Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

01 Mar 2014 15:44 #221 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Krlos, que vagi molt aquest nou objectiu  :great:, una setmana després de Sevilla  :oh:

Espero que en Josep58 tingui una reentré sense problemes.  8)

Demà en Mario tirarà de mi al Prat per veure si rebaixo la marca de mitja. No l'he pogut preparar com haguès volgut, pero fa 2 setmanes que tinc zero molesties i les curses que he anat fent han sortit força be. A veure que tal...

Barceruel   :love:, espero donar-la aviat però serà després de la teva demà, amb una nova MP ;)

Estaré pendent de les vostres cròniques  :yes:

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Mar 2014 15:30 #222 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Acabo de donar un cop d'ull a la classificació de la mitja del Prat

Victor 1h.22'31" impressionant  :oh: moltes felicitats  :party:, estava molt confiat de que t'aniria bé. :great:

Danigoal, no t'he trobat on esperava a la classificació  :ouch:, espero que només no hagi pogut ser i que no hi hagi lesions a explicar.

Cròniques sisplau  ;)

02 Mar 2014 17:41 - 02 Mar 2014 17:58 #223 per Danigoal (Associat/da)
Enhorabona Barceruel per la peazo MMP.  :party: :party: :party: amb llebres de luxe.
I segur que encara igual estaves per fer un 1h21'

l'anna_cleta també ha fet una bona cursa de 5km

Danigoal, no t'he trobat on esperava a la classificació  :ouch:, espero que només no hagi pogut ser i que no hi hagi lesions a explicar.

I jo, com que la resta ho feia bé, doncs a donar la nota. Gasosakaaaaaaa!!!  :he:  :'( :'( :'(
No sé ben bé el que ha fallat... tant. Estava amb ganes, il·lusionat als primers kms, amb ventet empipador, veient aprop la llebre d'1h25'. Al km4 sembla que s'ha definit el grup d'1h28'. Perfecte. I camí de la platja ens hem trobat amb l'agradable sorpresa de que allà no feia vent. Fins el km10 (41'57") on , tot i no anar del tot còmode, encara he anat amb un grupet a ritme bo més o menys (ja havia començat a afluixar una miqueta). Però del km11 al km12 ja he fet el primer parcial a més de 4'20 i el grup havia marxat. Em quedava gairebé sol i tractant de mentalitzar-me per veure si només era una baixada puntual i encara podia salvar l'1h30'.
Aquesta idea m'ha durat fins el km15 (1h03'26") on al sortir del tunel, m'ha atrapat la llebre (danistal) i tot i que per uns instants semblava que tornava a anar còmode dins del grupet, als 500m m'he despenjat i m'he tornat a quedar sol i cada vegada més lent  :no:
Del km17 al km19, els pitjors, he arribat a veure ritmes de 4'55  :beurk:. i al arribar al km19 on ens tornàvem a endinsar a la civilització, he reaccionat un pèl i he pogut fer els 2 últims a 4'30". Al final he fet 1h31'25", pitjor que a Santa Coloma

Suposo que ha estat molt un tema de cap, però hi ha hagut alguna cosa més  :neutral:. Perquè el ritme de 4'10 crec que el puc portar bé. Així que la meva propera cursa serà la Mitja del Maresme (sablejada de 20€), on m'acabo d'apuntar  :winktongue: A veure si no fa molta calor i puc fer almenys 1h30'

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

02 Mar 2014 17:49 #224 per Barceruel (Associat/da)
Doncs si Josep! La cosa ha anat molt bé. Sortiem a buscar el Sub1h23, almenys jo, i al final seguint les llebres hem agafat un bon coixi que he pogut administrar a la segona part. Tota la cursa amb en Guissona i fins al km12 amb l'R_3, l'Adalpu i l'Hernán, un company de Fisiològic. Havia dit abans de començar que si feia menys de 1h22'30'' encara parlaría amb en Chute per plantejar la posibilitat de fer la Marató. He fet 1" més, pero ja he parlat amb ell.  :whistle: Estem de deliberació.  :he:

En Danigoal no ha pogut aconseguir-ho. Ha arriscat i no ha sortit, pero no s'ha fet mal.  :great:

De la resta, pel que he pogut parlar, bones sensacions.

2h59'43" (Donosti 2016) - 1h22'31" (Prat 2014) - 37'00" (Prat 2013)

FB: Víctor Millán || TW i IG: @barceruel

02 Mar 2014 19:14 #225 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Barceruel me'n alegro molt que la cursa hagi sortit tal com l'havies previst  :great:. A disfrutar d'aquest registre que et posa entre els millor dels millors. :great:

Danigoal, quan busquem rebaixar marques personals tot a de sortir rodó, qualsevol petit detall, per petit que sigui, pot no fer-ho possible i li donen voltes per saber on i en què.
Els entrenaments no enganyen i estic segur que estàs preparat per fer-ho. Si climatològicament fa un bon dia, la mitja del Maresme també es una bona oportunitat.  :great:

Celebro que l'anna_cleta hagi pogut fer una bona cursa, que segur que fa mèrit als seus entrenaments. :great:   

02 Mar 2014 23:57 #226 per Fiber (Associat/da)

l'Adalpu i l'Hernán, un company de Fisiològic. Havia dit abans de començar que si feia menys de 1h22'30'' encara parlaría amb en Chute per plantejar la posibilitat de fer la Marató. He fet 1" més, pero ja he parlat amb ell.  :whistle: Estem de deliberació.  :he:

Ho tens que intentar, el Sub 3h s'ho val i una marató millor, que te la coneixes, que tindràs mes animació que en cap altre lloc, no tindràs... Vinga, a pel sub3 !!!!!!!!!!!!!!!!!

M.M. (42K: 3:21:17 - 21K: 1:28:54 - 10K: 40:29 - 5K: 19:52)

03 Mar 2014 12:19 - 03 Mar 2014 12:23 #227 per Hansi (Associat/da)
Grandíssim Warzeruel!! :party: Quina alegria quan m'ho vas dir a meta! I amb més mèrit encara, perquè ahir era un dia climatològicament difícil, d'aquells que el cos queda afectat per començar el dia amb fresqueta i anar pujant la temperatura a nivells que ara no estem acostumats, perquè venim de l'hivern. Enhorabona! :great: :happy:

Sobre fer la marató ja no sé què dir-te, no sé quins entrenaments llargs has pogut fer, que són la base per fer la marató amb garanties. Amb El Més Gran segur que prendreu la decisió correcta, i si no, que sigui la que et faci més feliç :wink2:.

Josep58, que avui tinguis un bon dia de provatures 8).

Jo ahir vaig fer l'entrenament a la mitja del Prat com tocava, però havent fet la dotzena setmana de pla de preparació maratoniana, ja arrossego un cansament físic de nivell important. Acabada la mitja, em va anar creixent un doloret per sobre de la ròtula esquerra, que espero que no serà res greu, però avui encara es nota i em fa dubtar de si sortir a entrenar suau o descansar. Les dues darreres setmanes de baixada d'intensitat i volum em vindran de meravella, les necessito realment.

04 Mar 2014 17:12 #228 per Hansi (Associat/da)
Ahir no vaig descansar perquè em va semblar que la ròtula estava molt millor, vaig córrer els 10 km que tocaven a ritme còmode, però hores després, en fred, el mateix dolor de diumenge va tornar :frown:. Avui i demà repòs assegurat, i esperem que marxi. No és moment de jugar-se una lesió quan els entrenaments poca cosa més afegiran a l'estat de forma.

Josep58, va anar bé la teva prova? No has dit res, no és bon senyal... :ouch:

04 Mar 2014 22:17 #229 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Josep58, va anar bé la teva prova? No has dit res, no és bon senyal... :ouch:

Hansi, ahir vaig sortir cap al tard a fer 30' + estiraments específics +10' tot molt suau, vaig tenir un dia "atapeït" i estava massa xafat per diferents coses i amb poques ganes d'explicar res.

Avui també he sortit una estona més 45', seguint el planning previst, crec estar en el bon camí, però vull esperar uns dies més, hi ha alguna petita cosa, una mica com abans de la mitja de Barcelona que em va semblar que no era res i em va suposar 15 dies de descans.

06 Mar 2014 20:03 #230 per Hansi (Associat/da)
Josep58, ànims i paciència. Sembla que si no és que ja estàs curat, faltarà només una miqueta més i faràs net. 8)

Per part meva, dos dies de descans fets i avui he corregut 11 km a ritme poc exigent. Sembla que al refredar-se no apareix dolor al tendó de sobre de la ròtula, que és el que em va passar diumenge i dilluns :great:.

06 Mar 2014 22:16 #231 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Josep58, ànims i paciència. Sembla que si no és que ja estàs curat, faltarà només una miqueta més i faràs net. 8)

Per part meva, dos dies de descans fets i avui he corregut 11 km a ritme poc exigent. Sembla que al refredar-se no apareix dolor al tendó de sobre de la ròtula, que és el que em va passar diumenge i dilluns :great:.

Hansi :love:, amb la baixada d'intensitat i volum d'entrenaments d'aquests dies propers a la marató segur que tot es recuperarà i i podràs fer una bona marató.

Després del descans d'ahir avui he fet un circuit Montjuïc per anar agafant boca pel dia 6 d'abril, m'acabo d'inscriure a la marató del Corte Ingles, que si tot va bé serà la meva primera cursa d'aquesta nova temporada  ;)

Dani, con anem ? 

Espero que t@ts us trobeu bé i afinant segons objectius previstos  8)

06 Mar 2014 22:51 - 06 Mar 2014 23:25 #232 per Jord1 (Associat/da)

Doncs si Josep! La cosa ha anat molt bé. Sortiem a buscar el Sub1h23, almenys jo, i al final seguint les llebres hem agafat un bon coixi que he pogut administrar a la segona part. Tota la cursa amb en Guissona i fins al km12 amb l'R_3, l'Adalpu i l'Hernán, un company de Fisiològic. Havia dit abans de començar que si feia menys de 1h22'30'' encara parlaría amb en Chute per plantejar la posibilitat de fer la Marató. He fet 1" més, pero ja he parlat amb ell.  :whistle: Estem de deliberació.  :he:

Perdoneu la intromissió, però a part de felicitar en Barceruel per la marca  :party: :party: :party: és per veure si sabem el resultat de la deliberació  :whistle: :whistle: :whistle:

Barceruel, et tindrem a la linea de sortida?

07 Mar 2014 18:07 #233 per Hansi (Associat/da)
Josep58, això sembla que va agafant "bon color"! ;)

Del Dani sé que trota cada 3 o 4 dies durant estones curtes i les va augmentant poc a poc. Algun dia li ha semblat notar alguna molèstia i altres dies no. Ahir ja va fer 25' bé :party:.

Del Barce no en sé res, Jord1 :neutral:

07 Mar 2014 20:00 #234 per Jord1 (Associat/da)
Ostres Barceruel, ja et dic jo que no paga la pena que parlis amb en Chute  :whistle: :whistle: :whistle:

Veig que ja tens el "cuquet a la panxa" que tenim tots els que estarem a la sortida,  :yes: :yes: :yes: o sigui que

[move]Gaaaaaaaaaaaaaaaaassssssssss [/move]

Potser no ho tenies previst, però tal i com tens les cames i amb aquest estat de forma s'ha de probar, no?  :he: :he:  :he:

08 Mar 2014 20:19 #235 per Jorfer (Associat/da)
Per motius varis fa dies que no passo pel fil i veig que a poc els lesionats aneu fent els vostres pinitos
Hansi relax i cuida't que ens queden quatre dies
Descans fisio calma i nervis fora
Barce aprofita l'oportunitat de corre per casa
Ànims gent gasosera

08 Mar 2014 21:01 - 08 Mar 2014 21:06 #236 per Danigoal (Associat/da)
Dani, Josep58 poc a poc i endevant :great:
I enhorabona als premis pastanagues!  :party:

Jo volia haber pogut explicar com va anar a Can Mercader, però 45min atrapat als FGC a Pl.Espanya em van impedir asirtir-hi   :grrrrrr:
Vaig baixar-me (i segur que el pocs minuts es debia posar en marxa) emprenyat, veient que ja arribaria molt tard i se'm van treure les ganes de fer l'entrenament el dijous, i això que tenia temps de sobra per completar-ho a l'EsCARxador. Així que al dia següent (13h) vaig pujar a Pau Negre. I no se què debia ser, però vaig "volar". Em va sortir un entrenament (3x 1000/500/300) bastant més ràpid del que esperava i perquè em vaig frenar una mica, que vaig començar el primer 1000 a 3'44"    :oh: :whip:
Finalment: 3’43.9” – 1’46.9” (3’34”) – 1’01.5” (3’24”) // 3’47.9” – 1’48.6” (3’37”) – 1’00.4” (3’21”) // 3’48.4” – 1’49.3” (3’39”) – 1’01.7” (3’25”)

Maratonians, que vagin molt bé els últims entrenaments, ja ho teniu a tocar!  :yipi:

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

09 Mar 2014 00:41 #237 per Fiber (Associat/da)
Hola gent!

Sóc tant gafe que ni el premi de gafe guanyo... Tot i que segur que més d' un em va votar, sento haver defraudat al personal gasosero.

Els vostres vídeos son la traca, quina ostentació de... masculinitat? Talent vocal? Talent interpretatiu? Feu molt difícil que ens atrevim a fer quelcom ls resta!!!

Ja per acabar, una petició, algú té un dorsal de la marató que no vagi a utilitzar? És que vull fer de llebre d' un del equip els últims 20 km i sóc massa legal o massa temeros de runner enfurecido per córrer sense dorsal o amb dorsal fotocòpiat.

Moltes gràcies i ens veiem.

M.M. (42K: 3:21:17 - 21K: 1:28:54 - 10K: 40:29 - 5K: 19:52)

09 Mar 2014 12:04 #238 per Hansi (Associat/da)
Warze, estàs com un llum, decidir a una setmana vista si fas la marató o no :he: Quin paio! :he:

Danigowl, bones sèries, amb una mica de gasosa, però pel que dius va ser controlant-te, així que molt bé! Fas bona pinta de cara als deumils de primavera 8)

Jorfer, impossible controlar nervis en la setmana pre-marató :he:

Per qui no ho hagi llegit al fil de la marató, hi han penjat això, que ho he trobat molt divertit: www.labolsadelcorredor.com/el-sindrome-pre-maratoniano/ :rofl:

09 Mar 2014 13:14 #239 per AnRol58 (Associat/da)
Animo a los que se estan recuperando de molestias varias y lesiones  :yes:

Felicidades a los premiados  :party:

Y tranquilidad a los nerviosos pre maratonianos entre los que me incluyo  :oh:

salud
Antonio

Disfruta el momento

09 Mar 2014 22:06 #240 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Hansi 8), encertat article de lectura divertida, molt apropiat per calmar els nervis premaratonians.

Danigoal, molt bons temps i ritmes a les sèries  8). Si en les properes controles aquesta explosivitat inicial i ho fas de menys a més, elevaran la categoria a excel·lents.  :yes:

Barceruel, tu millor que ningú saps que et diu alhora el cor i el cap 

Ara no fa gaire acabo d'arribar de rodar una estona a ritme suau, ara per ara és el que puc anar fent per anar guanyant mica en mica to muscular i confiança.

Salut i bona setmana a T@TS, especialment als maratonians  ;)       

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats