Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

13 Gen 2014 21:33 #101 per Josep58 (Associat/da)
Hola ¡¡¡

Jorfer, enhorabona per la mitja d'ahir  :great:, ja fa temps que amb els entrenaments que estas fent, et mereixes estar en aquest temps, que estic segur que a la mitja de Barcelona encara serán millors  ;)

Danigoal, molt bona cursa  :great: que una mitja de 4'13" en aquest tipus de circuits és un molt bon registre  8)

De la mitja d'ahir, un parell de cites més  ;) l'Esrafiki que amb 1h20'21" va fer una gran mitja, diría que molt-molt a prop de la seva marca personal i després en Krlos amb qui vaig coincidir alguns kms. en cursa, en aquesta la seva gran tornada tornada a l'asfalt, fent una molt bona mitja  8) que pronostica una encara millor marató a Sevilla.

Fiber, bona sessió 5kms+mitja ahir i millor encara si el bessó finalment es va portar bé i no et va molestar massa  8).

Dani com anem

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Gen 2014 14:06 #102 per Danigoal (Associat/da)
Molt bona mitja, Jorfer  :great: A veure si podem compartir-ne alguna. jo crec que estaría en aquests ritmes. Faràs Santa Coloma (recordo a tothom que val 10€  :surprised:) o El Prat (aquesta és el meu objectiu)?

Danigoal, molt bona cursa  :great: que una mitja de 4'13" en aquest tipus de circuits és un molt bon registre  8)


Doncs sí. Sobretot com a refencia per les mitges maratons, doncs crec que puc crear una "teoria patillera" que li agradarà al Dani  :intello::
ritme al Cros de Ripollet = ritme de mitja.
2010: 10/01, Cros de Ripollet: 26'25" (4'30) - 14/02, mitja de Barcelona: 1h35'42" (4'32)
2013: 13/01, Cros de Ripollet: 26'57" (4'36) - 14/04, mitja d'Olot: 1h37'13" (4'36), encara que aquí ja havia passat bastant de temps i amb aturada pel mig

Només era per riure una mica però és curiós perquè realment crec que 4'13/km seria molt probablement el meu ritme de mitja ara mateix (1h29 baix). A veure si ho puc anar millorant i fer 1h28 baix o similar. Encara queda mes i mig  8)

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Gen 2014 20:58 #103 per Jorfer (Associat/da)

Molt bona mitja, Jorfer  :great: A veure si podem compartir-ne alguna. jo crec que estaría en aquests ritmes. Faràs Santa Coloma (recordo a tothom que val 10€  :surprised:) o El Prat (aquesta és el meu objectiu)?


:no: :no: doncs sembla que no coincidirem doncs jo faré abans de la marató, Terrassa i la Mitja de Barcelona on intentaré apropar-me als 1h27 llargs o 1h28 curts.
Danigoal molta sort amb el teu objectiu  :yes: :yes:

Josep58  :love: :love:

Fiber
en krlos a mi no em va agafar però per poquet que si dura un quilòmetre més també m'hauria agafat.  :yes: :yes:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Gen 2014 20:43 #104 per Josep58 (Associat/da)
Hola ¡¡¡

Danigoal, les teories també motiven, la força que et donen a les cames a aquests circuits que fas, ja veuràs com es traduiran amb bons registres en una mitja.

Jorfer, a la mitja de Barcelona si arribo com voldria podriem repetir la barqueta de Gavà 2011 i anar a per un bon registre.  ;)

Encara que vaig llegir que d'entrenaments la setmana passada a Can Mercader, ni va haver-hi de molts i variats, quin/s hi ha previstos.
Estic fent plans per mirar de poder-hi ser, encara que després pot ser tot es complica i no puc venir o ho faria directament a la ST.  ;)



 

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Gen 2014 09:09 #105 per ratadesants (Associat/da)
Josep, avui toca 1-2-3-2-1, i els q fan Sant Antoni sense el 3.

La pluja és fluixa i en principi ha de parar, així q CM estarà prou bé.

A veure si pots venir

"El éxito es un estado de paz mental, resultante de la satisfacción que produce saber que has hecho el máximo esfuerzo para alcanzar lo mejor que eres capaz de conseguir”

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Gen 2014 23:18 - 16 Gen 2014 23:40 #106 per Josep58 (Associat/da)
Hola ¡¡¡

Avui tot llegint la informació de la sessió prevista a Can Mercader, via post ratadesants  :great:, que el 3x2000 que tenia no s'allunyava tant  :whistle: i que tenia moltes ganes de poder fer les sèries en companyia, trobada amb el mateix ratadesants, Chute, Koldo, Roland, Fiber, Danigoal, Germatub, Anna_cleta, R_3, Anguru, Raúl Martínez, kasumei i ... espero no deixar-me a ningú.

Finalment la meva particular adaptació ha estat fer un 1000, 2000, 3000 amb 2' de recuperació amb 3'56" - 7'51" - 11'46". Quina gran diferència fer una sessió com la d'avui amb companyia  :love:. Dubto molt que en solitari ho hagués fet tal com m'han sortit

Després una bona ST per acabar d'arrodonir la trobada  ;)

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Gen 2014 10:25 #107 per Fiber (Associat/da)
Les series en companyia son lo millor sobretot si es amb bons amics. :-)

Jo he adaptat i he fet un 1.000-2.000-1.000 controlat... menys al final... 4'02-8'05-3'52... Pero demanant l'hora aixi que ja veurem aquest cap de setmana a Sant Antoni... En cursa sempre es diferent pero el Sub40 està complicat... (ara direu tots els que ho teniu, i clar que es complicat, lo que ens va costar!!!!)

Ens veiem diumenge o ja la setmana que ve.

M.M. (42K: 3:21:17 - 21K: 1:28:54 - 10K: 40:29 - 5K: 19:52)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Gen 2014 21:30 #108 per Hansi (Associat/da)
Hola!

Aquest cap de setmana serà per mi atípic des del punt de vista atlètic, perquè faré cursa demà disabte a mig matí, a Polinyà. Visito el poble i la cursa que organitza un amic, el Sherpa, que li devia fa un temps. I m'hi trobaré també uns quants amics, com el Krlos i l'esrafiki, que recordi ara mateix, a part de molts més correcats :party:. Per fer-ho més atípic, a la cursa aniré a ritme d'entrenament suau, perquè aquesta setmana els entrenaments se m'han repartit de manera rara a causa de temes d'horaris i em veig obligat a acumular ara uns quants dies seguits entrenant, així que no he de forçar, no sigui cas que al cap d'uns dies em surti alguna pupita per fer l'animal.

Llàstima no haver anat ahir amb els que éreu a CAR Mercader com vaig poder fer dijous anterior. A veure si el proper dijous hi vaig!

Una abraçada especial pel Puma i el seu putuakiles que espero que estigui curat JA.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Gen 2014 15:42 - 18 Gen 2014 15:47 #109 per Hansi (Associat/da)
Com ahir us anunciava, la cursa d'aquest matí a Polinyà, a can Sherpa, ha sigut un gust de córrer i de trobar-se amb bons amics i col·legues. Recorregut molt bonic gairebé 100% pel bosc, per camins i pistes enfangats, també alguns corriols relliscosos i plens d'arrels de les que el Dani anomena traïdores :sarcastic:. He anat xino-xano complint el meu propòsit de fer un entrenament sense posar en perill els músculs cansats que porto, i el Krlinhos m'ha esperat una estona al km 8 perquè jo participés en una conversa entre ell i les seves rampes :mdr:. A partir d'allà hem corregut junts :love: fins a meta sense problemes i xerrant a la nostra bola, i les seves rampes han callat :party:. Us ha d'explicar l'anècdota (genial! :he:) del que li ha dit el voluntari més proper quan l'ha vist que es parava per estirar els músculs enrampats! :rofl: Abans i després de la cursa he tingut una bona estona per conversar tranquil·lament i molt agradablement amb l'esraFiki, cosa que també ha contribuït a fer especial aquest matí de dissabte :smile:.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Gen 2014 16:41 #110 per Jorfer (Associat/da)
Hansi, parles tant bé d'aquesta cursa que haurem d'anar a fer una visita a Polinyà en el futur.  :yes: :yes:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Gen 2014 18:25 #111 per krlos (Associat/da)
Doncs si. Avui m'he quedat a esperar al Hansi una estoneta  :mdr:
Aquest matí he vist que no plovia així que he agafat la bici i cap a Polinyà...(a Terrassa m'ha agafat la pluja  :he:) però a 4km d'arribar he punxat, així que transició ràpida, em poso les sabatilles de córrer i corrent cap alllà empenyent la bici

Només arribar em trobo l'Esrafiki i el Hansi que anaven a sortir a buscar-me  :love:
Café junts, a cambiar-me i sortida a tota merda. Al km 8 ja havia esquivat diverses rampes, però una m'ha agafat ben fort i no em deixava. La part divertida es, com comenta el Hansi, que se m'apropa un senyor mentre estiro i em diu: "Perqué això no et pasi, has d'entrenar més"  :rofl:

Al final, uns 8km's potents a 4'3x" i entrada a meta amb Hansi en 47 llargs


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Gen 2014 19:01 #112 per Hansi (Associat/da)

Hansi, parles tant bé d'aquesta cursa que haurem d'anar a fer una visita a Polinyà en el futur.  :yes: :yes:

Sí, Jordi, te la recomano :yes:. Ja ho has vist, cursa a l'estil "de tota la vida", paratges naturals, botifarrada, a 3 eurets de res la inscripció...

La part divertida es, com comenta el Hansi, que se m'apropa un senyor mentre estiro i em diu: "Perqué això no et pasi, has d'entrenar més"  :rofl:

La resposta (que el pobre senyor no s'hauria cregut) hauria pogut ser: té raó, en lloc de 362 dies a l'any, entrenaré 364 :mdr:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Gen 2014 21:40 #113 per Josep58 (Associat/da)
Hola ¡¡¡

Hansi bon entrenament ahir a Polinyà  :great:, aquestes curses per camins dins dels boscos  t'apropen a la natura i tot i les dificultats pel perfil que a vegades tenen, són molt agraïts si els comparem amb l'asfalt.

Avui aquest matí, cursa de Sant Antoni passada per força aigua que ha fet que tot i que hem fet la tradicional foto en una petita pausa poc després amb la tornada de l'aigua ha fet que tothom busques el millor lloc tot arribant el moment de la sortida.

Amb la idea d'anar preparant la mitja de Barcelona, el plantejament d'avui era portar el ritme amb que m'agradaria poder-la fer. El dia amb aigua i el terra força molt i relliscos tampocem  convidava a altres plantejaments

Sota una intensa pluja amb el Koldo i la Patri ens hem adreçat als respectius calaixos, on he coincidit amb el Gorka, AnRol58, però un cop s'ha donat la sortida, he aprofitat els 2 primers per anar escalfant el cos que estaba bastant fred i després anar progressant. Arribat a la Gran Via i abans d'arribar al gir, he trobat novament al Koldo amb qui he compartit alguns metres, gracies a parcials més rapids he arribat  al km. 5 en 20'14", aplicant rtimes segons perfil, des de 4'15 a 3'45" en la segona part bastant més exigent que però amb una bona administració de forces també té trams que es poden fer força ràpids, m'ha sortit un segon parcial en 20'05", acabant en 4019".

Després una bona ST amb molt bona companyia  :mdr: :love: per arrodonir el matí.

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Gen 2014 18:17 #114 per esrafiki (Associat/da)
Holaaaaaa,
Uff, no sé quant feia que no escrivia un missatge per aquí. A veure si a partir d’ara ho faig més sovint...  :oops:

Josep58, m’alegra molt veure que els problemes han quedat enrere i ja estàs entrenant a molt bons ritmes. Ja veuràs com et sortirà una molt bona mitja de BCN.  :yes: I després què?, faràs la marató?

Al Hansi   :love: i krlos   :love: vaig tenir la sort de veure’ls el dissabte passat a Polinyà, cursa per cert, molt recomanable (excepte pel Dani i el koldo  :he:). Vam estar xerrant molt agradablement una bona estona i com a conseqüència avui m’he inscrit a Terrassa amb l’objectiu d’acompanyar el venusià a buscar MP-egarenca. A més, l’Ara ha dit que si no ho aconsegueix no cal que torni a casa que no el deixarà entrar, o sigui que ja tenim un motiu més que important per no sortir a passejar  :mdr:

Per Polinyà també voltava el Barceruel que aquest cap de setmana doblava: l’endemà li tocava llebrejar uns companys a Sant Antoni buscant el sub40. Victor com va anar?

Danigoal, deixa’t estar de teories patilleres com les del Dani,  :he:  tu entrena fort i segur que a la mitja del Prat obtindràs un gran resultat.  :yes:

Fiber, jorfer a vosaltres segur que us veuré a Terrassa, no?

I a la resta, cuideu-vos molt!!!

10k: 0h35'50 - Cross Popular de Sants (2012) || 21k: 1h19'08 - Mitja Marató Barcelona (2015) || 42k: 2h46'41 - Marató Barcelona (2015)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Gen 2014 20:50 #115 per Jorfer (Associat/da)
Esrafiki quina pena la teva mitja de Sitges doncs et vas quedar a ben poc de la MMP. Onho intentaràs de nou?
A mi Terrassa és una mitja que m'encanta. No sé si seguir-vos però crec que no toca. Li preguntaré al mister a veure que diu... :whistle: :whistle:

Ja he llegit que en Barceruel va llebrejar molt bé al grupet a Sant Antoni i, com a mínim, el JosepJaipur va fer marca.

Dani com va el senyor Aquil·les?

Bona setmana gasoses.

Josep58 a la mitja de Barcelona intentaré seguir-te però segur que volaràs més que jo  :yes: :yes:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Gen 2014 21:13 - 20 Gen 2014 21:17 #116 per Danigoal (Associat/da)
Mola veure el krlos tan "enxufat" en curses d'asfalt (encara que la de Polinyà ho era poc, no?  :mdr:) A veure quina en té preparada per Sevilla  :great:

Doncs aquí un que va passar per Sabadell amb la brillant idea de fer un cros (5400m). Dissabte va estar plovent i les previsions deien que no plouria ni durant la nit ni fins a mig matí. Ho van clavar  :rofl:  :666: M'aixeco diumenge al matí  i està plovent a BCN. Nem bé. Quan anem cap al metro (9:00), no plou. Agafem els FGC i no para de ploure en tot el trajecte. Arribem al Parc Catalunya (10:00) i sembla que comença a afluixar. Comencem la cursa (10:55) i està apretant de nou. Primera volta, de tres, i s'atura. Acabo la cursa sense matar-me i sota un sol espatarrant i sensació de caloreta  :oh: De bojos
El pitjor, la sensació de perdre l'equilibri vàries vegades amb el fang relliscòs, sobretot a les pujades. En una cursa tant curta no m'agrada no poder còrrer bé per por a caure.  :no:
Total, vaig acabar fent gairebé el mateix temps que les altres vegades (que l'havia fet amb el terreny sec): 23'40", any 2010: 23'45, any 2008: 23'48. 

I ara a tornar a l'asfalt i a la distancia de mitja marató que faré en les meves properes curses: Terrassa, Santa Coloma i el Prat.
Terrassa però, la faig suau ja que faig de guia d'en Jaume Bajo

Danigoal, deixa’t estar de teories patilleres com les del Dani,  :he:  tu entrena fort i segur que a la mitja del Prat obtindràs un gran resultat.  :yes:

Fiber, jorfer a vosaltres segur que us veuré a Terrassa, no?


D'acord :winktongue: Ens veiem a Terrassa  ;)

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Gen 2014 17:26 #117 per esrafiki (Associat/da)

Esrafiki quina pena la teva mitja de Sitges doncs et vas quedar a ben poc de la MMP. Onho intentaràs de nou?
A mi Terrassa és una mitja que m'encanta. No sé si seguir-vos però crec que no toca. Li preguntaré al mister a veure que diu... :whistle: :whistle:


Tot i quedar-me molt a prop, veient l’espectacular  temps  :surprised: de l’R_3  :love: (i del Wallaby  :love:) em vaig ficar tant content que em vaig oblidar totalment del meu. Ho tornaré a provar al Febrer a BCN, a veure si hi ha sort.

A Terrassa no ho dubtis, has de venir amb nosaltres. De fet si ens acompanyes repetirem la barqueta de la mitja de BCN del 2010, on el krlos i jo vam fer MMP amb la teva ajuda. Encara recordo quan baixàvem per la Diagonal en direcció cap al Fòrum “protegint” al krlos del vent,  :intello: te’n recordes?

Danigoal, donades les circumstàncies, molt bon cross.  :great: Ens veiem a Terrassa!!

10k: 0h35'50 - Cross Popular de Sants (2012) || 21k: 1h19'08 - Mitja Marató Barcelona (2015) || 42k: 2h46'41 - Marató Barcelona (2015)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Gen 2014 20:07 #118 per Jorfer (Associat/da)
esrafiki, si senyor que m'enrecordo. Tens bona memòria. En krlos crec que ja bufava al 2010 però crec que ha millorat a nivell sonor  :666: :666:
Li preguntaré el dijous al Jordi Ballesteros a veure a quin ritme he de sortir. Tot és possible  :whistle: :whistle:

Danigoal es córrer còmode amb fang? Quines sensacions tens? Crec que mai ho he fet  :no: :no:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Gen 2014 22:52 - 21 Gen 2014 22:54 #119 per Josep58 (Associat/da)
Hooola ¡¡¡

Esrafiki doblement  :great: :great:, per escriure novament al fil i per donar-me ànims de cara a la mitja de Barcelona.

Danigoal ja fa alguns anys que vaig fer en algunes edicions el Cros de Sant Sebastià al Parc de Catalunya de Sabadell, curiosa combinació de toponims. Bon registre amb un terreny que amb pluja segur que estava força pesat. :great:

Jorfer, en un cros amb fang un dels problemes afegits al terreny relliscós, sobretot si no portes calçat adequat, el millor sabatilles amb claus, la resta de sabatilles com més dibuix té la sola es va acumulant una gran quantitat de fang i t'asseguro que al final pesen moooolt. A la mitja de Barcelona l'hem de fer grossa  ;)

Després de sortir ahir a fer un rodatge suau i una bona sessió d'estiraments, avui he fet el primer circuit de l'any a Montjuïc amb 50' progressius i demà farem un bona sessió de descans  ;).

Dani, vas fer finalment la prova que vas comentar diumenge ?. Espero que el resultat hagi estat positiu  8)

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Gen 2014 23:54 #120 per Dani (Associat/da)
Bones !!

Avui he provat. CACO 7+3 *3 Donant voltes per casa com un Hamster per no tornar caminant per si de cas  :beurk: Fa 10 dies a Can Mercader molt de dolor. Avui he pogut acabar-ho però amb molèsties. Em deixava córrer i no anava a més. Això encara no està. Dijous una altra petita prova, i anar fent. L'altre cop van ser 9 setmanes, ja en porto 3. Paciència... A l'estiu arrassaré  :intello: :intello:


10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.