Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

04 Ago 2014 20:18 #601 per anguru (Associat/da)
Bona tarda companys,

El dissabte vaig tancar la setmana d'entrenaments amb la cursa de Vandekames, que no va sortir com esperava, però no per culpa de preparació, que això es el que estic més content, però per un altra part amb una mica de rabia, perquè els problemes que vaig tindre van ser altres, que no tenen que veure amb l'estat de forma, tot i els problemes, estic molt content de la cursa que vaig fer i acabar per primera vegada la zegama de l'ebre, al final tanquem la setmana amb 48km.

Dimarts: 9.5km a 4'43"/km, circuit Montjuïc

Dijous: 10.6km a 4'47"/km, circuit Montjuïc

Dissabte: 27.8km 1700mts D+ en 04:40:15

Total de km's setmanals: 48km

Aquesta setmana tocara anar suau els primers dies per anar recuperant les cames de la cursa del dissabte.

Que tingueu bona setmana i seny, que torna la xafogor :whip:

Ruta:
10km: (moltes) 00:40:18 Cros popular de Sants 2017
21,097km: ( 9 ) 01:30:37 Barcelona 2021
42,195km: (2) 03:20:02 Barcelona 2021

Muntanya:
Mitja marató: 20
Marató: 5
Ultres: 5

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Ago 2014 22:01 #602 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

ratadesants, cada cop que llegeixo els kilòmetres i el desnivell + que feu en aquest tipus de curses, que us tinc molt de respecte  8). Segur que a la propera passaràs el tall  :yes:

Anguru, espero que aquests problemes que no et van deixar fer la prova com tenies previst, fossin temporals i a la propera puguis estar sobre el previst.

Avui he començat la setmana amb descans, tenint present que el cap de setmana per primer cop pràcticament doblaré, m'he preparat una setmana una mica diferent.  ;) Per demà ja tinc previst un 10 x 400  8)

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

05 Ago 2014 20:40 - 05 Ago 2014 21:05 #603 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Fa olor / es respiren vacances  :whistle:

10 x 400 fet  :great:, com que a l'agost les pistes tanquen a les 18,00  :arf:  i encara no estic de vacances  :frown: he sacrificat una millor temperatura  i he anat al migdia.  ;)

Sortint del Paral·lel / Lleida 15' suaus cap a pistes, series i tornada suau 15' més per arribar a la feina.

Força conscient de la temperatura que hi havia i que no s'ha d'acabar mort a les sèries, amb recuperació 1' les primeres 1'32" i 1'27" les ultimes.  ;).

09 Ago 2014 00:14 #604 per Jorfer (Associat/da)
He entrat al fil gasosero i realment fa olor de vacances com diu molt bé en Josep58
Doncs res que les gaudiu molt

10 Ago 2014 20:56 #605 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Aquesta setmana 4 dies, dos entrenaments i dos curses  :^^:

Divendres a les 21 hores a Platja d'Aro una primera edició d'una cursa de 5 km. (diria que li faltarien uns 75-100 metres) amb un recorregut mig asfalt - mig camí de terra al costat del riu. Molt popular amb uns 200 corredors. Molta humitat però a l'agost és el que hi ha, temps 19'52"

Avui diumenge 10 kms. a Malgrat amb un canvi del sentit del recorregut respecte de l'any passat que personalment m'ha agradat. Es fa dificil dir si en feia més que l'any passat però tot i sortir a les 8,30 hores avui ha fet mooolta calor en cursa. Pas del km. 5 en 20'41" i el segon en 20'48" per acabar en 41'29"

Ara fins Ripollet, res de competicions i a mantenir-nos  ;)

Salut i kms. ¡¡¡  8)

10 Ago 2014 21:12 #606 per Jorfer (Associat/da)
Molt bons aquests temps amb doblet inclòs
Al fil de Malgrat surts ens unes fotos molt bé :yes:
Bon cap de setmana competitiu :great:

10 Ago 2014 21:58 #607 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Gracies Jorfer, ja he llegit que també progreses molt bé en el teus entrenaments  :great:

11 Ago 2014 17:56 #608 per Hansi (Associat/da)
Hola gasoseros!

Jo estic fent la màxima desconnexió possible per regenerar tot el que es crema en 11 mesos de neguits diversos. No me n'adono i em passo dies sense tocar l'ordinador, i fent servir molt poc el mòbil :yipi: :smile:.

Els entrenaments amb aquesta xafogor són complicats de fer, però no em queixaré, que ho faig perquè vull :mdr:. Fa un parell de dies vaig fer 1h10' a ritme de no anar adormit, amb una mica de vidilla, i entre els 35ºC que assenyalava Accuweather i la humitat mallorquina que devia ser del 300% :oh:, em va costar moooolt...però ho vaig fer :mdr:. Dos dies abans havia fet un 5x1000m rec. 1'30", que també va ser potent perquè les cames tot just comencen a despertar-se i els vaig "exigir" anar per sota de 4' :beurk:.

Res, el típic de cada agost! I que per molts anys seguim així, podent-ho fer! 8)

11 Ago 2014 23:32 #609 per anguru (Associat/da)
Bona nit,

Com portem les vacances i els entrenaments maratonians?

Per la meva part no porte bones noticies, la setmana passada vaig tancar la setmana en blanc, solament vaig fer dos sessions de gimnàs molt suaus, m'explique, el dimarts pel mati vaig tindre un accident de camí a la feina, pujant les escales dels ferrocarrils, la persona que anava just al davant de la que jo seguia, va perdre l'equilibri (encara no se com, perquè quan puges sempre tendeixes a caure capdavant i no arrere), caient les dos persones damunt meu, jo en la forçada per aguantar-los i no caure em va petar el bessó de la cama esquerre, que segur que ja anava fi de dissabte, al final, segons el diagnòstic del fisio, tinc un petit trencament al soli, avui ja estic molt millor, avui he fet la segona sessió i dimecres tindre la tercera, a veure com evoluciona, de moment repòs, fins a nova ordre.

Fins aviat i gaudiu que l'estiu s'acaba..

Ruta:
10km: (moltes) 00:40:18 Cros popular de Sants 2017
21,097km: ( 9 ) 01:30:37 Barcelona 2021
42,195km: (2) 03:20:02 Barcelona 2021

Muntanya:
Mitja marató: 20
Marató: 5
Ultres: 5

11 Ago 2014 23:55 #610 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Ostres Àngel, quina mala sort  :grrrrrr:.

Ara un cop passat  :arf: no puc dir-te més que paciència i a recuperar bé aquest petit trencament. Ja sé que no es cap consol però al menys no passaràs calor entrenant. Cuida't i una abraçada. 8)

Hansi, celebro llegir-te i que tot i les condicions climatològiques que no són gens favorables, estàs entrenant  :great: 

12 Ago 2014 00:33 #611 per Dani (Associat/da)
Bonneeesss !!!!

Ja estic un altre cop a Barcelona. Aquest matí primer entrenament de cara a la mitja de Donosti  :party: :party: :party:

10Km suaus. Demà alguna cosa suaveta, també.

Osti Anguru, quina mala òstia!!

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

13 Ago 2014 17:17 #612 per Jorfer (Associat/da)
Anguru ànims i endavant.
I a gaudir, tottohm,  dels entrenaments i de les vacances.  :yes: :yes: :great: :great:

15 Ago 2014 16:05 #613 per ratadesants (Associat/da)
Ostres anguru  :'( Espero que sigui lleu i puguis arribar amb un mínim de forma per encarar amb garanties la Botamarges.

Jo vaig passar-me ahir per Can Mercader a fer una mica de neteja  :yes: Després de 2 dijous fent llufa, ahir vaig completar les series (1-2-2-1) que tocaven però a ritmes baixos. Aquest agost m'esta matant l'humitat i calor de Barcelona.

La part divertida d'aquesta setmana ha estat l'entrenament de dimecres, una novetat del Chute, 5 x Cronoescalada solidària Correcat, amb 4km escalf i 4 de refred. Tantes escales em van deixar els bessons ben alegres, tot i que els ritmes també van ser baixos.

Salut, kms i vacances

"El éxito es un estado de paz mental, resultante de la satisfacción que produce saber que has hecho el máximo esfuerzo para alcanzar lo mejor que eres capaz de conseguir”

16 Ago 2014 12:18 #614 per Hansi (Associat/da)
Anguru, espero que el teu soli vagi evolucionant bé. Quin mala sort que va ser la manera de lesionar-te! :arf: A veure si pots tornar a l'activitat física ben aviat i fer la Botamarges.

Molt divertit aquest entrenament en terreny de la cronoescalada correcat, Pedro! 8) Divertit en el sentit venusià, clar...ha de deixar les cames tremolant, encara que el facis sense anar al màxim :oh:.

Jo també vaig fent, l'últim entrenament abans d'ahir van ser uns 10 km a R2, amb millors sensacions que altres dies (suposo que perquè ja havia baixat una mica la temperatura), culminats amb 10 sprints de 100m amb rec. 100m trotant. Les meves cames també han quedat contentes dels sprints, com les de la ratadesants :mdr:, però sé que és un exercici que m'afavoreix molt adquirir un millor ritme en cursa contínua, així que val la pena :happy:.

16 Ago 2014 14:15 #615 per Jorfer (Associat/da)
Ratadesants bon entreno de qualitat pujant i baixant escales. A mig termini les teves cames tu agrairan.
Hansi està clar que aquestes rectes al final de l'entrenament van molt bé.

Bon cap de setmana gasoses

17 Ago 2014 13:36 #616 per ratadesants (Associat/da)
Ho havia posat al fil d'off-topic, però desconec pq no es veu a la plana principal  :neutral: :neutral:

Ja us podeu registrar a la Mega Porra Correcat de la Lliga de Futbol 2014-15

www.kicktipp.de/megaporra7

Tindrem nou campiò ?

"El éxito es un estado de paz mental, resultante de la satisfacción que produce saber que has hecho el máximo esfuerzo para alcanzar lo mejor que eres capaz de conseguir”

18 Ago 2014 20:17 #617 per krlos (Associat/da)

45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

18 Ago 2014 20:17 #618 per krlos (Associat/da)
I fins aquí la meva intervenció anual
:rofl:

45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

18 Ago 2014 20:22 #619 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Avui primer dia de vacances, tot aprofitant els tres dies de festa de la setmana passada  :great:, amb desconnexio informàtica inclosa.

Ratadesants, l'home que manté viu  Can Mercader, encara que sigui amb aquesta estada unipersonal que m'explicaves l'altra dia :yipi: Bon entrenament d'escales, encara que matador, la proximitat amb la feina ha fet que també algun cop n'hagi fet i reconec que les cames queden "tocades".

Hansi, hi ha bastants entrenaments que el mister en fa acabar amb 6 o 8 rectes de 100 metres, vives de ritme i amples de cames, amb recuperació generalemnt d'1 minut. el Millor es fer-le en gespa, si no pot ser en terra, però no es aconsellable fer-le sobre l'asfalt

Aquests dies a Sant Feliu de Guíxols, hi centraré tots els entrenaments, sigui per la via verda, o com ahir que vaig agafar una mena de pista que s'enfilava muntanyes amunt, a veure si així faig cames de cara a Ripollet  ;) 

19 Ago 2014 16:54 #620 per Hansi (Associat/da)
Krlos, kbroncete, menys conyes en dibuixos animats i escriu alguna cosa del que fas. La gent ha de saber que faràs un doble iron man, coi! :oh: :mdr: 8)

Josep58, tindré en compte això que em dius de fer les rectes sobre herba si es pot 8) (on estic ara, no puc triar: o asfalt o rajoles de pedra del passeig).

Diumenge vaig fer prop de 17 km amb bones sensacions i ritme millor del que esperava, tot i fer-los a 26-27ºC (però la humitat ha baixat considerablement a l'illa respecte fa 8-10 dies). Com que només estic posant base pel que vindrà després en la temporada, no té gaire transcendència, però s'agraeix :smile:.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats