Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

18 Abr 2014 21:05 #321 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Acabo de tornar de fer un rodatge de 40' suaus i mama pupa  :grrrrrr:, la cuixa fot mal de co*****, però es un mal diferent   :yes:

Hansi, les noves tecnologies s'imposen,  només cal veure a tothom amb el mòbil a la mà a qualsevol lloc.
Reconec la seva immediatessa i facilitat per comunicar-nos, el que passa es que no em veig capaç de seguir determinats ritmes de missatgeria, amb els de casa que ho fem servir hi ha vegades que ja no hi arribo.

Danigoal crec que en Hansi té raó, el sub 40' t'espera  :yes:

Fa temps que no fem barquetes  :rules:

Nocturna de l'Hospitalet

Sub39' 
Hansi

Sub40'
Danigoal

Sub42'
Dani, Roland

Sub43'
Josep58

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Abr 2014 10:30 #322 per Dani (Associat/da)
Homeee Joseppp !!!!

Podriem fer un trio de sortida i pactem ritme 4'15"/km. I al km5 veiem qui està fort que tiri. Jo crec que puc estar entre 42-43' Demà diumenge faré 5km a ritme sub42 aviam que tal.

He estat 5 dies a Berlin i he arribat impresionat. La millor ciutat que he estat mai. Però 10 graus menys si que els fot... (no es pot tindre tot a la vida) A més a més està tota d'obres per millorar-la encara més. Ens vam perdre per barris lluny dels turistes i es espectacular el nivell d'ofertes culturals que tenen. S'apropa molt al meu ideal de ciutat perfecte. Vaig poder comprovar que els catalans son com una plaga  :666: :666:  Entrem a un super deixat de la mà de Déu i 4 persones fent cua. Dos parelles... I les dues catalanes, vinga home !  :rofl:

Fent turisme a saco la fascitis ha tornat però es normal després de patejar 12 hores al dia. Però he compert i he sortit un dia 8km i un altre dia 10km a 4'31"/km però amb bastant d'esforç. El millor es que ja puc dir que estic 100% curat de l'aquil.les !!!! I amb ganes de fer curses, coi !!

N'hi ha que ha fet calendari fins a final d'any  :surprised: :surprised: De moment estic apuntat a l'H i a Can Mercader però no penso parar !!!

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

19 Abr 2014 12:05 #323 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Avui descans atletic i demà a veure si puc fer alguna coseta de ritmes. L'adoloriment a la cuixa per efecte de les puncions va marxant però li està costant :ouch:

Homeee Joseppp !!!!

Podriem fer un trio de sortida i pactem ritme 4'15"/km. I al km5 veiem qui està fort que tiri. Jo crec que puc estar entre 42-43' Demà diumenge faré 5km a ritme sub42 aviam que tal.

He estat 5 dies a Berlin i he arribat impresionat. La millor ciutat que he estat mai. Però 10 graus menys si que els fot... (no es pot tindre tot a la vida) A més a més està tota d'obres per millorar-la encara més. Ens vam perdre per barris lluny dels turistes i es espectacular el nivell d'ofertes culturals que tenen. S'apropa molt al meu ideal de ciutat perfecte. Vaig poder comprovar que els catalans son com una plaga  :666: :666:  Entrem a un super deixat de la mà de Déu i 4 persones fent cua. Dos parelles... I les dues catalanes, vinga home !  :rofl:

Fent turisme a saco la fascitis ha tornat però es normal després de patejar 12 hores al dia. Però he compert i he sortit un dia 8km i un altre dia 10km a 4'31"/km però amb bastant d'esforç. El millor es que ja puc dir que estic 100% curat de l'aquil.les !!!! I amb ganes de fer curses, coi !!

N'hi ha que ha fet calendari fins a final d'any  :surprised: :surprised: De moment estic apuntat a l'H i a Can Mercader però no penso parar !!!

Tothom me'n ha parlat molt bé de la ciutat, també de la marató. La visita a la ciutat a casa la tenim pendent i la marató també  ;)

Dani, encara que ara mateix no faria un 10000 ni en 50', fem un trio  :666: però al ritme pactat eeeehh  :rules:, que encara recordo la sortida "pactada" de l'any passat amb un primers metres per sota de 3'30"  :grrrrrr: que vaig pagar només començar i després tota la cursa.

Nocturna de l'Hospitalet

Sub39'
Hansi

Sub40'
Danigoal

Sub42'
Dani, Roland, Josep58

Sub43'
Josep58

20 Abr 2014 10:24 - 20 Abr 2014 10:27 #324 per gàltix (Associat/da)
Hola  :oops: :oops: :oops:

surto de la letàrgia per preguntar quins GPT&F dels qui encara llegeixen el fil veniu a Olot a fer la mitja.

Jo, tot i la desconnexió asfàltica, evidentment que la faré! I a posteriori sempre es pot anar a fer el dinar habitual eh! que no hagi dit res no vol dir que la tradició s'hagi de trencar.

Ja direu!

Per cert, diumenge 26 quan faci la mitja farà exactament un any que no en faig cap  :eyes: 28/4/2013 Empúries  :winktongue:

D'aquí una estona aniré a veure si les pistes d'Olot encara hi són  :rofl:

Que us vaig molt bé el vespre abans per l'Hospitaleeeet!!! Hansi sub 39' buuuuf ! Doncs diumenge amb mi  :he: ahir test de 8km a 4'08" demanant l'hora per duresa de cames. Quien te ha visto amigo y quien te ve

2015 Tornen les maratons d'asfalt ?

20 Abr 2014 17:43 #325 per (Visitant)

Amb el vostre permís miraré de seguir-vos...  :winktongue:

Nocturna de l'Hospitalet

Sub39'
Hansi

Sub40'
Danigoal

Sub42'
Dani, Roland, Josep58, Tete Xavi (entre 1 i 5 Km's)  :rofl:

20 Abr 2014 17:51 #326 per (Visitant)

Respecte a la Marató de Berlín m'han dit que hi ha sorteig just després de l'edició en curs. Jo ja fa dies que tinc decidit que hi seré al 2015. Si no toca el sorteig s'haurà de fer un Sportravel... :whistle:

21 Abr 2014 00:53 #327 per Dani (Associat/da)
En Roland ens avandona  :'( :'(

Tete Xavi, fins al km5 segur  ;)

Nocturna de l'Hospitalet

Sub39'
Hansi

Sub40'
Danigoal

Sub42'

21 Abr 2014 09:58 - 21 Abr 2014 14:07 #328 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Galtix, m'ha fet il·lusió llegir-te encara que sigui per dir-te que no puc venir a Olot  :arf:

En Roland ens avandona  :'( :'(

Tete Xavi, fins al km5 segur  ;)

Nocturna de l'Hospitalet

Sub39'
Hansi

Sub40'
Danigoal

Sub42'

Espero que la baixa d'en Roland no sigui per lesió i coincidim ben aviat. Tete Xavi benvingut al trio  :666:

Dilluns de Pasqua i un any més sense fer la cursa de Canovelles  :'(, això que en tinc bons records. Com la Setmana Santa es a la pluja, Canovelles ho és al fang. Espero que el Hansi ens expliqui alguna cosa d'enguany 8)

Ahir al matí 12-13 kms. per camins i lleugers desnivells per anar guanyant força a les cames, En baixar la temperatura de cardio millor que dies passats  :whistle:, encara amb una mica de dolor però cada dia menys  ;)

21 Abr 2014 14:43 - 21 Abr 2014 14:47 #329 per Hansi (Associat/da)
Això millora, Josep58! 8) Segur que les puncions t'hauran fet bé. Per cert, avui a Canovelles he xerrat amb el tipus que et va torturar :wink2:, hem fet una bona cursa cadascú al seu nivell (el Warze per davant meu, per suposat :he:), i no hem tingut gens de fang, ni de pluja, durant la cursa. Com a novetat, ens han ficat al principi en un parc urbà amb un parell de trams d'esglaons per entrar i per sortir! Divertit! :intello:

A L'H, m'heu posat en una barqueta molt ambiciosa. Ja intentaré esforçar-me al màxim, per fer-ho el millor possible, però sub39' crec que em ve gran tal com estic ara! :oh: Faré una petita modificació:

Nocturna de l'Hospitalet

Entre 39' i 40'
Hansi

Sub40'
Danigoal

Sub42'

Josep58, el Roland no està lesionat, però diu que es troba lent i no devia voler castigar-se amb ritmes alts.

21 Abr 2014 14:51 #330 per Dani (Associat/da)
Josep58: No, en Roly no està lesionat.

Avui ja he arribat als 12km sense molèsties !! Ara ja tocarà pujar a 4 dies a la setmana d'entrenament i apropar-me als 40km setmanals. Ja estic mirant el calendari per apuntar-me a tot el que es mogui  :party:

Algú té les Saucony Cortara ?  Crec que pot ser una bona alternativa a les Jazz que he utilitzat fins ara.

21 Abr 2014 21:03 #331 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Celebro que en Roland estigui bé

Hansi bona cursa  :great: En quan al recorregut Canovelles sempre sorpren  :yes:

Josep58: No, en Roly no està lesionat.

Avui ja he arribat als 12km sense molèsties !! Ara ja tocarà pujar a 4 dies a la setmana d'entrenament i apropar-me als 40km setmanals. Ja estic mirant el calendari per apuntar-me a tot el que es mogui  :party:

Algú té les Saucony Cortara ?  Crec que pot ser una bona alternativa a les Jazz que he utilitzat fins ara.

Dani, et deixo un enllaç que en parla. El mateix autor en la seva pagina web, la considera la millor sabatilla de l'any. Si tens ganes de llegir si vas a Inicio tens lectura de sabatilles per donar i vendre.

ullrichrunning.com/zapatillas/pruebas-de...ucony-cortana-3.html

22 Abr 2014 23:58 #332 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

A practicament una setmana de la sessió de fisio del dimecres passat, començo a sentir-me millor. Avui segon entrenament de la setmana i pensant amb la Nocturna, un 4x1000 per començar a posar una mica de ritme. Han sortit entre 3'59" i 3'49" tenint present que els 4' de recuperació donaven per molt.

Demà descans i dijous continuem  ;) 

23 Abr 2014 00:44 #333 per Dani (Associat/da)
Josep58: La pàgina web que m'has passat és boníssima !!!

Ja tinc encarregades les noves Saucony Cortana 3.

Jo avui he fet 4km a 4'14"/km. El que segons entrenament d'en Simon és R3. Tot i que la sensació era de R4 (entrenament ritme fort). I jo feia una marató a aquest ritme d'avui  :P Però vamos, el principal es que ja puc entrenar 3-4 dies a la setmana amb certa normalitat, tot i que la fascitis li costa marxar i l'aquil.les està sota vigilància.

23 Abr 2014 20:15 - 23 Abr 2014 20:49 #334 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Josep58: La pàgina web que m'has passat és boníssima !!!

Ja tinc encarregades les noves Saucony Cortana 3.

Jo avui he fet 4km a 4'14"/km. El que segons entrenament d'en Simon és R3. Tot i que la sensació era de R4 (entrenament ritme fort). I jo feia una marató a aquest ritme d'avui  :P Però vamos, el principal es que ja puc entrenar 3-4 dies a la setmana amb certa normalitat, tot i que la fascitis li costa marxar i l'aquil.les està sota vigilància.

Dani, més enllà de valoracions que puguin ser interessades, jo també penso que és una bona web, amplia em quan al que tenim al mercat i cap on és mouen novetats, etc.

Segur que amb temps i paciència anirem recuperant el millor nivell. Enguany farem els sub40' a l'estiu, que tindran més mèrit  :party:

Demà darrer entrenament abans Hospitalet, 4 km. escalfament + 2500 a ritme de 10 mil + 1 km. refredament. En principi aniria a les Pau Negre, però si l'agenda familiar ho permet i encara hi trobada a Can Mercader m'hi aproparia.

23 Abr 2014 21:04 #335 per Jorfer (Associat/da)
Dani&Josep58 m'alegro molt que a poc a poc les lesions vagin quedant enrrere.  :great: :great:

24 Abr 2014 12:24 #336 per Dani (Associat/da)
Josep58: Suposo que tindrem pitrall sub40 a l'Hospitalet. Jo arribaré caminant de casa amb el temps just i canviat. Ens veiem dintre el calaix per la part de darrera del nostre  ;)

Mira que si fem sub40 a Premià...  :intello: :intello:

24 Abr 2014 21:56 #337 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Josep58: Suposo que tindrem pitrall sub40 a l'Hospitalet. Jo arribaré caminant de casa amb el temps just i canviat. Ens veiem dintre el calaix per la part de darrera del nostre  ;)

Dani :great: a la part del final del calaix sub40' ja faré per veuire al TeteXavi i algú més que vol venir

Mira que si fem sub40 a Premià...  :intello: :intello:

A Can Mercader pot serà una mica just, més fent Sant Quirze una setmana abans però primer Pineda  ;) i després el que vingui i es deixi  :he: :he: :he:

Avui posta a punt per dissabte 4 km. escalfament + 2500 en 10'09" (4'04") + 1 km. refredament.

Ja veig el final del tunel  :yes:

25 Abr 2014 09:47 - 25 Abr 2014 10:20 #338 per Dani (Associat/da)
Josep58: Curiós que diguis lo del final del tunel perquè jo ahir vaig pensar el mateix. Vaig fer les sèries d'en Pedro de 3*2000  8'40 8'29 8'06 (aqui vaig escapar-me una mica) i en acabar sense molèsties vaig pensar, ja està! Ahir tot l'entrenament amb les Tangent4. Per l'Hospitalet crec que jubilaré les Jazz definitivament. Un bon final per unes bambes  :party:

**** Els calaixos son sub38 i sub45 !! Ens veiem més o menys cap endavant del calaix sub38. Pam amunt,pam avall  :intello:

Després només estic inscrit a Can Mercader. Ja estic mirant calendari per fer uns quants 10.000'ls

25 Abr 2014 19:53 #339 per Danigoal (Associat/da)
Josep58 i Dani :party: :party: :party:

I molta sort al Fiber i companyia a la TrailWalker  :great:

Ahir, últimes series abans d'Hospitalet, amb moooooolt poques ganes. Tant de bo que no faci ventet demà. Mirarem de buscar un lloc bo a la sortida o es pot espatllar aviat. Problema que no tindrà el Hansi, que va fer sub38 l'any passat

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

25 Abr 2014 20:08 #340 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Danigoal a les 22 hores jo espero que no tinguem ni gota de vent  ;). Estic d'acord que cal posicionar-se bé a la sortida per agafar un bon ritme de soirtida, però amb seny perquè massa eufòria inicial no es bona.

**** Els calaixos son sub38 i sub45 !! Ens veiem més o menys cap endavant del calaix sub38. Pam amunt,pam avall  :intello:

Aquest migdia a la nova zona de recollida 2a. planta del pàrking, recollida del dorsal,  perfecte  :great:

Dorsal 432 color groc  ;)

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats