Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

09 febrer 2014 15:39 - 09 febrer 2014 15:41 #161 per Hansi (Associat/da)
Josep58, quin greu llegir que encara tens molèsties :'(...tant de bo que marxin ràpid i almenys puguis participar a la mitja de BCN. Ànims! :love:

Jo he passat un parell de dies amb el tendó d'aquiles de la cama dreta emprenyant. Ahir al vespre pensava que inclús no podria fer avui la mitja de Santa Coloma, però quan m'he llevat es notava millor. La sorpresa agradable ha sigut al trotar per escalfar amb la rata i el Krlos, que no em feia mal, i després he pogut fer bé tota la mitja. Ara que han passat unes hores, el noto cansat però no fa mal com ahir, així que miraré d'aconseguir que en els propers dies desaparegui del tot la molèstia.

Aprofito per dir que el Warze, que ens va provocar la setmana passada una certa inquietud pel seu aquiles, ha pogut córrer força bé al seu poble (1h26' :party:).

També comentaré que el Juan no escriu res, tot i que va llegint :whip:, però s'ha marcat una tirada prèvia + mitja de SantaKo amb el seu germà que déu n'hi do :yipi:.

El venusià ha fet un bon test de pulsacions a ritme marató :whistle: :wink2:...

I els altres hem fet l'entrenament o cursa com hem pogut o adequat a les nostres possibilitats :smile:.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 febrer 2014 15:48 #162 per Juan (Associat/da)
Hansi  :love:

Hazlo o no lo hagas
Pero no lo intentes

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 febrer 2014 17:30 #163 per Jorfer (Associat/da)
Està clar que el Juan&germà faran una marató de debut impressionant!!!  :great: :great:

Hansi el cos es queixa amb tants quilòmetres que fem, així que força i a seguir cap endavant.  :great: :great:

Ja he vist els vostres temps a la mitjà i deu ni do. Bones curses  :great: :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 febrer 2014 17:51 #164 per Fiber (Associat/da)
Els que vulgueu sapiguer que ha pasat avui a la mitja de santa coloma os tindreu que pasar pel fil de la mitja...

Nomes comentar que aquest any no opto al premi gasosa sino al premi pitjor anfitrió de l'any...

M.M. (42K: 3:21:17 - 21K: 1:28:54 - 10K: 40:29 - 5K: 19:52)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 febrer 2014 19:06 #165 per AnRol58 (Associat/da)
Josep58 me ha alegrado ver que hoy las molestias han sido menos  :yes:

Espero que te recuperes pronto y que en la media de Barceloba puedas correr  :great:

Felicidades a los de Santako por los buenos tiempos que habeis hecho  8) 8) 8)

Salud
Antonio

Disfruta el momento

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 febrer 2014 19:45 #166 per krlos (Associat/da)
Decidit. Surto a 3h :jap:

S'accepta porra per veure quan comença la gasosa  :party:

Millor marca en mitja en els darrers 4 anys 1h28'03"  :rofl: :rofl: :rofl:

Esrafiki, porta epo pel km 35 que es on tinc calculat que peto :he:


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 febrer 2014 22:19 #167 per Josep58 (Associat/da)
Hola ¡¡¡

Llegir que avui heu fet un molt bon paper avui a Santako  8) fa il·lusió i dóna ànims per, a poc que em recuperi, aspirar a fer-vos companyia, això si de moment abans de la sortida de la prova  :great:

Fiber, ja tens un bon objectiu per la propera edició, ser el millor anfitrió. ;)

Hansi, si tens controlat l'aquiles perfecte, que com diu en Jorfer l'acumulació de kms. fa que alguna part es pugui queixar una mica.

Decidit. Surto a 3h :jap:


Krlos  8)

Con que les molesties no són com per deixar de correr i ara per ara ja no hi ha objectiu a curt termini, avui he aplicat el metode venusià i he sortit a fer uns 40' a ritme molt suau i he acabat bastant millor  8).
Encara que la repetició de problemes als isquios no es una bona noticia també es veritat que positivament em conec com reacciona el cos a les mateixes i soc positiu en aquest sentit. Avui xerrrant amb l'AnRol58 m'ha fet recordar  8) que tinc el Compex i també pot servir-me, ni que sigui, per treballar muscularment.
 

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 febrer 2014 23:06 #168 per Wallaby (Associat/da)
Krlos així m'agrada!  :yes:

La meva porra és que no hi ha gasosa i feu sub3h  :yes: :yes: :yes:

Esrafiki cuida't molt crack que a Sevilla tens una feina important a fer  :whistle: :whistle:

Josep58 bones notícies  :great:

Content de saludar molts gasoses avui a Santa Coloma Hansi, Barceruel, ratadesants, Patiño, Danigoal etc.

Ens veiem a la mitja de BCN!  :yes:

5KM: 17'07" (5K El Prat 2016)
10KM: 34'25" (Nassos 2016)
21KM: 1h16'58" (Mitja Barcelona 2014)
Behobia/SS: 1h15'47'' (2013)
Marató: - 2h44'52" (Marató de Barcelona 2017)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 febrer 2014 18:21 #169 per Jorfer (Associat/da)
Krlos així m'agrada valent.  :great: :great:
Amb la capacitat de patiment que tens és bastant probable que assoleixis el sub 3, a banda amb la superllebre de l'Esrafiki. Feu barqueta amb el Joan33 que també va pel mateix objectiu i està molt fort. Ara té 3h05 de Rotterdam 2013 fent la segona mitja més ràpida que la primera. Maratonià molt fiable també. Molta sort crack  :great: :great:

Wallaby
estàs portant una preparació magnífica, així que ja es pot preparar la senyora marató  :yes: :yes:  :great: :great:

Josep58 molt bé això de que ja sortis a rodar.  :great: :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 febrer 2014 20:27 #170 per Danigoal (Associat/da)
Bona matinal ahir per Santa Coloma.  :yes:
Molta gent a fer entrenament llarg preparant la marató i alguns intentant anar fort després d'uns dies parat  :whip:
Però la barqueta era temptadora i vaig decidir provar a aguantar fins que em veiés massa forçat. Cap al km10 (42'41") el grup es va reduir bastant i jo encara vaig aguantar fins al km13. El millor, que no va ser la respiració la que em va fer afluixar, sino les cames i la falta de km de la setmana anterior. Tot i això vaig aguantar 3km més per Parc Fluvial a 4'15" (km15: 1h03'57") matenint a la vista el grupet que guanyava uns segons per la part final. Però amb les pujadetes i baxadetes del km16 al km19 ja no vaig ser capaç d'aguantar el ritme i finalment vaig perdre poc més d'un minutet: 1h31'07"
I ara, 3 setmanes per afinar de cara la Mitja del Prat arrasssss  :winktongue:

Gran posició del Wallaby (7è) a mig gas  :party:
Bonissim entrenaments de Krlos, Hansi

Josep58, espero que això es comenci a solucionar
I a la resta amb molesties, problemes, refredaments cuideu-vos i que tot marxi aviat

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 febrer 2014 23:54 #171 per Josep58 (Associat/da)
Hola ¡¡¡

Danigoal, per no haver pogut entrenar en uns dies, esta molt bé el temps que vas fer a Santa Coloma, enhorabona  :great:

Wallaby, enhorabona per aquesta 7ena. posició, gran resultat  :party:

Krlos, com diu en Jorfer dono fe que en Joan33 esta en un gran monent de forma, a Granollers el vaig veure a uns 500 metres de l'arribada i després me'l vaig trobar i vaig parlar amb ell, 1h24'59"  ;)

Avui he tornat a sortir a rodar una estona, suau però són dos dies seguits  :great: dir que ja estic bé seria enganyar-me a mi mateix, però no tinc la sensació d'estar fent un pas enrere.

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 febrer 2014 09:55 #172 per Dani (Associat/da)
Bon dia nois !!

Per la meva part poca cosa a explicar. Sisena setmana parat i no he millorat ni gota. L'altre vegada vaig estar 9 setmanes, ara en porto 6 i segur que algunes més cauran. Parlaré amb el fisió de confiança aviam si començo a fer exercicis o alguna cosa. Quan estic lesionat prefereixo no anar a curses, em poso de mala òstia. El que si no fallaré és a la marató d'animador. La marató gafe. M'he apuntat 6 cops i l'he acabada 3, ole i ole.

Estic bastant convençut en deixar les maratons a part durant uns anys. No tolero gaire bé la kilometrada necessària i disfruto molt més a les mitges i fins i tot als 10km.

Salutte !

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 febrer 2014 10:03 #173 per curat (Associat/da)

Bon dia nois !!

Per la meva part poca cosa a explicar. Sisena setmana parat i no he millorat ni gota. L'altre vegada vaig estar 9 setmanes, ara en porto 6 i segur que algunes més cauran. Parlaré amb el fisió de confiança aviam si començo a fer exercicis o alguna cosa. Quan estic lesionat prefereixo no anar a curses, em poso de mala òstia. El que si no fallaré és a la marató d'animador. La marató gafe. M'he apuntat 6 cops i l'he acabada 3, ole i ole.

Estic bastant convençut en deixar les maratons a part durant uns anys. No tolero gaire bé la kilometrada necessària i disfruto molt més a les mitges i fins i tot als 10km.

Salutte !


Ànims Dani!!!!  :smile:

T'entenc, tant la mala òstia (i no anar a curses) com la relació amor/odi amb la marató de BCN especialment  :arf:

Ja queda menys per tornar a córrer  8)

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 febrer 2014 13:19 #174 per Hansi (Associat/da)
Gran Krlinhos, decidit a buscar el sub3h a Sevilla!!! :party: :party: Si després surt bé o no, ja depèn de factors variats i molts no previsibles, però amb els càlculs actuals, és el que estàs convençut de fer, i per tant, a intentar-ho! :great:

Josep58, m'alegro que hagis rodat dos dies seguits i almenys la cosa no vagi enrere 8). Ànims!

Amb el Puma ja anem parlant de la mala llet del seu putuakiles :grrrrrr:...sap greu que sigui tan emprenyador.
Si no tens ganes de fer maratons perquè els hi trobes relació amb les lesions, doncs ben fet. Segur que ens faràs flipar amb el teu rendiment en mitges i deu mils! Jo, de moment, tinc una certa predilecció per córrer maratons, i si només en faig una o dos a l'any és també perquè noto que pel meu cos fer-ne més seria lesió segura.

Wallaby, a la mitja de BCN fa por imaginar com aniràs de ràpid! 8)

Curat, espero que també tu et recuperis aviat! 8)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 febrer 2014 10:22 #175 per Danigoal (Associat/da)
Bon dia, gasoses!

Bona asistència ahir a Can Mercader, on tornava després d'un parell de setmanes d'absència forçada.
I tornant als nivells anteriors: 6x1000m rec1'30" amb el Chute en 4’00 – 3’55 – 3’56 – 3’54 – 3’50 – 3’48  (ritmes de volta)  :happy:

Que vagi molt bé a tots diumenge. Espero que no us mulleu massa. Sempre us quedarà anar ràpid al acabar als vestuaris, dutxes amb aigua calenta o algun lloc on aixoplugar-se els 14500 participants  :666:

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 febrer 2014 10:26 #176 per Josep58 (Associat/da)
Hola ¡¡¡

Dani les kilometrades que es fan preparant una marató em sembla que ens passen factura a la gran majoria i això que en el teu cas, has fet plans que s'allunyen de la majoria, que et van portar a un sub3h. que esta a l'abast de pocs.
Espero fer novament barqueta, compartint anades i vingudes per la ciutat per viure la marató d'una manera diferent  ;)
La lluita entre l'aquiles i tu, la guanyaràs si o si, encara que estigui donant més guerra de la que voldriem. Una abraçada  :love:

Aquest passat dijous vaig tornar a trepitjar Can Mercader i mentres uns i altres volaven pel parc, amb l'Anguru que també arrastra molesties, vaig fer un rodtge suau sospesant com evolucionava i de pas valorar si fer la mitja  diumenge. Les sensacions les mateixes dels darrers dies, no he fet net ni molt menys, no vaig endavant ni enrere.  :ouch:. però amb prou optimisme vaig decidir estar a la línia de sortida.

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 febrer 2014 13:37 #177 per Jorfer (Associat/da)
Vinga Josep58 ens veiem demà doncs a la Mitja de BCN
Dani ànims campió que ja falta un dia menys per tornar a córrer sense molèsties  :great: :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 febrer 2014 14:08 #178 per Josep58 (Associat/da)
Hola ¡¡¡

Vinga Josep58 ens veiem demà doncs a la Mitja de BCN


Gracies Jorfer  :love: m'hagués agradat demà poder acompanyar-te, en una propera ho fem  ;)

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 febrer 2014 14:31 #179 per AnRol58 (Associat/da)
Josep58  :great: mañana a disfrutar  :yes: :yes: :yes:
Me alegro mucho de que estés mejor  8)

Dani muchos ánimos verás que pronto estás dando caña  :yes: :yes: :yes:

Danigoal valla series  :great: :great: :great:

Salud
Antonio

Disfruta el momento

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 febrer 2014 21:51 #180 per ratadesants (Associat/da)
Lesionats, ànims que ja es veu la llum al final del tunel

Bona mitja demà als que la feu

"El éxito es un estado de paz mental, resultante de la satisfacción que produce saber que has hecho el máximo esfuerzo para alcanzar lo mejor que eres capaz de conseguir”

Please Entra or Crear compte to join the conversation.