Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

17 Set 2014 21:49 #721 per Jorfer (Associat/da)
Hansi i Josep80 m'alegro que aneu millor i que a poc a poc recupereu la normalitat.

R3 ja em va comentar el Raúl que vau fer una impressionant mitja a Sabadell. Els dos fareu unes marques impressionants a les maratons que prepareu, igual que el Danigoal que arriba a 30 kms amb bones sensacions

Cuideu-vos amics!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Set 2014 10:51 #722 per Dani (Associat/da)
Jorfer:  214 mitges  :surprised: :surprised:  Em dona la sensació que estas passant de fer bones marques en mitja  a fer bones marques en 10.000. Un camí invers a la majoria  ;)  Crec que els entrenaments de qualitat que fas hi té molt que veure.

Avui tocaba 2*3000 però tinc l'abductor tocat i he fet una mica menys. 10km amb 3km 4.29 i 3km 4.09. Corrent gairebé no m'ho noto, però en fred sí i he d'anar en compte.

Properes curses: 10km LaMercè i 10km Mediterrani. Volia fer la mitja del Mediterrani com a test. Però fer una mitja com a test per preparar una mitja a tope.....

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

18 Set 2014 11:23 #723 per Lucius (Visitant)
ahir 6 a 4'14  - bones sensacions
avui toca 10 de recuperació
de moment no em queden gaires opcions de fer series fins la marató (o com preparar una cursa sense fer series..?)
per ara només kms i kms

Mediterrani volia fer prèvia però faré mitja i prou!
squash que hi vindràs? ... encara que sigui de públic?

JDFT

18 Set 2014 20:50 - 19 Set 2014 22:36 #724 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Dani  quina llauna això d'ara aquí o ara allà i no poder entrenar sense limitacions, que l'abductor deixi de queixar-se jaaaaa  :whip:

Hansi, aquesta progressió en els entrenaments indica que estàs en el bon camí  8). Les sabatilles, unes Kinvara 4 i unes Adizero Boston 4

Lucius, Danigoal, Jorfer, R_3, Squash prohibit lesionar-se, que ja som masses amb pupes i volem fet net.  :yes:

Setmana activa, dilluns mirant calendari de curses, fent-me per internet amb dos parells de sabatilles que ja tocava  :whistle:, pel genoll sessions de fred, de calor, tirant també de Compex per completar entrenaments, dilluns i dimarts rodatges curts i suaus i ahir dimecres vaig atrevir-me a fer un entrenament més seriós, crec que sense haver anat enrere :yipi:

Cada dia quan poso el peu a terra penso haurà deixat de queixar-se però a la que faig unes passes també es lleva, però cada cop es desperta més tard  ;)

Properes possibles curses  ;)

Mercè
Lluís Companys
Mediterrani mitja o 10000 ( a decidir)
Mitja El rodonell de Corça
Mitja Doností

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

19 Set 2014 10:26 #725 per squash (Associat/da)
Hola

lucius, l'època de voyeur s'ha acabat; ara sóc element actiu.

Veure cossos suats, en ple esforç, emetent hormones, amb cares de plaer,...collons, potser sí que tornaré a la faceta de voyeur.

Josep58, la compra de noves espardenyes és sempre un motiu d'il·lusió per continuar endavant. No defallaeixis...que encara et queden molts km per anar rere meu.

Fins ara.

Jordi

19 Set 2014 13:11 #726 per Dani (Associat/da)
Bones !

Dimarts al vespre anava coix amb dolor a l'abductor, dimecres igual.... Surto a entrenar dijous i res.... A l'acabar l'entrenament altre cop dolor que va a menys durant el dia. Entreno avui i res de res. I ara, res de res... No ho entenc....  :party:  El que sí haig de passar per Can Barce a que em trituri la fascitis que arrossego de fa mil.

Al final m'he animant a fer el 2*3000  4'04"/km i 3'55"/km. Un esforç semblant en les dues sèries. Com costa córrer ràpid a primera hora !! I cony, aviam si algun punyeteru dia baixem de 20 graus i 80% humitat  :frown:

Ara només falten 18km C.C que és un entrenament que en companyia no costa gens.

AU !

19 Set 2014 18:34 #727 per Danigoal (Associat/da)

Lucius, Danigoal, Jorfer, R_3, Squash prohibit lesionar-se, que ja som masses amb pupes i volem fet net.  :yes:

A veure si és veritat, i vosaltres aneu recuperant el to poc a poc.  ;)
A mi em va faltar moooolt poquet ahir per lesionar-me, entrenant a l'Escorxador. Vaig estar a punt de deixar l'entreno de series gairebé només començar: tocava un 3x3000. Venia carregadet dels dies anteriors (només el dia abans un 4+9 a 4'15 duret) i després d'un escalfament i un primer km bo (4'05, els volia fer a 4'10), es va produir una d'aquelles situacions de molt mala sort, ja que de sobte em trobo un grup de 4 en línia, un corredor al que anava a avançar el el mateix sentit que jo i una noia que venia en sentit contrari. Sembla que coincirem en el mateix punt tots 7, però potser em faré espai entre la noia i un del grup d'amics/turistes... i quan hi soc a sobre, passant, resulta que la noia portava un gosset que no havia vist a punt a punt estic de menjar-me'l o trepijar-lo sino és perquè faig una frenada i canvi de trajectoria brusc que em carrega moltíssim  :grrrrrr:. Per un moment penso en parar, afluixo una mica i la seguent volta la faig a gairebé 4'30. Per sort, no va anar a més.
El pitjor és que no va ser l'unica frenada a les sèries ahir, que les vaig acabar per completar l'entrenament però no vaig acabar content. Vaig sortir tard per evitar gent i  no només no ho vaig aconseguir sino que a més feia calor i humitat  :whip:
Al final, 12'45"-12'40"-12'52 tractant d'aguantar el ritme almenys per sota de 4'20

Sort que ara tinc 2 dies de descans i diumenge només 21km a 5'. Pràcticament aquests han estat els últims entrenaments durs, només quedarà el test de mitja diumenge que ve i el 4+10 d'aquí a 2 setmanes 

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

19 Set 2014 18:51 #728 per Hansi (Associat/da)
Danigowl, no fotem, ara que gairebé acabes la preparació, no et facis mal! Cuidaaaaa't!

Josep58, paciència i cuidant el teu genoll, també. Quines sabatilles t'has comprat? Jo vaig trobar fa pocs dies, per internet, una oferta boníssima d'unes Saucony Jazz, ja les he rebut i estrenat, i molt content amb elles :happy:.

Puma, les teves molèsties són un fenomen paranormal. Ven-li l'exclusiva a l'Iker aquell del 7º milenio o com es digui :intello:. Noooo, cuida't i a veure si et treuen també la fascitis! :love:

Ahir vaig fer 3x3000, primeres sèries des de feia un mes llarg. Normalitat a les cames, bon senyal. Anar-hi anant! 8)

19 Set 2014 20:43 #729 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Squash, certamen amb el temps que hi dedico a mirar aquí i allà, quan acabo de fer la compra es un tot moment d'extasi  :666: que té una segona part quan m'arriben a casa  :wink2:

Dani segur que el "res de res" guanyarà, sortirem del costat fosc  :whip: i estarem amb el grup dels no lesionats  :great:

Hansi, jo diria que ja et trobés al costat bo o et falta molt poquet per ser-hi  8)

Danigoal, aquestes sèries que feu a l'escorxador només llegir-vos en fan patir  :'(, pel que dius vas sortir prou bé de l'ensurt  ;)

Avui un pas més endavant, entrenament dels que trobava a faltar, per agenda familiar al migdia, quina calorada  :grrrrrr: però n'he sortit satisfet, amb el genoll que al còrrer cap problema i només després de fer-ho, cada cop menys. ;)

20 Set 2014 09:08 #730 per squash (Associat/da)
Hola

els que entrenen a l'Escorxador han inventat un nou mètode fraccionat, les sèrie-farlek; implica un risc físic, però a canvi dóna un salt qualitatiu sino t'estampes abans.

En hansi no té costat bo; ell és, simplement, argentat.

Fins ara.

Jordi

20 Set 2014 17:29 #731 per Dani (Associat/da)
Danigoal: Un que ha entrenat moltes tardes t'entén perfectament. És brutal de vegades la gent que hi ha. Ara per La Mercè, serà molt pitjor. Si vols vindre algun dia a les 7h20 et puc assegurar que poca gent. Només una petita punta de gent a les 8h quan entren els nanus al institut del costat i alguns cops els putus coloms que algun ciutadà no pensa que són autèntiques rates voladores.  :grrrrrr:

Demà estic fora, per tant, avui 18km. Moltes ganes no tenia però avui m'he aixecat i fins passada més de mitja hora no he sortit. S'ha notat molt. Des del principi força bé. Llàstima que el Paral.lel és una autèntica merda ara mateix, tot aixecat per obres. 4km en que es correr horrible, però vamos, 4/18 km tampoc es tant. Al final 18km 4'28"/km amb autèntics farlecks que li molarien a l'Squash. Al litoral moooooolts corredors, però mooooooooolts !

Setmana acabada amb 60km i de menys a més. Diumenge vinent petit test de La Mercè, sub 40 si o si.

20 Set 2014 19:26 - 20 Set 2014 19:30 #732 per Danigoal (Associat/da)
Hansi, Josep58. No va passar res, només ho comentava perquè no hi havia pensat en lesions i allò de dijous em va posar de mala llet. I això que no vaig "rajar" dels neo-cecs d'aquesta societat: la gent que va ensimismada amb el movil, que necesitarien això   :rofl: Segurament va ser molta mala sort, normalment als meus ritmes no tinc problemes. Però no imagino com deu ser pel guissona si intenta fer controlats allà a menys de 3'45. Normal que vagi a altres llocs

Dani, jo per anar al litoral, pujo una mica per Montjuic: c/guardia urbana i al arribar al teatre Grec girar a l'esquerra pel Pg. de l'Exposició i Pg de Montjuic (i atravesant el Parc de la primavera per no fer la baixada forta de Nou de la Rambla) . Una miqueta de puja-baixa pero vorera ampla i gairebé mai t'has d'aturar a cap lloc.
Per cert, ja estaran acabades les obres per la Cursa de la Mercé?  :he:

20 Set 2014 22:09 #733 per Jorfer (Associat/da)
Danigoal un bon ensurt si senyor a l'Escorxador. Sort que va quedar així.

Puma segur que te'n sortiràs en els dos tests que faràs de cara a la mitja de Donosti doncs estàs fent unes sèries bones i amb calor.

Hansi crec que has fet una bona elecció amb les Jazz. Jo vaig tenir unes i vaig quedar molt satisfet.  :yes: :yes:

Demà fem una tiradeta pel litoral a partir de les 8, si algú s'anima doncs ja ho sap.  :yes: :yes:

22 Set 2014 11:22 #734 per Dani (Associat/da)
Danigoal: Les obres ni de conya per diumenge. Però afecten molt més als laterals que al centre, per tant, no hi ha d'haver problema.

Avui he fet campana  :oops: :oops:  Aquesta setmana és fluixeta però no tant....  :rofl:  Demà 4+6 dimecres 10km R2 i dijous les sèries que posa en Chute abans de les curses test, un 5*1000. Divendres alguna cosa suau si surto.

Au !

22 Set 2014 22:04 #735 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Dani, si el cos vol descans, és el millor que pots fer en aquesta setmana per atacar el sub 40 a La Mercè  ;)

Aquest any de no marató, em pensava que al no haver de fer tant kms. el cos ho agrairia, però  :grrrrrr:

Ahir al matí vaig sortir amb la idea de fer 12 kms. després d'haver descansat dissabte no tenia cap mena de molèstia,i quan en portava una mica més de 8 anant molt bé a 4'45" - 4'50", en una trepitjada com qualsevol altra de les moltes que fem, el genoll va tornar a expressar-se, sense fer gaire soroll, però ja sabia que alguna cosa no anava com calia, a caminar i cap a casa  :arf:.

Al vespre el dolor era bastant pronunciat, aquest matí millor però amb el pas del dia a pitjor.

Ni pensar-hi de sortir ni que fos a trotar, descans obligat i a veure que tal els propers dies.  

23 Set 2014 13:58 #736 per Dani (Associat/da)
Ostia Josep58, quina meeeeeeeeeeeeeeee !!! Sigues conservador i aviam com evoluciona el tema  :grrrrrr: :grrrrrr:

Danigoal: A Sant Cugat entenc que vas arrrassssss. Quina marca tens en mitja ? A per marca ?

Avui amb pluja (Déu m'ha castigat per no sortir ahir amb pluja) he sortit amb la idea de fer 10km c.c. Però que carai, tocaven 4+6R3 i s'havia de fer. Definitiva, 6km 4'09"/km bones sensacions tot i que m'agradaria anar més fluid a aquests ritmes.

Demà sí, 10km R2.

Dijous 5*1000

Divendres, ja veurem.

23 Set 2014 17:21 #737 per squash (Associat/da)
Hola

Josep58, si cal que t'infiltri...em graduaré la vista.

Espero que sigui lleu i breu.

Dani, ja carregues el garmin? És que sempre vas a 4.06.

Danigoal, testar-te a la Mitja de St Cugat...

Fins ara.

Jordi

24 Set 2014 13:00 #738 per anguru (Associat/da)
Bones!!

Josep58, espere que no passi d'un ensurt i que ben aviat estigues entrenant en normalitat.

Per la meva part, vaig fent el que puc i em deixen :he:, hi ha setmanes que puc entrenar amb normalitat i altres que solament he fet el rodatge llarg per muntanya, però a falta de dos setmanes per el dia D, crec que arribaré just per poder acabar els 70km de la cursa, no podré fer "alardes" i em conforme amb acabar-la dintre del temps de tall. Segurament el que em salvara, és que vaig començar un més abans la preparació, respecte l'any passat. Fins la primera setmana d'agost estava entrenant en normalitat i ja tenia un "puntillo" de forma molt interessant (llàstima del trencament en el soli, però son coses que passen i no hi ha que donar-li més voltes), acabe de fer el càlcul de km de la preparació i tot i que he començat un mes abans que en el 2013 no he pogut superar el quilometratge (2014//607.37km i 18.225mts D+ // 2013//660.31km i 19.873mts D+ (Dani, la informació que et vaig donar ahir era incorrecta, encara no havia fet el compte de kms :oops:)). En fi espere acabar esta setmana i mitja que em queda sense cap problema.

Que tingueu molta sort i ànims en els entrenaments i competicions del cap de setmana. :love: :love: :love: :love:

Salut i kms

Ruta:
10km: (moltes) 00:40:18 Cros popular de Sants 2017
21,097km: ( 9 ) 01:30:37 Barcelona 2021
42,195km: (2) 03:20:02 Barcelona 2021

Muntanya:
Mitja marató: 20
Marató: 5
Ultres: 5

24 Set 2014 14:57 #739 per Dani (Associat/da)
Sort Anguru  :party: :party: :party:

Diumenge marató de Berlin. Els tres herois Mario/Rubens/Krhyz. El primer a fer sub3 amb la xorra i diu que li arriba massa aviat. El segon a buscar MMP després d'uns mesos en bona forma i en Krhyz no ho sap ni ell  :rofl:

Per fi comença la temporada "real" d'asfalt amb mitges i maratons. La part de primavera estiu no està mal però vamos.....  :P

Avui 10km R2 però amb 20 graus i sense humitat es va 5" més ràpid fàcil fàcil. 4'18"/km de mitjana. Llàstima que de cara a diumenge tornen a pujar... NO es pot tenir tot.

Sq: Parles en clau ??  :love: :P :P

24 Set 2014 18:44 #740 per Danigoal (Associat/da)
Josep58  :'(
Anguru  8)

Danigoal: A Sant Cugat entenc que vas arrrassssss. Quina marca tens en mitja ? A per marca ?

Efectivament, toca arrraaassss. Ara, que no crec que faci marca. De fet sortiré a 1h30' (tinc 1h28'53"), a aguantar el que pugui. Amb 1h31'-1h32 estaré satisfet i si surt pitjor doncs trobaré una excusa, m'oblidaré i faré cas als entrenaments que han anat bé. No era això?  :he:
A veure quina climatologia tenim (de moment les prediccions son que estarà bastant tapadet i temperatura baixeta a primera hora  :yipi:)
Però si fa calor i humitat, amb prou feines he fet kms per sota de 4'15.
Tot serà que em surti un dia rodó com a Montornes aquell any i pugui saltar del grup de la llebre al km16

Danigoal, testar-te a la Mitja de St Cugat...

Home, ja que s'ha de fer, al menys que sigui amb una miqueta de glamour. Això o que a veure si se m'enganxa alguna cosa de la qualitat dels gasosa que hi resideixen allà  ;)
A 3 setmanes de la marató servirà per variar una miqueta.

I ja que hi parlem de maratons alemanyes... Molta sort als berlinesos  :great: :great: :great:

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats