Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

02 Nov 2014 19:26 #861 per Dani (Associat/da)
Krlos, lo puto amo !!!

Avui mitja marato de Lleida. Volia fer un entrenament dur. Fer 4 blocs de 5km, començant a 4.15 i baixar 5" cada bloc. Per acabar a ritme mitja de Donosti.

Volia sortir amb la llebre de 1h30 però s'ha flipat en colors. De fet l'he atrapada al km9 i ja portava gairebé 30" de ventatge. Ole tu! Fins aquí còmode a tope. Salto del grup i el bloc de 4'05" fins al km12 ok. Però el perfil m'ha matat. Pujadota del km13-14 amb vent en contra. M'ha marxat el temps a 4'08"Km. A la baixada del 15-16 a l'últim bloc ja he vist que a quatre pelats na nai. Dos km de baixada i en vent a favor a 3'58"/km i faltaven 3 km que tendien a pujar. Aquest parcial de 5km a 4'06"/km i últim en pujada per poc per sota de 4. Final 1h27'25" No m'esperava un perfil així, però de totes formes encara em falta per atacar el 1h24. Fer la cursa en progressió he vist unes bones gasoses !

Una altra mitja sub90  :mdr: i marca de l'any (segona mitja!)

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Nov 2014 19:29 #862 per Jorfer (Associat/da)
Bon rendiment Dani i lluitant contra el vent. Vas bé.  :yes: :yes:

I Lucius ha baixat de 3h10 a NYC  :great: :great:

03 Nov 2014 17:55 #863 per Dani (Associat/da)

Bon rendiment Dani i lluitant contra el vent. Vas bé.  :yes: :yes:

I Lucius ha baixat de 3h10 a NYC  :great: :great:

Gràcies Jofer. Fa 6 mesos hagués fotut bots d'alegria fent 1h27 entrenant. Però ja se sap. ràpidament ens oblidem d'on partim i sempre volem estar per fer marca  :intello: :intello:

Avui campana de nou. Desrpés d'un diumenge fortet no tinc ganes gaire de córrer, ni a ritmes suaus. Noto que em va millor descansar del tot. Però això afecta als 5 dies, i queden setmanes de 4. Trec el dia suau. I queden setmanes canyeres. No descarto fer 5 dies aquesta.. ja veureum... La pluja no ajuda GEEEEEEENSSS

03 Nov 2014 18:39 #864 per Hansi (Associat/da)
No havia entrat al fil (ni al fòrum) des dels posts que havia escrit diumenge 26 i es van esborrar :'( per algun problema tècnic aliè als correcats.

Vaig tenir la setmana passada una molèstia a l'isquio esquerre que em va fer perdre alguns entrenaments, i ja pensava que em descartaria per la marató de Donosti, però ara té pinta que s'ha recuperat bé i ràpid. Vaig poder fer un bon progressiu a la mitja de Lleida, però començant amb molta prudència. El Puma i jo vam compartir hores de viatge amb cotxe :love:, que van compensar una mica no poder córrer junts.

Josep58, endavant amb el tractament i esperem que doni molt bon resultat! :great:

Pirata Agus, que sàpigues que en el post que se'm va esborrar explicava que estava molt content de llegir-te en aquest fil, i veig que des de llavors has seguit entrant. Ets més que benvingut, ja ho saps! :love:

Krlos megabèstiaparda venusiana! :he: :party:

Danigowl, bona recuperació de la marató de Palma! :great:

Jorfer, ho portes bé per València, espero! Ara les temperatures es comencen a posar a favor nostre! :party:

03 Nov 2014 18:47 #865 per Jorfer (Associat/da)
Dani, jo he estat tentat de no sortir avui però com demà plourà tot el dia, he preferit assegurar l'entreno d'avui i no arriscar-me a agafar una galipàndria sota la pluja. Demà a les 06:30 del matí, si no plou, a córrer.  :yes: :yes:

Hansi, m'alegra llegir que has pogut entrenant amb normalitat després de l'avís del senyor isquio  :great: :great:

I per fi aparquem l'estiu a la tardor  :yipi: :yipi: :yipi:

04 Nov 2014 11:33 #866 per pirata agus (Associat/da)
Hoola nanos!

Disabte vaig fer la cursa que altres curses voldrian ser: L'Amistat, insuperable organitzacio, sense dret a critica, gracies Myrna and company..
Si poso aixo aqui es perque vaig fer una gasosa mitica...
Vaig sortit ràpid, massa ràpid (els 5 km primers a 20 '05 ", Si és que en baixada Fins i Tot la merda corre   :he: ), conscient que petaría tard o d'hora (és que no aprens Agus" tas tonto ") ............... ... i  va ser d'hora, massa d'hora .... a Entença amb Aragon ja em sortien els pulmons per la boca ... i la pujadeta fins al Tibidabo va ser un calvari, però vaig agüantat  el tipus i sense plorar en cap moment ...  al final 1h 31' .   1 '30 "més que l'any passat.....
i diumenge per "recuperar" les cames vaig fer 14 km a la marxa de Canovelles ... temps 1h 11 'a 5'08 "de mitjana, no cal dir que el desnivell no era com el del dissabte . vaig perdre pel camí un munt de calories (cony amb la humitat que fa encara) però les vaig recuperar totes al final amb l'entrepà de buti, les olives i el mig porró de vi que em vaig fotre.. :he: :he:
i vosaltres bé pel que veig:
Dani bona mitja ...."con viento en proa a toda putada"
El capità Jorfer com sempre fent de rellotge a la perfecció  :great:
Luciusquina gran marato a l'altre costat de l'Atlàntic, de traca i mocador
Danigoal veig que estàs recuperant bé les cames, a veure que tal en el clot
Hansi a tu només et dic:  :love:
Josep58sort amb la recuperació, dóna-li canya .

hoy empieza el resto de mi vida

04 Nov 2014 11:39 #867 per pirata agus (Associat/da)
I ara una chorrada que he posat al face:

Plou, molt, fa un dia de gossos, d'aquests dies en els quals ve de gust quedar-se a casa ...... però això és per a gent normal, per a un corredor popular, no.Així que com a bon zumbat, m'he llevat a les 7,30 he mirat per la finestra com queia la pluja i m'he calçat les meves asics, unes malles, samarreta tècnica màniga curta i l'inevitable mocador per protegir la meva cabellera de la pluja.  :he: :he:
He corregut 17 km pel passeig marítim i els boscos de Mataró, he acabat regalimant aigua per tot el cos, les bambes pesaven 4 kg cadascuna ....... però ha estat memorable.
Quan la gent em pregunta perquè corres? no ho puc explicar amb paraules, perquè és inexplicable, cal viure-ho, sentir-ho ... La sensació de l'aigua a la teva cara, com cala en el cos, les petjades al terra mullat, el trepitjar els basals com un nen, la olor de l'herba a la muntanya, escoltar la teva respiració, sentir les molèsties, la fatiga..notar com la vida, la natura envaeix tot el tu cos ...... això és córrer ... això és sentir intensament viu ....
Ara aquí assegut, escrivint això, estic relaxat, però desitjant tornar a calçar les meves asics..... ;)

04 Nov 2014 11:42 #868 per Dani (Associat/da)
Pirata, pirata....Si hi ha una cursa al nostre país que una gasosa és patiment assegurat és la de l'Amistat !!! Però et perdonem perquè sabem que portes molt poc corrent i encara no has guanyat en seny  :intello: :intello: :intello: :intello:

Ara que sembla que el Cross de Sants el mouen a finals de Novembre, crec que els propers anys tornaré a fer la de l'Amistat. I tant que sí, és una cursa ssspectacular.

Ahir no vaig sortir per la pluja (excusa de merda) i avui m'he mullat. Suposo que m'està bé per idiota  :rofl: Encara he tingut sort i la pluja hardcore ha començat només arribar a casa. He decidit fer avui el R1 suau de dilluns. Demà dimecres, el dimarts. I anar canviant entrenaments per desgràcia del mister  :P

Demà 6km a ritme mitja marató de Donosti.... A 4 pelats. Ara mateix veig xungu fer marca a Donosti però  si una bona marca (per mi) de sub86.

He estat a punt de fer marca de pes baix (68.4 kg) però els putus panellets, els putus pastissos de xocolata, els putus dinars i els putus dinars fora de casa m'han fet elevar-me a 70.8 kg.  Crec que per Nadal aniré a buscar una bona grip intestinal. Molt xunga però mano de santo per fer net  :rofl:

04 Nov 2014 16:52 - 04 Nov 2014 16:54 #869 per Hansi (Associat/da)
Pirata, avui hem coincidit corrent aviat i en remull, només que jo sortia exactament a les 6:12h del matí (també amb pluja :mdr:). Quins relats gasoseros de les teves curses! Aquest és l'esperit gasosa, sí senyor! :he: :great:

M'avergonyeixo de dir-vos que no he fet mai la cursa de l'Amistat. Lesions i coincidències amb altres, com la de Sants que m'agrada molt, ho han impedit, però fa molts anys que tinc ganes de fer-la, i espero que el proper 1 de novembre sigui possible.

Danigalifardeu + golafre = golifrardeu :he: :he: :love: :love:

Jorfer, tu has complert aquest matí? :wink2:

05 Nov 2014 10:38 #870 per Dani (Associat/da)
Bones !!

golifrardeu m'agrada !!  :party:

Avui menú de 4+6km R4. M'he sentit bastant pesat i sense cames. He pogut fer els 6km a 4'02"/km però no se a on, avui m'he deixat 5" per kilometre al llit. I això que fotia bona rasca per córrer!

Això no es Disneylandia, Chute dixit.

05 Nov 2014 10:43 #871 per Lucius (Visitant)
hola companys, aqui us deixo la meva crónica de NY
www.corredors.cat/index.php?option=com_j....msg863691#msg863691
ha sigut la marató més patidora que he fet, m'he arriscat massa al principi deixant-me portar per l'ambient

salut i kms

JDFT

05 Nov 2014 10:45 #872 per Dani (Associat/da)

ha sigut la marató més patidora que he fet, m'he arriscat massa al principi deixant-me portar per l'ambient

salut i kms

Esperit gasosa  ;)

Portem nosequantes maratons que les coses no surten segons el previst. Aviam qui serà el guapu que trenqui la ratxa !

05 Nov 2014 13:25 #873 per Jorfer (Associat/da)

salut i kms

Esperit gasosa  ;)

Portem nosequantes maratons que les coses no surten segons el previst. Aviam qui serà el guapu que trenqui la ratxa !

En Joan3, en guissona i jo mateix ho bordarem a València  :whistle: :whistle: :666: :666:

05 Nov 2014 13:35 #874 per XarlaX (Visitant)

salut i kms

Esperit gasosa  ;)

En Joan3, en guissona i jo mateix ho bordarem a València  :whistle: :whistle: :666: :666:

I aixi "a bote pronto"  el Hansi i el R3 a Donosti

MMP:
5km - 18min 09seg - 1ª 5kms Vilafranca 2013
10km - 36min 25seg - Vilafranca 2013
21km - 1h 22min 29seg - 1/2 de Barcelona 2013
42km - 3h 10min 10seg - Marató Amsterdam 2014

05 Nov 2014 13:53 #875 per Dani (Associat/da)
La marató és una altra història. En una mitja marató pots petar i et deixes 2-3 minuts. Si petes més es que has sortit gore powa. Però a la senyora marató els minuts poden caure a una velocitat espantosa. Que us he d'explicar  :666:

Tot això que acabo de dir no s'aplica a en Jorfer, el corredor més regular que he conegut mai en marató.

Doncs volem un canvi de tendència.

Jo cada estic menys convençut de fer la marató de Barcelona. Li he agafat el punt això d'entrenar a primera hora però que no superin els 50-55' Ja veurem

05 Nov 2014 13:58 #876 per squash (Associat/da)
Hola

Espero que les Maratons de tardor, les que resten, es brodin...no m'imagino estar bordant 42km. Sí 195 metres.

Fins ara.

Jordi

06 Nov 2014 18:45 #877 per Danigoal (Associat/da)
Bona tarda.

Ahir, 7+3, a 4'40 i 4'12, respectivament
Avui, series a la pista Pau Negre. 3x(1000/500/300 r:1' R3')
3,5km a 5’17 +  3’56.0” - 1’54.3” - 1’05.4” // 3’53.6" - 1’51.7" - 1’03.4” // 3’52.0" - 1’50.6" - 1’02.8”    :happy:  + 2,5km a 5'32

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

06 Nov 2014 21:04 #878 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Porto uns quants dies sense entrar a la web  :arf:, i cada que passa costa més fer-ho  :oops:, però avui m'he dit que ja esta bé,  :whip:, que molts de vosaltres expliqueu els vostres entrenaments i això m'ho vull agafar com un estímul més per recuperar-me.

Avui he començat segona tanda de vials intramusculars i amb la seva bona predisposició i que he tingut un espai al migdia he anat a veure al bo del Warce :love: . D'ença els darrers dies que vaig escriure no hi ha una avanç significatiu, els dies de descans van passant però el mal encara en demana alguns més.

Dani, molt bon temps a Ponent  :great:

Hansi, és una bona notícia que l'isquio està millor  :great:

pirata_agus, el que donaria per fer 17 kms. cal·lat fins les celles  :he:. Bromes a part no em molesta còrrer amb pluja, cosa que no puc dir el mateix del vent  :whip:

Danigoal, amb aquestes entrenaments i series a fer has tingut una bona recuperació post marató  8)

Lucius, qualsevol detall té una transcendència de magnituds difícils de preveure la marató, tot i el que has explicat, enhorabona per fer-la i creuar la línia d'arribada  8) 

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

09 Nov 2014 20:37 #879 per Hansi (Associat/da)
Josep58, et desitjo que el descans i les teràpies vagin fent l'efecte més beneficiós possible :love:.

La meva setmana d'entrenaments ha anat bé. Avui he fet el típic entrenament maratonià de 30 km, incloent-hi la mitja del Rodonell de Corçà. El millor de tot és que no hi ha hagut cap mena de molèstia física fora del normal, i els ritmes crec que estan prou bé pel meu objectiu maratonià de millorar marca personal a Donosti. Ara estic molt cansat i amb ganes de dormir :he:.

09 Nov 2014 20:45 #880 per pirata agus (Associat/da)
Hooola nanus"....Nomes entro un moment per donar anims al Josep58, Per a la teva recuperació, segueix donant-li canya, que sàpigues que estem amb tu, collons que jo sé el que és estar aturat i fa molta ràbia, molta força company..... :great: :great:

Hansi... ;)

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats