Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

11 Set 2014 14:19 #701 per Danigoal (Associat/da)
Hola, gasoses!

Hansi, aquests 2km forts fan bona pinta. Espero que continuis sense molesties  :yipi:
Josep58, que marxin aviat aquestes molesties
Dani, enhorabona per aquest nou sub90 a una mitja  :great:

Ahir, 4+4+4 correcte, encara que sempre em costa molt treure bé els 4km final i això que al tram central ja m'estava passant de ritme i vaig frenar-me mooolt els últims 500m per "agafar forces"
I aquesta tarda o potser demà al matí, a fer el 3x2000 sense passar-me, ja que diumenge toca la Cursa del Poblenou... amb 20km previs!  :he: Sort que son suaus (a 5'/km). Segurament faré Paral·lel (o alternativa pujant una mica per Montjuic), litoral, Besós i Meridiana. o alguna cosa així que arribi a quadrar  :winktongue:

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Set 2014 18:29 #702 per Dani (Associat/da)
Bones !!

Avui 4+4+4 abortat... Al final 4+6R2. Encara no estic recuperat de Sabadell i m'he sentit cansat i pesat. Descansaré fins diumenge, no té sentit fer sèries demà així.

Això no es Disneylandia com diria el més gran.

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

11 Set 2014 19:12 #703 per Jorfer (Associat/da)
Ostres Dani amb la fita de Sabadell ja tens igualat el teu particular repte (potser l'has comentat doncs m'he saltat alguns posts  :oops: :oops:) i tens 34/34 de 50  :great: :great:
Què és més dur per tu? Els deus o les mitges?

Josep58 espero veure't diumenge i que puguis córrer sense molèsties. El terreny majoritàriament és tou.  :yes: :yes:

Danigoal continues la preparació amb regularitat i això es notarà.

Avui he vist en Rubens per Mataró i l'he vist molt fi. La farà gran a finals de mes. Una MMP segura.  :yes: :yes:

12 Set 2014 13:28 #704 per Dani (Associat/da)

Ostres Dani amb la fita de Sabadell ja tens igualat el teu particular repte (potser l'has comentat doncs m'he saltat alguns posts  :oops: :oops:) i tens 34/34 de 50  :great: :great:
Què és més dur per tu? Els deus o les mitges?

Josep58 espero veure't diumenge i que puguis córrer sense molèsties. El terreny majoritàriament és tou.  :yes: :yes:

Danigoal continues la preparació amb regularitat i això es notarà.

Avui he vist en Rubens per Mataró i l'he vist molt fi. La farà gran a finals de mes. Una MMP segura.  :yes: :yes:

Doncs crec que es més dur pre mi el sub40 que el sub90 Però moltes curses de 10.000 son a la primavera/estiu i la calor les endureix molt.

Fer sub40 es anar al 96.25 % de la meva marca i el sub90 93.44 % de marca.

El que està clar que cada any costarà una mica més  :P

12 Set 2014 18:09 - 12 Set 2014 18:11 #705 per Hansi (Associat/da)
Per mi moltes vegades fer sub40' o sub90' no és que sigui dur, és que és impossible :intello:.

Jorfer, el repte del Dani era fer al llarg de la seva història atlètica 50 deumils en sub40' i 50 mitges en sub1h30'. Ja en té 34 de cada. Nostamal! :great: Si l'intentés jo, aquest repte, no crec que arribés mai a fer-ne 50 de cada, ni 40 tampoc. Acabo de comptar-les i ara mateix tinc només 21 deumils sub40' i 17 mitges sub90' :oops:.

Parlant d'entrenaments, vaig fent, cada cop una mica més exigent però sense passar-me, que l'adductor de vegades el noto cansat. A veure si poc a poc agafa el to!

Danigowl, a Poble Nou ens veiem! 8) Si no tinc entrebancs d'aquí a diumenge, la meva intenció és fer 5 km previs a ritme tranquil i després la cursa sense forçar.

12 Set 2014 21:52 #706 per Jorfer (Associat/da)
Hansi m'alegra veure que cada dia que passa estàs una mica millor.  :great: :great:

Doncs mirant això del repte de les mitges i deu mils del Dani, jo tinc un excel amb les curses (però no totes doncs ho tinc pendent) i en quan a les mitges que són les úniques que les tinc totes controlades tinc 55  :surprised: :surprised: sub 01:30:00 de 214 fetes.
Els deu mils els tinc controlats des del 2007 i dels 108 que porto només he baixat de 40 cinc vegades. Està clar que les distàncies curtes no són les meves.

Marxo a sopar

Na nit i bon cap de setmana

12 Set 2014 22:24 #707 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Hansi :great: esta molt bé poder llegir que cada dia que passa l'adductor esta millor  8)

Dani, segur que amb el pas dels dies la recuperació anirà avançant  :yes:

Jorfer, si el mal no va a més, ens veuríem diumenge.

Danigoal, bona sortida + cursa diumenge al Poble Nou  8)

Gracies per les vostres paraules d'ànim, avui he sortit a fer la segona sessió de la setmana  :arf: per provar on estem, el resultat es ni endavant ni endarrere, a estones fins i tot diria que no notava res però igual son les meves ganes de que sigui així. Han estat  estat 43' de rodatge i al menys ara que ja fa estona no ha anat a més.

No els tinc comptats però els sub40' i els sub90' que tinc en ambdós casos es poden comptar amb els dits  :oops:, de les dues mans  :666:

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

14 Set 2014 19:09 #708 per Hansi (Associat/da)
Feta la cursa de Poble Nou, amb 5 km previs suaus i ritme interessant durant els 10 km de cursa. L'adductor es va comportant i malgrat que no està 100% en silenci, no es queixa. Anirem fent i si diu alguna cosa el tornarem a mimar :mdr:.
Ha estat molt bé la bona companyia gasosera :smile:.

Josep58, a veure què expliques de com t'has trobat del genoll a l'Ametlla de Merola. Ànims i paciència! 8)

14 Set 2014 19:44 #709 per Jorfer (Associat/da)
Hansi m'alegro molt de que les molèsties vagin a menys.  :yes:

Danigoal ja he vist que has fet una molt bona tirada camí de Mallorca.

Qui s'ha sortit avui crec que ha sigut en Boris que ha sigut segon a la cursa de 5 kms de Badalona. Felicitats crack!!

Ja us explicarà en Josep, però crec que ha acabat satisfet de l'experiència a l'Ametlla.
Jo content baixant de 45 que era l'objectiu que m'he posat per avui  :yes: :yes:

Bona setmana a tothom  :yes: :yes:

14 Set 2014 20:59 - 14 Set 2014 21:01 #710 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Hansi si l'adductor es comporta, senyal que estàs en el bon camí  ;)

De la cursa a l'Ametlla dues lectures a fer, la positiva es que el mal el genoll ara mateix no em sembla que estigui pitjor que ahir (si que quan he acabat me'l notava més) i la negativa es que si a meitat de l'agost hem trobava molt bé, ara mateix no es així.  :arf:
Sense pràcticament sortit a entrenar (aquesta setmana dues sortides curtes i suaus) i sense fer res de qualitat en les dues ultimes, cal tornar a començar  :ouch: 

Avui primera volta 22'26" i segona en 23'56" parlen per si mateixes, esta clar que avui anava amb por i molt insegur però fa 15 dies a Ripollet a la segona volta ja vaig perdre molt de temps i avui es confirma que, quan sigui possible, hi ha camí a fer.

Jorfer, moltes gràcies pel reconeixement previ al circuit que hem fet i per compartir una primera volta en cursa ;)  Enhorabona pel teu gran registre  8)

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

15 Set 2014 09:58 #711 per Dani (Associat/da)
Josep / Hansi: El més important es que tingueu les molèsties sota control. Després només caldrà entrenar normalment per tornar a estar en forma.

A mi el descans de tres dies m'ha anta fabulós. Ahir al matí, amb en meep, "assaltu" al castell de Montjuic. Segons fore 330 metres de desnivell positiu (es diu així muntanyerus? )  :intello:  Mitjana 4'37"/km i fresc com una rosa.

Aquest matí a primera hora 10km suaus dels dilluns. Això d'aixercar-me i directament a córrer costa. Provaré d'estar 10-15 minuts per poder obrir ni que sigui un ull  :rofl:

Demà 4+8R3. Una cosa sèria !

AU !

15 Set 2014 15:01 #712 per Lucius (Visitant)
ahir cursa Poblenou... un clàssic aprop de casa que em permet anar i tornar passejant
gràcies per l'escalfament amb companyia, ja havia fet una petita previs i va ser la cirereta abans de la cursa

cursa desenvolupada atípicament, de menys a més: els últims 3km més ràpids que la resta de cursa i sense saber-ho perquè les sensacions de fatiga estar per sobre de les altres i no estava per mirar gaire el fore

al finalitzar agradable i breu intercanvi d'impressions amb uns, gràcies rubens khryz esrafiki Hansi wallaby zaldibia
d'altres millor no parlar-ne de la seva actitud (continuen amb la mateixa miseria de sempre)

ara a pensar en la mitja Sant Cugat

JDFT

15 Set 2014 17:38 #713 per squash (Associat/da)
Hola

crec que en lucius fa una aportació per reflexionar. L'excés d'energia, quan vas fort en una cursa/entrenament, que implica mirar la pantalla del rellotge i processar la seva informació, la resta de la concentració per afrontar els darrers km d'aquest esforç? És una misèria, hi coincidim, però pot condicionar el resultat final... és per això que espero l'aparició de les runner googleglass, un autèntic tot-en-un.

Fins ara.

Jordi

15 Set 2014 18:29 #714 per Danigoal (Associat/da)
Gràcies Jorfer  :great: Bon resultat a l'Atmetlla

Josep58, Hansi, me n'alegro de que tot vagi estant control·lat.

Amb la setmana acabada, ja estan fetes de de més volum. I sorprès gratament del poc que em van costar fer els 30kms. Clar que eren a 5'/km, ritme assequible, però potser el fet de pensar més en els 20km per arribar a la linea de sortida de la cursa van ajudar mentalment, ja que no ho veia gens complicat. Total, van sortir 30'6km en 2h31', amb la cursa feta en 48'41 (4'52/km) control·lant i ajudant a un amic els 5 primers kms a fer sub50', cosa que va fer que no em pasés massa de ritme.

Ja només queda anar afinant i el test de mitja (que cap de les 3 vegades m'ha anat bé) a Sant Cugat

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

16 Set 2014 12:53 #715 per Dani (Associat/da)
Danigoal: Arribar al km30 amb bones sensacions es bona senyal de cara a la marató. Ja falta menys !

Squash: Cadascú..... Jo sense fore en una cursa crec que em donaria alguna cosa (parlo de curses que les vull fer a tope o fortes) Potser algun dia provo de fer un Paolo. Fer una cursa objectiu sense rellotge  :glasses: Tot i que ho dubto. Soc un obsés. Com tú però en matèries diferents  :mdr: :mdr: :mdr:

Avui ha tocat cara. Tot i que la fascia ja setmanes que em dona pel cul a primera hora del matí i necessito un o dos km per deixar de córrer com a xikito de la calzada, avui m'ha sortit un bon entreno de 12km amb 8km a 4'07"/km. Un R3 que firmaria el mateix Fiki (que sempre va una mica més ràpid)  :666: :666: :666:

Ara ja al 100% amb les Kinvara5. Les Tangent2 crec que tenien zero amortiguació perquè en comparació les Kinvara semblen un totxo.  :winktongue:

Aquesta setmana es forta de cara a La Mercè, on serà una setmaneta light. Toca encara 2*3000 i 4+4R4 (4'00"/KM)  :beurk: I diumenge 18km. Potser ho passo a dissabte...

AU !

16 Set 2014 16:06 #716 per R_3 (Visitant)
Hola nois!

Abans de res, Josep58, espero que les molesites al genoll no vagin a més. La forma ja anirà tornant mica en mica  :great:

La setmana pasada la vaig tenir liada amb un viatge pel mig a Paris per feina i no em vaig poder pasar per aquí.  :whip:
Finalment vaig fer Sabadell fort, en companyia d'en Raul Martinez. Vam pasar el km 14 per acabar sobre 1h17'30", però una petita crisis d'en Raul de 3 km va fer que finalment acabéssim amb un sub 1h19, en 7è i 8è lloc. Donades les circumstancies de calor i el circuit, resultat molt bo amb bastant bones sensacions, i tancant aquella setmana per sobre dels 80 km.

I pel que respescte la setmana pasada d'entrenos, una altre setmana d'uns 80 km, amb 3 molts bon entrenos. Un controlat de 8 km a 3:42, les series (3k-2k-1.5k-1k-0.5k) i la tirada de 22km de diumenge en poc menys de 1h27'.

Aquesta setmana segueix-ho pujant els kiloemtres, més de 90 amb un controlat de nou de 8km, 3x3000 i 24 km de tirada llarga. La que ve toca de molta baixada per intentar arribar a la Mercé el més fresc posible.

Ens veiem!

17 Set 2014 02:09 #717 per guissona (Visitant)

d'altres millor no parlar-ne de la seva actitud (continuen amb la mateixa miseria de sempre)

Hola.

Dada totalment inoportuna i prescindible.

Fins ara.

Jordi.

17 Set 2014 09:55 #718 per squash (Associat/da)
Hola

hòstiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...m'han entrat al meu compte !!!

Tinc un fakeeeeeeeeeeeeeeee.... Quasi em sento important.

Fins ara.

Jordi

17 Set 2014 19:20 #719 per Lucius (Visitant)
gràcies!
... vaig a fer la 2a sessió avui

JDFT

17 Set 2014 19:59 #720 per Hansi (Associat/da)
Vaig fent entrenaments cada cop més interessants des del punt de vista maratonià, i l'adductor està bastant tranquil. Dia a dia anirem veient! :smile:

Rocket3, gran estat de forma. A continuar!

Danigowl, bones notícies dels teus 30 km 8)

Squash, ETS important :love:.

Cuideu-vos! :smile:

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats