Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

03 Jul 2014 14:19 #521 per Hansi (Associat/da)
Aquí hi ha gent que amb els entrenaments canyeros que s'està marcant, està agafant un molt bon estat de forma... :party: A Pallejà, el Puma i el Josep58 faran una bona cursa, segur! 8)

Danigowl, tu ja estàs tornant als entrenaments, ben fet el piano piano! :great:

Jo segueixo fent descans atlètic, ja són 8 dies i encara no tinc el mono :mdr:. Surto a fer caminates d'1h30' per la muntanya a bon ritme i així vaig passant, cada dia amb més ganes de tornar a córrer.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Jul 2014 22:53 #522 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Quedem per la setmana vinent.

Dani, diumenge fem planning per fer un Montjuïc la setmana entrant :great:

Hansi, segur que aquestes caminades que fas per muntanya a més ser agraïdes per l'entorn també t'aniran molt bé per la tornada.  8)

Avui últim entrenament seriós abans no arribi Pallejà, a pistes amb temperatura alta però el més empipador el fort vent que feia  :grrrrrr:.
Després de rodar 3 kms. he fet un 7x1000 amb 1'30" de recuperació. El pla em deia no forçar, anar a ritme cursa, sortint aquests números 4'11" - 4'04" - 4'05" - 4'04" - 4'06" - 4'03" - 3'59"

Demà darrer entrenament de recuperació abans no arribi diumenge  ;)

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

06 Jul 2014 17:51 #523 per Jorfer (Associat/da)
Bones curses avui a Pallejà gasoses.  :great: :great: La marca feta amb calor i desnivells té més mèrit i valor del que penseu.

Hansi bones vacances atlètiques i de les altres  :yes: :yes:

Sabeu alguna cosa del Oliveras al IM de Frankfurt?

I del Fiber i Barceruel a la TW madrilenya?

06 Jul 2014 18:27 #524 per Zenon (Visitant)
En la Trailwalker, de todo el equipo, sólo Barceruel la terminó, los demás se retiraron en controles distintos.

Lo importante es que se recuperen bien y felicidades a Barceruel, el año que viene se repite  ;)

Maratón: 03h 14' 36''  ==>  Barcelona'10      ///  1/2 Maratón: 01h 28' 21''  ==>  Barcelona'09
10 km:  39' 31''  ==>  cursa de BOMBERS '09   ///   Milla: 6' 07''  ==>  Ripollet'08...

06 Jul 2014 19:19 #525 per Jorfer (Associat/da)
Gracias Zenón por la información (que pareado tan bien pensado)  :wink2: :great:

Barceruel a recuperar-se del repte  :great: :great:

06 Jul 2014 19:40 #526 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Barceruel enhorabona per haver acabat aquesta TW madrilenya  :party:.

Fiber, molts ànims i a recuperar-se  ;)

Aquest matí a Pallejà, debut en una de les moltes curses que encara no havia tingut l'oportunitat de fer. Tot fent l'escalfament amb el Dani, Koldo, AnRol58 m'han posat al corrent del circuit, cosa que agraeixo perquè de no ser així, pot ser hagués fet una bona gasosa.

De sortida fins el km. 2 aprox seguint a poca distància al Dani, fins que el perfil ha començat a ser en positiu i mica a mica m'ha anat marxant voluntariament (seguir-lo hagués estat una temeritat). M'agraden els circuits com el d'avui en el que les anades i vingudes que hi ha et permeten tenir contacte amb els que van per davant i per darrere, Pas del km. 5 en 20'40", en la segona part he perdut 18" per acabar passant per la línia d'arribada en 41'38".

Satisfet perquè tot i la perdua de segons en la segona volta he passat de la posició 103 a la 91 finaL

De l'organització i tracte felicitar als que l'han fet possible. A millorar aquests pocs metres de menys.     

07 Jul 2014 13:34 #527 per Dani (Associat/da)
Bones !!!

No vaig quedar gaire satisfet de la cursa. De fet, és la pitjor de les 5 últimes amb temps de Fore. El circuit justeja molt, fore 9.96 km. El dia no era gaire bo, amb una humitat total. A l'escalfament ja estavaem xops.

Vaig sortir fortet 1km 3'56" i sol ja que en Koldo/Josep58 han sortit més tranquils. A la Rambla abans del km2 em giro i veig en Josep58 a uns 20 metres darrera, que faig, l'espero ? A tot això m'agafa el grup de la primera dona, la Sara Prescoli i com sempre porte un ritme super uniforma penso que pot ser una bona roda. De moment tot ok, passem el km5 20'05" Del km5-6 noto que afluixem el ritme, miro el km6 i he 7" respecte a la primera volta, apreto... Cagada. Marxo sol 1km i a la pujada del km7 em tornen a atrapar i ja no puc ni seguir-los. Arribo al km8 bastant despenjat, uns 15" He perdut la tira en la pujada. Em recupero una mica tot i que ja no podré atrapar-los. Al km9 calculo que a 4' faré bones les prediccions d'en HansitoW que va dir 40'30" i és exactament el que faig.

S'ha de seguir entrenant, avui, la veritat esperava 40' raspats.

La gestió de la cursa no ha estat de les millors, això està clar.

Propera parada mitja relleus.

Josep58: Tenim entrenament dimecres per preparar tàctica  :intello:

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

07 Jul 2014 16:26 #528 per Jorfer (Associat/da)
Vinga Dani&Josep no us queixeu que Pallejà no és plana i a banda vau patir calor amb humitat així que podeu estar contents. :yes: :yes:

07 Jul 2014 18:15 #529 per Dani (Associat/da)

Vinga Dani&Josep no us queixeu que Pallejà no és plana i a banda vau patir calor amb humitat així que podeu estar contents. :yes: :yes:

Hem de millorar jofer, i ho sabem  :intello:

07 Jul 2014 19:00 #530 per Jorfer (Associat/da)
I millorareu  i tant que millorareu  :yes: :great:

07 Jul 2014 23:32 - 07 Jul 2014 23:34 #531 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Hem de millorar jorfer, i ho sabem  :intello:

I millorareu  i tant que millorareu  :yes: :great:

Jorfer  :great:, faré el possible per donar-te la raó, la propera parada serà la mitja per relleus, on espero estar més a prop de 4' km i si no sempre tinc Malgrat que serà la següent   :whistle:

Josep58: Tenim entrenament dimecres per preparar tàctica  :intello:

No podrà ser  :'( avui per començar la setmana, canvis en l'agenda laboral personal :arf: que en farà canviar el pla que volia fer d'entrenaments.

Avui dilluns post cursa, sessió suau de 30' + abdominals, dorsals i algun exercici més. Tot i la pluja d'avui, he trobat una estona per no remullar-me  8)

08 Jul 2014 10:40 #532 per Dani (Associat/da)
Avui entrenament amb tres bèsties, R3, Esrafiki i Mario. Ells faran 4km 4.25 + 8km 3.56. És fàcil adivinar fins quin km els seguiré  :intello: :intello: Però em va de conya per fer 6km R2 i 6km R3 pel litoral.

Cada dia més em costa entrenar sol.

08 Jul 2014 16:35 #533 per R_3 (Visitant)
Hola!!!

Moltes gràcies a tots per les felicitacions i mencions del Ironman!!!!  :love: :love: :love:

La veritat que em va sortir un gran Ironman, defensant-me prou bé a la natació i a la bici i anant a sac des de el principi al tram de còrrer. He fet un breu resum al fil de Ironman 2014, a la secció de triatló.

M'agradaria fer una crònica més extensa, en format Word i amb fotos. A veure si durant aquest dies d'estiu vaig trobant temps per anar escrivint-la. Són moltes sensacions les que vaig viure i vull recollir-les per no oblidar-les mai. Era el meu regal dels 30 anys i us puc ben assegurar que el vaig disfrutar com un animal cada segon de la prova i del viatge a Niça.

. Ara toca decidir si cau Marató de tardor, i si és així pensar objectiu i lloc (les candidates són Valencia i Donostia). Avui primer entrenament seriós després de Niça, per veure com estic muscularment i com em bellugo de nou per aquests ritmes. Dani, crec que on 8 km a 3.55 i no a 3.56. Si et llegeix en guissona et tocarà la cresta  :he: :he: :he:

Sort que en Danigoal, en Josep58, en Dani, en Hansi i en Jorfer animen aquest fil, intentaré venir per aquí més sovint per escriure, perque si que us vaig llegint.

Ens veiem!

08 Jul 2014 16:41 #534 per Jorfer (Associat/da)
Quina alegria llegir paraules d'un home de ferro i formigó (això segon es collita pròpia  :oops: :666:)
Benvingut R_3 :party: :party:

La veritat és que sou unes bèsties pardes atrevir-vos amb aquestes animalades de kms per terra, mar i... (quasi aire  :clown:)

Doncs a la marató de tardor crec que tindràs samarretes pastanagues a les dues bandes, així que ara et toca triar.  :yes: :wink2:

09 Jul 2014 09:52 #535 per Dani (Associat/da)
Ahir entrenament en companyia. Quina diferència d'entrenar sol  :great:

Ells tenien un 4+8. Amb els 8km inassumibles per mi. Però els primers 4km amb vent en contra van anar de fàbula per mi. Sense donar un putu relleu  :intello: Tot i que en Fiki habia de marcar 4.25 i ho vam fer a 4.17  :whistle:  Jo vaig fer 6+6. 6km clavats a una font 4'17"/km i tornada sol amb vent a favor 4'07"/km. Amb gasosa inclosa però molt bones sensacions. Total 12km a 4'12"/km. Entrenament de qualitat i ... amb bambes de carrer, les Jazz que tenen deu milions de km...  :rofl: I això que portava les altres, em vaig empanar una barbaritat.

Ja tinc fet l'entrenament dur de la setmana, ara faltarà un progressiu i una tirada de 15km R2. I si poso un quart dia, alguna cosa suau.

Au !

09 Jul 2014 19:03 #536 per Jorfer (Associat/da)
Doncs si Dani això d'entrenar en companyia és un extra de motivació que fa que milloris t'esforcis molt més del que ho faries tu sol doncs sempre donem una mica més.
Jo des de que faig les sèries dijous crec que m'esforço molt més i m'estic mantenint.  :yes: :yes:

09 Jul 2014 21:17 - 10 Jul 2014 23:01 #537 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Dani, Jorfer, certament entrenar amb companyia es diferent, pel grau de motivació i esforç en els entrenaments de qualitat però també per fer rodatges i no embalar-se més del compte  ;)

Ahir vaig sortir a fer 10 kms. 7 V1 + 3 V2 molt bé de cardio i de cames.

Quan l'estava fent anava pensant que abans quan diumenge feia una cursa, fins ben bé mitjans de setmana no estava del tot recuperat, però últimament ja no dic dilluns que generalment faig un rodatge suau i exercicis complementaris, dimarts em trobo perfecte, serà que vaig millor calçat, que el cos assimila aviat l'esforç fet o que pot ser no m'esforço prou en cursa  :whistle:

Avui dia laboralment esgotador ja des de primerissima hora del matí, descans atlètic programat setmanal per compensar  ;)

10 Jul 2014 22:41 - 10 Jul 2014 23:02 #538 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Després del descans d'ahir, avui entrenament curt però bastant intens amb 25' V2 + 10' V3 amb 6 rectes per acabar.

A quarts de set he pujat a pistes on m'he trobat i felicitat al gran R_3 pel seu Iromman, fent algunes voltes de rodatge, fins que ha arribat el també gran Guissona i s'han posat tots dos a fer unes sèries brutals i jo la part que em tocava.

En un moment que m'han passat, m'he posat a cua i quin parell, com anaven ¡¡¡

11 Jul 2014 10:52 #539 per Dani (Associat/da)
Això de no tenir pla....  :intello: :intello:  Espero que el més gran em lligui curt de cara a l'objectiu de la tardor.

Ahir 6km en progressió d'un total de 10.  Sense referències i per sensacions. Encara em van sortir bastant progressives però no gaire lineals.  4.29 4.22 4.20 4.17 4.05 3.49  Bastant sobrat, la veritat. A ritmes de 4.15-4.20 ja m'estic trobant còmode.

Diumenge 15-17km a 4.2x amb en Mario/RRR/Squash. En teoria a 4.25 ........  :clown:

11 Jul 2014 16:49 #540 per Danigoal (Associat/da)
Hola companys!

Aqui un en pretemporada. Primera setmana amb 40km incloent els 10km de Pallejà acompanyant el Jaume Bajo, amb dues voltes molt similars (23'15+23'20). Per moments semblava que fariem la segona més ràpida, però al final les les pujadetes i la humitat va fer una mica de mal. Jo content pq sol aquell entrenament m'hagues costat de fer.

I aquesta setmana la vaig començar disfrutant com un nen petit, ja que vaig sortir a entrenar per Montjuic (20:25) que plovia una mica i em va enganxar la tromba d'aigua (20:45) pujant desde Miramar a l'estadi. Les voreres eren rius d'aigua. I 15min més tard sortia el sol quan pasava davant del MNAC. Brutal. Ni que dir que vaig fer 10km durets 2' més ràpid del que em tocava  :oops:.
Avui començo a allargar els entrenaments, amb 12km a 4'45 i diumenge en toquen 13 a 5'

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats