Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

16 Jun 2014 10:08 #481 per Dani (Associat/da)
Comunicat de la cursa Delta

ERROR EN LA DISTÀNCIA DE LA CURSA L’organització de la CX Cursa Delta Prat vol demanar disculpes a tots els  corredors i corredores que han participat avui diumenge en la 15 edició.  L’organització vol aclarir que el circuit de la CX Cursa Delta Prat està  totalment homologat per la FCA però que un error tècnic en la primera  volta al circuit, ha fet que es féssim 350 metres de més. En la segona  volta el recorregut ha estat correcte. Per tant els metres finals a la cursa  han sigut de 10.350 metres.  Per aquest motiu estem preparant unes noves classificacions on  cadascun tindrà el parcial dels 10.000 metres.  Gràcies i disculpeu les molèsties

Doncs hagués fet 40'07" entre moltes cometes.

Les sensacions tampoc van ser les millors, haig de seguir entrenant amb més continuitat. No em queixaré que fent 3 dies per setmana.....  :glasses: :glasses: :glasses:

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Jun 2014 23:28 #482 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Que els organitzadors de la cursa Delta Prat emetin una comunicació sobre la distància i demanin disculpes tot admeten l'error, és un primer pas per fer el possible per no repetir-ho.

Dani ja deia que estaves més a prop dels 40' del que deies en la teva primera estimació del temps  ;). Crec que no equivocar-me al dir que hagués estat el teu millor registre d'aquesta recent temporada  8). Bona progressió  :great:

Avui sessió suau perquè les cames estaven demanant recuperar-se dels dos darrers dies d'entrenaments.  ;)

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

16 Jun 2014 23:44 #483 per krlos (Associat/da)

Hola,

Que els organitzadors de la cursa Delta Prat emetin una comunicació sobre la distància i demanin disculpes tot admeten l'error, és un primer pas per fer el possible per no repetir-ho.

¿Us he de recordar que la marató del mediterrani es va disculpar 2! Anys seguits per la pifia del fals km 39...i al tercer any la van tornar a cagar?  :666:
:rofl: :rofl: :rofl:

45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

17 Jun 2014 20:52 #484 per Jorfer (Associat/da)
Ratadesants ets un valent per a intentar-ho  :great: :great:
Danigoal estàs en un moment de forma dolç i és una pena que coincideixi amb aquestes calors.
Dani quina p.....el tema de la distància. Sembla que ja comença a ser un clàssic a diferents curses  :ouch: :ouch:

17 Jun 2014 23:30 #485 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Hola,

¿Us he de recordar que la marató del mediterrani es va disculpar 2! Anys seguits per la pifia del fals km 39...i al tercer any la van tornar a cagar?   :666:
:rofl: :rofl: :rofl:

Krlos, esperem que per l'any els organitzadors de Delta Prat no ho recordin  :666:

Avui m'he mullat una mica en la sessió a pistes que he fet a partir de les 18,30 hores, plovia ha estones en algun moment intensament, després de rodar una estona un 4x2000 amb 4' de recuperació, 8'30" - 8'26" - 8'20" i 8'14", controlant bé els ritmes han sortit progressives però lentes.   

18 Jun 2014 10:07 #486 per Dani (Associat/da)
Bon dia !

Un altre que ahir es va mullar. 10km carrera contínua a 4'24"/km però em va costar agafar el ritme. Avui descans i dijous uns interessants 6km (1km 4.30 + 1 km 4.00 ....) divendres suau i diumenge Olesa del foc amb en HansitoW.

Finalment no faré Premià. És una cursa molt xula però ja portaré 3 caps de setmana seguits fent cursa.

Josep58: Sí noi. Can Mercader curta i hagués fet sub41 segur. El Prat llarga i hagués fet 40' i poc. Olesa serà molt difícil superar lo de la Maquinista, però estaria de conya  ;)

19 Jun 2014 18:55 #487 per Danigoal (Associat/da)
Molt bones, gasiosilles!

Quina mala sort això de la distància al Delta Prat, Dani. Ara que... tela amb el punts kms  :whip: De totes formes, bona cursa i a seguir millorant, que ja te merit amb aquestes calors  :great:

Enhorabona als muntanyerus, tant els que ho vareu aconseguir com els que ho vareu intentar  :great: :great: :great:

Que vagin be els entrenaments!
Que fàcil es dir-ho quan un està de descans  :winktongue:

PD.: jo crec que tampoc faré Premià finalment, així que segurament començaré la setmana seguent que hi ha oferta variada (Terrassa, Pallejà, Barberà del Valles, ...) o ja fins mataró potser o l'Espluga

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

19 Jun 2014 19:13 #488 per Hansi (Associat/da)
Hola galifardeus!

Vau competir bé el cap de setmana passat, tant els asfalterus com els muntanyerus 8). Jo no vaig competir gaire: si ja anava a fer Vacarisses tranquil, encara vaig haver d'anar més lent a causa del malestar físic a l'estómac i fluixesa de cames. Segur que hi van influir les 4 o 5 nits d'insomnis de la setmana precedent. Ara porto uns dies millor :great:, així que al mil correcat intentaré córrer molt ràpid (pel que sóc jo) i dedicar-li una MMP al nostre estimat Zenon :love:.

20 Jun 2014 10:21 #489 per Dani (Associat/da)
Bon dia galis !!!

M'està costant MOOOLT entrenar aquests dies. Això de sortir sol dia sí i dia també es nota. Pedro tornaaaa !!!

Ahir entreno canyeru. 10km amb 6km d'intervals, 1km fort 1km mig. 4.30 3.55 4.22 3.56 4.22 3.50  Són com sèries amb recuperació bastant acativa  :intello: Durillo, durillo.

Avui tocaria entrenament suau tot i que ara mateix les ganes son poequetes... Però sense entreno no hi ha millora  :P

Diumenge té pinta de tornada a les temperatures altes..... I espero que la mesura de la cursa sigui correcte. De les últimes 3, dos malament  :ouch:

20 Jun 2014 11:47 #490 per Hansi (Associat/da)
Puma, a Olesa la liem, faci calor o no, sigui curta o llarga. Donem espectacle sí o sí! :party:

Espero no lesionar-me demà en la combinada del mil social per l'ELA... :oh:

20 Jun 2014 15:31 #491 per Dani (Associat/da)

Puma, a Olesa la liem, faci calor o no, sigui curta o llarga. Donem espectacle sí o sí! :party:

Espero no lesionar-me demà en la combinada del mil social per l'ELA... :oh:

Decidit: Avui no surto per reservar-me  :666: :666: :666:

Millor surtir 3 dies amb ganes que 5 amb desgana. Al novembre mitja de Donostia, la vull preparar ben preparada, demanaré consell al més gran. Necessito una motivació gran. I si pot ser intentar fer marca a Sants seria la ostiaaaaaaaaaaaaaaa.

20 Jun 2014 18:41 #492 per Jorfer (Associat/da)
Hola gasoses
Com va?

Ja veig que costa entrenar amb aquesta calor.
La veritat que fa mandra.
Jo diumenge pararé durant tres setmanes i tornaré el 14/07 amb la preparació de VLC 14.

Ens veiem demà al 1000  :yes: :yes:

Bon cap de setmana

22 Jun 2014 18:38 #493 per Dani (Associat/da)
Bones !!!

Prou bé per Olesa. Hem fet duet amb en HansitoW. El dia era bo, sense sol i temperatura no molt alta, circuit duret-duret. Distància correcte  :party: :party: Temps 40'44"  :great:  Segueixo millorant, aquesta ha estat la millor cursa de la reentré.

Endavant les atxes.

23 Jun 2014 13:06 - 23 Jun 2014 13:07 #494 per Hansi (Associat/da)
Un cap de setmana amb doble ració de curses: dissabte a la Mar Bella en el mil social correcat, per recollir fons contra l'ELA, pel nostre amic Zenon :love:, i diumenge a la cursa del Foc a Olesa, fent tàndem amb el Dani de principi a fi :love:.
Tots dos dies disfrutant moltíssim de l'esport i d'estar amb amics  :party:. I a més, dissabte vaig rebaixar la meva MMP de mil metres en 5", gràcies als entrenaments de sèries curtes de les darreres setmanes, i malgrat la meva tendència a barrejar-hi disciplines com la muntanya, poc compatibles amb guanyar velocitat :P.

El Dani i jo vam fer ahir una bona cursa a Olesa :great:. Tenint en compte els nostres estats de forma, li vam treure tot el suc possible a un circuit exigent i vam aconseguir la nostra il·lusió de fer una cursa junts d'inici a fi :happy:, que feia moooolt de temps que les circumstàncies alienes a la nostra voluntat ens ho impedien (bàsicament lesions i la seva incidència en des-sincronitzar els nostres respectius estats de forma).

Sé d'un venusià que va fer ahir un triatló de quasi distància mig Iron Man a los Monegros :beurk:. I d'aquí a 15 dies en farà un de distància Iron Man al mateix lloc :beurk: :beurk: :beurk:        :he: :he:

23 Jun 2014 18:10 #495 per Jorfer (Associat/da)
Hansi moltes felicitats per aquest MMP al 1000 tant bern lluitada.
Jo també estava per fer MMP però em vaig dedicar a parlar i a marcar parcials dels cracks als 100/500/900 en comptes d'escalfar  :whip: :whip: :whip: i vaig sortir fred  :grrrrrr: :grrrrrr:

Dani&Hansi bon tàndem a Olesa sota el foc d'estiu  :great: :great:

Avui començo l'aturada de tres setmanetes  :glasses: :glasses: :glasses:, així que estic de vacances atlètiques  :yes: :yes:

23 Jun 2014 20:23 #496 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Jorfer, bon descans i merescut descans atlètic  :great:

Hansi, enhorabona per la nova MMP en el mil social  :great: i per la bona cursa a Olesa  8)

Dani bon registre a Olesa  :great:. Certament a l'estiu cal un plus de motivació per entrenar perquè la temperatura no convida a fer-ho.   

Cap de setmana al Pirineu Aragonès on he aprofitat per fer un parell d'entrenaments en alçada amb 13º graus de temperatura a les 8 del matí  :great:, avui descans.

Per temes laborals esta a l'aire la participació dissabte a la tarda a la cursa de Premià  :'( 

Bona revetlla a T@TS  :party: :party: :party:

25 Jun 2014 12:55 #497 per Dani (Associat/da)
Bones !!

Ahir vaig sortir al migdia, no feia sol però una humitat descomunal. 10km c.c. a 4'23"/km. Suada total. Ara toca el dia suau, avui o demà. Diumenge ja faré alguna tirada de 13km per Montjuic per agafar fuelle per l'Espluga  :intello:

Josep58/Hansi: Com anem equip ? Ens hem inscrit a la mitja marató de relleus de Mataró amb el nom de GPT sub87. Una clara al.lusió de les nostres intencions  :great:

25 Jun 2014 16:08 #498 per Jorfer (Associat/da)
Segur que ho fareu molt bé a Mataró
Jo l'any passat vaig debutar amb l'amic i l'Anrol però aquesta vegada estem de cacances i/o fora de forma així que no repetirem

25 Jun 2014 17:39 #499 per Dani (Associat/da)

Segur que ho fareu molt bé a Mataró
Jo l'any passat vaig debutar amb l'amic i l'Anrol però aquesta vegada estem de cacances i/o fora de forma així que no repetirem

Bones vacances atlètiques. Totalment necessàries per no cremar-se. Aquesta temporada no et queixeras, eh ? Molts bons registres.

25 Jun 2014 23:11 #500 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Dani, certament aquests dies no llueix molt el sol però com comentes el % d'humitat s'enfila molt  :grrrrrr: i a qualsevol ritme s'acaba ben moll. La pèrdua de líquids i sals és molt alta  :grrrrrr: i convé reposar-ho

Després del descans d'ahir, avui sessió a pistes on després de rodar 3 kms. per agafar temperatura  :666:, tocava fer un 15 x 1'30" amb 1'15" de recuperació. Con que el pla indicava anar al 80% he portat ritmes entre entre 4'06" i 3'57".

Després de dos caps de setmana sense fer cap cursa, ja en tinc ganes, per si falla Premià, en ronda pel cap assegurar la setmana següent el debut a Pallejà  ;) que haig d'agafar ritme competició pel sub87' a Mataró  ;) 

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats