- Missatges: 3207
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Homeee Joseppp !!!!
Podriem fer un trio de sortida i pactem ritme 4'15"/km. I al km5 veiem qui està fort que tiri. Jo crec que puc estar entre 42-43' Demà diumenge faré 5km a ritme sub42 aviam que tal.
He estat 5 dies a Berlin i he arribat impresionat. La millor ciutat que he estat mai. Però 10 graus menys si que els fot... (no es pot tindre tot a la vida) A més a més està tota d'obres per millorar-la encara més. Ens vam perdre per barris lluny dels turistes i es espectacular el nivell d'ofertes culturals que tenen. S'apropa molt al meu ideal de ciutat perfecte. Vaig poder comprovar que els catalans son com una plaga Entrem a un super deixat de la mà de Déu i 4 persones fent cua. Dos parelles... I les dues catalanes, vinga home ! :rofl:
Fent turisme a saco la fascitis ha tornat però es normal després de patejar 12 hores al dia. Però he compert i he sortit un dia 8km i un altre dia 10km a 4'31"/km però amb bastant d'esforç. El millor es que ja puc dir que estic 100% curat de l'aquil.les !!!! I amb ganes de fer curses, coi !!
N'hi ha que ha fet calendari fins a final d'any :surprised: :surprised: De moment estic apuntat a l'H i a Can Mercader però no penso parar !!!
En Roland ens avandona :'( :'(
Tete Xavi, fins al km5 segur
Nocturna de l'Hospitalet
Sub39'
Hansi
Sub40'
Danigoal
Sub42'
Dani,Roland, Josep58, Tete Xavi (entre 1 i 5 Km's) :rofl:
Josep58: No, en Roly no està lesionat.
Avui ja he arribat als 12km sense molèsties !! Ara ja tocarà pujar a 4 dies a la setmana d'entrenament i apropar-me als 40km setmanals. Ja estic mirant el calendari per apuntar-me a tot el que es mogui
Algú té les Saucony Cortara ? Crec que pot ser una bona alternativa a les Jazz que he utilitzat fins ara.
Josep58: La pàgina web que m'has passat és boníssima !!!
Ja tinc encarregades les noves Saucony Cortana 3.
Jo avui he fet 4km a 4'14"/km. El que segons entrenament d'en Simon és R3. Tot i que la sensació era de R4 (entrenament ritme fort). I jo feia una marató a aquest ritme d'avui Però vamos, el principal es que ja puc entrenar 3-4 dies a la setmana amb certa normalitat, tot i que la fascitis li costa marxar i l'aquil.les està sota vigilància.
Josep58: Suposo que tindrem pitrall sub40 a l'Hospitalet. Jo arribaré caminant de casa amb el temps just i canviat. Ens veiem dintre el calaix per la part de darrera del nostre
Mira que si fem sub40 a Premià... :intello: :intello:
**** Els calaixos son sub38 i sub45 !! Ens veiem més o menys cap endavant del calaix sub38. Pam amunt,pam avall :intello: