Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

04 Des 2013 14:31 #21 per Barceruel (Associat/da)
Primer post al fil nou. Gairebé tants com entrenaments des de Valencia.  :'(

Perfecte del #putubessó, pero vaig acavar amb una molestia al turmell esquerre a la que no vaig fer cas, pensant en les tipiques molesties post-marató. Doncs no. Encara està tocant els pebrots... Un entrenament de 10km suaus que vaig acabar coix, i la Mitja de Mataró fent un ca-co de 4' trotant i 1' caminant. Al km1 només tenia darrera l'ambulancia!  :mdr: I tot i els 23 minuts caminant, vaig acavar en 1h56. I amb molesties, pero no tant fortes com dies abans.
Aixi que toca desembre de transició, descartat correr les 4x1h que havia de fer a les 24h, i amb l'any nou tornarem amb més força.

Com que no em vull obidar de ningú, felicitats a tots els que darrerament heu aconseguit superar els vostres reptes.
Menció única per en Lucius: Amb tot el carinyu, ets el putu friki amb més qüalitat que conec. Impresionant fer la marató aixi i només uns dies després fer Sub1h23. Congratulations!

2h59'43" (Donosti 2016) - 1h22'31" (Prat 2014) - 37'00" (Prat 2013)

FB: Víctor Millán || TW i IG: @barceruel

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Des 2013 14:43 #22 per Fiber (Associat/da)
Si no corres les 24 hores amb nosaltres (ens deixes tirats, buuuuuhhhh  :P) almenys et pots apuntar a un relleu d'una hora que hi ha en un altre fil d'aquest grup !!!! ( www.corredors.cat/index.php?option=com_j...ex.php&topic=15911.0 )

Mira que si no completen 24 acabaré jo fent un relleu adicional d'una hora !!!!

M.M. (42K: 3:21:17 - 21K: 1:28:54 - 10K: 40:29 - 5K: 19:52)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Des 2013 15:03 #23 per Lucius (Visitant)

Menció única per en Lucius: Amb tot el carinyu, ets el putu friki amb més qüalitat que conec. Impresionant fer la marató aixi i només uns dies després fer Sub1h23. Congratulations!


gràcies Barceruel per el compliment  :oops:

a la sortida, de veritat de la bona, que només volia passejar
... però em vaig trobar al Wallaby i volia acompanyar-lo uns kms
no havia fet res en tota la setmana, però tal com va dir ell,
si estava descansat, l'entrenament previ es tindria que notar  :glasses:

vaig fer un parell de kms amb ell i vaig notar una mica de sobrecàrregues, aixi que vaig afluixar  :whip:
... fins que uns quatre 'paparres' al km8 s'em vam enganxar sense donar relleu, encara que els hi feia gestos,

i em vaig enkabronar i ... allà es van quedar al km12...  :666:
es clar, que sense saber on els tenia, vaig haver d'esforçarme fins al final  :intello:
i ja que hi erem a per el sub1h23  :winktongue:

JDFT

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Des 2013 11:39 #24 per Danigoal (Associat/da)
Ahir a Can Mercader bona assistència entre alguns dels habituals (Oliveras, Dani, ratadesants, anguru i jo) i l'aparició estel·lar de Sancho, DavidC, Alba i javi ortega  :party:
com que el Dani em va abandonar per anar amb l'oliveras a fer un progressiu de 10km, em va tocar fer les series sol. Però com que anava trobant a molts d'ells, es va fer bastant fàcil. Va sortir el següent: 2000 (7'43) - 1500 (5'47) - 1000 (3'45) - 500 (1'46)  rec.2'
Com que la recuperació era àmplia i el dia abans em va sortir un entrenament (4+8) dolent on no hi havia forma de portar el ritme que tocava, vaig provar a esforçar-me una mica  :winktongue:

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Des 2013 14:39 #25 per Dani (Associat/da)
Sí, Dani. Et vaig abandonar vilment  :intello: :intello:  El dimarts vaig fer el 4+8 a l'Escorxador amb un ritme intens. 8km a 4'04"/km , els últims 5 amb en Mario (quenohabiad'entrenar  :666: ) a 4 pelats. Sensacions de càrdio bones bones. L'isquio està allà. Bé però no molt bé.

I ahir com l'Uli tenia un progressiu de 10km de 5.00 a 4.15 incrementant 5" cada km em va anar de perles. És un molt bon entrenament per ritmes. Em va agradar !!

Parlaré amb el mister de fer algun dia un "regressiu" 5km C.C. fent el primer km a 3.50 i sumant 5" cada km. Pot ser interessant veure com cada km més lent però l'esforç es mantindrà constant. Aquest entrenament haurà de requerir un calentament potent. 

GO !

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Des 2013 18:22 #26 per Josep58 (Associat/da)
Hooola ¡¡¡

Barceruel, encara que varen parlar abans de començar la mitja a Mataró, se'n va extrany veure't fent el ca-co durant la mitja després d'haver fet un gran marató a Valencia. Que dia que passi la recuperació avanci positivament  :great:

Danigoal, bonissimes sèries  8) 8) 8) que ja m'agradaria haver-te pogut acompanyar, però no hi ha dijous que per una cosa o altre que tot es compliqui (ahir l'incendi a Collserola) i no hi ha manera de poder estar algún cop a Can Mercader  :'(

Dani, encara que falta molt ens fas patir una mica amb això de l'isquio que no acabes de fet net.
El meu de la cama dreta també em dóna algún avís, però des de que el mister va dir-me que prengues "quelat de magnesi" molt millor. Per si t'interessa cal que sigui de la marca SOLGAR, el compro a les farmacies, pot de 100 comprimits uns 13 €

Als entrenaments mica en mica m'hi vaig posant, ahir fent pujades per Montjuïc i avui una hora (V1-V2) pel passeig maritim, 30' a 4'54" i 30' a 4'30". 

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Des 2013 14:57 #27 per Hansi (Associat/da)
Salut amics!

Des de la lesió (reincident) al bessó dret, vaig agafar el costum de no participar al fòrum (aquelles rareses que alguns tenim i que ens ajuden a mantenir més clares les idees).
Avui ho he fet perquè el Dani em va dir que calien voluntaris per les 24 hores i que entrés al fil corresponent a apuntar-me en el que pogués fer.

Miraré de tornar a ser una mica constant en les intervencions al fòrum, especialment als fils gasoses :love:.
Cuideu-vos!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Des 2013 15:34 #28 per Sancho (Associat/da)
Jo també us vaig seguint, bé, el que puc entre cursa i cursa  :whistle: :sarcastic:.
No anomenare a ningú per no deixar-me a altres, és a dir, felicitats a tots per Maratons, marques i altres, i als que tenen molèsties, ànims i seny
Dijous un entrenament a Can Mercader, únicament com a excusa per després una ST a La Terrassa  ;), veient com Dani, Danigoal, Oliveras, Ratadesants, Anguru entrenaven de veritat  :surprised:
Al final apuntat a un relleu de 24 hores, sense forçar molt, que al dia següent tinc la Mitja de Vilanova, amb el que completaré (espero) cinc mitges seguides (Ripoll, Tarragona, Mataró, Vilafranca i Vilanova) més la Behobia.  :party:
De cara l'any vinent, objectiu Marató Barcelona (16/3) i Marató Martin Fiz, Vitòria Gazteiz (11/5).
Ens veiem a les 24 Hores  :love: :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Des 2013 17:25 #29 per Jim (Associat/da)
Hola

Quan corria mirava de ser digne d'aquest fil fent bones gasoes.

Ara que ja no corro, miraré de seguir sent digne del fil obeint el dictat del seu títol passejant per les rambles i voltants.



 Ànims lesionats !... i els que no ho  esteu a entrenar i    menys xerrar    

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Des 2013 18:29 #30 per Dani (Associat/da)
Apuntat a la marató de Barcelona !!!

Dilluns comença el pla. Demà diumenge mitga prèvia a l'Espirall (la meva segona participació) Espero fer sub1.30. A tope !!!

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Des 2013 18:32 #31 per Dani (Associat/da)
Bona tarda galis !!

Pel meu repte de sub40 i sub1h30 li he de sumar una més al 10.000 i a la mitja  :party:  Ho havia comptat malament !!  :rofl:

Avui haig d'afegir un altre sub1h30 al sac. He fet 1h28'31" xuleta amb mà. Amb en Koldo fins gairebé el km10 i després sol. El primer parcial 0-5km ha estat ràpid i hem guanyat 25" amb el temps de l'any 2011. A partir del km15 he tornat a guanyar més temps. Al final gairebé un minut millor que les previsions i bones sensacions. Avui els isquios prou bé però la cama tonta amb sensacions extranyes com si en algun punt m'agafés rampes. El perfil és punyeteru i suposo que no hi ha ajudat.

Aquest temps en mitja el tinc molt apamat...

TERRASSA 20-01-08 1h28'29" 4'11"
MEDITERRANI 21-10-12 1h28'30" 4'11"
L'ESPIRALL 08-12-13 1h28'31" 4'11"
SITGES 15-01-12 1h28'38" 4'12"
OLOT 18-04-11 1h28'38" 4'12"
BALAGUER 20-02-11 1h28'39" 4'12"
PRAGA 28-03-10 1h28'39" 4'12"

Avui l'Edu ha volat, 6é i sub1.18 Fiki 1.20 Mario 1.22 Rolly 1.30 Koldo 1.31 Oli 1.37? Rata 1.40 Ruben 1.4X

I l'últim l'Squash que sempre diu que em descuido  :intello: :intello:  1h32 en molt bona progressió i ha acabat content !!!  :party:

Espero no descuidar-me ningú gepeteru  :P



10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Des 2013 19:20 #32 per Sancho (Associat/da)
Dani, estic molt emprenyat  :grrrrrr: :oops: :rofl:, t'has deixat un "Friend", i això que t'ensenyo fotos en què surts tu i Koldo (aplicació bcncorre, cursa L'Amistat)  :party:.
D'aquesta mitja em ve de gust fer "crònica".
Era la quarta consecutiva i, com en les anteriors, esperava fer-la amb la barqueta amb Javi O, Alba, Guindy i algun altre que sempre s'apunta.
Però en arribar, missatges que no podien venir, pel que m'he trobat sol.
Això m'ha despistat, primer he començat a escalfar i m'adono que no porto el xip, volta al cotxe a posar-ho. Després, a falta de 10 minuts,no porto el dorsal, tornada al cotxe ,a  falta de 4 minuts, directe a la sortida, sense escalfar, encara que això no és novetat.
He començat molt tranquil, amb l'objectiu de baixar de les dues hores i millor si feia menys que a Ripoll, 1h57.
En el tercer quilòmetre veia molt endavant a Cristina i amb aquesta referència he anat augmentat el ritme fins a aconseguir agafar-la.
Em diu que van a 5,30 i em poso amb ells, però al km. 8 em quedo una mica i en el gir em porten uns 40 metres. Com és baixada torno a augmentar ritme i els torno a agafar una altra vegada i passar-los , seguint 5 km per sota, poc però per sota, de 5 el quilòmetre. Puc anar aguantant i al final, 1h50m20s, 14 minuts menys que l'any passat i un temps que des de la Mitja de Terrassa del 2007 no havia aconseguit, amb la qual cosa, feliç i content.
Els rodatges per Can Mercader, et deixen una mica de la qualitat dels que per allà normalment entrenen.  :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Des 2013 19:42 #33 per R_3 (Visitant)
Hola!!!

Un altre que avui ha estat per Vilafranca per correr la mitja de l'Espirall. I això a principis de setmana encara no estava inscrit i si ho feia era amb la idea d'anar amb en Dani, però al final he acabat sortint a donar-ho tot. Això implica que no hi ha hagut reducció de volum durant la setmana a nivells d'entrenaments, ja que la idea del planning era fer a tope la mitja de la setmana que ve a Salou. Ahir encara vaig fer 1h30' d'entreno. Ara em puc prendre la de Salou amb més calma.

Un dels motius de acabar sortint a tope avui era que els 10 primers rebien copa per general, i veient els resultats de l'any anterior es podia intentar rascar algo. Així doncs, desde el principi m'he colocat devant i al quilometre 2 ja m'he quedat amb el que ha acabat 5è i hem anat fent, ara tires tu ara tiro jo. Durant tota la cursa ens ha avaçat un noi i n'hem avançat un altre. Per moments, tot i el perfil de la cursa, pensava que fins i tot podia caure marca, al final m'he quedat a uns 30" però la mar de feliç amb el sisè lloc. M'he trobat molt bé i això dona moral per seguir entrenant com fins ara.

Bones prestacions en general i moltes moltes gràcies a la claca!

Ens veiem!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Des 2013 20:03 #34 per ratadesants (Associat/da)
Felicitats R3, fer podi no és cosa fàcil  8) I felicitats a la resta, avui ha fet un bon dia per correr per terres vilafranquines.

Jo content de la meva tornada a les mitges d'asfalt, gràcies al triatletes per la companyia els primers kms  :love:

Hansiiiiiii, on ets ?

"El éxito es un estado de paz mental, resultante de la satisfacción que produce saber que has hecho el máximo esfuerzo para alcanzar lo mejor que eres capaz de conseguir”

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Des 2013 20:52 #35 per Dani (Associat/da)
Ostia Sancho. Ja em flajelo  :whip: :whip: :whip:

Carrerote el teu. Segona juventut ??  :party: :party:

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Des 2013 22:24 #36 per Fiber (Associat/da)
Hola a tothom...

Doncs jo despres d'una setmana en blanc perque anaba molt liat i a part ja m'anaba be fer descansar el isquio uns dies, avui he sortit a fer 8 km. amb en Barceruel tot relaxadet encara que al final hem ficat "ritme de batalla" a 4'45''; sembla que ja tinc les cames fetes a aquest ritme que var ser el de la marató i serà el de les 24 hores el dissabte-diumenge...

Dijous tinc intenció de pasar per CARMercader tot i que no faré series que tampoc es plan, faré escalfament i després algunes voltes a 4'45'' per preparar per dissabte.


M.M. (42K: 3:21:17 - 21K: 1:28:54 - 10K: 40:29 - 5K: 19:52)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Des 2013 20:49 #37 per Jorfer (Associat/da)
Hola amigues i amics!!!

He estat uns dies desconnectat i m'estranyava no veure el fil gasoseru actiu i resulta que ja tenim un de nou.  :great: :great:
Estic una mica atabalat de feina i de viatges  :wink2: :yipi: entro menys del que m'agradaria pel foro.

Doncs res, ja aniré treient el nas quan pugui.
Bona mitja a l'Espirall  :great: :great:on, per cert, es la meva MMP en mitja a l'any 2000 on vaig fer 01:23:06 quins temps  :whistle: :whistle:

Fins ara

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Des 2013 00:07 #38 per Josep58 (Associat/da)
Hooola ¡¡¡

Encara que tard  :oops:, enhorabona pels bons temps de diumenge a Vilafranca, Dani per estar més a prop del repte personal amb aquest nou sub 1h30', Sancho per obtenir un registre que feia tant de temps que no t'acompanyava, R_3 per aquest magnific sisé lloc de la general, ratadesants per acabar content com també espero que ho hagi estat per  Esrafiki, Guissona, Roland, Koldo, Oliveras, ratadesants, Rubens:great:

Fiber, sempre es agraït llegir que les molesties marxen i van deixant pas a entrenaments sense mals  ;)

Després d'una sessió de fartleck dureta d'ahir, avui he pujat a les Pau Negre a fer un 1000+2000+3000 amb recuperació de 4 i 5' respectivament, que pel anava fent darrerament m'ha deixat bastant satisfet 1000 en 4'00", 2000 en 7'56" (3'58") i 3000 en 11'38" (3'53")

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Des 2013 15:48 #39 per Dani (Associat/da)
Josep58. T'assambles a algú... Has fet més ràpid el 3.000 que el 1.000  :intello: :intello: :intello:  Com va el tema de vigilància de les pistes ?

Jorfer: Felicitats per la marca en marató. IsimbaiebaJorfer  :party: :party:  Després de 45 maratons fer marca té mooooolta tela. Super Diesel !

Avui dia 2. d'entrenament per la marató. 10km a R2. Aquesta primera setmana és facileta  :winktongue:

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Des 2013 16:24 #40 per Jorfer (Associat/da)
Moltes gràcies Dani!!!  :great: :great:
Intentarem a BCN esgarrapar algun minut més.  :party: :party: Tu segur que també ho aconseguiràs, ja veuràs.  :great: :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.