Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

22 Gen 2014 19:20 #121 per Jorfer (Associat/da)
Així m'agrada Dani, en positiu  :great: :great:

Josep58 tand de bo que la fem grossa a la mitja de Bcn, on cal signar?  :great: :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Gen 2014 20:17 #122 per Josep58 (Associat/da)
Hola ¡¡¡

Bones !!

Avui he provat. CACO 7+3 *3 Donant voltes per casa com un Hamster per no tornar caminant per si de cas  :beurk: Fa 10 dies a Can Mercader molt de dolor. Avui he pogut acabar-ho però amb molèsties. Em deixava córrer i no anava a més. Això encara no està. Dijous una altra petita prova, i anar fent. L'altre cop van ser 9 setmanes, ja en porto 3. Paciència... A l'estiu arrassaré  :intello: :intello:

Malgrat que les molèsties encara estan presents  :ouch:, si aquestes són menors, el camí fet fins ara es positiu.  :yes:

Segur que quan puguis, tornaràs a fer grans registres com ens tens acostumats  8)

Josep58 tand de bo que la fem grossa a la mitja de Bcn, on cal signar?  :great: :great:

Jorfer, si en el mes escàs que falta podem entrenar sense cap entrebanc, tu per la marató de BCN i jo pel que m'he marcat com a objectiu hi arribarem amb opcions per fer-ho possible.  8) 

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

23 Gen 2014 17:13 #123 per Fiber (Associat/da)
Ens veiem aquesta tarda on ploraré i molt de com va anar diumenge a Sant Antoni... Ho resumire en que jo calculaba que en Josep58 m'atraparía al voltant del kilometre 7-8 i em va atrapar abans del 4...  :oops: :oops: :oops:

M.M. (42K: 3:21:17 - 21K: 1:28:54 - 10K: 40:29 - 5K: 19:52)

23 Gen 2014 17:56 #124 per Dani (Associat/da)
Booona tarda !!

Aprofitaré que tinc l'el.líptica a casa per fer-ne ús.... No l'he feta servir abans perquè és una MMMMM. Però ara ja faig el que sigui per fer una mica de càrdio  :rofl: :rofl:  Crec que no em molestarà l'aquil.les, ja veurem.

Fiber, al km6 ja foties una cara....  :beurk: :beurk:  Llàstima de dia Sant Antoni, us haguéssin sortit uns temps encara millors.

Ara li toca al krlos fer una venusiada per Terrassa, 1h27 go !

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

24 Gen 2014 00:37 #125 per Fiber (Associat/da)
Avui a CARMercader uns quants valents ens hem cascat més de 15 km, altres una mica menys...

Jo bastant content de com m'ha sortit, volia fer 4'30'' els 4km i despres 4'20'' 4'10'' i 4'00'' i sempre ha sortit una mica per sota, aixi que encantat...

I després no hi ha hagut torrada perque la gent ha fotut el camp super ràpid, si es que ja ni les tradicions es respecten. L'Andrea i jo si que hem anat pero jo no he menjat torrada en actitut de protesta.

Ens veiem diumenge els que vagin a Terrassa.

24 Gen 2014 14:05 #126 per Dani (Associat/da)
Un dia menys per tornar. Em sento optimista. Perquè? Perquè si i perquè em dona la gana  :yipi: :yipi: :yipi: :yipi:

Ahir 10' el.líptica i l'aquil.les ni el vaig sentir, augmentaré el temps ja que sembla que puc fer-ne sense problemes. El que si haig de millorar son les 110ppm màximes que vaig arribar  :rofl: :rofl:  Costa molt pujar-les, cony.

24 Gen 2014 18:05 #127 per Jorfer (Associat/da)

Un dia menys per tornar. Em sento optimista. Perquè? Perquè si i perquè em dona la gana  :yipi: :yipi: :yipi: :yipi:

Ahir 10' el.líptica i l'aquil.les ni el vaig sentir, augmentaré el temps ja que sembla que puc fer-ne sense problemes. El que si haig de millorar son les 110ppm màximes que vaig arribar  :rofl: :rofl:  Costa molt pujar-les, cony.

Quines bones notícies company  :love: :great: :party:

25 Gen 2014 11:07 #128 per Hansi (Associat/da)
Jo també vaig estar dijous per CaR Mercata, ara m'he sentit orgullós perquè el Fiber m'ha dit "valent" :mdr: (jo sóc dels que va fer 15 km incloent-hi les sèries 4000/3000/2000/1000). Cert que feia fred i amb unes sèries així de llargues vam acabar tard, en el meu cas no era plan de tornar a casa a les 23h, que els nens petits ens hem de posar al llit d'hora :clown:.

El Puma va donant bones notícies :love:, a veure si això es consolida i de seguida el tenim fent el galifardeu pels puestus!

Ens veiem a Terrassa amb qui hi vagi! :great:

25 Gen 2014 16:19 #129 per Jorfer (Associat/da)

Ens veiem a Terrassa amb qui hi vagi! :great:

Hansi, quina intenció tens per demà?  :wink2:

25 Gen 2014 20:44 #130 per krlos (Associat/da)
Sr. Esrafiki, com vostè ja sap, jo canvio de parer derivant cap a la inconsciència, a mida que avança el temps. Aquesta tarda he decidit que demà sortim a 1h25'  :he:

Llegeixi vostè be. SORTIM! La idea es intentar aprofitar la baixada amb la barqueta del Xavi Nadal, a ser possible fins al km5 (si es que puc seguir-lo i el cardio no m'indica el contrari) i així tenir coixí per la pujada fins al 10 (si heu vist el recorregut el 5 es el punt més baix i el 10 el més alt de tota la mitja)
Amb fer els 10 en 42' i escaig ja soc feliç. Si veig que es impossible, doncs a petar dignament  :jap:

Apa, queda dit  :he:

45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

25 Gen 2014 23:33 #131 per Fiber (Associat/da)
I jo que pensaba que anar a fer 1h40min es de bestiotes va el Krlos i un mes abans 1h25min... Animal!  :P  8)  :mdr:

26 Gen 2014 17:43 #132 per Hansi (Associat/da)
Galifardeus, he fet una gran carrera a la mitja de Terrassa aquest matí :happy:. Els primers 12 km amb el Koldinho :love: a ritme de 1h32', i a partir d'allà en progressió, amb bones sensacions (malgrat el patiment dels darrers km a la Rambla, etc), per fer 1h29' baix que iguala el meu millor registre de sempre a la mitja de Terrassa :oh:. He gaudit corrent i també pensant que ara em puc permetre proposar-me algun objectiu interessant aquest hivern mateix, si les coses van bé :smile:.

Per cert, el Krlos, amb l'esrafiki de gran llebre, ha corregut com un fiera! 8)

26 Gen 2014 19:46 #133 per krlos (Associat/da)
Aquí un altre que està contentíssim. Us copio la crònica que acabo de penjar al fil de la mitja

Gran dia avui el que he tornat a viure a la mitja de Terrassa. No se perquè però es una mitja que m'encanta, i mira que les pujades em fan patir, però la conec tant be i el meu rendiment a ella, que em serveix de referència per decidir la marca a buscar a la marató de Sevilla en breu

M'he de remontar ja al 2010 que no feia cap mitja "patint" de cardio, i com veureu a la imatge de sota, avui l'he brodat. L'objectiu era millorar el 1h28'51" que tenia de marca aquí al 2010 per saber que puc sortir a per MP en marató (aquell any vaig fer 3h04'41").
L'Esrafiki que sabent que se m'havia lesionat Dani que m'havia de fer de llebre aquí, es va oferir a acompanyar-me i no li puc estar més agraït  :love:
M'ha portat en safata, m'ha deixat fer l'inconsciencia de sortir amb el globus de 1h25' per fer calaix, m'ha avituallat i m'ha sentit esbufegar/cridar des de ja el km8  :he:

Com dic, decisió clara. Surto amb la llebre de 1h25', en Xavi-nad doncs sabia que havia de fer 20' fins al 5 i uns 22 fins al 10. A partir d'aquí tornar a fer 42' fins al 20 com hem deixés el cos.
Passo el 5 arrapat a la llebre en 19'50". Ara ve la pujada i jo jugo a una altra lliga en aquesta part. Em deixo anar tot el que la calculadora em permet. El ritme es va ralentitzant, fins i tot veig el darrer km de pujada forta (be, aquí un 3% sembla fort!  :intello:) en 4'45", però tot i així, i de veritat que sense mirar ni un sol moment el temps total que portava, passem el 10 en 41'59". Se que estem a la part més alta del recorregut i ara he de fer coixí per la segona pujada...així que a tomba oberta fins on em deixi el cardi.
Passem el 15 en 1h02' (20'), així que tinc un bon calaix per pujar la rambla. Les cames ja no van fines i el pobre esrafiki el tinc com una goma quan el crido que no marxi tant, que no puc seguir-lo. Arriba el 16, uns segons més de calaix, arriba el 17 ja encarant la pujada i fins i tot aquí cauen uns quants segons més al meu favor
Ara toca serrar les dents i seguir tot el que pugui a la meva llebre. Tot i així veure 2km's seguits a 4'4X m'acolloneix una mica i com que no he mirat el temps total m'en refio del Jordi que em va dient que portem molt de marge. Ja som a dalt. Camí del llarguííííiíisim 20 que per sort ens han avisat abans (però jo no les tenia totes amb mi). El 20 real el passem en 1h23'38" (21'40" des del 15)
Passada sota el túnel, catifa del fals 20 i a llençar el poc que em quedava (>94% de cardi aquest tram final). Finalment veig l'arc al fons i no m'ho crec quan veig que faig marca d'aquesta mitja per molt. Entrada en 1h28'03" i abraçada enorme a la meva superllebre que a més vindrà a repetir feina a Sevilla.
Amb amics així... :'( :love:

Pd. Als 5' ja havia agafat la calculadora. Sevilla a 4'20" a apropar-me a 3h03'  :great:

45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

26 Gen 2014 19:54 #134 per jorditogores (Associat/da)
Salutacions a tots/es.Passo per el vostre mìtic fil per felicitar a en Krlos, per la seva cursa d´avui, quina capacitat de patiment company, quins co...ns que tens has arriscat i ho has aconseguit, chapeau, a Sevilla a per MMP i si vols podem anar junts a BCN, a fer 3:02/3:06.
Hansi tu també has fet una gran mitja,tot i els problemes amb les lessions, penso que també pots afegir-te amb nosaltres a la Maratò de BCN,fer 1:29 baixos a Egara es tota una garantia.
Salutacions.

27 Gen 2014 22:49 #135 per Josep58 (Associat/da)
Hola ¡¡¡

Feia alguns dies no entrava al fil  :whip: però ara en fer-ho res millor que poder llegir noticies de dues grans curses d'ahir a Terrassa explicades pels seus protagonistes Krlos & Hansi , enhorabona als dos per aquests bons registres  :great: tota una declaració d'intencions de cara als vostres objectius maratonians  8)

Haig de confesar que abans d'entrar, he donat un repàs a les classificacions de Terrassa i ja he comprovat que ahir en les diferents modalitats, mitges, mitges amb tirada, acompanyaments varis, ahir va ser i fer un bon dia, pot ser fins i tot amb caloreta tal com va explicar-me en Xavi-Nad a qui vaig trobar a la nit a Barcelona. ;)

Ara només falta que en Dani, segueixi progressant positivament tal com explicava i tothom bo que ja es mereix  :great:

29 Gen 2014 13:52 #136 per Dani (Associat/da)
Hola nois !!

Bones presetacions a Terrassa. Un cursa que m'encanta.

Jo ara estic fent el.líptica cada dia. Cada dia 2'30" més que l'anterior, avui ja van tocar 25'  No em fa gens de mal a la màquina, tot i que al dia a dia vaig notant el tendó i no em mola gens. Amb aquestes sencacions descarto córrer perquè la molestia estarà segur. Jo aniré fent aviam com evoluciona tot. Si va a més, deixaré també l'el.líptica i faré sofing i catxing.

Ara ja firmo poder acompanyar l'Uli uns kms a la marató.

29 Gen 2014 17:52 #137 per Hansi (Associat/da)
Krlos, la teva gràfica de pulsacions fa por...per sobre del 90% de FCmax des del km 2 o 3 :oh:

jorditogores, gràcies per les teves paraules. Estic molt content de la meva evolució després dels mesos parat per culpa de la lesió a la tardor. Pel que fa a la marató de BCN, encara falta temps i ja veurem com estic llavors, però gràcies també per l'oferiment de barqueta :great:.

Josep58, segons has anat dient, la molèstia va quedar oblidada i vas entrenant amb normalitat, no? :smile:

Puma, quina ràbia que vagin passant els dies i encara et notis el tendó en la vida quotidiana :grrrrrr:. Estàs segur que l'el·líptica no endarrereix la recuperació de l'aquiles? :neutral: A veure si aviat se't passa i pots fer la marató sencera :love:. O almenys fer uns km amb el crack de l'Uli... I si no arribes a estar en forma per acompanyar el Doktorr, pots fer uns pocs km amb mi, que no aniré tan ràpid com ell :winktongue:.

31 Gen 2014 16:34 #138 per Dani (Associat/da)
Totalment d'acord Hansi. He parat de fer el.líptica, em carrega el putu tendó. Aquesta tarda a Can Warce. I crec que faré el que m'ha anat bé fins ara, descansar tots els dies i setmanes que fagin falta per recuperar. L'altre cop van ser 9 setmanes, en porto 5.... El problema es que al dia dia no marxen del tot.  :grrrrrr: :grrrrrr:

Que hi farem !

01 febrer 2014 12:11 - 03 febrer 2014 10:01 #139 per Danigoal (Associat/da)
Enhorabona Krlos i Hansi pels resultats a Terrassa!  :great: :great: :great:
Alguny any haig de probar a fer-la a fons. De moment, els dos cops "entrenant" a 4'56/km, amb resultat molt similar
Jo vaig acabar content. Una bona experiencia acompanyant el Jaume Bajo que no necesita gaires indicacions i que encara que va regular prou bé, a partir del km17 vam haver de baixar una mica el ritme. A mi em va costar agafar el ritme als primers kms però desprès tot va anar perfecte i vaig acabar amb ganes de fer els últims kms per sota de 4'30" però no era plan  :he:
així que semblava que els petits problemes de respiració desapareixien, però el dimarts sense haver fet res d'exercici van tornar i m'han pbligat a parar uns dies, confirmar que per 4rt any consecutius per aquestes dates la bronquitis ha fet acte de presencia (aquest cop sense avisar  :mad:) i que encara em queden uns dies amb antibiotics. Ja veurem com arribo a la mitja se Santa Coloma... el que vol dir que el més probable és que surti igualment a sub1h30  :winktongue:

Ànims als maratonians. Només 3 setmanes per Sevilla i 6 per Barcelona!  :yes:   

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

01 febrer 2014 20:59 - 01 febrer 2014 21:07 #140 per Josep58 (Associat/da)
Hooola ¡¡¡

Danigoal pel que expliques d'aquestes repeticions, entenc que l'hivern a alguna part del teu cos no li va gaire bé. Espero que aquesta bronquitis passi aviat i recuperis la salut  8)

Dijous passat poca representació a Can Mercader  :ouch:, només vaig trobar-me a R-3 fent series de 3000 i després va venir el Raul Martinez que també va fer les mateixes. Sense ST  :ouch: i contrariat per com van sortir les coses  :ouch:, ben aviat cap a casa.

Josep58, segons has anat dient, la molèstia va quedar oblidada i vas entrenant amb normalitat, no? :smile:

Hansi fins meitat de setmana tot anava sobre rodes, em trobava més que bé, tenia pel cap fer Granollers ràpid per provar-me en vistes a la mitja de Barcelona però dijous a Can Mercader fent un 8x1000, quan portava just la meitat de la cinquena sèrie vaig haver d'aturar-me, perquè aquest cop l'isquio dret ( el darrer cop va ser l'esquerre) va donar-me mala senyal  :grrrrrr:.

Des d'aleshores he descansat, com que amb familia varen planificar dinar a Granollers, provaré, crec que no va ser gran cosa, però ja són masses cops ultimament. :arf: i ja no tenia ni ganes d'explicar-ho.

Dani, m'hagués agradat llegir que estaves molt millor del teu aquiles, una abraçada  :love:

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats