Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

25 Abr 2014 20:17 #341 per Jorfer (Associat/da)
Molta sort a l'Hospitalet i a la TW  :great: :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Abr 2014 20:39 #342 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Molta sort a l'Hospitalet i a la TW  :great: :great:

Moltes gracies Jorfer :love:

Fiber, perdona que ni us he anomenat en el post anterior  :oops:, molta sort en aquesta aventura tant solidaria  :great:

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

25 Abr 2014 20:51 #343 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Co**ons quin pal  :grrrrrr: això del Tito  :love:

26 Abr 2014 13:08 - 26 Abr 2014 13:11 #344 per Hansi (Associat/da)
Josep58 i Dani utilitzant la metàfora de sortir del túnel: quina gran notícia! :party: Aquest vespre espero veure-us entre la multitud. Jo arribaré molt abans de l'hora a L'H perquè he d'agafar el dorsal, vull arribar-hi entre 18h i 19h. Suposo que hi aniré amb metro + FGC, i em quedaré dins del centre comercial llegint un llibre fins que s'acosti l'hora de córrer.

Danigowl, tens raó, mai m'havia passat estar en un calaix sub38' :happy:. Avui no servirà per fer aquesta marca, em posaré pel darrere del calaix perquè a l'inici penso anar a ritme de 39' més o menys. Si ens veiem, no sé si dir-te que et puc servir de referència o millor que no et refiïs del meu ritme, perquè no tinc gens clar quin podrà ser. Potser afluixo de seguida, potser al revés, em trobo de conya i em poso prop de 3'50"/km... :neutral: No sé. Des de fa un any, gairebé no he fet cap 10mil, i a més em noto el cos estrany, des de la marató he barrejat recuperar-me amb muntanya i amb entrenaments en pla. Molt poc professional :oops:  :he:

No recordava que avui era la trailwalker, molta sort, Fiber! :great:

26 Abr 2014 16:57 #345 per Hansi (Associat/da)
Crec que la memòria no em falla: avui és l'aniversari del Juan Tresillo. Si nos lees, FELICIDADES JUAN!!!! :party: :love:
I també és l'aniversari del Filiprim! Encara que ja l'he felicitat per una altra via: per molts anys, Filiprim! :love:

26 Abr 2014 18:19 #346 per gàltix (Associat/da)
:yes: :party: Per molts anys Pau i Juan   :party: :yes:

Com passa el temps...  :surprised: :surprised: el filiprim ja té 5 anys!

2015 Tornen les maratons d'asfalt ?

26 Abr 2014 18:23 #347 per Jorfer (Associat/da)
Moltes felicitats Filiprim&Juan
Per molts anys

27 Abr 2014 20:03 #348 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Aiiiiss, que faig tard  :whip:

Juan felicidades   :party:

Filipriim, 5 anys ¡¡¡¡ que gran :party:

Ahir a la nit a l'Hospitalet, sortida i arribada amb el Dani  :great:, amb uns kms. al mig que anant ell per davant, a uns 10-20 metres de distància, em van servir d'una bonissima referència de ritme de cursa, de fet així ho havien parlat que si es trobava bé pogués anar més ràpid. El Tete Xavi just després de la sortida el vaig veure davant fent la seva cursa de 5 kms. i ja ens vam separar.

Va sortir una cursa força regular (20'46" - 20'46") amb uns primers kms. on segurament podia haver anat una mica més ràpid però gràcies a no fer-ho vaig arribar al final sense demanar l'hora, amb poca cosa més que donar, passant per la línia d'arribada en 41'32" dins de l'objectiu previst i content per com vaig trobar-me en cursa.

Tres mesos d'anades i vingudes sense poder entrenar correctament et fan perdre molt, ara ja es donen les condicions per anar recuperant el perdut.

27 Abr 2014 20:39 #349 per Jorfer (Associat/da)
Dani i Josep ja esteu fora del túnel  :great: :great:

27 Abr 2014 20:50 #350 per Danigoal (Associat/da)
Molt bones curses, Josep58 i Dani  :great: Ja em queda poc per estar davant vostre. Quan em passeu no em foteu una clatellada massa forta, eh?  :wink2:

Personalment, no vaig acabar del tot satisfet, però si prou content, doncs realment estic en bon nivell. Ahir 2a millor MMP: 40'06" (19'47+20'19). Crec que em vaig descentrar una mica en un parell de moments de la cursa, especialment quan al km6'5 se'm va afluixar ( que no descordar) la sabatilla esquerre. I el ventet de cara després del gir de 180º fins al km9 ja va fer la resta. L'ultim km en 3'55" diu que no anava tant malament, però encara haig de saber competir quan la cosa va tant justeta, doncs pensava que podia estar en 39'30-39'40

Començo a fer-li la competència al Dani, ja tinc 40'06, 40'07 i 40'15. Encara ho puc apurar més  :he: Tornarem a provar a Can Mercader  :yes:

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

27 Abr 2014 20:56 #351 per Juan (Associat/da)
Graciasss
Estoy un poco desconectado  :oops:
Aunque por las redes sociales estoy más o menos al día  :great:

Hazlo o no lo hagas
Pero no lo intentes

28 Abr 2014 12:15 #352 per Dani (Associat/da)
Josep58: Bona cursa que vam fer i vam clavar el mateix temps  :party: :party: :party:

Jo vaig patir molt per un dolor a l'espatlla. Millor, ni em vaig donar compte dels meus atres problemes  :rofl: Ara a seguir entrenanet per a Can Mercader rebaixar aquesta marca i intentar sub41.

Objectiu: 15km de l'Espluga.... Es una objectiu friki, sí, però així ja tinc una meta. Fins i tot intentaré entrenar a ple sol algun dia per "aclimatar-me" Tranquils, ho faré amb seny i tal i tal.

Haig de mirar-me ja curses per fer !!!!!!!!!!

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

29 Abr 2014 09:57 #353 per Danigoal (Associat/da)
Bon dia!

Una qüestió/proposta: Com que dijous és festa (1 de maig), anireu a Can Mercader? Potser es pot anar pel matí o quedar el dimecres a la tarda.
Jo ja estic una mica cansadet de fer series sol al Joan Miró i a més, comença a ser una mica difícil fer series ràpides perquè ja hi ha més gent fins tard i la probabilitat de zigazagues i frenades és alta  :whip:
A mi em toca fer un 12x500m

Ja direu

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

29 Abr 2014 11:33 #354 per anguru (Associat/da)
Bones!!

L'enhorabona per les curses del cap de setmana passat.

Danigoal, nosaltres baixarem al poble el dimecres, per lo tant no acudirem a Can Mercader, però el proper dijous, si no passa res, si que anirem, almenys jo.

El dijous de la setmana passada vaig provar de corre 10km i la prova va ser satisfactòria, el ritme és el de menys (4'55"), però de cardio encara vaig molt just, el genoll va respondre correctament i en cap moment es va pronunciar. Engrescat del bon resultat del dijous, el diumenge vaig provar de fer un rodatge llarg, resultat 15km a 5'13", sensacions molt bones respecte el genoll, de cardio continuem justet. Avui provarem per Montjuïc a veure com aguanta el genoll en les pujades i les baixades i el dissabte primera cursa d'esfalt del 2014, 10km de passeig pel poble d'Anna_Cleta (Pego).

Ens veiem!!!

Salut i km's

Ruta:
10km: (moltes) 00:40:18 Cros popular de Sants 2017
21,097km: ( 9 ) 01:30:37 Barcelona 2021
42,195km: (2) 03:20:02 Barcelona 2021

Muntanya:
Mitja marató: 20
Marató: 5
Ultres: 5

29 Abr 2014 11:37 #355 per XarlaX (Visitant)
Bon dia!!!
Doncs jo tinc un 3x5x400 per tant m' apuntaria tant si fos el dimecres tarda com dijous pel de matí, k aixó de fer series sol es una miqueta rotllo.
Si no quedeu imagino k las faria dimecres tarda k divendres tinc un 15x100 en pujadota

MMP:
5km - 18min 09seg - 1ª 5kms Vilafranca 2013
10km - 36min 25seg - Vilafranca 2013
21km - 1h 22min 29seg - 1/2 de Barcelona 2013
42km - 3h 10min 10seg - Marató Amsterdam 2014

30 Abr 2014 18:09 - 02 Mai 2014 13:07 #356 per Hansi (Associat/da)
Ieep!
Alegria a L'H veient el Dani i el Josep58 fer molt bon paper :party:. Tant de bo que les seves molèsties siguin només un record passat! :love:. Gran cursa també del Danigowl, llàstima que no va poder fer 7 o 8 segons menys que l'haurien deixat més content.

Jo vaig estar en la franja de temps que preveia, per la part tirant a optimista, i no em va agradar gens sortir a les 22h, perquè el cos estava molt poc predisposat a seguir les ordres del cervell que li deia que calia esforçar-se al màxim :grrrrrr:.

Anguru, bones notícies! Ànims i endavant, a posar-se en forma i oblidar les lesions!

Demà no aniré a CAR Mercader, faig una cursa a Figueres que serà el meu entrenament del dia, una cursa atípica, la del castell de Sant Ferran, que transita pels voltants i inclús l'interior de la fortalesa del s. XVIII. Si teniu 3 o 4 minuts lliures, mireu aquest breu video : sortida i arribada en pista d'atletisme, i un traçat entre mig d'uns quants km de camí de terra i pedregós (no apte per Pumes :intello:) per després fer uns km més dintre de la fortalesa: muralles, fossar, patis i passadissos interiors, torres... :surprised:. Mai l'he feta i em fa il·lusió! :happy:

30 Abr 2014 18:29 #357 per Jorfer (Associat/da)
Hansi té molt bona pinta aquesta cursa.
Ja ens explicaràs i llàstima que queda una mica lluny  :yes: :yes:

30 Abr 2014 18:42 #358 per Hansi (Associat/da)
Sí, Jorfer, llàstima que estigui lluny...jo agafo ànims per anar-hi perquè a Figueres hi tinc els avis i l'oncle, i així ens veiem una mica més sovint, però és una bona tacada de km amb cotxe (temps, diners...i conduir no m'apassiona).

02 Mai 2014 13:12 - 02 Mai 2014 13:15 #359 per Hansi (Associat/da)
Veig que estem poc actius al fil :mdr:...per variar... :whistle:

La cursa del castell de Sant Ferran de Figueres és molt xula, la recomano a tothom... excepte als que tenen al·lèrgia als camins de terra i pedres, perquè el 80% ho és. Alguna pujadeta dura també. La qualificaria de cros, amb un mix de ruta.

Gran ambient de cursa popular autèntica, uns pocs centenars de participants, bona organització, i la curiositat de ficar-te en el fossar d'una fortalesa del s.XVIII i córrer-hi un parell o tres de km sobre terra, pedres i herba, on fa tres-cents anys estava ple d'aigua :oh:, per després fer una entrada d'uns quants hectòmetres a les dependències del castell (cavallerisses, patis, passadissos). Una passada, em va encantar!

Diumenge vaig a la mitja de Tàrrega, de la qual també tinc tan bones referències, en el sentit de cursa feta amb carinyo per al corredor popular :party:.

02 Mai 2014 13:35 #360 per Jorfer (Associat/da)

Veig que estem poc actius al fil :mdr:...per variar... :whistle:

La cursa del castell de Sant Ferran de Figueres és molt xula, la recomano a tothom... excepte als que tenen al·lèrgia als camins de terra i pedres, perquè el 80% ho és. Alguna pujadeta dura també. La qualificaria de cros, amb un mix de ruta.

Gran ambient de cursa popular autèntica, uns pocs centenars de participants, bona organització, i la curiositat de ficar-te en el fossar d'una fortalesa del s.XVIII i córrer-hi un parell o tres de km sobre terra, pedres i herba, on fa tres-cents anys estava ple d'aigua :oh:, per després fer una entrada d'uns quants hectòmetres a les dependències del castell (cavallerisses, patis, passadissos). Una passada, em va encantar!

Diumenge vaig a la mitja de Tàrrega, de la qual també tinc tan bones referències, en el sentit de cursa feta amb carinyo per al corredor popular :party:.

Jo he fet vàries vegades la mitja de Tàrrega i tinc records molt macos i uns paisatges preciosos amb roselles i camps de blat.
Gaudiràs molt Hansi.

Bona descripció de la cursa de Figueres. Algun any intentaré fer-la  :yes: :yes:

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats