Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

06 Abr 2014 23:02 #301 per Wallaby (Associat/da)
Felicitats Patiño !!! :party: :party: i al Dani com a llebre de luxe menció especial també.

Guissona als seus peus com sempre!

Content de saludar a molts amics avui a la Marató del Corte Inglés  :rofl: :party:

5KM: 17'07" (5K El Prat 2016)
10KM: 34'25" (Nassos 2016)
21KM: 1h16'58" (Mitja Barcelona 2014)
Behobia/SS: 1h15'47'' (2013)
Marató: - 2h44'52" (Marató de Barcelona 2017)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Abr 2014 23:27 #302 per zaldibia (Associat/da)
Encantada de poder -vo's saludar avui a la cursa del tall anglès als que hi ereu! :party:

Patiño! felicitaaaaaaaaaaats Campiona!!!!!!!!!!! ole ole

10K : 00:50:09 Nassos 2013
Mitja marató: 1:49:54 Mitja BCN 2014
Behobia /SS : 01:46:24 (2013)

07 Abr 2014 18:53 #303 per Danigoal (Associat/da)
Enhorabona, Patiño!!!  :party: :party: :party: Espectacular la rebaixa de marca, ja tocava.
Dani:party:
Fiber:party: pel trebal, vigila amb el peu

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

07 Abr 2014 23:49 #304 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Dilluns de recuperació post cursa que ja en tenia ganes  :whistle:, amb 30' suaus, exercicis i estiraments suaus. Si res ho espatlla i puc combinar-m'ho pujaría a les Pau Negre a veure si continuen al mateix lloc  :rofl: 

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

08 Abr 2014 15:50 #305 per Dani (Associat/da)
Aviam si la Patri fa crònica !!!

Només diré que la meva aporta interna la vaig fallar per 9". Vaig aplicar una regla de tres patillera i gairebé ho clavem. Baixa la seva MMP de 3' en mitja, ergo 1'30" en 10km  :intello: :intello:

La vaig veure molt forta i sobretot concentrada. Així dona gust fer de llebre, quan et fan cas en tot  :mdr:

Deixaré que s'expliqui ella....

Per part meva zero molèsties en 10km. PUTAMARAAAAAA. La fascitis encara la tinc, però va clarament de baixa, l'aquil.les ni està ni se l'espera, el kabró. I cagumlostia, he pujat +0.200 de pes.... Serà el dinar de diumenge, cagun tot el que es mou. En fi, constància que el sub66 ja queda més aprop  :rofl:

Avui ja 2km forts amb les Tangent, i a sumaaarrrrrrr.

Danigowl. A l'H, farem grupet amb en Roly a sub42. Ara mateix estas dos puntets per sobre  8)

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

09 Abr 2014 19:26 - 09 Abr 2014 19:28 #306 per Hansi (Associat/da)
Hola galifardeus!

Josep58
, veig que vas agafant rutina d'entrenaments i d'explicar aquí al fil com et va, me n'alegro molt 8). Em trobes muntanyeru perquè em va venir molt de gust de fer 3 o 4 curses de muntanya seguides, i cap al juny en faré un parell més, però no estic entrenant específicament. Alguns dies corro per camins de muntanya, però amb poc desnivell, com faig sempre. A mi la muntanya sempre m'ha agradat...tot i que hi prefereixo córrer sol, o amb uns pocs amics, que fent-hi una cursa, per això no en faig moltes.

També agradable presència al fil d'amics que no es prodiguen...sí, ginssona, menció especial per tu! :wink2: A veure si hauràs de fer un 5è lloc cada setmana perquè et motivi a escriure aquí :intello:.

Les notícies del Puma de Sants estan cada cop a nivell més optimista, se'ns està posant a to i no falta gaire per veure'l en plena forma :yipi: :love:.

Porto una galipàndria considerable que ahir i avui em té feixuc feixuc...com costa passar els dies...Ahir vaig entrenar amb molt males sensacions, avui toca descans, i em temo que demà el cos no estarà per festes i potser no podré fer les sèries que toquen :frown:.

09 Abr 2014 21:40 #307 per Fiber (Associat/da)
A veure si la Patri apareix que la ocasió s'ho mereix, no feia temps ni res que anaba buscant la marca, i al final ha caigut !!!!

Demà dijous estareu els sospitosos habituals per CARMercader ??? Es que fa mes de dos mesos que no em menjo una bona torrada... :-)

M.M. (42K: 3:21:17 - 21K: 1:28:54 - 10K: 40:29 - 5K: 19:52)

10 Abr 2014 19:33 #308 per Hansi (Associat/da)
Estic en els minuts definitius per decidir si surto o no a fer les sèries. El cos no ha estat gens fi avui, en la línia del que explicava ahir, així que el més probable és que la resolució final sigui donar-li un altre dia de descans per no desgastar l'organisme inútilment :frown:.

11 Abr 2014 18:10 - 11 Abr 2014 18:34 #309 per Danigoal (Associat/da)
Doncs jo he sortit avui a fer les series a les 13:30 i... com han costat!
4x1500m rec.1'30". Sensacions gens bones  :no:. De fet, als 200m de començar la segona he pensat que sortiria molt lenta i que abortaria l'entrenament, però oh sorpresa mantenia el ritme. I de quina forma: 5’59.2” – 6’00.9” – 5’59.7” – 5’59.8”.
Que consti que les dècimes no les poso per l'squash que se que li agraden molt  :666: (espero que tot vagi bé, no sé si estaràs preparant alguna cosa  8))

11 Abr 2014 19:02 #310 per Jorfer (Associat/da)
Patiño felicitats per la MMP de La Llagosta. Bona feina a tu i a la teva llebre  :great: :great:

Dani m'alegro que a poc a poc vagis tornant a la normalitat  :great: :great:

Gasoses, cuideu-vos i bon cap de setmana  :great: :great:

11 Abr 2014 20:50 #311 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

A l'Squash el tenim de marató per Viena, molts ànims i que puguis fer una bona marató  :great:

Danigoal, les sensacions pot ser anaven per un camí diferent, però el resultat de les series el trobo molt bo  8)

Hansi, si el cos et demanava descans es el millor que es pot fer, els refredats i les sèries no són bons companys de viatge  :no:.

Havia de fer-les dimarts però vaig haver de passar-les a dimecres, un 3x2000 amb 5' de recuperació al trot. Després de fer uns 16-17' de trot suau, a les Pau Negre m'hi vaig posar, primera  8'16" (4'08") segona 8,17" (4'08") i la tercera només vaig fer 1,4 kms. perquè muscularment vaig notar que havia de parar  :grrrrrr:

Ahir vaig fer un rodatge suau de 45' i avui m'he agafat descans

11 Abr 2014 20:54 #312 per Jorfer (Associat/da)
Josep58 bones sèries.
A poc a poc recuperant sensacions i bon rendiment  :yes: :yes:

13 Abr 2014 19:52 - 13 Abr 2014 20:59 #313 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Josep58 bones sèries.
A poc a poc recuperant sensacions i bon rendiment  :yes: :yes:

Jorfer gracies però mooooolt poc a poc i no amb la continuïtat que voldria  :ouch:.

Després d'uns anys sense ser-hi, cursa de Bombers on més enllà del que envolta positiva o negativament aquesta prova, la posada en escena no et deixa indiferent.
La tempertura comença a ser un aspecte que no afavoreix grans reptes i menys quan hi ha poca base d'entrenaments amb aquesta climatologia, tant es així que tot i sortir conservador, ben aviat de cardio massa alt com per poder seguir al gran ManoloM fent de llebre sub42' a qui havia esperat des de la sortida i amb qui he fet només una petita part del recorregut  :ouch:

On estem pensava que podia estar al voltant de 42' i el pas per la línia d'arribada s'ha anat fins els 43'16"  :ouch:

Propera cursa la nocturna de l'Hospitalet, a veure si puc fer un pas endavant i millorar registres.

Rubens  :love: moltes gracies pels ànims en cursa, sempre son molt agraïts d'escoltar  8).

Zenon  :love: muchas gracias por tus animos

Malauradament avui hem tingut la perdua d'un corredor de Sant Cugat en cursa  :arf: El meu condol a familiars i amics

15 Abr 2014 20:47 #314 per Danigoal (Associat/da)
Tranquil Josep58, el diumenge semblava que feia un dia de prou calor com per espatllar les previsions de ritme.
Segur que a L'H va molt millor. Aquestes series semblen clarament per fer 42', almenys  :great:

15 Abr 2014 22:22 #315 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Tranquil Josep58, el diumenge semblava que feia un dia de prou calor com per espatllar les previsions de ritme.
Segur que a L'H va molt millor. Aquestes series semblen clarament per fer 42', almenys  :great:

Danigoal, es veritat que va fer calor, però segur que vaig pecar d'optimisme, pot ser perquè la setmana anterior al Corte Ingles vaig trobar-me millor. A la nocturna de l'Hospitalet esperem fer una passa endavant.

Demà sessió de fisio que falta en fa  ;)

17 Abr 2014 12:33 #316 per anguru (Associat/da)
Bones!!

Ja no se el temps que fa que ja no passe per ací, pot ser massa, però quant un esta lesionat i la cosa s'allarga no apeteix certes coses, això si, he estat com a suporter en totes les curses que he pogut.

Ja fa 2 mesos i mig que estic amb el puto genoll que no em deixa tranquil, una vegada superat el problema del trencament de fibres en l'insició al genoll del semitendinos vaig continuar amb un esguins en el tendó lateral intern del genoll i sembla que em costarà més de treure que el trencament fibril·lar. Després de molts dies de rehabilitació al gimnàs i a la picina, aquesta setmana ja he provat de fer muntanya, molt suau, un dia 14km, un altre 12km (més intens), el genoll respon bé, però avui he provat de corre en asfalt i ha anat bastant bé fins el km 1.5, a partir d'aqui el genoll a fet acte de presencia, però no ha passat de ser una presencia, lo que m'ha animat a fer uns 8km de carrera continua a 5'30", després de les bones sensacions i aprofitant que estava a prop de la muntanya he fet un segon bloc de 8km de caminar-corre (Ca-Co) amb un desnivell de 200 mts+ i el genoll ha respectat bastant.

En resum, crec que vaig per bon camí, lent, però bo, ara falta a veure com evoluciona el genoll en les pròximes hores, espere que bé.

Intentaré passar més pel foro, molts ànims a tots i sort amb les curses i entrenaments de setmana santa.

Bones festes.

Ruta:
10km: (moltes) 00:40:18 Cros popular de Sants 2017
21,097km: ( 9 ) 01:30:37 Barcelona 2021
42,195km: (2) 03:20:02 Barcelona 2021

Muntanya:
Mitja marató: 20
Marató: 5
Ultres: 5

18 Abr 2014 11:08 #317 per Hansi (Associat/da)
El dia de la setmana passada que vaig escriure i estava refredat vaig fer descans perquè el cos realment ho necessitava. L'endemà ja em vaig trobar millor, així que només van ser dos dies de descans forçat per la salut, i amb el cap de setmana i els dies de vacances la cosa va anar a millor, de manera que vaig poder completar tots els entrenaments de la setmana. Dissabte inclús vaig poder fer sense entrebancs la mitja de la punktrail del Pont de Vilomara (van ser 28 km amb 1300m D+), acompanyat de bons amics: Khryz, Rubens i Jaumet junts gairebé tot el recorregut :party:, i també hi eren el Krlos fent la llarga (48 km), i l'Alice, Ecopac, Ratadesants, Germàtub... i uns quants correcats més fent diverses distàncies. El meep hi estava apuntat, però encara no va poder córrer per la lesió al psoas, de la qual sembla que ja està fent net :smile:.

Josep58, ànims noi 8), en conjunt estàs millorant si ho mires amb perspectiva, el que passa és que la forma es va recuperant poc a poc :arf:. És més, has de recuperar-la poc a poc, no sigui que per voler anar massa ràpid recaiguis de les molèsties, que sembla que fa pocs dies encara es deixaven notar les molt **** :grrrrrr:. Cuida't i segueix entrenant si no hi ha dolors, que pel que expliques, vas per bon camí!

Anguru, molts ànims :great:, tu també amb molta prudència en aquest retorn, que amb el genoll tot és molt delicat!

Jo vaig dilluns a Canovelles a gaudir de l'ambient festiu d'aquesta tradicional cursa, però corrent a ritme d'entrenament, que l'objectiu és dissabte a L'H, on aniré al màxim. El que passa és que no podrà ser tant com l'any passat, que hi arribava en una forma esplèndida i així vaig fer el meu únic sub38' de la vida :mdr:. Per aquesta edició, si l'horari (22h) no em perjudica, espero estar a l'entorn de 39', potser per amunt o potser per avall.

18 Abr 2014 11:14 - 18 Abr 2014 11:20 #318 per Danigoal (Associat/da)
Benretornat al fòrum, anguru   :great:
I a veure si pots anar confirmant també el retorn normalitzat als entrenaments.

Dissabte inclús vaig poder fer sense entrebancs la mitja de la punktrail del Pont de Vilomara (van ser 28 km amb 1300m D+), acompanyat de bons amics: Khryz, Rubens i Jaumet junts gairebé tot el recorregut :party:, i també hi eren el Krlos fent la llarga (48 km), i l'Alice, Ecopac, Ratadesants, Germàtub... i uns quants correcats més fent diverses distàncies. El meep hi estava apuntat, però encara no va poder córrer per la lesió al psoas, de la qual sembla que ja està fent net :smile:.

Quanta gent bona per la muntanya  :love: però... qui és aquest khryz? ja sap còrrer? :666:

jo demà acabaré la setmana amb un progresiu 4+4+4 (4'45 - 4'30 - 4'15). Una setmana on es nota que les cames ja estan millor, les series (500/1000/2000/1000/500), que vaig fer dimecres, estratosfèriques per mi. El resultat segurament serà una mica enganyós, pero puja la moral queticagues  :he:: 1'50 - 3'48 - 7'50 - 3'44 - 1'45
Ahir els canvis de ritme, 3+2+3+2 gens sobrat però els vaig treure bé

18 Abr 2014 11:58 - 18 Abr 2014 16:51 #319 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Anguru bentornat al fil i a l'activitat física  :great:, encara recordo el darrer cop que a Can Mercader varen rodar junts per "escoltar" els que ens deia el cos dels nostres respectius mals. Ara veig que coincidim novament en el camí de poder passar pàgina a aquests mals que ens han perseguit un temps.

Danigoal molt bons registres en aquesta sessió de sèries. Et veig molt preparat per fer un gran 10000 a l'H.  8)

Hansi ara que l'activitat del fil és molt menor que la que haviem arribat a tenir, encara trobo més en falta poder compartir cuRsa i trobada amb tots  :love: com vas fer a Pont de Vilomara. No deixa de ser curiós com les noves tecnologies / xarxes socials, pels que no hi estem, en són de desfavorables.

Tal com comentava en el darrer post, dimecres vaig passar per les mans d'en Warce. Als 5 minuts de sessió ja va dir-me vaig a per les agulles  :oh:. Sessió de punció sobre 4 punts  :'( de la que vaig acabar bastant adolorit. El record de la bona recuperació que vaig tenir a l'estiu passat quan també en va ser aplicada en fan ser optimista novament.

Després del descans obligat de dimecres, ahis dijous vaig fer un primer entrenament encara força adolorit, però amb pensament positiu de poder començar una nova etapa.  8)

18 Abr 2014 17:41 - 18 Abr 2014 17:43 #320 per Hansi (Associat/da)
Danigowl, jo vaig fer ahir unes sèries gairebé de temps iguals que les teves i vaig acabar satisfet pensant en estar prop de 39'. Opino que t'haurien de donar confiança per tornar a baixar bé de 40'! :great:

Tal com comentava en el darrer post, dimecres vaig passar per les mans d'en Warce. Als 5 minuts de sessió ja va dir-me vaig a per les agulles  :oh:. Sessió de punció sobre 4 punts  :'( de la que vaig acabar bastant adolorit.        

:oh: :oh: :oh: :beurk: :beurk: mama, por!!!
És broma :he: :he: :he:. Com dius, el que importa és que la teràpia et vagi bé per fer net del tot i començar una etapa de gaudir de bons entrenaments.

Pel que fa a les noves tecnologies, tens tota la raó, però no he trobat encara la manera de convèncer la gent que fer un esforç i escriure de tant en tant al fòrum val la pena per mantenir el caliu. Cadascú es reparteix el seu temps com pot, uns ho fem d'una manera, i altres d'una altra. Jo respecto totes les maneres de fer, evidentment, encara que em sap greu veure tan infrautilitzat el fil gasosa :'(.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats