany per presentar-nos a la comunitat i explicar-vos la dimensió solidària de la prova.

Ja fa uns cinc anys que col·laborem amb RPM, organitzadors de la prova, per tal d'oferir una vessant solidària de la marató gràcies als centenars de corredors solidaris que corren i que, a més, recolzen una causa solidària.

Aquesta acció altruista, d'unir esport i solidaritat, ara es veu recompensada gràcies als dorsals solidaris gratuïts. Aquests dorsals els oferim a corredors/es que volen unir un repte solidari al ja repte esportiu. A més, els tres corredors/es que més fons recaptin per causes socials tindran la oportunitat de pujar al podi solidari (al podi oficial) i recollir un premi donat per ASICS.

A la web de la Zurich Marató de Barcelona teniu la informació sobre els dorsals solidaris: www.zurichmaratobarcelona.es/esp/correbuenacausa.html

Si voleu més detalls, podeu consultar aquest enllaç ( bit.ly/2OH85Md ) o escriure’ns al mail Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Una salutació,
Gisela


Em sembla interessantíssim!!!

Hauríem de montar alguna cosa com a assocació!! Potser sumant tots els kms que anem fent tots els associats que preparem la marató BCN'19 per un fons solidari?? Algú té idees???

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Oct 2018 16:48 #57 per jaume86 (Associat/da)

fandes va escriure: I ja dilluns ha começat la sisena cap a Barcelona i com agrada això d'anar treballant la base i els ritmes!

Setmana 5
5 dies d'entrenament (previstos 6)
77,1 km (394km)
2 dies de "qualitat"
1 dia de progressiu (practicant temps de llebre)
2 dies de rodatges :hearteyes:

El cos ha acabat la setmana demanant descans, pel que començarem aquesta baixant una mica ritmes en sèries i donant-li aquesta recuperació al cos... Que el dia té 24 hores i cal cuidar la nostra màquina! Però seguirem sumant :P, que en els dies de qualitat noto, que amb descans, cada dia vaig méeeees fluïd.


Estàs en un estat de forma que molts no arribarem mai... i el que queda de preparació!!

Faràs un tiempazo tot i debutar!!!

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Oct 2018 16:50 #58 per jaume86 (Associat/da)

XaviCht va escriure: Segueixo atentament el fil, doncs em faria molta il·lusió fer-la. Vaig debutar aquí (també una mica amb l'excusa de l'edat, la del 2016 era 3 dies abans de fer 50 anys i em va semblar que era un senyal per a que m'espabilés abans de fer la cinquentena.
L'any passat no la vaig fer per lesió (al març ja estava bé però al gener encara no havia entrenat gaire, i vaig optar per Ginebra).
I aquest any... m'agradaria, però seria molt de bojos, doncs faig de llebre a l'abril, a Bordeus, a una companya que s'estrena... Dues maratons en dos mesos ho veig molt arriscat (si fós primer fer de llebre i després Barcelona, m'hi arriscaria, si peto, peto, i si camino, camino, però vull fer de llebre amb les màximes garanties possibles).


Hoola!
Els que em coneixen saben que no sóc el millor exemple... però a principis d'any vaig fer Barcelona, Rotterdam i llebre oficial a Empúries en 7 setmanes... i va anar genial a totes elles!!

Ànims i a per totes ;)

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Oct 2018 17:52 #59 per XaviCht (Associat/da)
Buff. Ja et dic que si fós al revés, me la jugaria, però no vull fallar... a més, jo fa poc que corro, només 3 anys, i estic segur que no estic ni molt menys la meitat de fort :)

23' 12" - 5 km La Sansi Viladecans 2016
43' 59" - 10 km Cursa dels Nassos 2019
1h 37' 32" - Mitja de Barcelona 2020
3h 49' 29" - Marató de Venècia 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Oct 2018 19:00 #60 per Jorfer (Associat/da)

bcnrosie va escriure: Bona tarda!

Hi haurà repte aquest any??


Bona tarda bcnrosie.

Aquest any des de la comissió esportiva i des de la Junta hem decidit no preparar repte de la marató de Barcelona, doncs creiem que la idea cal renovar-la, refrescar-la i aquest any el prenem com de descans a nivell de reptes maratonians.

De totes formes ens estem plantejant preparar algun repte de deu. A veure si surt a la llum.
Ja us anirem informant.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.