Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

29 Ago 2014 17:03 #661 per Jorfer (Associat/da)
Bonic repte Dani. Jo vaig fer una cosa similar quan tenia els 42 anys i 195 dies i vaig fer la marató de Lisboa al desembre del 2006.
Endavant i fer un top 100 estaria molt bé.

Molt bones les sèries Dani. Crec que estàs agafant la forma molt ràpid.  :yes: :yes:

Barceruel ens veiem a Ripollet crack.

Aquest matí a les set he fet cinquanta minuts i unes petites rectes de 100 metres i no podia ni amb l'ànima. Està clar que fer dues sessions en menys de dotze hores és per a professionals o per bèsties de l'ultrafons com el krlos o els/les homes/dones de ferro.

Demà per fi descans  :yipi: :yipi:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Ago 2014 18:19 - 29 Ago 2014 18:25 #662 per Hansi (Associat/da)
Justament en el darrer entrenament de la setmana passada, la setmana -1, una molèstia molt familiar (per desgràcia) a l'adductor es va manifestar com a fase prèvia de la lesió per sobrecàrrega que en el passat m'ha fotut alguns cops (el pitjor va ser a la marató de Berlin 2008).

Quan tinc millor els abdominals, que diuen que estan relacionats amb els adductors (porto dos anys treballant-los en progressió cada cop millor), quan estava fent poc volum i només 4 dies setmanals, quan menys estrès tinc en tot l'any perquè estava de vacances, amb bambes bones, conegudes i amb només 300 km, sense haver fet bestieses en ritmes ni res semblant...va i surt això. Increïble.

Així que aquesta setmana, que havia de ser la setmana 1 de preparació de la marató de Donosti, no preparo res :frown:. Vaig descansar tres dies, dimecres vaig tornar a córrer, i va seguir empitjorant. Les ordres facultatives que tinc ara (junt amb el tractament) són de no parar de córrer del tot, però només fer trot suau, dies alterns, i poca estona.

Segons el que duri això, pot haver-hi canvi de plans de tardor per mi, eliminant la marató.

Ens veurem a Ripollet, que la faré (en principi) a ritme tranquil. Si no ho veig clar, no correré, però ens veurem igual, que tinc ganes de saludar tothom que hi vagi.

29 Ago 2014 23:53 #663 per Jorfer (Associat/da)
Hansi :ouch: :ouch: em sap molt de greu aquestes molésties que no et deixen començar amb normalitat
És una bona tocada de nassos
A veure si a poc a poc pots tornar a la normalitat i fer una bona preparació per Donosti
Ànims amic i ens veiem diumenge

30 Ago 2014 23:55 #664 per Fiber (Associat/da)
Pero que es aixo de nomes escriure 20 planes desde l'abril, lo que es te que veure... Ah, ostis, que es culpa meva em pard...

Be, després de que en Ratadesants em pases la ma per la cara dijous passat a les series de CAR Mercader demà ens veurem a Ripollet, a donar una mica més de pena si aixo es posible.

I'm back  :he:

M.M. (42K: 3:21:17 - 21K: 1:28:54 - 10K: 40:29 - 5K: 19:52)

31 Ago 2014 19:45 #665 per R_3 (Visitant)
Hola!!!

Primera setmana del pla per Donostia finiquitada. Bona setmana, d'uns 82 km en 6 dies, amb 2 dies tranquils, 2 controlats de 6km a 3:43 amb 6 previs sobre 4:15, un 2x(3000-1500-500) de series i tancada avui amb 18 km a 4:04 pel Litoral. Setmana que ve un pel més light que aquesta primera, també sobre els 80 kms.

Com ha anat per Ripollet? Expliqueu expliqueu  ;)

Hansitow  :love: :love:

31 Ago 2014 20:13 #666 per Jorfer (Associat/da)
R_3 molt bona setmana i, a bons ritmes ja.  :great: :great:

Fiber, com t'ha anat que no t'he preguntat al finalitzar la cursa a Ripollet?

He vist a molts gasoses i a la majoria molt en forma, excepte a Hansi, que té molèsties.
Als demés heu fet unes grans curses.

Jo he clavat les dues voltes i he fet 43:15 (21:38/21:37) amb el Roland i Oliveras darrera meu, i al més gran uns segundets davant.

He vist al Dani molt fort, al Josep una mica gasosa i en Danalbod sumant kms abans, durant i després.

Un plaer saludar-vos a tots i fer la sessió tècnica amb vosaltres companys.  :love: :love:

31 Ago 2014 21:44 - 31 Ago 2014 21:49 #667 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

R_3, primera setmana del pla Donosti, 6 dies i 82 kms. :oh:, tela els entrenaments que fas  :great:

Jorfer, complemento una mica el teu resum de Ripollet  8)

Avui a Ripollet, bon matí de retrobament  :love: i moltes salutacions  8) abans i després perquè ja trobava a faltar una ST com la que hem fet avui  :great:
Atleticament primera cursa de la temporada i primera gasosa  :he:. A la sortida amb el Dani, Barceruel, Chute i una estona en LucIus amb idea d'estar sobre els 42' aproximadament. Donada la sortida el primer kilometre ràpid però contolat, amb el Dani ens hem avançat uns metres, però al segon se'ns ha anat l'olla, era baixada però 3'45" (ha estat la meva perdició) camí del 3 han vingut des del darrere en Barceruel i en Chute i ja podeu imaginar els que ens han dit  :mdr: a partir d'aqui fins passada la meitat de la cursa ens portaven tots algun metre en fila, cami del primer pas per meta l'Esrafiki ens ha passat com un avió però ha estat arribar a dalt cap al km. 6 i el Dani ha fotut un axatsssu que tela (crec que ha fet el mil en 3'36") i a partir d'aquí tots perseguint-no s  :666: amb les forces que cada un tenia aqui m'ha passat l'avió 2 del dia el Koldo, com que de forces anava com anava en el meu cas no eren masses, la segona part de la segona volta s'ha fet llaaarga, el temps a la primera volta 20'57" i segona volta 21'44" ho diu tot,  ;)

ST  multitudinària per tancar molt bé el matí d'avui a Ripollet  :great:

Hansi espero que en fred les molesties no hagin aparegut i ben aviat tornis a poder entrenar als ritmes previstos  8) 

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

31 Ago 2014 22:08 - 31 Ago 2014 22:15 #668 per Lucius (Visitant)
avui Ripollet... tornada a les curses... sense referencies previes i amb les cames pesades dels ultims dies

bona cursa sortint més rapidet del que em tocava, per confusió amb el companys. De seguida he vist que no ho havia entès correctament.  Tot i la confusió inicial amb el grup Dani Barceruel Josep58 als tres kms he decidit anar a la meva ... fins que m'ha recollit oliveras els ultims kms i he pogut acabar amb esforç
desprès propina de 5km amb Jorfer Polgi Anrol a ritme moooolt suau de recuperació

en definitiva content del rendiment tenint en compte els mesos anteriors

Hansi ànims i que sigui lleu, molt content de veuret a tu i als altres... en general he vist a la gent gairabé igual que sempre, en canvi jo anava amb un mica de sobrepes i amb molesties al quadriceps... per sort sembla que la cosa es va recolocant al seu lloc i cada vegada em fa menys mal - al menys avui a la cursa

salutacions especials per Zenon que m'ha saludat quan escalfava i amb qui no havia parlat des de l'estiu anterior: ha sigut una sorpresa en tots els sentits... molta força i endavant!!!!

salut i kms

JDFT

31 Ago 2014 23:03 #669 per Jorfer (Associat/da)
Lucius  :great: :great: a poc a poc tornaràs a la normalitat i als teus temps, però necessites temps que uns quants mesos parats és bastant temps.  :yes: :yes:

Josep58 crec que tots ens sentim una mica eufòrics en dies com avui i no som conscients del nostre veritable estat de forma però sense provar-ho no sabem on estem. Ja saps, qui no  arrisca no pispa.  :wink2: :great:

Bona setmana gasoses de vacances o laboral  :great: :great:

01 Set 2014 17:20 #670 per Dani (Associat/da)
Bona tarda:

Setmana 1 completada !!

Divendres vaig fer campana.... Aviam si aquesta setmana es la primera que surto 5 dies... des de.... Potser mig any  :intello:

Suposo que ha ajudat aquesta campaneta a que arribes a Ripollet bastant fresc. Com ha dit en Josep58 vam fer un bon grupet i la primera volta (tot i alguna acelerada a la baixada) vam passar 20,55"  A partir km5 aprox el grup es va desfer i em vaig trobar davant sol. Tenint com a referència la primera volta em pensava que estaba aprentat..... I al km6 perdo 10 segons!! Com diria el més gran, això no es Disenylandia, a apretar !! Següents km, 3'36" (una mica curt) 4'01" i 4'12" Al km9 ja he vist que si feia -4.30 tenia el sub42 segur. He apretat el que he pogut i al final 41'45" 20.55+20.50  Molt complicat aquesta cursa doblar. Has de passar el km5 bastant fresc per fer-ho.

I avui amb les noves Kinvara5 comença la segona setmana. Diumenge Sabadell. No la faré a tope com volia. No té sentit. Aviam si algú la fa a ritme tranquil, sobre 4'30".

Dijous hem de reprendre les tardes a Can Mercader. És un circuit que no m'agrada peò es això o fer-les sol  :P :P :P

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

01 Set 2014 17:40 #671 per squash (Associat/da)
Hola

les Kinvara5 són pels pretendents de ser Rudisha. Esperpèntic.

De quin color les has triades? Creus que em quedararien bé?

Fins ara.

Jordi

02 Set 2014 09:51 #672 per Dani (Associat/da)

Hola

Fins ara.

Jordi

SQ: Són molt cantones. Tu mateix. Amb els pantalons grisos meus que t'han t'agraden fan una convinació estrambòtica (per dir-ho suau) Al nivell de la segona equipació del R.Madrid, vamos.

02 Set 2014 16:46 #673 per Dani (Associat/da)

Hola

Fins ara.

Jordi

SQ: Són molt cantones. Tu mateix. Amb els pantalons grisos meus que t'han t'agraden fan una convinació estrambòtica (per dir-ho suau) Al nivell de la segona equipació del R.Madrid, vamos.

Anàlisis en profunditat de les Kinvara5.

http://www.foroatletismo.com/zapatillas/saucony-kinvara-5/

A mi m'ha sorprés perquè m'ha semblant menys mixtes que les Tangent2. Esperaba alguna cosa com les Fastwich (voladores) i per res. Ahir vam anar a 5'17"/km. Encara falta provar-les per sota de 4  :intello: De moment, amb recomanció d'en Barceruel, les aniré entrant a poc a poc, primer en rodatges suaus i controlats i més tard en sèries.

Fot una mica de xafugor, no ? Quin fasticccccc

02 Set 2014 17:40 #674 per squash (Associat/da)
Hola

Dani, llegida l'anàlisi de les Kinvara5...reconec que m'ha atabalat, desconeixia que es pogués escriure tant sobre unes espardenyes. En fi, no em calia, però m'ha convençut; quan agonitzin les 4, cauran les 5.

Aportaran color a la meva opacitat.

Fins ara.

Jordi

02 Set 2014 18:42 #675 per Danigoal (Associat/da)

Jo he clavat les dues voltes i he fet 43:15 (21:38/21:37) amb el Roland i Oliveras darrera meu, i al més gran uns segundets davant.

He vist al Dani molt fort, al Josep una mica gasosa i en Danalbod sumant kms abans, durant i després.

Quina precisió de ritme, Jorfer  8)

Aquest últim sóc jo?  :he:  La veritat es que van caure uns quans kms. Bé els que tocaven, 25. Primer 13'5km, 7 dels quals amb la companyia del Roland. Moltes gràcies company, espero no haver-te espatllat massa l'entrenament  :great:. Calculo perfectament i quan estava arribant al costat del poliesportiu donen la sortida a la cursa així que faig uns segons rodejant la rotonda i surto desde darrera del tot, una mica rapidet i de seguida vaig passant gent. Però vaig regular bé i fer la cursa en 47'06" (23'40+23'26) està la mar de bé.  :yes:
Curiosament no tinc masses temps repetits i aquest ha estat un d'ells, fet al 2010... a Ripollet, l'ultima vegada que hi havia estat!  :oh:
I per acabar i sense parar, 1'5km per completar els 25km en 1h58' (a 4'43/km). I la setmana 7 amb 65km

La setmana que ve, més suau de km però no de ritmes, ja que inclús el diumenge tocaven 21km a ritme marató (4'45 màxim) i ja he estat temptat a seguir el grup d'1h30'... pel míster!  :surprised:  Están locos estos romanos  :he:

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

03 Set 2014 11:37 #676 per Hansi (Associat/da)
Hola galifardeus!

Després de fer Ripollet a ritme moooolt prudent, no van reaparèixer les molèsties. L'adductor va millorant, però encara li falta una mica, i encara seguiré rodant moderadament i amb la mateixa prudència aquesta setmana. A més, se m'ha recomanat intentar diumenge fer els 21 km de la mitja de Sabadell. Com que el circuit es fa 3 vegades, puc retirar-me en algun dels dos primers passos per meta si veig que la cosa no rutlla.

Veurem com estic després d'aquesta setmana. Si tot va molt bé, encara podré preparar la marató de Donosti a un nivell semblant a com jo voldria. Temps al temps...

03 Set 2014 18:16 #677 per Dani (Associat/da)
Bé Hansi, béeeeeee.

Avui he entrenat abans d'anar a la feina. Feia mil anys que no ho feia. Alguna matinada amb en meep esporàdicament recordo.

Crec que ho faré més sovint. Com entreno a l'escorxador, sempre hi ha una gentada i tot que ja estic acostumat, també he acabat fins els collons. Tot i que acabat de llevar i sortir a córrer em grinyola tot el cos i costa agafar el ritme.

Avui tocava 6+6. 6km R3 a 4'10"/km. Com sempre una mica més ràpid del que toca...../.... Demà 1000+2000+3000. Em costarà molt més que fetes al revés com la setmana passada.

Danigoal: A quin ritme sortiras a Sabadell ?? A 4'15"/Km  :surprised: :surprised: :surprised:  Si es així en Koldo vol fer sub90. Jo NO ho hauria de fer.....  :winktongue: :winktongue: :winktongue:

03 Set 2014 20:52 #678 per Jorfer (Associat/da)
Hansi, m'alegra molt saber que les molèsties van a menys i no a més.  :great: :great:

Danigoal estàs fort i et sortirà un bon entreno a Sabadell, ja veuràs.  :yes: :yes:

Dani, jo normalment entreno pel matí i particularment m'ajuda a organitzar-me el dia a banda de despertar-me definitivament. Quan ho feia per les tardes, molt sovint surten imprevists i l'entreno no el feia.

I si, aquests dies fa molta xafogor, així que paciència si els ritmes no surten.  :yes: :yes:

04 Set 2014 10:15 - 04 Set 2014 10:18 #679 per Danigoal (Associat/da)
Hansi,  :yipi: encara queden moltes setmanes i portaves una bona base abans.
de totes formes, bona segona volta a Ripollet.

Danigoal: A quin ritme sortiras a Sabadell ?? A 4'15"/Km  :surprised: :surprised: :surprised:  Si es així en Koldo vol fer sub90. Jo NO ho hauria de fer.....  :winktongue: :winktongue: :winktongue:

Dani, si la fes a tope crec que estaría per fer 1h31-1h32', així que no crec ja que el test em toca d'aquí a 3 setmanes, a Sant Cugat.
Avui ho comentaré amb el Chute a veure si considera que em va millor si provo a anar fort. Però la idea es fer 1h40' sense patir massa.

Ahir 4+8, a 4'18/km. Avui toca un 8x1000  :whip:

Vaig a comprar-me les sabatilles per fer la marató, a veure quines cauen. En el meu cas poden ser de qualsevol marca  :winktongue:

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

04 Set 2014 10:49 #680 per R_3 (Visitant)
Danigoal, jo per Donostia m'he comprat les NB890 v4. De moment he fet tres contrloats i una tirada de 18 km amb elles i estic molt més que content.

Dani, preparant Niça em vaig acostumar ha entrenar cada dia a les 7 del matí. Al principi costa molt, però arriba un moment que el cos s'acostuma. Això si, haig de deixar uns 45' des de que em llevo fins que començo l'entreno, perquè sino no funciono. Ara per Donosti de moment només estic fent els rodatges pel matí. Els controlats i series al migdia o tarda. Algún dia setmana que ve hauré de fer els controlats a primera hora, a veure que tal surten. I amb el final de jornada intensiva també hauré de seriejar al matí algún dia. Tot serà questió de provar-ho.

Pel que fa als entrenos, de moment, com en Dani, els controlats surten més ràpid del que tocarien, però són de només 6 km. A mesura que pugi la distancia s'haurà d'ajustar el ritme. I avui al migdia toca fer un 1000-2000-3000-1000, sembla que fa una mica més de fresca, a veure com surten i us explico.

I finalment, a Sabadell, a fer-la a ritme marató i pulsometre, per veure per on estic. L'única por que tinc és que 48 hores després hauré de fer les series per que tinc un viatge de feina a Paris els dies 10 i 11, i allà com a molt podré sortir a rodar i gràcies. A veure com reacciona el cos de tot plegat i com surten els entrenos.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats