Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

03 Jun 2014 22:59 - 03 Jun 2014 23:13 #441 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Dani, encara que sortint tot just del carrer LLeida amb Tamarit i tombant per Rius i Taulet direcció Poble Espanyol aquest circuit el tinc ben memoritzat i et fa treballar  :yes:. Fen canvis de ritmes per temps segons t'agafi pujant o baixant encara li dona un plus d'esforç  :he:

Jorfer, et veig ben motivat per anar a pel sub40'  8)

Muntanyencs no diu res  :whistle:

Avui entrenament treballat, escalfament suau de 10' i després 15 canvis de 1'30" amb 1'15" de recuperació. No estava gaire convençut de com estarien les cames després de la Canet Race però m'he sorprès gratament.

Ara em trobo una mica cansat de cames però satisfet  8)

Demà descans i dijous acabarem de perfilar on estem  ;)

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Jun 2014 12:51 #442 per Dani (Associat/da)
Anem progressant Josep58  ;)

Quin calendari de properes curses tens ?

Jo crec que faré Delta Prat / Olesa / Pallejà / Mitja per relleus Mataró / Espluga.

Sort amb el sub40 Jorfer  :party: 

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

04 Jun 2014 17:30 #443 per Hansi (Associat/da)
Hola amics!
Setmana amb molt poc temps per escriure al fòrum, a causa de la feina i la família.

Veig que esteu entrenant bé, així m'agrada! Llàstima que les temperatures fresques sembla que ja se'ns han acabat i els sub40' que busqueu estaran difícils. No us obsessioneu amb ells, que ja se sap que al juny sempre costa quan agafem les temperatures pròpies de l'època.

Jo vaig fer una bona cursa a Alpens, no només pel fet de gaudir de la muntanya, de la cursa i del seu ambient, sinó també pel rendiment físic. Em vaig trobar bé i vaig regular adequadament l'esforç (cosa que en muntanya se'm dóna...pitjor! :he:). Suposo que les miquetes de muntanya (alguna cursa i algun entrenament) que he fet des de l'abril s'han notat. Amb els amics que ens vam aplegar va ser un dia molt bonic de companyonia, bromes, converses...

Aquest diumenge faig la cursa solidària de Martorell (10 km), de la qual no conec ni perfil ni terreny, però hi vaig per la causa, i a gaudir de nou! 8)

04 Jun 2014 20:34 #444 per Jorfer (Associat/da)
Hansi&Dani&Josep58 moltes gràcies!!!

Dani quin calendari més atapeït.  :yes: :yes: No m'estranya que tinguis ganes després dels mesos de parada obligatòria.

Hansi, doncs si, és època dura d'avaluacions i d'altres herbes, així que ens toca prioritzar segons el moment. Et felicito pel carrerón d'Alpens  :great: :great:

04 Jun 2014 23:28 #445 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Hansi, m'alegra llegir que diumenge vas gaudir a la cursa de les 3 comarques i de la companyia  ;).

Dani, bon calendari  :great:, el meu no esta tant definit encara que alguna cosa et puc dir

Pineda  
Delta Prat una tercera setmana seguida amb cursa  :no: no em deixarien entrar a casa :mdr:
Olesa soc fora a l'Aragó, torneig de basquet de la filla petita
Premià inscrit avui mateix  :great:
Pallejà podria ser no l'he fet mai
Mitja per relleus  :yes:, m'agradaria molt ser-hi i compartir novament tant bones edicions anteriors, equips gasoses ?
Espluga, aquesta esta més complicat  :arf:

05 Jun 2014 12:29 #446 per Danigoal (Associat/da)
Bon dia!

A veure si podeu treure resultats positius aquest cap de setmana. Efectivament els sub40 estaran complicats, pero s'ha d'intentar jorfer  :great: :great: :great: Ja hi haurà temps per improvisar un pla B i disfrutar de la cursa.

Hansi, ja veig que tu ja estas difrutant de les curses. Molt bon resultat a Alpens i que vagi molt bé per Martorell

Dani, bons entrenaments i calendari  8)
Molt probablement debutaré a l'Espluga, ja m'anirà bé en la preparació de la marató de Palma (portaré 1 mes d'entrenaments)

Josep58, amb els comentaris i la marca a Canet no em puc imaginar com era de dura  :beurk:. Enhorabona pel podi  :party:
per cert, ja he obert fil de la cursa de Premià de Mar. Jo la faré per tercera vegada i igual que les altres, en mode conservador, doncs aniré just després del descans total de 14 dies. Pachanga de pretemporada (chute dixit)  :intello:

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

05 Jun 2014 16:30 #447 per Dani (Associat/da)
Bones !!!

M'encantaria tornar a fer Premià !! Aviam si m'ho puc convinar, ja veurem....

Ahir canvi de plans, vaig quedar amb en PedrodeSants i vam anar cap a Cervantes. Aprofitant que feiem un circuit circular de 3km i després tornavem, aquí vaig apretar, 3km a 3'54"/km, cardíisim però satisfet. Els altres 7km van ser molt suaus.

Vaig escriure un planning que no estic seguint  :rofl: :rofl: Ya me valeeeeeee

05 Jun 2014 17:31 #448 per Jorfer (Associat/da)
Dani visca la improvisació, si fas un entrenament i et quedes satisfet és un bon entrenament.  :yes: :yes:

Danigoal :great: :great: ja veurem si hauré de tirar de plan B, C,...o fins el Z tinc moltes opcions, però si el que vull és arribar a meta com en totes les edicions anteriors.  :yes: :yes:

Jo no coincidiré amb curses amb vosaltres doncs m'aturaré tres setmanes des del 22 de juny fins al 14 de juliol per a començar l'entreno amb l'objectiu del sub 3h08 a VLC 14 a veure si tinc sort a la preparació i el dia de la marató.

Continuem amics  :yes: :yes:

05 Jun 2014 18:25 #449 per Dani (Associat/da)

Dani visca la improvisació, si fas un entrenament i et quedes satisfet és un bon entrenament.  :yes: :yes:

Una mica anàrquic. La setmana passada sense cursa surto dos dies, aquesta amb cursa 4 dies....  :intello: :intello:

Danigoal: Doncs farem l'Espluga junts. No perdis gaire la forma  ;)

Més endavant m'agradaria fer sub1.30 a Sabadell que encara no ho he aconseguit mai !! Per un cop (toco fusta) que arribaré sense descans d'estiu ho hauré d'aprofitar. Recordo un text de cara a Mediterrani que vaig fer 1h33  :beurk: Mediterrani 3h05  :rofl:  (posem 3h07 que era curta)

05 Jun 2014 23:12 #450 per Jorfer (Associat/da)

Danigoal: Doncs farem l'Espluga junts. No perdis gaire la forma  ;)

Si estic per qui m'apuntaré també amb vosaltres, a la sortida i després em deixareu torat doncs portaré dues setmanetes d'entreno.  :yes: :yes:

Darrer test pre Pineda fet amb 4 de 1500: 06:00/05:57/05:56/05:51 content i motivat a veure si acompanya el dia.

Josep58 com ha anat l'entreno' Ja tens definiti l'objectiu del diumenge?  :wink2:

Fins ara gasoses

05 Jun 2014 23:49 #451 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Danigoal  8) a Premià ens veiem  :great:

Jorfer, molt bon entrenament  8) aquests temps que t'han sortit, son una molt bona referència per l'objectiu previst.

En el meu cas avui no he acabat l'entrenament com m'hagués agradat, ni per ritmes i perquè de fet tampoc l'he acabat, tenia un 3x10' a RC 10k amb la darrera més forta però no m'hi veia en cor i m'he autoplanificat  :oops: un 4x1500 com els que has fet, fent 6'04" - 6'08" - 6'07"  :arf: i al darrer als 600 m. aprox. m'he parat perquè els bessons s'han començat a queixar.

Demà farem una cosa molt suau, al vespre marxarem a terres guixolenques i descans fins diumenge on segur que no sortiré a sub40'

Hansi, que vagi molt bé per Martorell  :great:

Dani, bona cursa a La Maquinista  :great:. A veure si ens fas companyia a Premià  ;)

Bon cap de setmana llarg a t@ts i bones curses als que no us tinc presents  :oops:  però també en fareu  ;)

06 Jun 2014 16:09 #452 per Jorfer (Associat/da)
Gràcies Josep58:great: :great:

Ahir al Prat li vaig dir al Polgi que té 41.32 que et segueixi que pots ser una bona referència si vas a aquell ritme. Ell també està per fer MMP.

Hansi molta sort a Martorell.
Dani idem a la Maquinista.

Bon cap de setmana

06 Jun 2014 16:33 #453 per Dani (Associat/da)

Gràcies Josep58:great: :great:

Ahir al Prat li vaig dir al Polgi que té 41.32 que et segueixi que pots ser una bona referència si vas a aquell ritme. Ell també està per fer MMP.

Hansi molta sort a Martorell.
Dani idem a la Maquinista.

Bon cap de setmana

Al  Polgi li vam fer de llebre a l'Hospitalet  8) 8)

Avui ha fet un dia boníssim per córrer. Ja firmo així diumenge. Sense sol (amb molta humitat) però 20-21 graus només.

Jorfer:  Recordo patir conjuntament a l'Espluga  :beurk:

08 Jun 2014 18:16 #454 per Dani (Associat/da)
Una mica de caloreta avui, eh ?

Abans de començar la cursa he vist que gairebé era impossible fer sub40. El circuit de La Maquinista de pla res de res. Molt toboganeru !! I la calor, sobretot xafugor ha estat bestial. Encara he gestionat molt bé la cursa 20.21 20.33 40.54  Una mica lluny del sub40 buscat i del 40'30" que em pensava que faria, però no em puc queixar. Després he vist resultats i ha estat molt dur per tothom.

Jofer: Avui no era el dia, mala sort i potser al Delta Prat última oportunitat ?

Josep58: Tot bé?, he vist que has fet 42.XX

Divendres en comptes de fer alguna cosa suau vaig fer l'idiota i 4km 4'15" amb l'abductor justet. Avui a la cursa m'ha molestat però per sort no gaire. Demà descans i espero no fer més l'indi entrenanant quan no toca.

Pròxima parada Delta Prat, aviam si m'acosto una mica més al sub40 tot i que ara mateix ho veig complicadot baixar-hi.

Go !

09 Jun 2014 19:27 #455 per Hansi (Associat/da)
Ei, passeu dels sub40' amb aquesta calor. Ja els fareu d'aquí a uns mesos, amb temperatures més adequades!

Jo m'ho vaig passar de conya a la cursa solidària de Martorell. Moooooolt ben muntada, i amb ajuts per gent que ho necessita, a sobre ens van donar molt menjar i obsequis a l'arribada :great:...Els 10 km són de perfil dur, perquè en realitat són 5 km asfalt i 5 km per camins costeruts de terra i pedra, amb pendents interessants (no tant com en cursa de muntanya, però sí abundants, llargs i exigents si vols mantenir un ritme alt...vaig veure més d'un corredor caminar en alguna pujada!). Vaja, que la recomano a tothom menys al Dani :he:.

Ara surto a fer un entrenament de 10 km tranquils. Siau!

09 Jun 2014 20:05 - 09 Jun 2014 21:40 #456 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Hansi, quina raó que tens, no està el temps per gaires alegries a nivell atlétic i els sub40' són empresa mooolt difícil, més si tinc present que la meva propera cursa prevista es Premià.  :he:

Més que la calor que ja de per si es dificil d'assimilar, personalment crec que el pitjor enemic es la humitat, recordo curses on tot i la calor amb baixa humitat el meu cos respon  bastant bé i ahir a Pineda no va ser el cas, encara que ben aviat baix rebaixar-me objectiu, reconec que vaig fer una cursa sense fer un gran esforç.

Jorfer, ja ens varen trobar al final de la cursa i varen comentar que amb aquest calor i humitat res a fer

Josep58: Tot bé?, he vist que has fet 42.XX

Dani tot bé  :great: Vaig sortit a 4'05" i ben aviat vaig rebaixar una mica el ritme per trobar un nivell de pulsacions que no en fessin anar ofegat i així vaig anar fent, escoltava en altres corredors algunes respiracions que francament feien patit, vaig anar consumint kms. de manera regular pas del km. 5 en 21'00" i el segon parcial en 21'05", per acabar en uns 42'05" discrets per aquest perfil però ni vaig acabar fos ni desil·lusionat, muscularment perfecte i això ja em recompensava prou després del darrer entrenament del dijous passat  8)

09 Jun 2014 21:35 #457 per Barceruel (Associat/da)
Bona tarda companys!

Primer de tot, alegrar-me de veure que els encara paseu per aqui us aneu recuperant i, tot i que encara no teniu els resultats que us mereixeu, almenys correu i sense problemes greus, que no es poc després de tantes setmanes patint.

Ahir a Martorell vaig trobar-me amb en Hansi i vam compartir una bona estona. A la cursa, jo vaig tirar endavant per provar-me a fer un entrenament lo més rapid posible pero sense sprints ni canvis de ritme a darrera hora. Quan quedava menys d'un km vaig sentir un crit per darrera i un atleta amb samarreta pastanaga i els cabells platejats em va avançar com un cohet. No ho ha explicat, pero em va donar un hatxassu en tota regla.  8)
Desprès vam compartir esmorçar i em va posar al día dels plans de tardor-hivern. Jo encara estic dubtant si faré la Marató de Donosti o de Sevilla, tot i que a Donosti vindré si o si. I més sabent l'expedició que hi ha muntada! :happy:

Per ara, vaig preparant la Trailwalker de Madrid, que tot i que serà a ritme molt tranquil i caminant a estones, no deixen de ser 100kms. Aquestes darreres setmanes he fet un parell de venussianades: Les 6h de Martorell, on vaig fer gairebé 60km, parant cada hora 5 minutets. I aquest mati he fet 46'6km donant la volta sencera a Barcelona, desde Santa Coloma anant pel Litoral i Montjuïc i tornant per la CDLA. La darrera animalada serà la setmana vinent amb 3 curses en 12 hores: Sant Joan Despi, Nocturna del Port i la Mitja de La Campana. A veure que tal arribo a Madrid...  :whistle:

Doncs apa. Abraçades per tots. Encara que soni a tòpic, pero espero poder anar entrant i escribint més sovint. Alguns sabeu que han hagut temes personals que no m'han permès estar massa atent al tema de correr. Espero que ja es vagi normalitzant, almenys el que es refereix a aixó...  ;)

Marató: 2h56'04" (BCN 24) - Mitja: 1h22'31" (Prat 14) - 10km: 36’21" (St Antoni 25) i 35'53" (ECI 22)* - 5km: 17'53" (St Adrià 24)
24h: 201’066km (Serrahima 23) - 12h: 118’182km (Serrahima 23) - 6h: 65’572km (Serrahima 23) - 100km: 9h51’53" (Serrahima 23) - 50km: 3h52'16" (Santander 22)

09 Jun 2014 22:53 #458 per Jorfer (Associat/da)
Dani doncs si ahir no era el dia i com suggereix en Hansi crec que aparco el sub 40 per a la tardor doncs estic a punt de parar (ho faré després del 1000 social)

Hansi que calladet tu tens eh?  :666: :666: donant atxassus al ultrafondista Barceruel (molta sort a la TW madrilenya)  :great: :great:

Bona setmana gasoses  :yes: :great:

A veure si en Danigoal consolida de nou el sub 40 a SJDespí, per cert, observa la llebre de 40 amb nick ipg10 que serà el correcat que guanyarà el 1000 social.  :yes: :yes: (porta dues milles guanyades els dos caps de setmana últims a Igualada i Montcada)  :yes: :yes:

09 Jun 2014 23:31 - 09 Jun 2014 23:33 #459 per Hansi (Associat/da)
Bones decisions d'atletes amb cap, Jorfer i Josep58. Un deixant els sub40' per més endavant :great: i l'altre adaptant objectius a Pineda sobre la marxa, amb una perfecta lectura de la cursa i les seves condicions :great:.

Josep58, em plantejo anar a Premià :oh:. Si el Puma em convenç, allà estaré. He vist el perfil i per si fos poca la xafogor i calor, acaba amb uns 4 km de pujada gairebé contínua :beurk:...divertidíssima! :intello:

Hansi que calladet tu tens eh?  :666: :666: donant atxassus al ultrafondista Barceruel

A qualsevol cosa li diuen hatxassu :sarcastic: :he:...ell va decidir no apretar ritme perquè no anava a competir sinó a fer un entrenament fort, i jo demanant-li que s'esforcés una mica per entrar junts, però no va voler...així em fa quedar com si l'hagués avançat per mèrits propis, que n'és de maco el Warze :love:. Va estar molt bé el nostre picnic tot xerrant a l'ombra dels pins, eh Víctor? 8) :smile:

10 Jun 2014 20:50 - 10 Jun 2014 20:53 #460 per Danigoal (Associat/da)
Bona tarda, amics!

Enhorabona per les vostres curses (i entrenos llargs  :surprised:) del cap de setmana i dilluns. Bons resultats tenint en consideració la calor i l'ambient xafogos que de sobte ha vingut. Tinc clar que els 40'XX" d'en jorfer i el Dani son sub40' (justets  :he:) en condicions bones. Pero ara és el que toca.
I què nassos...  :whip:  :whip: :whip: a tots per no fer unes bones gasoses. Ja estem perdent els bons costums?  :666:

Gràcies jorfer, intentaré no perdre de vista (i ni un metre, a ser posible) a aquesta llebre correcat.  :great:
Serà complicat. Aquests dies he aprofitat per entrenar a l'hora de la cursa i tant el diumenge (7 a 4'45 +7 a 4'30) com ahir (10km a 4'45") tela  :beurk: Però encara els vaig treure prou be. Encara que  4'30" ho porto bastant automàticament, una altra cosa serà correr a 4'/km.
Objectiu A: sub40' (sense alardes  :winktongue:)  Objectiu B: No fer pitjor marca de la temporada (sub 40'15")
Tela amb la temporadeta de 10km tardor / primavera: 40'15- 40'07 - 39'48 / 40'06 - 40'04 * -  39'57"

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats