Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

11 Jul 2014 22:51 #541 per Jorfer (Associat/da)
Danigoal benvingut al món del córrer de nou. A mi em queden dos dies de vacances atlètiques.

Dani i Josep58 bons entrenos.  :great: :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Jul 2014 13:05 - 12 Jul 2014 13:09 #542 per Hansi (Associat/da)
Hola galifardeus!
He estat quatre dies fora, de vacances (Viena :party:) i ahir al vespre, just retornat, vaig sortir a córrer després de 15 dies de no fer-ho...quin gust! :happy: :happy: Les cames es notaven desacostumades, així que ara caldrà anar fent mica en mica perquè la musculatura torni a posar-se forta (Danigowl, segueixo les teves passes! :he:).

Josep58 i Dani, vosaltres us esteu posant cada cop millor 8), i com ja sabíeu, per l'equip dels relleus jo no estaré en un gran moment de forma, però igualment m'esforçaré tant com pugui dissabte que ve :great:.

Tot i que encara falti molt per començar el pla específic de marató, finalitzar aquest descans atlètic i el retorn a córrer significa per mi entrar en la fase prèvia a la preparació de Donosti :party:, així que encara em fa tenir més ganes de córrer, entrenar bé i anar posant la base per la tardor :happy:.

R_3, mola llegir-te per aquí :yes:. A veure si els que només llegiu us animeu a explicar alguna cosa, que aquest fil troba a faltar a molts GPT&F :love:.

13 Jul 2014 18:14 #543 per Dani (Associat/da)
Estreno Garmin Conect, la veritat es que està la mar de bé !!

connect.garmin.com/activity/540502107

Aquest matí hem anat pel riu Llobregat, a un circuit de l'Squash molt guapu de 3,5 km, en Mario, en RRR, en Koldo, l'Squash. Entrenar amb més gent et dona un plus. A la última volta m'he sentit especialment bé !!

I aquesta setmana una altra amb només 3 dies  :oops: :oops:

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

13 Jul 2014 21:02 #544 per Jorfer (Associat/da)
Dani jo també he instal·lat el garmin conect i a partir d'ara descarregaré els meus entrenos en ell.

Bona setmana  :great: :great:
I s'han acabat les vacances...atlètiques  :666: :666:

13 Jul 2014 21:06 #545 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Hansi bon retorn atlètic després d'aquests dies per terres vieneses.  :great: Segur que mica en mica el cos anirà assimilant aquests entrenaments de la temporada 2014-2015  ;)

Dani, segur que la motivació en aquests 3 dies d'entrenament ha estat alta i el profit que n'hauràs tret dels mateixos també ho es  ;)

Jorfer, bon retorn als entrenaments.

He estat el cap de setmana a terres guixolenques on vaig coincidir a la platjja i després al poble amb el Gorka que està de vacances atletiques.

Dissabte vaig sortir a fer un rodatge i avui m'he atrevit a fer una mica més pujant al mirador de l'ermita de Sant Elm, amb una pujada tota ella amb desnivells prou interessants.

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

15 Jul 2014 11:34 #546 per Dani (Associat/da)
Dilluns entrenament amb en PedrodeSants. 10km suaus. Aquest entrenament sol se'm fa horrible. Amb companyia tot xerrant passa rapidíssim !!

Dissabte mitja per relleus amb en Josep58 i HansitoW. Cada any que l'he feta, no compto voltes, compto pujades que falten  :intello: :intello:

Una cursa que s'ha de tindre el cap fred perquè surts espitós, la gent anima molt, i les gasoses sol ser importants. El meu objectiu cada volta 4'40" (3'59"/km)

15 Jul 2014 12:53 - 15 Jul 2014 17:50 #547 per anguru (Associat/da)
Bones família!!

Uff!!ja ni recorde el temps que fa que no passe per ací, bueno, passe a sovint per llegir-vos, però com no faig res interessant no comente.

La setmana passada ja vaig començar a entrenar de forma normal, dilluns gimnàs, dimarts 12.5km, dijous 13.5km i diumenge 25km i 1200mts D + per muntanya, en total han sigut uns 50km aquesta setmana, però lo més important no han sigut els km's, si no les sensacions, i es que tornar a gaudir en els entrenaments ja feia més de 6 mesos que no em passava, ara crec que ja he aparcat les molèsties del genoll i de cardio ja faig bastant fi, així que segurament el meu primer objectiu serà treure'm una espineta que tinc clavada de fa molt de temps, la ratadesants crec que sap a que faig referència, Vandekames o ja més coneguda com Maldekames, que serà el proper 2 d'agost, però Vandekames serà objectiu de pas, la parada final serà la Botamarges, una cursa que és fa per les meves terres el proper 4 d'octubre i que l'any passat la vaig fer per primera vegada, aquest any l'han allargada de 63km a 70km endurint també el desnivell que passa de 3000mts + a 3500mts+.

Espere que després de tots els problemes que he tingut i si se fer les coses bé com en la preparació de l'any passat, torne a gaudir d'una cursa que m'ha enamorat perdudament i puga compartir amb tots vosaltres, l'objectiu de la cursa encara esta per determinar, dependrà de l'estat de forma en que arribe, aniré a acabar-la o a fer un bon temps, però lo més important és anar adquirint experiència en la llarga distancia.

Salut, km's i muntanya a tots

Ruta:
10km: (moltes) 00:40:18 Cros popular de Sants 2017
21,097km: ( 9 ) 01:30:37 Barcelona 2021
42,195km: (2) 03:20:02 Barcelona 2021

Muntanya:
Mitja marató: 20
Marató: 5
Ultres: 5

15 Jul 2014 22:56 - 15 Jul 2014 23:14 #548 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Anguru, es celebra la teva tornada al fil i sobretot que després d'aquests mesos que has comentat, puguis tornar a entrenar  ben recuperat dels problemes al genoll que no t'ho havien permès. Ara a preparar aquest primer test a l'agost de cara al gran objectiu de tardor  ;)

En Hansi i en Jorfer, un cop acabades les vacances ja tornen a entrenar  :yes:

Dani, aquests rodatges que expliques en companyia, quan els puc fer al passeig amb l'AnRol58 o amb l'Ecopac també passen volant  :yes:

Avui de cara a la mitja per relleus del dissabte, he anat a pistes a fer un 12 x 500 amb 1'15" de recuperació. Amb els 3 kms. previs ja estava ben moll i després s'ha fet llarg però estic satisfet del resultat final. Primera en 2'00" (4'km.) i la més ràpida en 1'51" (3'42") que ha estat la desena per acabar l'última en 1'52" (3'44").

En Mario que estava fent el seu entrenament, l'he vist "volar" per la pista però també ben xop un cop acabat. 

He acabat bastant fos, corren veia les gotes de suor com anava caient, des de l'arribada a casa que no puc estar-me de beure i beure.

Ara descans dimecres i divendres, amb dijous una cosa suau i esperem estar a punt per dissabte. 

16 Jul 2014 00:22 #549 per Jorfer (Associat/da)
Anguru benvingut al fil i al gaudi dels entrenaments diaris
A veure si tens sort aquesta nova temporada i assoleixes tots els teus objectius
Cuida't i salut i cames

16 Jul 2014 10:10 #550 per Dani (Associat/da)
Re-benvingut Anguru !

Aviam si pots entrenar de forma constant.

Avui toca entrenament per l'Espluga (i per la pujada de Mataró  :intello: :intello: ) El circuit de Miramar de 7km, a R3, sobre 4.20. Estic per portar una cinta al cap tipus anys 80... Quina xafuuuu.

Jo sortiré divendres a fer alguna cosa suaveta.

16 Jul 2014 10:14 - 16 Jul 2014 10:16 #551 per Danigoal (Associat/da)
Bon dia!

Ben tornat, Anguru!  :yipi: Me n'alegro d'aquestes bones sensacions i endavant amb aquests objectius  :great:

Hansi, se't veu amb moltes ganes per aquesta marató. Genial!   :yes:

Quines series, Josep58  :oh: Molt bones, pero recordeu que no cal acabar esgotat. Que vagi molt be el dissabte, compte que sembla que farà moooooolta calor.

Jorfer, endavant de nou. que tinguis bon inici de temporada

finalitzades les dues setmanes de pretemporada, amb 13km a 4'54 on em vaig haver de frenar molt, i dilluns entrenant per Montjuic pujadetes per l'Espluga. Pujada a l'estadi per Miramar desde el port. Quina primera rampa!  :beurk:  3km seguits (D +94m) amb un parell de mini descans
Avui 8km + 10 sprints 100m i de demà, primeres series (5x1000m) ja veurem a on. Si surten a 4'15 ja estaran molt bé

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

16 Jul 2014 17:57 #552 per Jorfer (Associat/da)
Aquesta nit torno a casa i m'esteu espantant amb la xafogor

Hauré d'entrenar a primeríssima hora del matí i després fer migdiada

Veig que Montjuic és la vostra base d'entrenaments de cara a l'Espluga
Jo encara no tinc clar si us podré acompanyar, ja veurem

Cuideu-vos cracks

16 Jul 2014 23:26 - 16 Jul 2014 23:28 #553 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Avui descans atlètic perquè el cos assimili el treball d'ahir  ;). Demà faré una cosa suau  8)

Dani, amb aquest circuit Montjuïc, curt però intens al ritme marcat, segur que has fet cames  8)

Danigoal, bon retorn després d'aquesta pretemporada. Tens tota la raó en quan a les sèries, ho tinc present perquè un dia el Zesar a Can Mercader també ho va dir.  :yes:

Jorfer, preparat perquè demà i divendres diuen que seran els dies en els que la temperatura s'enfilarà més. :grrrrrr:

17 Jul 2014 09:46 #554 per Dani (Associat/da)
S'ha acabat l'estiu de mentida  :666: :666: :666:

Ahir circuit de Montjuic/Miramar, el perfil fa forma de V invertida. Anar i tornar +70 metres - 50 metres APROX, dos cops.  Ritme ràpid però controlat, tot i que a la tornada vaig pagar sortir massa ràpid i vaig gripar una mica. Mitjana 4'16"/km i bastant cansat, la veritat. El circuit fa uns 7,2 km.

A Mataró haurem de sortir amb cap, que la gasosa ens espera a cada pujada  :intello: :intello: :intello:

17 Jul 2014 17:44 - 17 Jul 2014 17:47 #555 per Hansi (Associat/da)
Anguru, m'alegro de llegir-te i veure que els problemes físics queden enrere :great:. Els teus entrenaments de l'any passat per la Botamarges van ser molt bons, a repetir aquest any! 8)

Jorfer, a fe que fa calor i xafogor, i aquesta setmana cada dia que passa va a més :o. Ho hauràs pogut comprovar ja...aclimata't a poc a poc, que si véns de Galicia, devies estar més fresquet!

Danigowl, vas pel bon camí en aquest retorn 8). Sèries ja! Jo, com que acabo de començar, encara trigaré un parell de setmanes, suposo.

Ahir vaig posar els meus primers km una mica ràpids després de vacances atlètiques, en un 8 km R1 + 2 km R3. No controlo els ritmes per sensacions, estic massa desajustat, i els 2 km vaig passar-me una mica. Més aviat van ser R4 :P. Sort que només eren 2 km! :mdr:. Cap problema, això es va arreglant amb els dies d'entrenar :yes:.

Els meus companys d'equip de relleus, Dani i Josep58, estan fent molt bona feina. Dissabte aconseguiran que ens surti bona marca! :mdr:

17 Jul 2014 20:47 #556 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Estic fent temps per guanyar algun grau de menys per fer l'entrenament d'avui 30' V1 a V2 no forçat + 2 rectes per soltar cames. M'agafaré a les indicacions no forçat per arribar fresc a casa  :666:

Els meus companys d'equip de relleus, Dani i Josep58, estan fent molt bona feina. Dissabte aconseguiran que ens surti bona marca! :mdr:

Hansi, la bona marca i el resultat final serà resultat de la bona feina dels tres  :yes: ;)

A Mataró haurem de sortir amb cap, que la gasosa ens espera a cada pujada  :intello: :intello: :intello:

Dani, estic pensant que haurien de posar un radar a mitja rampa i penalitzar al que vagi més ràpid del compte   :666: :rofl:

Ja tinc ganes de que arribi dissabte, primer per animar  :great:, i després fer el relleu previst

Auuuu, marxo a rodar una estona.   

18 Jul 2014 19:18 #557 per krlos (Associat/da)
Bona tarda gent

Estava esperant a acabar la crònica de l'IM de Vitoria per penjar-la aquí i una mica més i em despisto. Us deixo el "totxo" de rigor per a qui vulgui entretenir-se

trainingintheclouds.wordpress.com/2014/07/17/vitoria/

Jo estic a setmana post IM fent el que em rota a cada moment...i el cos s'ha tornat gilipolles i m'està demanant fer peses, així que poc cardio (avui res) i demà he d'anar a treballar (a les 6 del matí he de ser a un client) així que "setmana en blanc" gairebé.

Apa, vagi be demà la calorada de Mataró!

45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

18 Jul 2014 19:31 #558 per ratadesants (Associat/da)
krlos, massa curta la crónica  :whip:  :P

Bons relleus a Mataró  :great: no feu gaire gasosa

"El éxito es un estado de paz mental, resultante de la satisfacción que produce saber que has hecho el máximo esfuerzo para alcanzar lo mejor que eres capaz de conseguir”

18 Jul 2014 22:04 #559 per Jorfer (Associat/da)
Gasoses en quin ordre fareu el relleu? Us recomano que qui aguanti millor la calor surti abans però segur que ja ho teniu previst.  :yes: :yes:
Molta sort cracks!!!

Krlos després d'un IM jo necessitaria quinze dies  per a recuperar-me així que el cos t'ho agrairà. Felicitats bèstia parda  :great: :great:

18 Jul 2014 23:42 #560 per Dani (Associat/da)

Gasoses en quin ordre fareu el relleu? Us recomano que qui aguanti millor la calor surti abans però segur que ja ho teniu previst.  :yes: :yes:
Molta sort cracks!!!

Krlos després d'un IM jo necessitaria quinze dies  per a recuperar-me així que el cos t'ho agrairà. Felicitats bèstia parda  :great: :great:

El nostre relleu per odre  Dani/Josep58/Hansi. 

L'altre equip GPT Koldo/SQoRubens (Amaguen molt les cartes!)

Si fa una temperatura com avui a les 19h. ja puc sortir amb el cap fred. Ostia, 100% d'humitat, ha plogut i ha quedat una sensació bestial. Potser els 4km a 4'03"/km han ajudat... No es gaire prudent fer aquest entrenament el dia abans, però dilluns tenim entrenament canyeru i diumenge descartat.

El meu objectiu 28'00" a 3'59"/km. Tot i que 28'15"-20" tampoc seria una catàstrofe i els companys haurien de remontar per aconseguir el sub87  :666:

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats