41a Marató de València (5 de desembre de 2021)

41a Marató de València (5 de desembre de 2021)

06 Des 2021 18:54 - 06 Des 2021 19:18 #81 per Mona (Associat/da)
Moltes gràcies pel seguiment companys! La veritat és que estic en un núvol!
La Marató de València és espectacular! Sempre presidida pel dinar amb en ToniVLC.
Agraeixo infinitament a en Jaume86 la seva fantàstica feina de llebre i tapador de vent quan venia de cara, no té preu. Ja és la 2a Marató que fem plegats, espero que no sigui l’última! Aquest cop m’ha ajudat infinit a no accelerar-me abans d’hora i petar, i així aconseguir la desitjada MMP! Acompanyars d’ en Pescallunes fins el km33. Arribada i trobar-me amb en Meep i la nova marca d’en Kogy 2h49’, espectacular!
Avui passeig per l’horta i la Malvarosa, a estirar cames i menjar mandarines… ruixadetes x celebrar-ho tot!
Quan arribi a casa faré una petita crònica d’aquest meravellós cap de setmana.


El dia abans.


Abans de començar ?


En acabar ?
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Des 2021 21:02 #82 per rnou (Associat/da)
Felicitats a tots i al Kogy i la Mona per les MMP's

Avui no era gens fàcil, he fet de llebre a 3:45 fins el 23. Al 23 ha entrat un altre company de suport i jo amb el vent en contra i lo just que anava he decidit deixar-me anar. No podia aguantar el ritme amb el vent. Al final el meu company ha fet 1 minut menys que jo, però donades les circumstàncies és un excel·lent resultat. Anant a 4:00, pujava a 4:12 als trams amb vent. I el company de 3:45 a 3:55.

La he gaudit i patit a parts iguals, però ha estat el primer cop que he pensat en abandonar una marató. Ara ja a recuperar de una vegada les cames, baixar kms, intensitat etc per tornar a gaudir.

10k - Nassos (2019) - 33:58
21k - BCN (2020) - 1:14:21
42k - Sevilla 2020 2:35:28 (Poligonera 2:34:40)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Des 2021 23:26 #83 per Dennis Teuling (Associat/da)

jorditogores va escriure: Felicidades a todos los que acabaron y a los que lo intentaron, buenos registros a pesar del viento. Muy especialmente a mi amigo y compañero de viajes y cursas durante 20 años Carlos Alba, 2 maratones en 30 días, en marca personal, por debajo de 2 horas52 minutos las 2,al alcance de unos privilegiados, y sin hacer series, entrenos en bosque y montaña, hay queda eso para los puristas defensores de las 16 semanas. Lo dicho a disfrutar.


Tens raó... aunque siempre queda el "y si..."

Enhorabona a tots els crack que heu fet la Marató!! Especialment a la Mariona i el Pere, amb una llebre de luxe Jaume.

Com també al Kigy per la MMP i el resultat tan brutal del rnou

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Des 2021 07:30 #84 per Jordi (Associat/da)
:woohoo: :woohoo: quin munt de tapats :whip: :whip: m'alegro de veure el bon grapat de finishers i bones marques :party: :party:

Frisos de cròniques :oops:


Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Des 2021 08:17 - 07 Des 2021 08:20 #85 per Pescallunes (Associat/da)
Bon dia a tothom, hi havia moltes ganes de marató.
De moment volia passar per agrair els ànims i el seguiment de la marató en el fil i els missatges rebuts per aquí i per Strava.
Mil milions de gràcies totes juntes a en Jaume86 i a la Mona per l ajuda fins al km 33, companys de viatge impecables. Com els vaig dir diumenge, més de la meitat de la marca és seva :kissheart: :kissheart: :kissheart: després va tocar patir i regular a parts iguals fins l arribada amb dolors als quadriceps i als isquios. Felicitar a la Mona per la seva supermarca… estratosfèrica!!! En Jaume86 va ser un rellotge suís, fins que em vaig despenjar vam anar clavant tots els parcials a 4:44 :scream: :scream: :scream: ni el pèndol de Foucault és tan precís.
Temps final:3h21m10s, ni en els millors somnis. 1h39m36s+1h41m34s
Ja faré crònica però hi he de posar molta cosa que la història comença el desembre de 2019
Salut i Kms
Perw

5,0 Km: 19:33 - Jean-Bouin 2020
10,0  km:   40:23 - Poblenou 2009
21,1  km: 1:28:31 - Sitges 2020
42,195km: 3:28:17 - Alps Marítims 2009 (Niça-Cannes)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Des 2021 10:21 #86 per jaume86 (Associat/da)

JRDi69 va escriure: :woohoo: :woohoo: quin munt de tapats :whip: :whip: m'alegro de veure el bon grapat de finishers i bones marques :party: :party:

Frisos de cròniques :oops:


Salut!
Jordi


I més correcats que hi havia!! Com a mínim, que jo sàpiga (i per tant segur que em deixo gent!): OscarBolo, Dabit, Hansi, Andreu... I també animant pels carrers de València: VeroTV, KRLS, Ara, ToniVLC...

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Des 2021 11:36 #87 per jaume86 (Associat/da)
Un cop els protagonistes han fet una petita introducció dels seus super marcotes, resumiré jo també el gran cap de setmana que vaig viure!

Dissabte ben d'hora ben d'hora hem recollien per Vilanova la mona i el Carlos Kygo per plantar-nos abans del migdia a València. Teníem hotel al costat de l'estació i la plaça de braus, que queia també cap el km39 de la marató. Molt bona elecció Carlos! Vam deixar les maletes i cap a recollir el dorsal que a les 14h tenim la cita anual amb el ToniVLC i la Carmen al Pizza Roma, un clàssic que vam haver d'interrompre (evidentment) l'any passat però que hem pogut recuperar. És sense cap mena de dubte, un dels grans motius per repetir any sí i any també a la marató valenciana (dijous em tornaré a inscriure al 2022!). Un dinar d'aquells que desitjaries no acabar mai!

Malauradament no vam poder trobar-nos amb el presi meep per fer-nos foto correcat amb els dorsals però, sorpresa sorpresa, ens trobem amb en Hansi i la seva dona! Quina il·lusió tronar-lo a veure després de tant temps!! Ens acomiadem del Toni i la Carmen per seguir cap a l'hotel, on jo hem quedo a descansar i la mona i el carlos segueixen voltant per València. Aprofito aquesta estona de soledat i calma per reflexionar com carai he arribat a Vaència.

A finals de maih vaig fer una marató virtual per Vilanova/Cubelles baixant de 2:50 i el mister (David Pardo) em diu només acabar que a valència anirem a pel 2:45, no em deixa ni gaudir del moment que ja m'està apretant el tio!! Però, com sempre, si ell ho diu senyal que és possible. La setmana següent passo per la mitja de Granollers a ajudar un amic i a la següent m'adormo i no puc intentar el sub37' a Pineda (llàstima, era bastant bastant probable rebaixar la marca d'aquell mític any amb el fandes!). I ja em deixo anar molt juny i juliol, per variar, i perdo tot l'estat de gràcia que acumulava. Tot i així, el mister insistteix en anar a pel 2:45. La preparació anava molt bé fins el 10 d'octubre, on faig la mitja de Manchester en 84' havent fet una prèvia de 10k des de l'hotel a la sortida. La fresqueta anglesa es nota però sens dubte em queda molt bon regust de boca. Però els 2 dies més de pont per Manchester i una ratxa de 3 dies de migranya em fan plantar a la mitja de Barcelona sense haver tornat a còrrer i aquí és on tot es comença a torçar. Ja no hi haurà la continuitat necessaria per afrontar una marató en condicions. El 2:45 passa a ser impossible i setmana rera setmana vaig com els crancs tot i mantenir almenys aquell puntet per poder llebrejar la marató de Barcelona a 2:45 fins la mitja o fer 1:19 a la behobia. Des de Donostia, 2 setmanes en blanc que ja destrueixen qualsevol mínim intent kamikaze.

Així que passem a l'opció B, ajudar algú! I qui millor que a la mona, que malauradament l'he deiat plantada masses vegades en aquest camí a València, entre migranyes i adormides en un octubre/novembre nefast a nivell personal. Ella ve de guanyar curses i quedar-se a les portes de les seves millors marques de sempre. Ens posem d'acord ràpid en anar junts i deixem l'estratègia per València. En Pescallunes estarà molt a prop nostre així que em poso a disposició també d'ell. El dissabte anterior a València, a l'assamblea extraordinària correcat, parlem amb el danili i el jorfer de l'estratègia (els dos saben millor que jo com està la mona, el Daniel és un pou de ciència maratoniana i molt amic de la mariona mentre que el Jordi fa les sèries de dijous amb ella) i parlem de dos escenaris factibles: sortir a 4:40 o a 4:45.

Amb la mona dissabte nit analitzem els temps que li marca el JB (10k en 47 i 20k en 1:34) i decidim estratègia conservadora per acabar amb cames i a per totes durant la baixada que hi ha des del km34. Així, a més, també pot venir en Pescallunes, doncs ell vol un 3:2x:xx i sortint a 4:45 sortiria uns segons per sobre del 3:20:00. Per sort, ens trobem amb ell al calaix, així que l'opció d'anar a 4:40 la descarto per poder anar junts fins al 34 i, arribats allà, que les seves cames decideixin. L'estratègia és clara i el meu rol senzill: controlar que no s'accelerin doncs tenen cames molt fresques als primers kms, que no parlin massa que tota energia cal guardar-la pels kms finals i, també una variable del dia, tapar-els-hi una mica el vent que farà durant tot el dia per valència. Jo no sóc gaire gran però València passa per grans avingudes i el vent jugarà males passades inclús als africans que lluitin per la victòria.

Sortim bé, a ritme des del primer km però amb la sorpresa de que les llebres del nostres calaix verd (3h, 3:15 i 3:30) surten juntes a l'inici de la nostra onada i es troben a una trentena de metres d'on ens trobem. Algun moment, doncs les haurem de passar i just ens les trobem al carrer més estret dels 2/3 de marató que recorre la part oriental de l'antiga llera del riu Túria. Amb paciència, anem adelantant la barqueta, que com van a 4:45, no és gaire gran (on van tan ràpid si a més han sortit davant de tot del calaix? Els pràctics valencians sempre soprenen en negatiu!). Passen els kms i anem guanyant segons de marge per establir-nos per sota del 3:20 en projecció, i un cop agafem uns 40" de coixí, ja anem a conservar-los entre avingudes amples amb vent de cara i la part ascendent pel centre de València, a partir del 28. Allà regulem, administrem els segons de coixí i no parem ja de passar cadàvers tot i anar força regulars de ritme i una pél més lents que els kms anteriors.

Malauradament, el Pere ens diu que tirem al km33, és una autèntica llàstima doncs gairebé som dalt de tot: estem a punt de deixar l'avinguda del mestre Rodrigo i ja només ens queda arribar a la rotonda del km34 que ja és terreny favorable. Cert és que anàvem segons per sota del 3:20 i ell (aquí escrit!) creia que estava per fer minuts per sobre d'aquest temps... però sap aixecar el peu a temps i regular brutalment bé per plantar-se a meta amb pocs segons més de 3:21! Enhorabona Pere, chapeau la teva marató, patida i lluitada a parts iguals per fer una super marca que encara pots rbaixar segur...però ara toca gaudir de la proesa aconseguida!!! Em trec el barret Pescallunes!

Seguim amb la mona, ja el km34 ens surt ràpid i conforme els carrers fan un pel més de descens, ens anem accelerant. Tracto de ser progressiu per saber com va de cames però està clar que en té moltes: cada cop que em volia girar per preguntar-li com anava me la trobava a la meva dreta, somrient paral·lela a mi. Ai mona que em faràs patir! Anem per sensacions, esgarrapant un futimer de segons cada km. L'estratègia d'arribar amb cames a dalt i baixar a per totes està sortint genial, cada km anem més ràpid i de seguida perdo el compte dels segons que anem per sota del 3:20 inclús del 3:19. Cada punt kilomètric que avancem es converteix en una acceleració més. Va pletòrica i a mi em comencen a justejar les cames. Intento tirar tot el que puc però ella va més fresca, sempre me la trobo al costat...i ja l'estic frenant. Al voltant del km39 li dic que jo no puc accelerar més i que tiri, i com sé que em dirà que no, que m'espera, l'amenaço en parar-me. Efectivament, baixo el ritme, ella també i faig l'amago de caminar per tal que ella segueixi aquest progressiu de somni que està fent. Aviat la perdo entre la gent que va superant i jo més feliç que un anís tot i que vaig agonitzant i els darrers kms es fan eterns.

Em planto a meta pocs segons per sobre del 3:17, així que ella haurà vist el 6 segur! Quin goig! Però no puc disfrutar, estic fos i vaig fent S... una voluntaria em pregunta si estic bé i li dic que no. Em torna a preguntar: estás bien? No no (com m'ho torni a preguntar li dic que no m'aguanto els pets!). M'agafa i caminem uns metres plegats, fins a recollir la mascareta, que no em puc posar pq vaig altíssim de pulsacions. És tan evident que vaig fos que ningú s'atreveix a dir-me que me la posi. Passo per les aigües i n'agafo dues que deboro a l'instant. Vaig recuperant i ja em poso la mascareta per rebre la medalla. una medalla especial com les darreres maratons que he participat: la del Jordi a Sevilla, la del Xarli a BCN i aquí serà la de la mona i el Pere.

Just davant d'on arribava la marató em trobo al trident mona, meep i Kygo, tots contents! Abans de res, m'abraço a la mona, sense saber el temps final sé que ha fet una marató de les que m'agraden fer a mi a València. El Carlos Kygo també ha fet marca baixant de...2:50!!! Sort que li feia mal el tendó i no l'acabaria!! Grande Carlos!!! I el presi meep, que ens l'hem trobat (per fi!) a la sortida, també llueix un somriure d'alegria evident pel seu 3:15. Ens fem una foto plegats (que pensàvem que serien 5 o 6!!) i poc a poc anem desfilant cap a la grabació de medalles tot comentant la jugada. El Jordi es va parant a parlar amb ultrafondistes que ens trobarem aquest cap de setmana per Can Dragó, acui per ells ha estat l'última estirada de cames... estan fets d'una altra pasta!

I seguim cap a l'hotel, que servidor té una urgència que no para ni el fortasec que em prenc una hora abans de comançar. Anem radiant alegria pels carrers de València, una mica coixos i fredolics dsp del gran esforç, però molt contents! Que nos quiten lo bailao! Bé, com els deia sopant la nit anteior, seria la seva marató i gratament no m'equivocava! Arribem a l'hotel i ja tenim centenars de felicitacions, és brutal el que han fet aquest parell! Ens dutxem i anem a fer una bona paella, que se l'han guanyat!! I de quina manera :hearteyes:

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Des 2021 17:19 #88 per Tiny (Associat/da)
Moltes felicitats a tots el que vau acabar aquesta marató, especialment per totes les MMP aconseguides! :party: :party:

També felicitar al MiguelSBD perquè té molt mèrit fer tota una marató fent de guía! :great:

rnou Felicitats per la nova marató! Has pensat en descansar una miqueta? :whistle:

Mona Quina marató més sensacional! No em puc imaginar les sensacions que teníes als últims kms. :muscle:

Pescallunes Em vaig alegrar molt quan vaig veure la marca aconseguida! Per fi una marató al teu nivell real...
Crec sincerament que encara tens marge de millora!! :666:

Jaume86 M'ha encantat la teva crònica! Et felicito pel canvi de rol i que ajudessis als companys. El que més m'agradat ha estat lo del "amago de posar-te a caminar"... :laughing:

10 km. Sant Antoni 2011  42'37"
Mitja marató. BCN 2015  1h 34' 27"
Marató. Munic2015  3h.27'26"

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Des 2021 20:16 #89 per Dennis Teuling (Associat/da)
Gran, gran crònica Jaume86!!

I brutal la teva feina (gairebé deixant el físic :dry:)

Ets un crack, i segur que l'any 2022 sí pots lluitar novament pel sub 2h45... poca broma

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Des 2021 09:26 - 08 Des 2021 09:26 #90 per Jordi (Associat/da)
Enorme jaume86!!!!, però frisem pel sub 2h45 :muscle: :muscle:


Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Des 2021 14:11 - 08 Des 2021 14:14 #91 per mickymache (Associat/da)
Enhorabona a tothom que vau participar a la marató i felicitats a qui aconseguís l'objectiu que tenia en ment!! :great: :clap: :clap: :clap:

M'ha encantat la teva crònica, jaume86. :great: Pels que no gosem enfrontar-nos a la marató és com si l'haguéssim viscut i també haguéssim triomfat. :)

Moltes gràcies!!

5km - MMP: 20'00'' (1a volta La Maquinista 2008) - MMT:
10km - MMP: 40'20'' (Mercè 2009) - MMT: 48'55" 10km de la Mitja Marató Colomenca
Mitja - MMP: 1h34'04'' (Mediterrani 2009) - MMT:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Des 2021 17:26 #92 per andreugg (Associat/da)
Felicitats a tots/es el que van participar-hi, animant, corrent o seguint la gent pel mòbil. El meu relat intentaré que sigui breu per no avorrir ja que no te cap gloria i és del grup dels lents.

Al veure que el vent seria protagonista vaig pensar "espero que no afecti gaire", vaig començar darrera del tot del meu grup per no entorpir el pas als ràpids i anar fent com una formigueta. La idea inicial era sortir a un ritme lent i un cop arribats al km 28 pujar el ritme si ho permetien les cames. Els primers 23kms van estar resumits en "trams favorables i contraris al vent", els contraris el vent feia sentir fred però anava fent ja que portava els "manguitos", anava un ritme mig de 5:50 aprox. Sincerament la primera part va fer-se força pesada amb tant anar, tornar, anar tornar i veure la gent del grup ràpid creuar el 21k quan jo anava pel 7 crec "parlo de memòria".
Primer parcials
km 05 - 5:48
km 10 - 5:46
km 15 - 5:47
km 20 - 5:47
MITJA 2:01:32
Un cop arribats al km 23 vaig baixar els "manguitos" i en el 24 els vaig guardar ja. La pujada del riu Túria va anar molt bé, molt d'ambient, saludant a qui deia el meu nom i anar fent.
En el primer tram ja vaig veure que les coses no anaven bé, portava un consum de forces superior al desitjat volia anar entre 150-155ppm però anava a 164 això em va fer pensar que el vent i pot ser el cos no anaven sobrats.
Un cop arribat al 28 vaig intentar pujar el ritme, però veia que les pulsacions pujaven i no pujava el que requeria per tant vaig tornar al ritme, però les pulsacions ja els costava de baixar tot i tornar al ritme de creuer. Al km36 vaig voler caminar una mica per veure si la cosa millorava, efectivament baixava i bé. Només creuar el 37 ja vaig tornar a corre però veia que no podria recuperar el desitjat. Per tant a seguir endavant i gaudir del temps. En el 39 vaig veure el Krlos o millor dit ell em va veure a mi aquell contacte amb l'exterior em va fer sortir del munt de càlculs i pensaments que portava i vaig poder pujar el ritme i gaudir dels darrers kms. El km40 era preciós aquell ambient, la baixada perfecte. La rampa no em va agradar la sensació de sentir que el terra absorbia el meu pas, era adaptar-se però era tant curt que ja estava la impressió. Arribada a meta amb els braços amunt i dient si sóc lent però aquí tinc la meva segona marató de valència.
Parcials
km 25 - 5:47
km 30 - 5:50
km 35 - 5:54
km 40 - 6:00
Meta 6:00 (4:12:12)

Salut!

10k - Cursa Moritz Sant Antoni (2024) 00:47:18
21k - La Mitja (2024) - 1:43:46
42k - Marató Barcelona (2024) 3:51:20

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Des 2021 18:31 - 08 Des 2021 18:32 #93 per Josep80 (Associat/da)
Enhorabona, maratoniana i maratonians!!:clap: :clap: :clap:
De la Mariona ja no em sorprèn res. Del seu debut a Tokio el 2011, fins ara,...quina progressió!
Jaume, un luxe tenir-te al costat. Felicitats.
Pescallunes, Oscar, Miquel, Meep, i la resta: graaaaans!!!:clap: :clap: :clap: :clap:

total maratons: 50
maratons olímpiques: 22 de 23 (falta Beijing)
maratons majors: 6 de 6
països maratons: 35
maratons continents: 6 de 6 (renuncio Antàrtida)
Mitges a Estats USA: 21 estats de 50 (+DC)
Mitges Europa: 26 països
Mitges prov+territ. Canadà: 0 de 13

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Des 2021 19:39 #94 per Jordi (Associat/da)
andreugg lent, però segur, felicitats!!!! :clap: :clap: :party: :party:


Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Des 2021 21:09 - 09 Des 2021 22:25 #95 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Moltes gràcies a totes i tots la veritat que ha sigut un plaer de fer de guia de nou en una marató es la vuitena c
vegada que he fet guia de les 39 maratons que porto fetes al final vem fer 4h28'02" lo més important es que em sigut finishers fent 2 maratons en 1 mes tant jo com el Jaume
Moltes felicitats a totes i tots que heu fet la marató i moltes gracias per els anims

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Des 2021 10:06 #96 per andreugg (Associat/da)
Gràcies JRDi69 una més al sac i el que és la memòria que m'he oblidat de dir que al poc de finalitzar vaig veure també al MIGUEL SBD :) Seguim sumant kms i aventures!

10k - Cursa Moritz Sant Antoni (2024) 00:47:18
21k - La Mitja (2024) - 1:43:46
42k - Marató Barcelona (2024) 3:51:20

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Des 2021 20:42 #97 per Jorfer (Associat/da)
Grans cròniques he llegit.
I encara falten unes quantes.

La del Jaume86 m'ha fet especial il·lusió doncs m'ha recordat la de Sevilla 2020 on vaig fer la MMP, però amb la Mona i en Pescallunes de protas.

Andreugg enhorabona per la nova experiència a les cames.

Miguel tant generós com sempre.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Des 2021 22:31 #98 per MIGUEL SBD (Associat/da)
andreugg

és unplaer coincidir amb tu ens veiem en les mateixes maratons i ademés en el vagó dels lents peró segurs
la meva propera marató sinó passar rés serà la de Barcelona22 i fent de guia que seta la meva 40na marató i la faré de guia del Jaume perque serà la 20na

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Des 2021 01:48 #99 per andreugg (Associat/da)
Allà estaré també a vera com va en un mes d'abril. Una abraçada i seguim sumant kms :)

10k - Cursa Moritz Sant Antoni (2024) 00:47:18
21k - La Mitja (2024) - 1:43:46
42k - Marató Barcelona (2024) 3:51:20

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Des 2021 22:42 #100 per fandes (Associat/da)
No m'havia passat per aquest fil fins ara... Però com mola llegir-vos! Poseu els pèls de punta, felicitats!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.