Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

24 Mai 2014 18:30 #421 per Jorfer (Associat/da)
Josep58 molt bé aquests entrenaments que després de patir acabes orgullós de la feina ben feta.
Danigoal bravo pel nou sub 40. A veure si agafes al Dani  :yes: :wink2:

Hansi no et ratllis demà molt a la taula electoral i tant de bo que caigui un sub 40 a Pineda, per això estic treballant.
Sort a Martorell encara que falta bastant, però per si m'oblido.  :yes: :yes:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Mai 2014 21:11 #422 per Danigoal (Associat/da)
Moltes gràcies Hansi, rata, Josep58 i jorfer  :great:

Doncs si, encara que a les 8 del matí no ho semblava, a l'hora de la cursa el cel s'havia tapat del tot i la temperatura era molt bona. El vent podia ser la major dificultat. I es va notar a la segona volta, on després d'una primera volta en 19'32"  :oh: gràcies a una sortida ràpida i l'intent de buscar un grupet als primers km per davant de la llebre de 40' que no va cuallar (només era gent que havia sortit ràpid), del km2 al 5 amb un altre corredor del Fisiologic i  a partir d'aquí el vent va fer molta pupa i em vaig quedar sol fins a meta, ni tant sols quan la llebre em va pasar al km7'5. Prò no em vaig rendir pensat que el vent a favor podria arreglar alguna cosa. I tot i així vaig haver de fer un sprint molt bestia el últims 100m per entrar en 39'57"  :party: :party: :party:

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

26 Mai 2014 09:56 #423 per Dani (Associat/da)
Moltes felicitats Danigoal !! Ja ets un sub40 assentat  :party:

Després de les sèries de dimecres, divendres tenia un 10Km R2 i em vaig emocionar una mica. Pujar i baixar de Sants a Cervantes, una volta i tornar, a 4'26"/km. Em vaig trobar realment bé, i m'anava frenant.  Dissabte una excursioneta de Montserrat a Igualada, 7h i picu seguides que em va passar molta més factura del que em pensava diumenge. Tenia 11km, amb 7km a R3 i al final una rebaixa, 6km a 4'19"/km i amb moltes ganes de plegar, moltes, moltes. Són aquells entrenaments que tires de coco perquè no ve gens de gust.

Avui descansaré que estic molt cansat i san tornem-hi !! Faré un petit canvi a la planificació de la setmana que també toca bastant forteta.

Josep58: No podem permetre que en Danigoal vagi sol a les curses !! Ens posem les piles ja !  ;)

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

26 Mai 2014 22:39 #424 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Dani, tens raó i estoy en ello, però que consti que tu vas per davant meu  :yes:

Ahir després de complir amb obligacions laborals estava bastant cansat però vaig treure'm la mandra i vaig sortir a fer un rodatge finalment de 45' fent la meitat en companyia del Danistal que em va acompanyar i va adaptar-se al meu ritme  :great:

Avui nou entrenament en el que m'he trobat que les cames no responien als ritmes, així que he fet la meitat del previst. Al menys no m'he mullat amb a pluja. Demà descansaré i dimecres a veure que tal.

M'estic pensant si finalment diumenge al matí vaig a fer una cursa a Canet, tipus Sant Quirze  ;)

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

28 Mai 2014 21:13 #425 per Danigoal (Associat/da)
Bona tarda, gasoses!

Vinga Josep58, com ha anat l'entrenament d'avui?
Llàstima que el Dani, tu i jo no coincidirem en estat de forma. A veure si feu bons resultats a Pineda, La Maquinista o a on sigui
Jorfer, preparat per fer sub40'? Ara et toca a tu  :great: :great: :great:

A mi avui em tocaven canvis de ritme: 2x(4km a 4'45 (R3)+ 2km a 4'15 (R1)) i sense mullar-me aquest mati. He sortitnt esperant la pluja al final i m'he trobat un sol espatarant.
Demà 12x400  :beurk: Mirarem de no començar massa fort

29 Mai 2014 13:00 #426 per Dani (Associat/da)
Bones !!

Si diumenge va ser un entrenament horrible, dimarts va ser fantàstic, 11km amb 7km amb 1kmR3+1KmR2......(repeticions) Ostres em vaig trobar realment bé i m'habia de frenar per no passar-me de ritme, al final els 7km a 4'17"/km. Quina diferència d'estar cansat i no estar-ho.

Avui em tocarà 2*3000 però m'està rondant un encostipat... Si no em veig fi a casa o rodatge suau que encara no l'he fet aquesta setmana. S'ha d'escoltar el cos ! I jo que m'ho haig de repetir després de 7 anys... kllons !

29 Mai 2014 13:42 #427 per Jorfer (Associat/da)
Dani el Jordi Ballesteros ens ho diu constantment, escoltar el cos i no forçar mai davant de qualsevol possible molèstia o avís.
Jo ho intento posar en pràctica i les lesions em respecten bastant (toco fusta per sid e cas)  :yes: :yes:

No forcis  :yes: :yes:

29 Mai 2014 20:53 - 29 Mai 2014 20:55 #428 per Hansi (Associat/da)
Veig que aneu entrenant i evolucioneu adequadament 8). Els encostipats són un parèntesi, res de forçar, Puma! :love:

Jo també vaig fent, m'ho passo bé :mdr:. Danigowl, avui m'ha tocat també el 12x400m. Mira que sóc poc de velocitat en distàncies curtes :oops:...Clar que no m'estranya: dilluns vaig fer una bona sortida per la muntanya (gairebé 2 h de corriols divertits), és a dir, que vaig combinant entrenaments bastant oposats uns dels altres, però amb tots m'ho passo bé, que és el que ara mateix més m'importa :smile:.

30 Mai 2014 13:36 #429 per Jorfer (Associat/da)
Hansi tu el que t'estàs preparant per a la Campana eh?  :wink2: :wink2: i així em donaràs un "atxassu" en qualsevol lloc  :yes: :yes:

Josep58 corres a Canet al final?

Dani com va el mig costipat?

Bon cap de setmana

30 Mai 2014 16:45 #430 per Dani (Associat/da)

Hansi tu el que t'estàs preparant per a la Campana eh?  :wink2: :wink2: i així em donaràs un "atxassu" en qualsevol lloc  :yes: :yes:

Josep58 corres a Canet al final?

Dani com va el mig costipat?

Bon cap de setmana

Molt millor. Avui surto sí o sí. Faré 6km rapidets per sensacions.

He esquivat massa la pluja i crec que avui tocaria mullader  :intello:

A partir de La Maquinista no espaiaré tant les curses (3 setmanes) com ara.

Desde la marató de Barcelona, crec que només hem superat aquella temperatura..... 3 cops  :rofl: :rofl: :rofl: 

30 Mai 2014 17:04 #431 per Hansi (Associat/da)
Puma, compte amb el mullader, no et refredis!
Jo no sé si avui entrenaré, perquè ja m'he donat suficient canya els últims dies. Potser en faig dos seguits de descans, mira el que et dic :oh:.

La Campana el 15 de juny...i aquest diumenge Alpens! :happy: (26,5 km amb 1060m D+). Alguna sortideta de muntanya he de fer,  per no patir molt en aquestes dues boniques curses! La intenció no és fer-te cap atxassu, estimat Jorfer 8), només autoprotecció :he:.

Desde la marató de Barcelona, crec que només hem superat aquella temperatura..... 3 cops  :rofl: :rofl: :rofl: 

:'( :'( :'( :'( Mira si va ser mala sort... :'( :'( :'(

30 Mai 2014 17:56 - 30 Mai 2014 17:58 #432 per Danigoal (Associat/da)
Molta sort a tots per Alpens, valents! Encara que al costat del Krlos (Enhorabona per la Zegama!  :party: sobretot en aquestes concicions "sabatils"  :oh: ), de mindundis para abajo  :666:

:'( :'( :'( :'( Mira si va ser mala sort... :'( :'( :'(

:arf: Sí, ahir mateix ho comentava amb el Chute.

Ahir, a Can Mercader, series de 400 mano a mano amb el Chute. I a part del R3 que hi era per allà, ningu més  :ouch: Clar que ara qualsevol torna a Sants una mica tard... fijo que els mossos et fan fere alguna serie més  :grrrrrr:
Van sortir prou constants, amb 1'15 de recuperacio trote/caminant, les 4 últimes van ser duretes als metres finals:
1’25.3” – 1’25.6” – 1’25.3” – 1’25.3” – 1’24.4” – 1’25.2” – 1’24.3” – 1’23.8” – 1’27.9” – 1’26.5” – 1’26.5” – 1’26.4”
(1'24" es ritme de 3'30"/km)

30 Mai 2014 18:22 #433 per Jorfer (Associat/da)
Dani doncs que vagin bé els sis kms i no et mullis gaire  :yes: :yes:

Hansi així que dos caps de setmana seguits fent incursions als corriols.  :great: :great: Segur que ho faràs molt bé. Jo també he decidit descansar avui i demà doncs després de les sèries d'ahir el cos em demana una pausa  :yes: :yes:

Danigoal estan molt bé aquestes sèries de 400. Jo  crec que els 39:30 estan al teu abast en breu.  :yes: :yes:

Bon cap de setmana

01 Jun 2014 21:28 #434 per ratadesants (Associat/da)
Avui gran presència gasosil per Alpens, cursa 100% recomanable.

Bones marques en general, gaudint del recorregut i dels paissatges, i mirant el crono, evidentment  :clown:

"El éxito es un estado de paz mental, resultante de la satisfacción que produce saber que has hecho el máximo esfuerzo para alcanzar lo mejor que eres capaz de conseguir”

01 Jun 2014 22:49 - 01 Jun 2014 22:55 #435 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Dani, espero que el refredat ja sigui història  ;)

Danigoal bones sèries en companyia del mestre Chute  :great:

Jorfer amb retràs  :oops: si que he fet la Canet Race

Ratadesants gracies  per posar-me al corrent :great: a veure qui expliqueu més  ;)

Perdoneu la desconexió però la setmana ha estat difícil i després de l'entrenament de dilluns que ja vaig escurçar, el planning previst s'ha quedat en planning  :he: positivament no m'he mullat cap dia  :he:. Dijous un moment per fer 45' per Montjuïc, dissabte 30' de rodatge + 1 km. progressiu i avui diumenge la Canet Race de 10k. cursa molt exigent, Sant Quirze són pesigolles si les comparem, sort he tingut que m'he trobat al Vicens i a l'Anrol58 que anava a veure el seu fill, que m'han explicat la realitat del que havia vist a la web.

La cursa molt de casa amb prop de 400 participants entre la cursa de 5 i la de 10, ben organitzada i sense cues en lloc. Tot i mirar de guardar forces a la priimera volta (són 2 voltes iguals) a la segona m'he deixat alguns segons, hi ha una pujada de 1 km sostinguda, tres rampes una d'elles de 500 metres quan arribes a dalt de tot, que s'alternen amb baixades que si no vigiles fas un recto, que fa que els canvis de ritme siguin constants et deixes segons a les pujades que després es poden recuperar a les baixades, un bon trencacames.
Practicament a la primera volta ja estava feta la selecció i després anava molt estirada.

Temps final 42'54", 42è de la general i 3er. de la categoria  ;).

Diumenge a Pineda veig dificil el sub40' sense fer les sessions de qualitat de la setmana, segons vagi la setmana veure 8)

02 Jun 2014 10:17 #436 per Dani (Associat/da)
Bones !!

Aquesta setmana ha quedat molt coixa, només dos dies  :mad: :mad:  Ahir el meu cos em demanava no sortir, i coi, no vaig sortir, tampoc tenia ganes !! Estic una mica vagot  :intello:

Però el divendres vaig fer el millor entrenament de la reentré, 10km amb 6km a 4'06"/km i bastant, bastant còmode.

El meu planing diu avui 12km amb 8km per Montjuic alegres, dimecres 3000+2000+1000+500. Divendres fluixet i diumenge La Maquinista. Diuen que arribarà la calor de la bona (la que toca). Amb calor adéu sub40.  Plan B sortir a 4'05" i a veure-les venir. Com més calor més cap per gestionar la cursa.  Una gasosa i petada per calor són experiències no repetibles.

02 Jun 2014 18:29 #437 per Jorfer (Associat/da)
Josep58&Dani està clar que la calor ens xafa els plans  :ouch: :ouch: jo d'entrada vull provar el sub40 a veure si arribo fins la meta doncs el no ja el tinc.

He vist grans resultats gasoseros per Alpens.  :great: :great: :great:
A veure si l'any proper m'animo i torno a fer la cabreta una mica.  :wink2:

02 Jun 2014 23:16 #438 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Acabo de passar pel fil de la cursa d'Alpens i s'expliquen molt elogis d'aquests prova que recomaneu i repetireu. A veure si algun cop m'engresco ;)

Jorfer, Dani, també he vist i he escoltat que les previsions parlen de calor d'estiu pel cap de setmana  :'(, els sub40' estaran molt cars  :arf:

Avui entrenament post cursa amb 30' suaus i sessió de tonificació muscular que falta en feia.  :yes: Demà més  8)

03 Jun 2014 00:49 #439 per Dani (Associat/da)
Sí nois. El sub40 s'hauran de suar, i mai millor dit  :intello: :intello:  Aviam si tinc dos dits de front i surto a 4'05 aviam com em trobo... Ho hauria de fer...  :whistle: Ho he posat abans, m'estic auto convencent  :rofl:

Avui entrenament duret. Circuit de Montjuic, sortida a la sortida de la cursa de La Mercè en direcció contrària, i sense deixar la vorera, passant per l'Estadi Olímpic, baixant fins el Restaurant de Miramar i mitja volta. Uns 120 metres de desnivell acumulat. 7,2 km i desnivell duret (si heu fet El Corte Inglés l'haureu tastat). Un bon entranament per L'Espluga que és una mica així. Avui ha tocat esforçar-me, l'he fet a 4'15"/km. Entreno poc però duret.

03 Jun 2014 18:04 #440 per Jorfer (Associat/da)
Dani bon ritme per ser un circuit amb pujades i baixades.  :yes: :yes: :great: :great:

Doncs diumenge sortiré a 4 passi el que passi i fins on pugui  :yes: :yes: que porto vàries setmanes pensant en Pineda i ara no em tiraré enrrere  :wink2:

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats