Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

10 Jun 2014 20:55 #461 per Jorfer (Associat/da)
Danigoal quina regularitat noi, en menys de trenta segons totes les marques. El dissabte a consolidar aquest temps.  :yes: :yes:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Jun 2014 22:26 - 10 Jun 2014 22:27 #462 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Barceruel, celebro llegir-te novament per fil i que continues a bon ritme amb la teva preparació per la Trailwalker de Madrid  :great:

Danigoal, aquesta temporada has fet un salt important i no ha estat la flor d'un dia, aquesta excel·lent relació de registres ho confirma, enhorabona que no es fàcil mantenir durant mesos aquests registres  :great:. A  continuar així a Sant Joan Despí  ;)

Hansi, si finalment tu i en Dani veniu a Premià, a part de poder-vos saludar i compartir fins on pugui cursa amb vosaltres, us posaré al corrent del circuit actual, no es que sigui menys exigent que abans, però si diferent.  ;)

Avui segon entrenament de la setmana, al migdia circuit Montjuïc sortint del carrer Lleida amb Paral·lel pujant pel Poble Espanyol, Estadi i fins a Miramar. A la tornada, baixada pel costat de la Font del Gat desviament per passar pel MNAC, nova baixada pel Poble Espanyol, agafant Maria Cristina, arribant a Plaça Espanya i després Paral·lel fins arribar punt d'origen. Tot i la calor, m'he divertit força.   

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

11 Jun 2014 17:46 #463 per Dani (Associat/da)
Bones !!

Apuntat a Olesa. Farem un mà a mà amb en HansitoW. Ara mateix 41'30" seria un resultat aceptable. Sub41 molt bon resultat.

Amb aquesta seràn 3 caps de setmana seguits fent curses. Si faig Premià serà el quart. Ho meditaré perquè és una cursa Premià que em dona molt de feeling i es pot córrer la mar de bé, tot i la duresa. Suposo que la distància l'hauran arreglat, última vegada que la vaig fer 9.63 km  :surprised: I tot i així no vaig baixar de 40'  :rofl:

Porto dos dies de descans per recuperar problemetes musculars. Avui sí, 10km amb 6km sense mirar crono, a ritme rapidet però sense patir. Ritme Molon que li diem  :intello:

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

11 Jun 2014 21:15 #464 per Jorfer (Associat/da)
Dani i Josep58 m'alegra llegi que ja teniu la maquinària rodada i us esteu posant a punt deixant de banda èpoques més dolentes.  :yes: :yes:

Hansi quin temps vols fer a la Campana? Segur que et trobaré davant meu. La meva intenció és baixar de 1h 22 (05:35/km) i així milloro la marca de l'any passat però ja veurem  :whistle: :whistle:

11 Jun 2014 22:31 #465 per Dani (Associat/da)
Quina suada avui !!!

He fet 10km amb 6km rapidets, per sensacions. Avui han estat boníssimes, 6km a 4'09"/km i l'abductor gairebé no ha dit ni mu. Un bon entrenament de cara a l'Espluga de Fara Calorí.

Danigoal: Crec que em falta un puntet pel sub40. Al Delta espero estar-hi més aprop que a La Maquinista  8) Fa mil anys que no coincidim en cursa !!

Jorfer/Hansi: Vagi molt bé a la Cursa de la Campana  :yes:

13 Jun 2014 11:50 #466 per Dani (Associat/da)
Avui tocarà 10km a R1. Seré capaç de fer-ho bé i suau ? ? ?

Si vaig sol em costa anar tranquil ....

Algú va sortir ahir ? Algun VALENT ? Tela amb la temperatura que fa !

I sembla que diumenge podria fer una mica de tot... aviam.

13 Jun 2014 16:31 - 13 Jun 2014 16:34 #467 per Danigoal (Associat/da)

Algú va sortir ahir ? Algun VALENT ? Tela amb la temperatura que fa !

:sarcastic: :whistle:
Pel migdia tarda tenia clar que ahir no sortiria però...
Clar que va ser a les 20:30 i no se si es que ja m'estic adapant o què (crec que ja havia suavitzat una mica) perquè no em va semblar tant. Tenia el 5x1000 a ritme més suau i  van sortir: 4'02 - 4'10 - 4'07 - 4'04 - 4'04 EsCARxador style

Avui descans i si no ens fonem (quina calda  :beurk:) demà ens veurem alguns a SJ Despi. Sembla que esta prevista l'arribada de pluges a l'hora de la cursa. Jo em conformo amb que es refredi una mica l'ambient. A les temperatures que he entrenat la desde diumenge passat, com tinguem 22ºC, volarem :wink2:

Molta sort a tots pels puestus.En especial a la representació nombrosa dels GPT a l'Emmona. :great: :great: :great:
Altres anireu al Delta Prat (amb una mica de sort trobareu sense pluja) o a la cursa del Port
I no se si algu anira a Vacarisses- la Campana o a la cursa de la Roca Negra. (mare meva, quanta muntanya!  :winktongue:)

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

13 Jun 2014 17:54 #468 per Jorfer (Associat/da)
Està clar que estem en època de muntanya.  :yes: :yes:
Jo avui he rodat en bicicleta per a variar una mica i em fa mal tot.  :whistle: :whistle:
I ahir vaig fer sis kms progressius en espera de la Campana, que ja veurem com va el diumenge  :whistle: :whistle:

Bones competicions ja siguin d'asfalt o sobre terra gasoses  :yes: :yes: :great:

13 Jun 2014 17:57 - 13 Jun 2014 17:59 #469 per Hansi (Associat/da)
Veig que seguiu entrenant bé, això rutlla! :great:

Jo també vaig fer ahir el 5x1000m, Danigowl. A les 19,30h, i la calda es notava :beurk:. Com que no tinc cursa "de competir" aquest diumenge, el ritme va ser l'habitual, sense rebaixes :smile:. D'aquí a una estoneta sortiré a fer 12 km a R2 :party:

Hansi quin temps vols fer a la Campana? Segur que et trobaré davant meu. La meva intenció és baixar de 1h 22 (05:35/km) i així milloro la marca de l'any passat però ja veurem  :whistle: :whistle:

Jorfer, al veure una pregunta sobre temps a Vacarisses m'he descol·locat. Passo totalment del que trigui a fer-la :mdr:. Però segur que serà més de 1h22', perquè faré la mitja :he:. No sé...calculo entre 2h15' i 2h30'. Com que sortim a les 8h, una hora abans que vosaltres, tu i jo estarem a meta més o menys a la vegada 8).

13 Jun 2014 18:00 #470 per Jorfer (Associat/da)
Hansi  :oops: :oops: doncs convençut que feies la curta.
Bona campanada vull dir passejada per Vacarisses  :great: :great:
Comentem la jugada a l'arribada doncs i em dones detalls de la mitja per si faig el salt al 2015  :wink2:

13 Jun 2014 18:15 #471 per Hansi (Associat/da)

Hansi  :oops: :oops: doncs convençut que feies la curta.
Bona campanada vull dir passejada per Vacarisses  :great: :great:
Comentem la jugada a l'arribada doncs i em dones detalls de la mitja per si faig el salt al 2015  :wink2:

Diumenge t'ho explico! ;)
Crec que quan et doni per entrenar per muntanya de tant en tant, gaudiràs molt d'aquestes curses com Vacarisses i en faràs més sovint. Ja veuràs!

14 Jun 2014 12:52 #472 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Uns dies sense passar i us he trobat a faltar :love:

Després del descans del dimecres, dijous al migdia, segon circuit Montjuïc de la setmana, encara que algunes parts d'ombra permeten agafar una mica d'aire ,teeeela quina calor que cau. Amb la musica del sonar de dia a tota castanya aquí i allà en els diferents espais costava controlar-se i no embalar-se més del compte  :he:. Les pulsacions s'enfilen bastant però les cames estan guanyant en força i responen força bé ;)

Ahir per qüestions familiars no vaig poder fer la sessió prevista que l'he fet aquest matí. A les 9 del matí ja estava al passeig al costat del mar, han estat 9.6 kms. en progressió, com dijous les pulsacions s'enfilen però les cames van bé, començant uns primers minuts suaus a 5'20" he acabat a 4'05". Estic una mica per sobre del pes òptim (1,5 Kg.) a veure si abans no arribi Premià puc fer aquesta rebaixa. 8)

Molta sort a t@ts  :love: aquest cap de setmana sigui a Sant Joan Despí, La Nocturna, Vacarisses, Emmona, Delta Prat,..., i segur que me'n deixo alguna

14 Jun 2014 13:11 #473 per Hansi (Associat/da)
Caram, Josep58, dijous al migdia! :oh: :oh: Queia foc! :beurk: Si només "et pujaven les pulsacions" :he:, senyal que estàs posant-te fort! :great:

Danigowl, per aquest vespre trobo que fa calda, així que porta plans B i C preparats per aplicar-los sobre la marxa. 8)

14 Jun 2014 14:09 #474 per Dani (Associat/da)
Bones !!

Ahir 10km R1 a 4'52"/km. Abuductor que em donava la llauna molt bé, perfecte. Aviam que surt a la cursa del Prat. Aviam la temperatura.... Jo espero que no plogui que no m'agrada gens. Prefereixo una mica de calor, la veritat. 

Ara estan els companys a l'Emmona. En krhyz s'ha trencat un dit, en Koldo i en Pedro han abandonat i segueixen meep, Rubens i Jaumet. Ha fet calor però segurament plourà molt. Es dura la muntanya, collons !!

14 Jun 2014 20:11 #475 per Jorfer (Associat/da)
La muntanya és punyetera i, a banda d'anar ben preparat cap una dosi de sort.
Ànims els que s'han tingut que retirar i moltes felicitats a tots els que han arribat a meta.

Dani sort demà a veure si sumes un nou sub 40 al teu particular repte.

Hansi ens veiem demà a Vacarisses.

Josep58 així que corren a ritme del Sonar per Montjuic. Tu si que saps.  :yes:

Danigoal crec que correràs fresquet amb vent i potser un tormentón.  :yes:

15 Jun 2014 11:47 - 15 Jun 2014 11:53 #476 per Danigoal (Associat/da)

Danigowl, per aquest vespre trobo que fa calda, així que porta plans B i C preparats per aplicar-los sobre la marxa. 8)

Danigoal crec que correràs fresquet amb vent i potser un tormentón.  :yes:

Doncs no va poder ser el sub40'  :arf:. Efectivament, Jorfer, la temperatura es va suavitzar, la sensació era bona. Pero hi havía ventet (només en alguns trams). De totes formes, si no ho vaig aconseguir va ser a causa meva: Les cames no estaven del tot fines (potser hagues hagut de fer un entrenament menys aquesta setmana), se'm va descordar una sabatilla i després d'aguantar un km vaig aturar-me  després de pasar el km7 (28'07") a uns 10" de la barqueta, ja molt desintegrada. Amb l'aturada del km7 al km8 em va sortir en 4'18 i encara els tenia a la vista però als km finals ja em va fallar tot, sobretot el cap i les cames (4'16-4'09) i vaig acavar en uns gens despreciables 40'47", que sense l'aturada i tenint la barqueta més aprop segurament hagues estat en 40'30"

En quant al circuit, el recomano. Entretingut i rapidet amb alguna trampeta, ja que va pujant del km4 al 5'6 (20m) que es rematen amb la última pujadeta just al pasar per l'entrada de la ciutat esportiva del Barça. Però del d'aquest punt (km5'6) fins a meta es baixada i pla
Prou animació als kms finals de cada volta (dos voltes de 3'6 i 6'4km)

Ara a descansar 2 setmanes!  :yipi:

A veure com ha anat aquest matí, sobretot pel Delta Prat. La temperatura post tempesta semblava bona a les 9  8)

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

15 Jun 2014 20:50 #477 per Dani (Associat/da)
Primer de tot una cursa molt ben muntada, tot super ràpid i àgil. Un bon recorregut i una cursa que es pot córrer molt bé i té el plus de passar i acabar a la pista d'atletisme.

Però el tema la distància avui ha estat de jutjat de gùardia.

Parcials cada km segons fore

954 954 1100 1060 1280 950 982 802 1060 1260 Total 10.400

Lamentable es poc i més quan diuen que ha estat homologada. Que els hi tornin els diners inmediatament de la homologació !!

Estaria bé una nota per saber que ha passat i que ha fallat, i sobretot que no torni a passar. Alguna gent (Com el grup dels Castillejo/Caceres feien de llebres a gent per fer marca. Tothom ha fet un minut i poc més.

Jo volia baixar de 40' i avui feia un dia que no estaba gens malament, terra una mica mullat, però temperatura pel que hem tingut aquests dies molt bona i potser una mica humitat. Amb la distància correcte no crec que hagués biaxat de 4'. He fet 41'31" però hagués estat bastant aprop, quan ? A saber....  A més la distància m'ha rebaixat bastant la motivació. Cada punt km era un festival del error. A més he fet una mica de gasosa. km5fore 19'43" km10fore 39'53" (20'10")

Dels errors s'aprén per no tonrar-los a cometre.Ara tenim mil curses per escollir.

Repeteixo, l'he trobat MOLT ben organitzada en tots els altres aspectes.

15 Jun 2014 20:51 #478 per Dani (Associat/da)
Avui crec que hagués estat per sota de 40'30" gairebé segur.  41'31" Fore 10.400 metres. Teeela marineeeeraaaa.

A més m'ha restat motivació i ganes de tirar a tope.

Llàstima perquè era l'últim cartutx de sub40 fins a la tardor.

Seguirem entrenenant. Espero ja fer 4 dies a la setmana.

15 Jun 2014 21:37 - 15 Jun 2014 21:40 #479 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Hansi, si que feia calor dijous al migdia, però acostumar el cos a aquestes temperatures m'anirà bé per properes curses  ;)

Danigoal bona cursa a Sant Joan Despí,  :great: aisss això de la sabatilla  :oh:, en tot cas un bon registre per fer més gran la teva temporada  ;)

Dani no acostumo a comentar les qüestions relatives a la distancia però no s'acaba d'entendre que una cursa amb distància homologada puguin passar coses així  :oh: Bon registre que crec que hagués estat més a prop dels 40' del que dius. Espero que l'abductor positivament no t'hagi molestat.

Ara no fa gaire estona aprofitant una estona sense pluja, sortida primer pel passeig maritim i despés m'enfilat per una part del circuit de la cursa del poble per anar fent cames  ;)

Esperant noticies de Vacarisses  ;)   

15 Jun 2014 22:53 #480 per ratadesants (Associat/da)
Llastima d'aquestes curses llargues, però com als corredors ens continuen prenen pel "pitu del sereno"  :grrrrrr:

Ahir vaig intentar completar la marató d'Emmona, però no va ser possible, a les curses dures has de tenir el cos i la ment al 100% i a més tenir el dia, i no va ser el meu.  Felicitar als companys que ho van aconseguir.

Jo dono la temporada per acabada, a pensar en nous reptes  :yes:

"El éxito es un estado de paz mental, resultante de la satisfacción que produce saber que has hecho el máximo esfuerzo para alcanzar lo mejor que eres capaz de conseguir”

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats