Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

10 Oct 2014 22:16 #801 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Fiber, Squash, gracies, els vostres ànims m'ajuden. 8)

Dani tens molta raó en això d'"escoltar el cos"  :yes:
Celebro que ho tinguis present, perquè és més savi del que ens pensem i sempre ens envia senyals que hi ha cops que no volem escoltar i tard o d'hora ho paguem.

Ahir primera sessió de recuperació, trot de 24' i després una bona colla d'exercicis i sobretot també moltes recomanacions del que no puc fer. Ahir a la nit genoll bastant adolorit, sessió de gel i aquest matí  ja m'he llevat millor.

Bones curses, entrenaments, descans o allò que tingueu previst el cap de setmana  :great:

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Oct 2014 14:46 #802 per Hansi (Associat/da)
Dani, ni cas al mal dia d'entrenament. Sèries al matí en dejú :beurk:...a mi em sortirien molt pitjor que a tu i amb malíssimes sensacions. En dejú al matí només faig rodatges no molt forts i no molt llargs, i encara gràcies. Esperem que això de l'aquil·les tampoc sigui més que cosa d'un dia i prou.

Josep58, ànims amb els nous plans i a agafar noves rutines que protegeixin el teu genoll :love:.

Jo vaig decidir ahir mateix, improvisadament, que demà vaig al Bages a fer una cursa solidària muntanyosa de 21 km amb el Krlinhos :party:.

11 Oct 2014 22:29 #803 per krlos (Associat/da)
Crònica de l'IM
dobleim2015.wordpress.com/2014/10/11/ironman-iv/

Hansi, :party: vaig a preparar-me els estris per demà i a mirar-me la web que encara no ho he fet i no se res de la cursa :rofl:

45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

12 Oct 2014 21:10 #804 per Danigoal (Associat/da)
Bona nit, gasoses!

Gran crònica, krlos  :great: . M'ha fet gràcia el comentari sobre la gent que es va retirar abans de començar
Josep58, tant de bo el genoll vagi millorant
I enhorabona i ànims a l'esrafiki que avui corria a Munich i tot i fer un gran registre (3h05') pels parcial sembla que havia sortit a fer 2h50' (primers 10km en poc més de 40')  :oh:, però ràpidament ha baixat el ritme i pràcticament ha fet la resta de la marató a 4'30 bastant constant, o sigui, passejant  :love:

Jo aquesta setmana a destacar un 4+10 a 4'30/km i les series de2x5000m (a 4'19/km les dues) i on, a la volta de refredament, el fore es va apagar i sembla que ja no reacciona. Encara s'encen però es torna a apagar de seguida i no es carrega. El molt cab... m'abandona a una setmana  :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr: :whip: :whip: :whip:
Igual corro sense, ja posats. Avui a ull, he clavat la distancia i el ritme als 15km a 4'44. O sigui que no em fa falta, ja ho tinc interioritzat,  :rofl:

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

13 Oct 2014 19:28 #805 per Hansi (Associat/da)
Ja m'he pogut llegir la teva crònica del Iron Man de Calella, Krlos :great: :party:.

El venusià i jo ens ho vam passar en gran ahir corrent per la muntanyeta i entre mig (literalment) de vinyes. Gran cursa la d'Artés, solidària, amb un recorregut molt bonic i ben muntada :happy:.

Danigowl, no t'amoinis pel GPS. Agafa't un crono normal, per saber quin temps portes i prou. Per què vols més? :wink2:
El Fiki arrossegava un problema a l'isquio del qual es va ressentir ahir a partir del km 11 i va anar tirant per arribar a meta. Fent el que per mi seria una marca boníssima, tot i el problema físic! Crack!

14 Oct 2014 15:49 #806 per Dani (Associat/da)
Bones !!

Cada vegada son mes escasses les cròniques al fòrum. Krlos, he disfrutat molt amb la teva.

Vinga Danigoal que ja ho tens !!!!

Avui tornada als entrenaments després de 4 dies. Tenia una mica de cosa que l'aquil.les no s'hagués despertat, però no, avui muscularment ha anat com una seda. Avui era una cosa fàcil, 6km R3. Procuro fer-ho amb intensitat, i alguns cops surt més ràpid, com avui, 4'07"/km. Un entrenament raríssim, amb sensació de cames pesades i anar "lent" Serà cosa del coco que a primera hora està en REM. Últim km a 3'53"/km, o sigui, que ha estat mental, no físic com divendres passat que no podia amb mi.

Encara falten 7 setmanes, calma.

Dijous mini sèries 1000+2000+1000 i divendres 10KmR2. Diumenge segon test.

I na fent,
au !

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

15 Oct 2014 18:17 #807 per Hansi (Associat/da)
Bon entrenament, Dani, i sobretot, que de les molèsties no en quedi rastre! :happy: Dijous i divendres tinc els mateixos entrenaments que tu, i diumenge a la mitja de Mollerussa, a esforçar-me el que pugui i a veure com estic a nivell muscular, cardio, etc. Els darrers dies he seguit entrenant a gust, completant tot segons el pla previst i millorant de forma mica en mica :smile:.

El Krlos em va dir que farà aquest cap de setmana una de 50 km en pista :sarcastic: :intello:.

Josep58, si en tens ganes, explica com va el teu genoll. Ànims! :love:

Danigowwwwl, aquest diumenge Mallorca poweeeerrrr! :party:

15 Oct 2014 21:04 #808 per Jorfer (Associat/da)
Fa dies que no he pogut entrar i us he llegit en diagonal.  :yes: :yes:

Danigoal, ja s'apropa el gran dia. Segur que ho faràs molt bé.

Aviat ho anunciarem públicament però hem signat un conveni per a l´ús de les pistes de Cornellà per un preu que creiem que és prou interessant. Ho dic, per si voleu fer les sèries en tartà.  :wink2: :yes:

16 Oct 2014 16:07 #809 per Dani (Associat/da)
Bonessss !!!!

Segueixo la mini setmana d'entrenos light. Avui sèries mini 1000+2000+1000  3.49 7.49 3.41 

Tot al seu lloc i demà 10km R2 que sembla una tonteria però començar de saque 4.30 només aixecat costa bastant.

Sembla que diumenge estiu de ou  :arf: :arf:  Danigoal, molt de cap , eh ? Molt molt molt de cap. Si fa falta, pla B.

16 Oct 2014 18:47 #810 per squash (Associat/da)
Hola

Danigoal, de tappering mental i físic... llàstima que no s'hi pugui incloure el meteorològic. Nano, quina cabronada que torni l'estiu precissament aquest cap de setmana.

Et dono tota l'empenta !!!

Que vagi bé.

Fins ara.

Jordi

16 Oct 2014 18:58 #811 per Hansi (Associat/da)
Sí, torna l'estiu per temperatures :'(...i puc assegurar, per experiència pròpia, que a l'illa de Mallorca la humitat és encara més alta que a Barcelona :beurk:. Danigowl, molt de seny i a córrer des de l'inici al ritme que puguis aguantar aquella xafogor que tu tan bé coneixes! Ànims, campìó!

Els que anem a  Mollerussa, Castelldefels, etc, també estarem divertits amb la calor :arf:. Potser se salvaran els que van a Amsterdam! :smile:

17 Oct 2014 10:50 #812 per Danigoal (Associat/da)
Moltes gràcies companys.  :love:
Intentaré, mes que mai, correr amb el cap fred

Molta sort a tots vosaltres també, aquest cap de setmana, amb els tests i curses. I sobretot al koldo a Amsterdam  :yipi:

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

17 Oct 2014 11:03 #813 per R_3 (Visitant)
Hola!

Em paso per aquí per desitjar-li una molt bona marató a en Danigoal:great: :great:

I per part meva, després de la Mercé i dues bones setmanes d'uns 90 km, aquesta l'he fet de baixada pensant en la mitja de Mollerussa de diumenge.

Ens veiem!

17 Oct 2014 13:40 #814 per Dani (Associat/da)
Danigoal: Cap fred i un pla inamobible. Temps de pas estudiats pensant que la màxima prevista serà de 28 graus.

Un 10.000 tira-que-te-va, però una marató tot el que passi de 20 graus.....  Ja ens explicaràs.

Avui ha estat un d'aquells dies que et trobes de PM. He fet gairebé 10km a 4'16"/km més que bé. Tant horrible que va ser divendres passat.... El més gran segurament em renyarà i més si el mini-test de diumenge no surt bé. I sí, m'he flipat. Però és el que hi ha. Tots portem un flipiatleta dintre.

Edu: També córrer amb seny i pilla el grup bo. A roda i sub1.16 a la butxaca. Si fes fresqueta et diria que sub 1.15  :great:

17 Oct 2014 13:57 #815 per R_3 (Visitant)

Edu: També córrer amb seny i pilla el grup bo. A roda i sub1.16 a la butxaca. Si fes fresqueta et diria que sub 1.15  :great:

Aviam que es pot fer, sub1.16 a la butxaca :beurk:, tocarà lluitar-lo molt. I sub1.15 ho veig fora d'escala, però per somiar... A veure quina cursa surt i si em puc apropar a temps de marca. Serà important, com bé dius, pillar el grup bo, si es que es fa algun grup...

17 Oct 2014 22:40 #816 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Krlos, ja m'he llegit la teva crònica de l'IM  :great: (antiga Challenge). Enhorabona pel doble IM d'enguany i  per la MMP tot i els diferents elements desfavorables als que vas fer front.  8)

Danigoal llegeix el temps que tindreu tant a la sortida com el que estigui previst conforme el dia s'aixequi del tot i pensa en l'hidratació, no deixis de fer-ho sempre que puguis.. Molta sort i endavant  :great:

Dani, R_3, Hansi, Jorfer, ..., molta sort en les vostres respectives proves i reptes.  8)

Durant aquesta setmana he fet tres dies rodatges, un de 25' un de 40' i el darrer de 50' + exercicis específics. Espero poder seguir avançant  :yes:

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

18 Oct 2014 20:03 #817 per Jorfer (Associat/da)
R3 demà a gaudir de la mitja i si és possible amb una nova MMP. Et segeixo al Strava i fas uns entrenos impressionants que, sens dubte, et faran recollir grans fruits.

Danigoal demà molt seny i cap fred i si s'escalfa ampolla d'aigua.  :great: :great:

Sembla que a Amsterdam també fa calor així que Koldo no t'oblidis la gorra  :wink2:

Dani ens veiem demà.  :great: :great:

Hansi sort per Mollerusa.  :yes: :yes:

Vinga Josep58 a veure si l'avanç és lalrg i pots córrer una llarga tmeporada sense molèsties ni lesions.  :yes: :yes:

19 Oct 2014 19:19 #818 per Jorfer (Associat/da)
He mirat els resultats de Mollerusa i han sigut espectaculars.  :great: :great:
Moltes felilictats Joan3, R _3, guissona i Hansi.  :great: :great:

A Barceruel crec que l'ha sortit una gran mitja al Mediterrani.

Danigoal crec que avui no ha sigut el dia. Massa calor.  :no: :no: Ànims que ja tens una més a la butxaca.  :yes: :yes:

Dani com t'ha anat el deu mil? Ja he vist que un nou sub 40  :great: :great:

Sabeu alguna cosa del Koldo:neutral: :neutral:

19 Oct 2014 19:21 #819 per Dani (Associat/da)
Resultats GPT & Friends

R3. Marcote estratosfèric 1h15'30" aprox. Crec que ha arribat amb en Joan3. Això son registres majors.
HansitoW: 1h24'30" , segona MMP i segons m'han dit plorant al viatge d'anada  :rofl: :rofl:
Koldete: Marató Amsterdam, patint molt 3h34 Això no quedarà així, segur.
Patri: 2h09 amb una mitja con s'ha trobat un embús que ni els dilluns matí a les Rondes.
Aurellut: 1h24 amb desconecting people que a vegades fot ell
Danigoal: 3h56 paint XXXXXXL. Segur que la calor ha estat descomunal
Squash: 42'07" Segur que ha frenat per no fer el sub42 que li havia dit que faria.
Muntanyerus: Suposo que bé. No hi entenc  :intello:
Warce: 1h25 baix. No està malament, gens malament. Jo crec que 5 kg. menys i sub3 amb la figa.
Krlos: Animal. 4'56"/km......... Joder, 50 km !!
Jorfer amb mega barqueta: Molt bé de 1h28 a 1h26. Metronom man.

Jo he fet 39'31" un altre sub40 tot i que diria que és una marca només aceptable, esperava una mica més.

19 Oct 2014 19:31 #820 per Jorfer (Associat/da)
Dani amb la calor que hem patit pots estar més que satisfet.  :yes: :yes: :great: :great:

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats