Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

04 Set 2014 12:46 - 04 Set 2014 17:41 #681 per squash (Associat/da)
Hola

Seguint la tònica de les darreres entrades al fil tant en prosa com contingut, jo per Donostia m'he comprat uns escuradents de fusta dura per poder abarcar més pintxos.

Fins ara.

Jordi

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Set 2014 15:56 #682 per Dani (Associat/da)
Segon entrenament matinal fet.

R3: Jo em desperto i als 10' ja estic al carrer. Primer km semblo robocop, avui 5'25"  :rofl: :rofl: El divendres que toca R2 de saque ja veurem que faig.

Les sèries d'avui 1000+2000+3000 com em pensava. La primera com si fos un sprint 3'59".... El 2000 4'01"/km i el 3000 4'04"/km. Potser hauria de fer unes rectes abans de les sèries.... Si no fos tant vagu, clar.  :mdr:

La veritat es que entres a la feina a tope !! Tot i que per la tarda....  :zzz: :zzz: :zzz:

Aquesta setmana sembla que sí serà de 5 dies entrenant !! oooooooh

Squash: Entre pintxu i pintxu una marató. Au !

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

04 Set 2014 16:44 #683 per R_3 (Visitant)
Dani, abans també feia això de 10' i a còrrer. Era incapaç de fer els 3 primers kms per sota de 5'30", eren sensacions d'anar a mort. Ara amb 30-45' i un cafetó, ja surto entonat.

Ja he deixat fetes les series de la setmana, xafugor infinita i ritmes correctes. Que arribi una mica de fresca...

Seguint la tònica de les darreres entrades al fil tant en prosa com contingut, jo per Donostia m'he comprat uns escurça dents de fusta dura per poder abarcar més pintxos.

Espero que t'hagis comprat un escuradents, perquè si és un escurçadents pocs pintxosmenjaràs...  :he:

04 Set 2014 17:51 #684 per squash (Associat/da)
Hola

R_3, esmenat l'error; de fet ha estat el corrector...el putucorrector.

Dani, si puc, et faré un homenatge a base de calamars a la romana encara que sigui Euskadi i no Itàlia.

Fins ara.

Jordi

04 Set 2014 18:18 #685 per Dani (Associat/da)
R3: Ja m'aixeco a les 07:10 ..... Mitja hora més aviat em quedaria clapat segur al sofà. No hi ha cap problema per patri els primers 2 km el sindrome de xikito de la calzada.

Squash: Quan em vaig demanar calamars el dia abans de la marató, la gent va fer una cara..... Talibans, sou uns talibans !!

04 Set 2014 18:30 #686 per squash (Associat/da)
Hola

el catxondo d'en Dani ens diu talibans, en un sentit genèric i carinyós, quan és el líder de la tribu en qüestió de ritmes. Ets un catxondo !!!

Cat - xon - do.

El gran Samuel, en Wanjiru, quan va venir a córrer a Granollers, va comentar que el primer km de tot entrenament el corria a més de 5'.

Hauríem de seguirl es ensenyances del gran Samuel més sovint; és un dels profetes...encara que menys catxondo que en Dani.

Fins ara.

Jordi

05 Set 2014 12:07 #687 per Lucius (Visitant)
no faig Mitja Sabadell ... probablement Carretera Aigües
que vagi bé la cursa de les 3 voltes a tots

JDFT

05 Set 2014 18:50 #688 per Danigoal (Associat/da)
Ahir 8x1000 a Can Mercader. Només el Chute i jo.
amb la humitat elevadíssima que feia vem anar a control·lar,
Voltes en 4’00 – 4’01 – 3'58 – 3'58 – 3'57 – 3'59 – 3'58 – 3’52”
Al anar a fer la última començava l'entrenament en Nacho Caceres. Li vem donar uns 200m d'avantatge  :rofl: per després avançar-lo cap als 500m.

Finalment, a Sabadell aniré a fer 1h40 - 1h42. A probar les sabatilles noves

Danigoal, jo per Donostia m'he comprat les NB890 v4. De moment he fet tres controlats i una tirada de 18 km amb elles i estic molt més que content.

Van ser les primeres que em va treure el noi que atenia a tenda del Domingo Catalan :he:
Com un guant (igual que el la v1 que vaig tenir). Només tinc una mica de por de que siguin massa lleugeres pel meu ritme a la marató. Les probaré aquest diumenge i el que ve (30km) i si no em convencen les faré servir per altres curses.

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

05 Set 2014 23:17 #689 per krlos (Associat/da)
Dos darreres inscripcions fetes

100km SpiridonCatalan
24h Corredors.cat

:party:

45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

06 Set 2014 20:04 #690 per Jorfer (Associat/da)
Bravo krlos  :great: :great: :great:  :great: :great:

Dani i R_3 doncs jo sóc com el Dani, m'aixeco poso el Garmin a la terrassa per a buscar satèl·lits mentre em poso l'uniforme d'entrenar i en 8/10 minuts ja estic al carrer. Normalment fins el 3/4 km no baixo de cinc i així es va despertant el cos. Com sabeu, les sèries les faig per la tarda dels dijous.

Molta sort a Sabadell gasoses.

Danigoal bones sèries el dijous al Car de Can Mercader.  :great: :great: Faràs una gran marató amb MMP inclosa  :yes: :yes:

06 Set 2014 21:22 - 06 Set 2014 21:35 #691 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Hansi, ha estat una molt bona notícia saber que l'adductor ja està molt millor i pots continuar amb la teva preparació per Donosti.

Danigoal, bon 8x1000 en companyia del més gran. A veure si algun dijous puc fer-vos companyia a Can Mercader 

R_3, Dani, Jorfer, per temes de feina algun cop també he fet l'entrenament previst a primera hora del matí perquè de no fer-ho significava no poder-lo fer, però el meu cos no està acostumat a fer-ho, al sortir només llevat fins que passa una bona estona em costa agafar ritme, per això em programo fer els rodatges i poc més.

Dijous vaig acabar vacances  :'(, divendres vaig treballar i tota una setmana ,fins divendres vinent, de guardia  :'( tela, això traduït en sèries, no sé com traduir-ho  :666:. Per compensar-ho diumenge 14 aniré al cros de l'Atmela de Merola, serà el primer cop

Squash, bon debut a la cursa del Barça  ;)

Als molts que demà estareu a la mitja de Sabadell, que us vagi molt i molt bé  :great: i que pugueu fer els objectius previstos  ;)

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

07 Set 2014 20:19 #692 per Dani (Associat/da)
Bonessssssss !!!

10 Mesos després una mitja !!!! 1h29'42" Estic agradablement sorprès. Ha estat agafar el pla d'en Simon i millorar  :P :P I potser entrenar 4-5 dies hi ajuda  :rofl:

Amb aquest sub90 igualo a 34 el repta de sub40 sub90  :party: :party:

Ara fins a La Mercè cap cursa. Dos setmanes només d'entrenament.

AU !

08 Set 2014 13:21 #693 per Hansi (Associat/da)

Hansi, ha estat una molt bona notícia saber que l'adductor ja està molt millor i pots continuar amb la teva preparació per Donosti.

Josep58, sé que em desitges el millor :love:, però no havia dit que el meu adductor ja em permetés preparar Donosti, malgrat anar millorant. Ni tan sols he pogut començar encara la preparació, i ja veurem...

Ahir a Sabadell vaig haver de concentrar-me a respectar les indicacions fisioterapèutiques. L'adductor va aguantar els 21 km, però cap al km 17 em vaig notar molèstia al múscul, ja fins a meta, i amb la sensació que la curació tornava enrere, a com estava fa 15 dies. La part bona és que no va anar a més quan es va refredar, així que paciència i temps, que això funciona de manera difícil de preveure. Quan torni a córrer, segurament demà, veuré com està. I si no puc fer la marató de Donosti, no penso fer-me mala sang.

08 Set 2014 17:13 #694 per Dani (Associat/da)
Bones !!

Aquest matí he fet un entrenament que hauria signat Xikitu de la calsada. La meva fascia cantant faralaes, i les cames cansades com si haguéssin fet la tirada més llarga en 10 mesos  :intello: :intello: :intello: Avui he sortit per les endorfines de la bona marca que vaig fer, que si no.... passo  :rofl:

Demà segur que descanso i dimecres ben d'hora ben d'hora, 4+8 interessants. Dijous l'entrenament de divendres i divendres sèries per no enllaçar dos dies "forts"

Siii, ja començo a canviar diessssss  :glasses: :glasses: :glasses: :glasses:

08 Set 2014 19:26 #695 per squash (Associat/da)
Hola

diuen que els petits canvis són poderosos... però sobretot aprovo passar diV endres a dijous.

Fins ara.

Jordi

09 Set 2014 00:17 - 09 Set 2014 00:18 #696 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Dani, molt bon retrobament amb les mitges i molt bon registre  :great:, la setmana a Ripollet  vas marxar del grupet com si res, així que el sub 1h.30' d'ahir confirma aquest bon estat de forma  8)

Hansi, disculpa el meu optimisme desmensurat sobre la marató de Donosti, tot i el que expliques de com et vas trobar ahir a Sabadell, espero que cada dia que passi et vagis trobant millor i puguis encarar el que et marquis a fer.

Squash, no expliques res de la cursa del Barça  :whistle:

Vaig una mica desquadrat amb els entrenaments, dissabte i diumenge vaig sortir una estona amb el mòbil a sobre per estar localitzable i algun cop vaig haver d'aturar-me i avui a contracor m'he tingut que programar festa  :arf:

Pla Mitja Donosti encara estic al Dia 0 Setmana 0  :whip: 

09 Set 2014 10:36 #697 per squash (Associat/da)
Hola

el meu gran temor de la Cursa Barça no es va confirmar; la samarreta de regal no era blanca... Per la resta, sense història. Va ser una cursa-bany amarat de suor.

No sé si el nou sponsor turc del Barça, els electrodomèstics Beko, hi té res a veure. Tenir ascendència sobre el clima seria perillós...no sé si tant com dur un Tata.

Fins ara.

Jordi

10 Set 2014 00:12 #698 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Hola

el meu gran temor de la Cursa Barça no es va confirmar; la samarreta de regal no era blanca... Per la resta, sense història. Va ser una cursa-bany amarat de suor.

No sé si el nou sponsor turc del Barça, els electrodomèstics Beko, hi té res a veure. Tenir ascendència sobre el clima seria perillós...no sé si tant com dur un Tata.

Fins ara.

Jordi

Squash agraeixo les teves dues línies de crònica i la resta de consideracions  :he:. Veure'm si hi haurà segona edició

Avui per diferents raons necessitava sortir a escampar la boira que tenia al cap, circuit Montjuïc a quarts de set de la tarda, molta humitat però amb les ganes que hi havia de sortir no l'he tingut en compte. Han estat 45' antistress ;).

Tinc el genoll dret una mica encabronat, és el mateix en el que ara fa una mica més de 4 o 5 anys, ja no recordo - com passa el temps  - com el ratadesants ens va portar a quasi intervenció, toco fusta i a veure si tal com ha vingut marxa, perquè no acabo d'estar tranquil  :arf:   

10 Set 2014 11:42 #699 per Dani (Associat/da)
Booon dia.

Avui 4+8R3. La veritat es que ha costat molt. M'he trobat cansat en general després de Sabadell. Primer km4.20 i apretant. Cap al final la cosa ha millorat però una mitja a ritme fort després de 10 mesos s'ha notat ! Al final 4.13 els 8km. Meeenys mal que avui gairebé no feia humitat... Demà, gran dia, toca 4+4+4. El més gran no té pietat i els "divendres" no afluixa  :P

Ostia, no estic apuntat a La Mercè !!!!!

11 Set 2014 13:13 - 11 Set 2014 13:15 #700 per Hansi (Associat/da)
Josep58, que no sigui res això del genoll. No t'hi capfiquis, que entre l'estrès de la feina i els canvis meteorològics, a tots ens fa coses rares el cos aquests dies. Sigues prudent quan corris i a veure què tal d'aquí a uns dies 8).

Jo milloro de l'adductor :happy:. Fa dos dies ja vaig fer 10 km a R1 + 2 km a 4'08"/km, i sense molèsties. Aquesta setmana encara no em deixen entrenar a tope, però sí anar fent ja algun dia de canvis de ritme per veure com reacciona, i si tot va bé, la setmana que ve entreno normal i a esperar que no es reprodueixin les molèsties (toquem fusta :mdr:).

M'acabo d'apuntar a Poble Nou improvisadament (ja era teòricament fora de termini, però estaven obertes les inscripcions encara), tot i que no toca córrer ràpid ni tampoc és el que em convé. M'agrada l'ambient d'aquesta cursa i crec que m'hi trobaré algun GPT&F :party:.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats