Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

02 febrer 2014 15:07 #141 per Hansi (Associat/da)
Josep58, no m'esperava aquesta mala notícia, em sap greu :ouch:. Però anima't :love:, que dintre de ser una tocada de dallonsis, no t'està fent parar gaires dies, et mantens en forma i si fas net, pots aconseguir el teu objectiu. A veure què expliques de Granollers, espero que t'hagis trobat millor i el dinar en família sigui la guinda a un bon dia 8).

Danigowl, a cuidar els bronquis! Diumenge seré a SantaKo, així que ja em diràs com et trobes per assaltar l'1h30'. Jo aniré més lent perquè toca entrenar, no anar fort.

El Puma ha de fer bondat, que l'hem de recuperar JA, jueeeerrrrr! I avui és el seu cumple: Feliç Pumaversari! :love: :party:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 febrer 2014 15:57 #142 per Jorfer (Associat/da)
Per molts anys Dani :party: :party: :party:

Avui he rodat pel litoral amb un comando gasosa i l'hem fet molt bé: R_3, krlos i Hansi hem rodat a 4.30/kms sense dificultats fent diferents distàncies segons els entrenos del dia. Fiber també ha fet un bon rodatge amb una altre barqueta  :yes: :yes:

Danigoal, Josep58, Dani cuideu-vos i a veure si us recupereu el més aviat possible.  :great: :great:

02 febrer 2014 19:37 #143 per Josep58 (Associat/da)
Hola ¡¡¡

Dani per molts anys  :party: :party: :party:

Aquest matí a Granollers amb poc més de 500 metres d'escalfament ja he vist que tenia molt a perdre i res a guanyar, així que he optar per tornar al pavelló sense participar-hi.

He passat el matí visquen la cursa d'una manera diferent.  ;)

Tinc l'esperanza que com el darrer cop amb uns pocs dies de descans pugui tornar 

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

03 febrer 2014 01:22 #144 per Barceruel (Associat/da)
Na nit!

Aquest matí m'he adonat que es IM-PRES-CIN-DI-BLE anar entrant mes sovint pel fil/foro, ni que sigui a llegir! He sortit a entrenar amb un amic des de Santako cap al litoral i ens hem creuat amb tots els correcats que feien la tirada llarga. I ni tant sols sabia que havieu quedat!!  :'( :'( 
M'esta ben merescut.  :whip: :whip:
Volia fer 18-19kms començant a 4'45'' i acabant a 4'15'', pero al km12 m'ha punxat l'Aquiles i he hagut d'afluixar fins al km16, on ja m'he aturat del tot i he caminat 3km fins al cotxe. No sé si m'ho haura encomanat en Dani... A veure com va la setmana, que la idea de sortir a 4' pelat a la Mitja Colomenca ja l'he descartat, pero m'agradaría poder estar ni que sigui per afegir-me a la barqueta 1h30 amb en Danigoal & Cia.  8)

Poques noticies vostres tinc, i les que tinc son de part de companys que estan lessionats o com a minim tocadets.  :arf: I el que llegeixo per aqui tampoc es massa bo. Molts anims i sempre endavant. Si no es ara, d'aqui a poc tornarem amb més força.

El que si que esta asegurat es que el proper diumenge serem una bona colla al meu poble (i el del Fiber, i el del Juan...). Tot i que hi ha botifarrada, si voleu fer ST tenim unes quantes recomanacions.  ;)

2h59'43" (Donosti 2016) - 1h22'31" (Prat 2014) - 37'00" (Prat 2013)

FB: Víctor Millán || TW i IG: @barceruel

03 febrer 2014 10:04 #145 per Dani (Associat/da)
Ostres Josep58!!  :grrrrrr:
Ostres Ware !!  :grrrrrr:

A la infermeria no hi volem ningú més !!

Divendres mister "dits de titani" Warce, em va donar un bon tute per poder recuperar l'aquil.les. Unes punxadetes al bessó i esperar uns dies aviam que tal. Ja no tinc pressa per tornar, vull fer-ho bé i esperaré tots els dies/setmanes que fagin falta.

Gràcies per les felicitacions, ja no soc ni sub41 !!  :intello: :intello:

Objectiu : Tornar. És un objectiu simple  :great:

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

03 febrer 2014 20:56 #146 per Jorfer (Associat/da)
Ja està bé nois, tantes lesions  :whip: :whip: :whip:
A veure si a poc a poc anem abandonant el dic sec i comencem a recuperar la normalitat.  :yes: :yes:

Molts ànims gasoses!!! :yes: :yes:

05 febrer 2014 00:35 #147 per Josep58 (Associat/da)
Hola ¡¡¡

Ja està bé nois, tantes lesions  :whip: :whip: :whip:
A veure si a poc a poc anem abandonant el dic sec i comencem a recuperar la normalitat.  :yes: :yes:

Molts ànims gasoses!!! :yes: :yes:

Jorfer, moltes gracies  :great: segur que en Warce i en Dani hi estaran d'acord, tornarem  ;) 

05 febrer 2014 16:09 #148 per Danigoal (Associat/da)

Danigoal pel que expliques d'aquestes repeticions, entenc que l'hivern a alguna part del teu cos no li va gaire bé. Espero que aquesta bronquitis passi aviat i recuperis la salut  8)

Està clar. Ja intento vigilar, entrenant tot el que puc als matins amb sol, per fugir de temperatures massa fredes i sobretot la humitat. Malauradament Can Mercader és un perill per mi. Els ritmes alts t'obliguen respirar per la boca. I si a sobre algun dia m'oblido de portar buff per protegir el coll... zas!
Afortunadament, és una cosa que amb quatre dies de descans (el que pot suposar perde'm només 1 entrenament, o sigui, res) i després alguns rodatges suaus per no forçar la respiració, en un parell de setmanes puc estar a tope de nou.
De fet, avui ja no aguantava més i com que necesito agafar una mica de to per diumenge, he fet un rodatge suau per Montjuic de 8km a 5'08" i 500m a 4' al final. I apart d'una mica de cansament pels antibiotics i els 9 dies parat, tot en ordre  :great:
Demà descansaré i divendres faré uns 11km suaus incloent un parell de  km a 4'15 per veure com estic.

Danigowl, a cuidar els bronquis! Diumenge seré a SantaKo, així que ja em diràs com et trobes per assaltar l'1h30'. Jo aniré més lent perquè toca entrenar, no anar fort.

:great: Serà difícil no sortir a 4'15 si hi ha barqueta amb el Koldo, Barceruel, Mattu, ...  :winktongue: pero els cos dirà. Potser és més prudent  sortir a 1h35', ja em diràs quin és el teu ritme.  ;)

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

05 febrer 2014 19:13 #149 per krlos (Associat/da)
M'afegeixo a aquesta barqueta a 4'15" per santako  :great:

45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

05 febrer 2014 19:26 #150 per Jorfer (Associat/da)

M'afegeixo a aquesta barqueta a 4'15" per santako  :great:

T'estàs acostumant a aquests ritmes 4.15/4.30 amb molta facilitat  :yes: :yes:
El sub tres tres està tremolant  :great: :great: :great:

05 febrer 2014 20:03 #151 per krlos (Associat/da)
D'acostumar-me res de res, que si ho estigués sortiria a 4'10"  :rofl:

301 Dorsals!

05 febrer 2014 23:57 #152 per Josep58 (Associat/da)
Hola ¡¡¡

Danigoal, veig que tens molt ben mesurat tot allò que al teu cos li afecta negativament, el període recuperació que et cal i sobretot el que has de fer per tornar a trobar-te bé ;).

Krlos, segur que a Santako et tornarà a sortir una gran mitja :great:. Sevilla t'esta esperant  ;)

Demà farà una setmana que no vaig poder acabar l'entrenament. Provaré de fer 30' suaus a veure que tal em trobo.

06 febrer 2014 15:06 #153 per Fiber (Associat/da)
Jo fotre barqueta a 4'45''... Els no alienigenes es lo que tenim, que anem a ritmes humans...

Avui hi ha quorum a CAR Mercader o millor que no vagi ?

M.M. (42K: 3:21:17 - 21K: 1:28:54 - 10K: 40:29 - 5K: 19:52)

06 febrer 2014 20:41 #154 per Hansi (Associat/da)
Hola galifardeus!

Josep58, esperem que t'hagi anat bé la prova. :love:

Warze, i que tu estiguis millor de l'Aquil·les! 8)

Danigowl, jo a SantaKo faré ritme una mica per sobre de 4'30"/km. És a dir, per acabar-la en 1h36-1h39 més o menys. Si et trobes prou bé, intenta anar amb aquest supergrup de 1h30 amb Krlos, Warze, Koldo, Mattu...és molt bona companyia! 8)

Jo porto una setmana d'entrenaments ben fets (un bon 4 km R1 + 12 km R3, i unes bones sèries 5x2000) i avui he anat a massatge de descàrrega, per treure probabilitats d'avaries ;). Em sento bé físicament, no al meu màxim de forma però ja acostant-m'hi, agafant bons ritmes i sensacions que em fan disfrutar corrent :happy:.

07 febrer 2014 22:12 #155 per Danigoal (Associat/da)

Demà farà una setmana que no vaig poder acabar l'entrenament. Provaré de fer 30' suaus a veure que tal em trobo.

Com ha anat la prova, Josep588)

I a la resta, per Can Mercader ahir? Espero tornar el proper dijous  :yes:

Avui rodatge, on per cert m'he trobat amb l'anna_cleta, de 12km amb 3k a 4'15 pel mig sense problemes, però no sé si aguantaré més de 10km. 

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

08 febrer 2014 09:50 #156 per krlos (Associat/da)

Jo fotre barqueta a 4'45''... Els no alienigenes es lo que tenim, que anem a ritmes humans...

Avui hi ha quorum a CAR Mercader o millor que no vagi ?

Jo el que no entenc es que facis les series més ràpides que jo i després passejis a les curses  :666:

Josep58, espero treure conclusions a santaka...però per això deuria arribar descansat a demà. Ara marxo amb la bici a pensar com ho faig això d'arribar descansat  :he:
Espero que et surti be la prova després de l'aturada tècnica

301 Dorsals!

08 febrer 2014 18:16 #157 per Josep58 (Associat/da)
Hola ¡¡¡

Krlos si un corredor em demanes que fer un dia abans de la mitja li respondria descans o com a molt 30' suaus, però en el teu cas al gran venusià ;) no m'hi atreveixo. Facis el que facis demà, a Sevilla ho faràs molt bé  :yes:

Aquest cop amb una setmana de descans no n'he tingut prou  :ouch: alguna cosa hi ha que no rutlla i hi ha molesties al correr que no em fa ser massa optimista a curt termini.

La setmana vinent a la mitja de BCN, m'havia fet a la idea de fer-la igual que Sitges, primers 5 kms. prudents i després anar progressant, ja m'ho he tret del cap  :arf:, espero al menys ser-hi.

08 febrer 2014 18:30 #158 per Jorfer (Associat/da)

La setmana vinent a la mitja de BCN, m'havia fet a la idea de fer-la igual que Sitges, primers 5 kms. prudents i després anar progressant, ja m'ho he tret del cap  :arf:, espero al menys ser-hi.

:arf: :arf: :'( :'( :'( i jo que et volia al meu costat per a intentar baixar del sub 88 minuts
Esperem que vagi a menys i puguis rodar pels carrers barcelonins com a mal menor.  :great: :great:
Ànims Josep58!!

08 febrer 2014 18:45 #159 per Josep58 (Associat/da)
Hola ¡¡¡

:arf: :arf: :'( :'( :'( i jo que et volia al meu costat per a intentar baixar del sub 88 minuts
Esperem que vagi a menys i puguis rodar pels carrers barcelonins com a mal menor.  :great: :great:
Ànims Josep58!!

Moltes gràcies Jorfer   8)

Bona mitja als que demà esteu a Santako  :great: i bons entrenaments als que tingueu altres plans previstos :great:

08 febrer 2014 19:22 #160 per ratadesants (Associat/da)
Ostres Josep58  :arf: Espero milloris aviat

Resta de tocats i lesionats, el mateix va per vosaltres, us vull veure a l'asfalt o la muntanya. Nedant o en bici va a ser que no  :clown:

"El éxito es un estado de paz mental, resultante de la satisfacción que produce saber que has hecho el máximo esfuerzo para alcanzar lo mejor que eres capaz de conseguir”

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats